Ja tam zawsze wybierałem moją ulubiona dziewoję i robiłem wszystko żeby wymaksować dany social link i zaciągnąć niewiastę do pokoju na randkę, dlatego zawsze podoba mi się idea social linków w Personach.
Final Fantasy XII: The Zodiac Age
#121 Napisany 14 lipca 2017 - 10:35
#122 Napisany 14 lipca 2017 - 11:59
Ale jako przykładny troll dodam, że chodziło mi o całokształt kariery giereczkowej użytkownika Szrotinger, po czym skończę ten spam - temat o (rzekomo) jednym z lepszych FF nie zasługuje na śmietnik
#123 Napisany 14 lipca 2017 - 12:12
#124 Napisany 14 lipca 2017 - 12:20
mmo offline
#125 Napisany 14 lipca 2017 - 12:21
Szrot się jara po 5h, no nic dziwnego bo fabuły w tej grze starczyło na jakieś 10h
Nie wykluczam że rzucę w pizdu, ale jak FF15 skończyłem to tu nie dam rady
#126 Napisany 14 lipca 2017 - 18:50
Bo szrot ceni swój czas, a wy dorosnijcie
Grając w Terminatory czy inne majonezy? No faktycznie świetnie spożytkowany czas.
#127 Napisany 14 lipca 2017 - 18:55
Platynka w terminatorze wbita 6 lat temu - chcesz się nadal ośmieszać bo komuś nie podoba się Persona o podrywaniu lasek i chodzeniu do kina?
#128 Napisany 14 lipca 2017 - 18:55
Ojtam, droczę się tylko. A co do Persony, to nawet trochę się z Tobą zgadzam
#129 Napisany 14 lipca 2017 - 18:59
Pisałem wielokrotnie że to w chuj dopracowana i wyszlifowana do granic możliwości gierka o designie i stylu miażdżącym konkurencje, walka też jest spoko, ale chodzenie na randki i czytanie tych suchych historyjek mnie nie porywa, w jRPGach cenię klasyczne podejście do tematu, fabuła w przerywnikach przeplata zajebistą walką i żadnych ograniczeń czasowy bo te też mi się nie podobają. A terminator to był czas jak się jeszcze mocno platynami jarałem, teraz jak już wbijam platynę to w gierce która mi się naprawdę podoba
Więc RYJ!
#130 Napisany 14 lipca 2017 - 19:08
Ok
#131 Napisany 17 lipca 2017 - 22:31
Początkowo trochę się miotałem z eq i systemem licencji. Chryste, jakie to się wydaje na wejściu nieprzejrzyste. Odblokowałem Vaanowi 'Shield 2' zanim sprawdziłem co w sklepie mają, biorąc mylnie za oczywiste, że 'Shield 2' upoważnia też do kupowania tarcz z kat. 'Shield 1'. Loot mam nadzieję, że nie będzie potrzebny do żadnych zadań pobocznych, bo dość szybko doszedłem do wniosku, że będę wszystko sprzedawał jak leci i kupował magię - nawet jak jej nie mogę używać - to w końcu Final, w tych częściach gdzie kupowało się czary ze sklepów zawsze warto było kupować wszystko , bo zaraz się napatoczą kolejni bohaterowie i pewnie będzie można mieszać klasy (na to się cieszę najbardziej).
Miło, że gra informuje przy sejwach, kiedy nastąpi point of no return i sugeruje założenie nowego zapisu. Szkoda, że tego przyspieszenia nie można stopniować przyciskami tylko trzeba wybrać w opcjach albo x2 albo x4. x4 jest za szybkie do wygodnego poruszania się, x2 za wolne w walkach imo. Jakby nie było jestem pozytywnie zaskoczony, że w FF sprzed dziesięciu lat tak szybko pojawia się fast travel i można sobie swobodnie hasać po rozległym świecie, a nawet początkowi przeciwnicy potrafią nieźle potrollować gracza (ten cactuar z kwiatkiem ).
#132 Napisany 18 lipca 2017 - 00:44
a ja po 9h mam odblokowane połowę fabularnych ukrytych trofików
#133 Napisany 18 lipca 2017 - 09:41
Mi się na razie MEGA podoba. Jestem po 10h jakoś, może trochę mniej.
System walki to jest to, co lubię najbardziej. Przypomina stare bioware, kotora
Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym nie przeszukał neta w poszukiwaniu dobrych early game itemów i dorwałem gladius dagger z 56 ataku i jestem jeden skill od możliwości ubrania tego cacka A mój Vaan jest Shikari, więc będzie jak znalazł na długie godziny.
Anyways - to jest final, jakiego potrzebowałem. Zapowiada się na epicką przygodę
#134 Napisany 18 lipca 2017 - 09:49
też chciałem to robić ale za późno ogarnąłem temat, teraz czekam aż będę miał całą ekipę i otwarty świat to wtedy się pobawię w grind itemów
#135 Napisany 19 lipca 2017 - 06:15
System walki siada od razu, jedyne co mnie nie przekonuje to gambity - mam wrażenie, że pierwszy auto-atak jest wolniejszy niż jakbym sam wybierał i rozumiem, że nie będzie żadnych komend/strategii nastawiających daną postać "tylko atakuj", "tylko używaj magii" etc.?
Shieeeet fast forward dwie godzinki i można w ogóle nie korzystać z komend - całą auto-walkę ustawiamy w gambitach: lecz się jak masz <50% HP, atakuj najbliższego wroga, kradnij od party leadera. Takie coś to ja rozumiem! Pierwsze w co się w lochach zaopatrzyłem to w dodatkowe polecenie do gamabitów Wszyscy na ziomków z najniższym max HP! Jeszcze dadzą opcję zapisywania paru profili gambitów i będzie całkiem miodzio.
Jakby nie było jestem pozytywnie zaskoczony, że w FF sprzed dziesięciu lat tak szybko pojawia się fast travel i można sobie swobodnie hasać po rozległym świecie, a nawet początkowi przeciwnicy potrafią nieźle potrollować gracza (ten cactuar z kwiatkiem ).
fast forward dwie godzinki i z otwartego hasania po pustyni zrobiły się nudne korytarzyki w lochach a miało być tak pięknie. Mam nadzieję, że to się za chwilę skończy i tylko okazyjne dungeony będą tak wyglądały - postacie gubiące się za schodami, 'enemy is too far away' i za mało miejsca na pozycjonowanie No i proszę, oby żadnych 'zagadek' na modłę cloister of trails, bo jak patrzę na i słucham Vaana to mi się Tidus przypomina.
#136 Napisany 19 lipca 2017 - 09:47
Poziom trudności póki co nie zachwyca. Mało tego wykupiłem sobie jakieś licencje na super duper ataki, nawet nie do końca wiem jak to działa, ale przeważnie kosi szefów na strzała.
#137 Napisany 19 lipca 2017 - 22:14
Bo szrot ceni swój czas, a wy dorosnijcie
Grając w Terminatory czy inne majonezy? No faktycznie świetnie spożytkowany czas.
ale platyne w Terminatorze to Ty szanuj!
szczytem byla Hanna Montana
#138 Napisany 20 lipca 2017 - 01:06
#139 Napisany 20 lipca 2017 - 07:23
po skończeniu pierwszej z paskiem..
#140 Napisany 20 lipca 2017 - 07:32
#141 Napisany 20 lipca 2017 - 08:46
Podbijam pytanie, proszę tylko o poważne odpowiedzi
#142 Napisany 20 lipca 2017 - 12:10
#143 Napisany 20 lipca 2017 - 12:13
#144 Napisany 23 lipca 2017 - 21:24
jak chcecie w trakcie gry zmienić sobie predkość z x2 na x4 bez wchodzenia na menu to wystarczy trzymając L1 wcisnąć na dpadzie strzałki w lewo / prawo
#145 Napisany 24 lipca 2017 - 08:53
Potem widzę że ribbona można grindować na 49 wyzwaniu, mając thief's cuffs jest trochę łatwiej. Kupiłem sobie wszystkie gambity i trochę się nimi pobawiłem ale na wyższe triale trzeba dobrze to ogarnąć no i jak widzę taką walkę:
To się nie mogę doczekać
edit. a jesli kogos w podstawce odrzucał ten brak fabuły w środku gry to dzięki x4 eksploracja tych zajebistych terenów trwa krócej i przez co fabuła wydaje się być częściej, ale i tak za mało balthiera
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 24 lipca 2017 - 08:55
#146 Napisany 24 lipca 2017 - 09:00
ważna sprawa
jak chcecie w trakcie gry zmienić sobie predkość z x2 na x4 bez wchodzenia na menu to wystarczy trzymając L1 wcisnąć na dpadzie strzałki w lewo / prawo
Najwazniejsza!
Mialem juz pisac, ze powinno byc 2x na jedno tapniecie l1 i 4x na dwa tapniecia, ale powyzsze rozwiazanie tez zrobi
Teraz ostatni tydzien pracy w delegacji, ale potem powrot i oram mesjasza
#147 Napisany 25 lipca 2017 - 09:50
#148 Napisany 26 lipca 2017 - 00:49
Hellmans razem z lvl statsy chyba też idą do góry nie? jakiegoś szału nie ma ale przy 99 lvl można mieć 6-7k HP
edit no i już 31h na liczniku
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 26 lipca 2017 - 00:52
#149 Napisany 26 lipca 2017 - 11:24
Nie wiem, ale z ribbonami x3 doszedłem chyba do 74 poziomu i tam już przeciwnicy byli sporo lv wyżej, tak że na 50lv gówno im robiłem, więc coś tam ten level daje.
#150 Napisany 26 lipca 2017 - 11:33
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|