Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nintendo Switch - pogadanki

Nintendo NX

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
6749 odpowiedzi na ten temat

#3871 Mateo Napisany 18 lipca 2018 - 11:06

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 123 Postów:

Moim zdaniem jest całkiem spoko w trybie hh, ale nie miałem Xeno 2, więc nie doświadczyłem jeszcze żadnej gry na Switchu, która by nie dawała rady w tym trybie, także nie wiem czy jestem miarodajny. W każdym razie mi port Crasha bardzo odpowiada. Trójkę już zrobiłem całą, w dwójce mam 4 świat. Grałbym dalej, ale chwilowo mam plan dostać się do top 3 Polaków w rankingach MTA

A częściej grasz na TV, czy przenośnie? ps. Aż się dziwię, że jeszcze nie grałeś w Xeno 2. ;)
  • 0

#3872 funditto Napisany 18 lipca 2018 - 11:40

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:
Częściej na TV, ale przenośnie też sporo. W Xeno 2 nie zagram, ale może kupię XC 2 Torna
  • 0

#3873 BeSOS Napisany 18 lipca 2018 - 18:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Nie wiem jak to skomentować nawet ale w domu 720p, poza 1024x576 (czy jakoś tak)

Bez jaj gdzie ta gra jest tak wymagająca???

 
 

Bardzo mocno atakuje ficzery UE4.
 
No i wbrew pozorom jest ona w 3D (co było niezbędne żeby ficzery działały tak jak powinny)

 
 

Współczesne gry 2D przeważnie są w 3D z kamerą która porusza się w jednej lub dwóch osiach, a trzecia jest sztywna


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 lipca 2018 - 11:09

  • 0

#3874 lukaszSA Napisany 18 lipca 2018 - 18:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Gdyby dali tu Ray Tracing to by śmigało w 120p i 3 klatkach na dzień.

Ale Switch 2 to musi wyjść jak najszybciej. Tylko nVidia musi mieć technologię.
  • 0

#3875 BeSOS Napisany 18 lipca 2018 - 18:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie wystarczy dać ten mocniejszy procek vonsie plotkowało na początku? Pascal? I więcej ramu. To mają na już.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 lipca 2018 - 18:37

  • 0

#3876 lukaszSA Napisany 18 lipca 2018 - 18:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
X2? On jest na razie tylko w samochodach. Nie wiadomo czy się nadaje na mobilke. I w sumie do gier, bo najnowszy shield też ma X1

Mam nadzieję że w 2019/20 coś już jednak będzie.
  • 0

#3877 BeSOS Napisany 18 lipca 2018 - 19:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Czyli Switch 2 to 2021.
  • 0

#3878 lukaszSA Napisany 18 lipca 2018 - 19:27

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
A w życiu. Najwcześniej 2022 czyli 5 lat po Switchu

Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 18 lipca 2018 - 19:27

  • 0

#3879 Schrodinger Napisany 18 lipca 2018 - 19:29

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

no ale jakiś Switch Lite czy coś? czy tam Switch Mini czyli Switch sprzedawany jako handheld 


  • 0

#3880 Texz Napisany 18 lipca 2018 - 19:48

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Gdzie tam Switch 2, wystarczy lepsza optymalizacja i silnik pisany od początku pod podzespoły nvidii. UE4 wynika z czystego lenistwa deweloperów. Woleli przysiąść nad częścią merytoryczną niż bawić się w technikalia. Może to i dobrze. 


  • 1

#3881 Schrodinger Napisany 18 lipca 2018 - 19:58

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Tu też racja, taka Zelda pokazuje że ograniczenia to są w głowach :olo: najlepszy i największy openworld nie potrzebował PRO i XOXa tylko układ z 3letniego tableta 


  • 0

#3882 lukaszSA Napisany 18 lipca 2018 - 20:30

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

720p a na OLEDzie 4K Octopath wygląda prześlicznie.

 

A że silnik Zeldy to kosmiczna technologia to inna sprawa. Technologicznie to najlepsze co stworzyło Nintendo

 

A Switch Pro wyjdzie pod koniec 2019


  • 0

#3883 Kaxi Napisany 18 lipca 2018 - 22:12

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Wyżej napisałeś 2021 ;) To się zdecyduj*

 

 

 

* tak, Switch pro i Switch 2 to w najbliższej perspektywie to samo.


  • 0

#3884 BeSOS Napisany 18 lipca 2018 - 22:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja mówię o Switchu pro, coś ala 3ds plus.
  • 0

#3885 Mateo Napisany 18 lipca 2018 - 23:00

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 123 Postów:
Mehh, mam nadzieję że Switch pociągnie jeszcze parę lat na rynku.
  • 0

#3886 BeSOS Napisany 18 lipca 2018 - 23:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ktoś mówi że nie pociągnie?
  • 0

#3887 Kaxi Napisany 19 lipca 2018 - 08:24

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:

Ja mówię o Switchu pro, coś ala 3ds plus.

 

 

Switch Pro w ciągu 2-3 lat (w 2019 byłbym zaskoczony, ale może...), pełnoprawny następca Switcha za 7 lat. Switch pożyje mniej więcej tyle co 3DS, moim zdaniem. Ale nie wykluczam, że dostaniemy też Switch Pro 2 w ciągu tych 7 lat.


  • 0

#3888 Schrodinger Napisany 19 lipca 2018 - 08:48

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

Ja myślę że Nintendo tyle się nauczyło z produkcji i cyklu życia 3DSa że nie szybko wyjdzie coś mocniejszego, ale jakaś wersja XL czy lżejsza na pewno. Mi tam to specjalnie nie przeszkadza bo skoro Zeldę w tym upchnęli to wszystko mogą. 

 

PS. Przeniosę to do wątku o konsoli jak już dyskusja wymrze ;)


Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 lipca 2018 - 08:48

  • 0

#3889 tomasz Napisany 19 lipca 2018 - 08:59

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:
Duża moc konsoli nie musi sprzyjać ani jej sprzedaży, ani gier na nią, zwłaszcza na polu handheldów. Sztandarowy przykład to ds vs psp. PSP nie wiadomo, czym miał być -- przenośnym PS2, ale słabszym i z innymi grami? Brak określonej koncepcji trochę grzebał ten projekt. DS z kolei był niewiele mocniejszy od GBA, ale to było jedną z jego największych zalet. Ninty mogło przyciągnąć milion małych i dużych devów, którzy tworzyli tanie w produkcji, szybkie do sklecenia gry z dobrym gejplejem i mogły się nimi zajmować małe zespoły. Robienie tytułów na dsa było po prostu mniejszym ryzykiem (ogromna baza graczy).

Niestety Sony nie nauczyło się niczego i kolejna generacja, Vita/3ds wyglądała bardzo podobnie. Że swiczem to trochę inna sprawa, bo to również stacjonarka. Problemem może być dojenie dwóch krów jednocześnie i zazębianie się targetu -- crossplatformowe ostatnio wydania gier.

Ogólnie w handheldach moc != sukces. A nawet ciężko o dopakowanie jeszcze swicza bez zwiększenia poboru prądu, tak aby bateria wytrzymała te parę godzin i plastik się tak nie grzał. Ponoć pękanie koło wentylatora to plaga.

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 19 lipca 2018 - 09:02

  • 0

#3890 lukaszSA Napisany 19 lipca 2018 - 09:02

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Krótko mówiąc - Ryan zjebał, że Imagination robiło chipa do Vity zamiast do Switcha i teraz Nintendo musi polegać na nVidii, która obecnie nic lepszego od tego co jest nie ma, a to co jest grzeje się jak cholera. 


  • 0

#3891 Danteusz Napisany 19 lipca 2018 - 10:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Tomasz, nie masz racji. Problemem PSP było bardzo łatwe piractwo połączone z targetowaniem konsoli dla nastolatków, czyli często ogarniętych technicznie osób z małym budżetem. Mimo to sprzedali 80 mln konsol, rewelacyjny wynik, do którego 3DS jeszcze nie dobił. Vita z kolei trafiła na rynek zdominowany przez smartfony, z wysoką ceną, kartą pamięci do dokupienia i niewystarczającym wsparciem Sony. 3DS miał na początku podobne problemy, dopiero obniżka ceny i wydanie najmocniejszych marek Nintendo, o ktorych Sony może tylko pomarzyć, sprawiło że sprzedaż skoczyła do poziomu trochę gorszego niż...PSP. Realia biznesowe, marketing i portfolio gier miały dużo większe znaczenie niż moc konsol zarówno w generacji PSP/DS, jak i Vita 3DS
  • 0

#3892 tomasz Napisany 19 lipca 2018 - 10:31

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:
Piractwo PSP było równie łatwe, jak dsowe, a bogate portfolio gier łączy się wyraźnie z małą mocą DSa. Nie musieli dzielić planów wydawniczych tak, jak sony, pomiędzy dwie platformy, które mają dźwigać gry o tej samej skali.
  • 0

#3893 Danteusz Napisany 19 lipca 2018 - 11:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Sony wydawało na PSP gry o różnej skali, nic ich nie zmuszało do tworzenia superprodukcji. Początkowo PSP miało przewagę nad DSem, dopiero Animal Crossing, Nintendogs i NSMB odwróciły sytuacje. Piractwo na DSa również było rozpowszechnione, ale na tym cierpiały głównie średnie i małe gry, te duże trafiały do ludzi którzy nie bawią się w piracenie - dzieci lub zagorzałych fanów Nintendo. Nie przesadzaj też z wielką skałą gier na PSP, w czasie gdy PS3 było na rynku konsola znacznie słabsza niż PS2 wydajnością szału nie robiła.
  • 0

#3894 lukaszSA Napisany 19 lipca 2018 - 11:53

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Pokemon Platinum w Japonii został pobrany tyle samo razy ile sprzedało się kopii. W Europie również piractwo spowodowało dosyć mocne tąpnięcie sprzedaży oprogramowania na DSa.

 

Ale to były inne czasy. Obecnie niespiracony jest tylko Xbox One, ale to aż takiego znaczenia nie ma. 


  • 0

#3895 Tawotnica Napisany 19 lipca 2018 - 12:30

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
Do softmoda PSP nie trzeba dodatkowego sprzętu jak do DSa (karta flash), więc próg wejścia do piractwa był niższy. Niewygodne i psujące się UMDki pewnie też swoją cegiełkę dołożyły.

Pokemon Platinum w Japonii został pobrany tyle samo razy ile sprzedało się kopii. W Europie również piractwo spowodowało dosyć mocne tąpnięcie sprzedaży oprogramowania na DSa.


No i to jest pikuś w porównaniu do tego co się działo na PSP, gdzie niektóre gry były nielegalnie pobierane 5x częściej niż dany tytuł sprzedał kopii. Case in point: Dissidia: Final Fantasy.



Co do wyników DSa - wyższą sprzedaż wypada skojarzyć ze świetnymi rewizjami sprzętu. Dopiero wraz z wydaniem DS Lite zaczął się szał na dwuekranowce Nintendo, a rodzina DSi przedłużyła żywot serii o dobre 2 lata.

Output 1st party wbrew pozorom wcale nie jest jakiś oszołamiający. Między hitami z 'touch generation' jak Nintendogs czy Brian Training EAD dość szybko wydało najważniejsze evergreeny w postaci Mario Kart, NSMB, Animal Crossing i na nich jechało. Cenne dla corowego odbiorcy serie zaliczały jedna po drugiej klapę: Advance Wars (Days of Ruin, bo Dual Strike było jeszcze spoko), Metroid, Zelda, Golden Sun itd.

Do bogatej w wysokojakościowe tytuły biblioteki najbardziej się przyczynili japońscy developerzy 3rd party, dla których za kosztowne/ryzykowne było robienie gier na nowe stacjonarki (vide Atlus).
  • 0

#3896 lukaszSA Napisany 19 lipca 2018 - 20:10

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Skończcie lamentować. Najnowsza wersja UE4 wprowadza szereg usprawnień na Switcha

 

 

  • Support for Dynamic Resolution and Temporal Upsampling
  • Low Latency Frame Syncing for Controller Input
  • Significant CPU Rendering Optimizations
  • Improvements to Threading
  • Better Texture Compression
  • Support for Memory Profiling
  • Backbuffer support for 1080p while in docked mode
  • And many other fixes!

 

W przyszłym roku powinna pojawić się pierwsza gra w UE4 z 1080p w docku!


  • 0

#3897 Schrodinger Napisany 19 lipca 2018 - 20:23

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 975 Postów:

dobra, wjeżdżam z cebulo, warto się pchać w jakieś pady na kablu? widzę że ponad stówkę taniej stoją, a ja konsole mam tak umiejscowioną że kabel czy z ps4 czy ze switcha by mi nie przeszkadzał, jak z jakością wykonania takich padów zbliża się to do pro pada?


  • 0

#3898 lukaszSA Napisany 19 lipca 2018 - 20:26

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

W tych padach nie ma NFC, gyro i HD Wibracji


  • 0

#3899 funditto Napisany 19 lipca 2018 - 20:32

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Skończcie lamentować. Najnowsza wersja UE4 wprowadza szereg usprawnień na Switcha

  • Support for Dynamic Resolution and Temporal Upsampling
  • Low Latency Frame Syncing for Controller Input
  • Significant CPU Rendering Optimizations
  • Improvements to Threading
  • Better Texture Compression
  • Support for Memory Profiling
  • Backbuffer support for 1080p while in docked mode
  • And many other fixes!

W przyszłym roku powinna pojawić się pierwsza gra w UE4 z 1080p w docku!

Pewnie nowy Yoshi
  • 0

#3900 BeSOS Napisany 19 lipca 2018 - 22:24

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Tylko pro kontroler na chuj ci jakieś badziewie? Chyba że zamierzasz być pro graczem w Splatoonie :lol:
  • 0



Inne z tagami: