A częściej grasz na TV, czy przenośnie? ps. Aż się dziwię, że jeszcze nie grałeś w Xeno 2.Moim zdaniem jest całkiem spoko w trybie hh, ale nie miałem Xeno 2, więc nie doświadczyłem jeszcze żadnej gry na Switchu, która by nie dawała rady w tym trybie, także nie wiem czy jestem miarodajny. W każdym razie mi port Crasha bardzo odpowiada. Trójkę już zrobiłem całą, w dwójce mam 4 świat. Grałbym dalej, ale chwilowo mam plan dostać się do top 3 Polaków w rankingach MTA
#3871 Napisany 18 lipca 2018 - 11:06
#3872 Napisany 18 lipca 2018 - 11:40
#3873 Napisany 18 lipca 2018 - 18:15
Nie wiem jak to skomentować nawet ale w domu 720p, poza 1024x576 (czy jakoś tak)
Bez jaj gdzie ta gra jest tak wymagająca???
Bardzo mocno atakuje ficzery UE4.
No i wbrew pozorom jest ona w 3D (co było niezbędne żeby ficzery działały tak jak powinny)
Współczesne gry 2D przeważnie są w 3D z kamerą która porusza się w jednej lub dwóch osiach, a trzecia jest sztywna
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 lipca 2018 - 11:09
#3874 Napisany 18 lipca 2018 - 18:26
Ale Switch 2 to musi wyjść jak najszybciej. Tylko nVidia musi mieć technologię.
#3875 Napisany 18 lipca 2018 - 18:37
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 lipca 2018 - 18:37
#3876 Napisany 18 lipca 2018 - 18:43
Mam nadzieję że w 2019/20 coś już jednak będzie.
#3877 Napisany 18 lipca 2018 - 19:06
#3878 Napisany 18 lipca 2018 - 19:27
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 18 lipca 2018 - 19:27
#3879 Napisany 18 lipca 2018 - 19:29
no ale jakiś Switch Lite czy coś? czy tam Switch Mini czyli Switch sprzedawany jako handheld
#3880 Napisany 18 lipca 2018 - 19:48
Gdzie tam Switch 2, wystarczy lepsza optymalizacja i silnik pisany od początku pod podzespoły nvidii. UE4 wynika z czystego lenistwa deweloperów. Woleli przysiąść nad częścią merytoryczną niż bawić się w technikalia. Może to i dobrze.
#3881 Napisany 18 lipca 2018 - 19:58
Tu też racja, taka Zelda pokazuje że ograniczenia to są w głowach najlepszy i największy openworld nie potrzebował PRO i XOXa tylko układ z 3letniego tableta
#3882 Napisany 18 lipca 2018 - 20:30
720p a na OLEDzie 4K Octopath wygląda prześlicznie.
A że silnik Zeldy to kosmiczna technologia to inna sprawa. Technologicznie to najlepsze co stworzyło Nintendo
A Switch Pro wyjdzie pod koniec 2019
#3883 Napisany 18 lipca 2018 - 22:12
Wyżej napisałeś 2021 To się zdecyduj*
* tak, Switch pro i Switch 2 to w najbliższej perspektywie to samo.
#3884 Napisany 18 lipca 2018 - 22:29
#3885 Napisany 18 lipca 2018 - 23:00
#3886 Napisany 18 lipca 2018 - 23:19
#3887 Napisany 19 lipca 2018 - 08:24
Ja mówię o Switchu pro, coś ala 3ds plus.
Switch Pro w ciągu 2-3 lat (w 2019 byłbym zaskoczony, ale może...), pełnoprawny następca Switcha za 7 lat. Switch pożyje mniej więcej tyle co 3DS, moim zdaniem. Ale nie wykluczam, że dostaniemy też Switch Pro 2 w ciągu tych 7 lat.
#3888 Napisany 19 lipca 2018 - 08:48
Ja myślę że Nintendo tyle się nauczyło z produkcji i cyklu życia 3DSa że nie szybko wyjdzie coś mocniejszego, ale jakaś wersja XL czy lżejsza na pewno. Mi tam to specjalnie nie przeszkadza bo skoro Zeldę w tym upchnęli to wszystko mogą.
PS. Przeniosę to do wątku o konsoli jak już dyskusja wymrze
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 lipca 2018 - 08:48
#3889 Napisany 19 lipca 2018 - 08:59
Niestety Sony nie nauczyło się niczego i kolejna generacja, Vita/3ds wyglądała bardzo podobnie. Że swiczem to trochę inna sprawa, bo to również stacjonarka. Problemem może być dojenie dwóch krów jednocześnie i zazębianie się targetu -- crossplatformowe ostatnio wydania gier.
Ogólnie w handheldach moc != sukces. A nawet ciężko o dopakowanie jeszcze swicza bez zwiększenia poboru prądu, tak aby bateria wytrzymała te parę godzin i plastik się tak nie grzał. Ponoć pękanie koło wentylatora to plaga.
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 19 lipca 2018 - 09:02
#3890 Napisany 19 lipca 2018 - 09:02
Krótko mówiąc - Ryan zjebał, że Imagination robiło chipa do Vity zamiast do Switcha i teraz Nintendo musi polegać na nVidii, która obecnie nic lepszego od tego co jest nie ma, a to co jest grzeje się jak cholera.
#3891 Napisany 19 lipca 2018 - 10:25
#3892 Napisany 19 lipca 2018 - 10:31
#3893 Napisany 19 lipca 2018 - 11:50
#3894 Napisany 19 lipca 2018 - 11:53
Pokemon Platinum w Japonii został pobrany tyle samo razy ile sprzedało się kopii. W Europie również piractwo spowodowało dosyć mocne tąpnięcie sprzedaży oprogramowania na DSa.
Ale to były inne czasy. Obecnie niespiracony jest tylko Xbox One, ale to aż takiego znaczenia nie ma.
#3895 Napisany 19 lipca 2018 - 12:30
Pokemon Platinum w Japonii został pobrany tyle samo razy ile sprzedało się kopii. W Europie również piractwo spowodowało dosyć mocne tąpnięcie sprzedaży oprogramowania na DSa.
No i to jest pikuś w porównaniu do tego co się działo na PSP, gdzie niektóre gry były nielegalnie pobierane 5x częściej niż dany tytuł sprzedał kopii. Case in point: Dissidia: Final Fantasy.
Co do wyników DSa - wyższą sprzedaż wypada skojarzyć ze świetnymi rewizjami sprzętu. Dopiero wraz z wydaniem DS Lite zaczął się szał na dwuekranowce Nintendo, a rodzina DSi przedłużyła żywot serii o dobre 2 lata.
Output 1st party wbrew pozorom wcale nie jest jakiś oszołamiający. Między hitami z 'touch generation' jak Nintendogs czy Brian Training EAD dość szybko wydało najważniejsze evergreeny w postaci Mario Kart, NSMB, Animal Crossing i na nich jechało. Cenne dla corowego odbiorcy serie zaliczały jedna po drugiej klapę: Advance Wars (Days of Ruin, bo Dual Strike było jeszcze spoko), Metroid, Zelda, Golden Sun itd.
Do bogatej w wysokojakościowe tytuły biblioteki najbardziej się przyczynili japońscy developerzy 3rd party, dla których za kosztowne/ryzykowne było robienie gier na nowe stacjonarki (vide Atlus).
#3896 Napisany 19 lipca 2018 - 20:10
Skończcie lamentować. Najnowsza wersja UE4 wprowadza szereg usprawnień na Switcha
- Support for Dynamic Resolution and Temporal Upsampling
- Low Latency Frame Syncing for Controller Input
- Significant CPU Rendering Optimizations
- Improvements to Threading
- Better Texture Compression
- Support for Memory Profiling
- Backbuffer support for 1080p while in docked mode
- And many other fixes!
W przyszłym roku powinna pojawić się pierwsza gra w UE4 z 1080p w docku!
#3897 Napisany 19 lipca 2018 - 20:23
dobra, wjeżdżam z cebulo, warto się pchać w jakieś pady na kablu? widzę że ponad stówkę taniej stoją, a ja konsole mam tak umiejscowioną że kabel czy z ps4 czy ze switcha by mi nie przeszkadzał, jak z jakością wykonania takich padów zbliża się to do pro pada?
#3898 Napisany 19 lipca 2018 - 20:26
W tych padach nie ma NFC, gyro i HD Wibracji
#3899 Napisany 19 lipca 2018 - 20:32
Skończcie lamentować. Najnowsza wersja UE4 wprowadza szereg usprawnień na Switcha
- Support for Dynamic Resolution and Temporal Upsampling
- Low Latency Frame Syncing for Controller Input
- Significant CPU Rendering Optimizations
- Improvements to Threading
- Better Texture Compression
- Support for Memory Profiling
- Backbuffer support for 1080p while in docked mode
- And many other fixes!
W przyszłym roku powinna pojawić się pierwsza gra w UE4 z 1080p w docku!
Pewnie nowy Yoshi
#3900 Napisany 19 lipca 2018 - 22:24
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|