Skocz do zawartości

Zdjęcie

Horizon: Zero Dawn

Guerilla Games PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
907 odpowiedzi na ten temat

#31 nole Napisany 18 czerwca 2015 - 02:19

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

Na livestimie po konfie twórcy trochę faktów ujawnili. W dużym skrócie:

Największa i to "by far" ;-)  gra w histori studia. Tylko single player. Całkowicie otwarty świat, z cyklem dnia i nocy oraz warunkami pogodowymi. Olbrzymia ilość i różnorodność przeciwników, od malutkich aż po prawdziwych gigantów. Pokonując ich zdobywamy zasoby do tworzenia broni, ammo i narzędzi itd - Crafting system będzie ważny i rozbudowany. Na koniec, demko śmigało na PS4 i była to pre-alpha.

Kurde, kiedy to wychodzi?!  :please: :please:
 
Guerrilla Games worked on the game for four and a half year. After Killzone 3 twenty developers starting to work on it. They created concepts and prototypes. After Shadow Fall was shipped, the “big team” joined, and after a year and a half they are at the stage we saw yesterday.

This is “by far” the biggest game Guerrilla has ever made.

The game is set a thousand years after the apocalypse.

Eloy, the main character is a machine hunter, she’s about twenty year-old and she’s one of the best hunters of her tribe.

There’s a lot of strategy involved in finding out how to defeat the machines.
Defeating the machines lets you gather resources to craft new weapons, ammo and tools.

The game is a seamless open world, there are a large variety of machines, from small like the Watchers to enormous like the Longnecks.

The demo is running on PS4, and is pre-alpha.

Guerrilla games always tries to make benchmark games for visuals on PlayStation platforms, but they don’t want to go backwards just because it’s open world, they want to improve graphics. A game like this is much tougher in memory and GPU, so they have been pushing the technical artists to the max.

Having made an engine for Killzone: Shadow Fall was good for this game too. Prototypes used even Killzone 3 assets. After shipping Shadow Fall, the studio had its own PS4 engine, and a very mature one at that, but then had to implement streaming, and it took a lot of effort to set that up properly, especially with this amount of detail and content. Yet, now the game is running, and the studio wants to build it further up.

The game’s RPG elements include hunting the machines for resources (beginning with smaller ones to then be able to fighting bigger ones). Crafting is a key component of the game. The game has also “a lot” of quests.

The game is “a new horizon” for Guerrilla Games, and they hope to build it in “a fantastic franchise.” What we’re seeing now is just the tip of the iceberg. There’s “so much more stuff” Guerrilla is going to reveal in time, and they’re really looking forward to show more.


Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 czerwca 2015 - 02:33

  • 2

#32 dzonu Napisany 18 czerwca 2015 - 07:14

dzonu

    Chocobo

  • Narybek
  • 21 Postów:

No prezentuje się to fenomenalnie. Jedyne moje obawy to czy nie będzie ona z abardzo czerpać z Monster Huntera??? Mam nadzieje, że fabuła będzie dosyć rozbudowana i cała gra nie sprowadzi się do polowania na kolejne roboty/dinozaury...

 


Ten post był edytowany przez dzonu dnia: 18 czerwca 2015 - 07:15

  • 0

#33 Eldarion Napisany 18 czerwca 2015 - 07:16

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

niby 2016 ale pewnie przerzucą na 2017

tylko że to Guerilla, pewnie będzie gierka na 7, a mesjasz na 7 ponoć jest tylko jeden :cf:

ps. tak naprawdę to jedna z najciekawszych zapowiedzi, zalatuje trochę Enslaved


Ten post był edytowany przez Eldarion dnia: 18 czerwca 2015 - 11:15

  • 0

#34 dzonu Napisany 18 czerwca 2015 - 07:24

dzonu

    Chocobo

  • Narybek
  • 21 Postów:

Bez przesady. Killzone 1-3 to nie były gry na 7. Tylko Shadow Fall był trochę słabszy.


  • 0

#35 Stan Napisany 18 czerwca 2015 - 11:06

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Ucharted fajne, ale to już było, za to ta gra robi dobrze i zachęca do kupna ps4, ale kurde.. 2017 pewno i downgrejd po drodze. :( 


  • 0

#36 burnstein Napisany 18 czerwca 2015 - 11:21

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Czwarty Uncharted to już 'ale było', a czwartym Deus Exem który jest popłuczynami po dwóch pierwszych jeśli chodzi o możliwości to się jarasz :cf:


  • 0

#37 Stan Napisany 18 czerwca 2015 - 11:25

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Jasne, bo Uncharted, 4 części wyszły w odstępstwie ilu? 8 lat, a pomiędzy pierwszym deusem a MD jest 16 lat różnicy, brak zmęczenia materiałem. No i po drugie to RPG, ja jaram sie wiekszością RPG. 

 

Co do popłuczyn? Czy MD nimi będzie to sie okaże, ale HR było świetne. 


Ten post był edytowany przez Stan dnia: 18 czerwca 2015 - 11:26

  • 0

#38 nole Napisany 18 czerwca 2015 - 12:46

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 730 Postów:

Co wy z tym 2017/18? Ja rozumiem, że takie Shenmue III to faktycznie jest w powijakach :olo:, ale chyba nie tu. Czyaliście to co dałem wyżej, nieduży team od wielu lat dłubał przy gierce, a po dostarczeniu Shadow Fall już "full force assault." Shu Yoshida powiedział:

"The gameplay is completely new, so the team focused on getting it up and running really early in the process. The game has been playable and being playtested for over a year."

Co ciekawe, podobno nasz sympatyczny i spokojny Shu w ogóle nie potrafi ukryć swojego ostrego podjarania się Horizonem. (przypominam, że np takie Bloodborne splatynował :D)


Ten post był edytowany przez nole dnia: 18 czerwca 2015 - 20:10

  • 0

#39 kostek Napisany 18 czerwca 2015 - 22:18

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 2 255 Postów:

Okładeczka. Nie wiem czy finalna.

HZD_Case.0.png


  • 0

#40 Starh Napisany 18 czerwca 2015 - 22:22

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Grę robią od 4 lat więc 2016 rok jest naprawdę w zasięgu. Cholera U4, Ratchet, Horizon i Guardian (w futrzaka powątpiewam) w jednym roku?

 

Nowe info z GT

 

- Saw a live demo played in front of them (no hands-on). Same demo as the trailer.
- They set up a trip wire, went around it and attacked one of the deer things from the opposite side making some run into it.
- A few stayed around to fight her while the rest ran away.
- They talked a lot about there being an economy that you can trade resources in or use yourself.
- Multiple arrow types. Explosive arrows are really rare.
- Thunderjaw was at half health from fighting a different tribe.
- It has 15 different types of attacks.
- If you're far away from it, it'll stay back and attack with ranged attacks.
- They used 4 or 5 electric arrows to prevent Thunderjaw from moving.
- Showed concept art of a few different things. One of them was a town (that I think Huber said reminded him of FFXII towns) that had robotic dogs that seem to be domesticated like normal ones.
- Showed concept art of a cyborg gryphon.
- You can upgrade Aloy's skills. Multiple layers of equipment you can wear.
- 30 FPS


Ten post był edytowany przez Starh dnia: 18 czerwca 2015 - 22:25

  • 0

#41 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 06:39

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pudełko to jakiś placeholder.

Dla mnie gra targów. Pachnie go enslaved plus muzyka cudo. Trailer iście filmowy. Widziałem już 5 razy i napatrzec się nie mogę. Dobre Sony.
  • 0

#42 burnstein Napisany 19 czerwca 2015 - 06:55

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

(...)

- 30 FPS

A jednak crap, kierunek -> piec.


  • 0

#43 Eldarion Napisany 19 czerwca 2015 - 07:06

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 116 Postów:

w tyle celują a czy będzie tyle to się zobaczy  ^_^ 


  • 0

#44 Pawlik Napisany 19 czerwca 2015 - 07:10

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Najlepsze gry chodzą w 20-25, jeszcze mają czas :^^:
  • 0

#45 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 07:17

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Startowe Shadowfall mykalo w 30 bez problemu, Guerilla akurat technicznie ogarnia konsolke plus ma wsparcie dobrego Sony na pewno wieksze niz CD projekt czy From.


  • 0

#46 lukaszSA Napisany 19 czerwca 2015 - 08:12

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Obrzydliwa ta okładka. 


  • 0

#47 Schrodinger Napisany 19 czerwca 2015 - 08:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Startowe Shadowfall mykalo w 30 bez problemu, Guerilla akurat technicznie ogarnia konsolke


Mhm, tylko że konsola wtedy tak głośno chodziła że pozamykałem okna żeby mi nie odleciała
  • 0

#48 burnstein Napisany 19 czerwca 2015 - 08:18

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Czemu, miałbyś drona.


  • 0

#49 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 08:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Moja dzialala normalnie, widac masz felerna bo sam ejstes felerny i debilny!!!!!!!!!!!!


  • 0

#50 Schrodinger Napisany 19 czerwca 2015 - 08:34

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Moja dzialala normalnie, widac masz felerna bo sam ejstes felerny i debilny!!!!!!!!!!!!


japa plebsie miałeś brudne uszy to nie słyszałeś
  • 0

#51 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 08:36

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

nie tak brudne jak twoje oczko smierdziuchu. I nie spamuj mi w temacie o gierce ktorej jestem ambasadorem :cf:


  • 0

#52 Schrodinger Napisany 19 czerwca 2015 - 08:39

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:
ambasadorem? mocne słowa, czyli nie będzie dałngrejdu? no w końcu Guerilla nigdy nas nie oszukała nie? :cf:
  • 0

#53 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 08:45

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Nie. nawet slynne KZ 2 w zasadzie osiagnelo target render. Ale to zamierzchle zcasy keidy Soby staralo sie nas oklamywac, teraz juz karmia nas tylko real-time :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:


  • 1

#54 Kaxi Napisany 19 czerwca 2015 - 09:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Single-player only? Oh yeah, za to trzymałem kciuki :) Gra od razu wskoczyła na szczyt moich oczekiwań, choć boję się, że zagramy dopiero marzec 2017. Projekt wygląda tak ambitnie, że spodziewam się przynajmnej jednej obsuwy i (oby małego) downgrade'u. Ale i tak będzie miodzo ;) A Ruda bardzo sympatyczna  :zakochany:


  • 0

#55 fingus Napisany 19 czerwca 2015 - 11:11

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Co ja słyszę? Nie ma splita? :cf:
  • 0

#56 ACZ Napisany 19 czerwca 2015 - 14:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

 

muzyka cudo

no no no, ta muzyczka w trailerze to jest mniamnuśna.

 

GG:

 

To ten sam silnik, ale Horizon i ostatniego Killzone'a dzieli przepaść. Silnik od Shadow Fall nie był w stanie ogarnąć otwartego świata, więc przez ostatnie dwa lata staraliśmy się go do tego dostosować.

 


  • 0

#57 vagrant3 Napisany 19 czerwca 2015 - 14:40

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

najlepszej gierki o polowaniach to i tak horizon raczej nie przebije, ale zapowiada się przyzwoicie.


  • 0

#58 burnstein Napisany 19 czerwca 2015 - 15:26

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

najlepszej gierki o polowaniach to i tak horizon raczej nie przebije, ale zapowiada się przyzwoicie.

?


  • 0

#59 vagrant3 Napisany 19 czerwca 2015 - 15:31

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

best hunts ever:

 


  • 0

#60 BeSOS Napisany 19 czerwca 2015 - 15:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Muza ala Gtavitation :tak:
  • 0



Inne z tagami: