Skocz do zawartości

Zdjęcie

Aktualizacja dasha


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
155 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 28 marca 2007 - 14:34

Gość__*
  • Goście
Hehehehe no np: darmowy weekend grania Online dla użytkowników kont Silver dla zachęty :P
  • 0

#32 Texz Napisany 07 kwietnia 2007 - 16:06

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Kiedyś miały być darmowe weekendy dla użytkowników Silver, kompletnie nie rozumiem czemu M$ z tego zrezygnował.

Rzekomy filmik pokazujący następny update dashboardu or smthnz.

  • 0

#33 Danteusz Napisany 08 kwietnia 2007 - 18:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Jest info o aktualizacji dasha (chyba nikt tego jeszcze nie wrzucił na forum)
http://www.gamespot....ws/6168686.html
Główna zmiana to zintegrowanie dasha z Windows Live Messenger, poza tym dojdą drobne usprawnienia.
  • 0

#34 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Rozwaliłeś mnie dante. :lol: Z tego co wyciekło integracja z Messengerem wcale nie jest niczym głównym. W skrócie co Internet twierdzi, że znajdzie się w aktualizacji:
- osobny blade dla Marketplace + ułatwienia nawigacji w sklepiku
- integracja z Live Messengerem, chat dla 6+ osób i do 600 kontaktów; wyświetlanie w co grasza na Messengerze i statusu Messengera w dashu
- automatyczne wyłączanie konsoli po skończeniu pobierania
- pobieranie w tle w trybie low power (z wyłączonymi wiatrakami)
W komentarzach na Kotaku ktoś wspomniał jeszcze, że będzi wreszcie pokazane co za płyta jest w napędzie, ale nie mam pojęcia skąd ta informacja. Poza tym jeszcze sporo innych usprawnień i zapewne integracja z Live for Windows (w końcu już czas).
  • 0

#35 MaxVarEmreis Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:20

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

W komentarzach na Kotaku ktoś wspomniał jeszcze, że będzi wreszcie pokazane co za płyta jest w napędzie, ale nie mam pojęcia skąd ta informacja. Poza tym jeszcze sporo innych usprawnień i zapewne integracja z Live for Windows (w końcu już czas).

Moze to ich do tego skłoniło ?? Klik
  • 0

#36 Danteusz Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Rozwaliłeś mnie dante.

Po raz kolejny wyśmiewając mnie wyśmiewasz Gamespot. W newsie mniej więcej połowa treści opisywała Live Messanger, o reszcie rzeczy które wymieniłeś tylko wspomnieli. Nie miałem czasu pisać długiego posta więc dałem krótkie info z linkiem, który swoją drogą teraz nie działa, chyba usuneli tego newsa.
  • 0

#37 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 05:26

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
dante: wyśmiałem Ciebie, bo tego lolowego newsa na GS... nie ma. :) Poza tym skoro wiedziałeś o innych funkcjach - nie mogłeś użyć swojego rozumku i oszacować, czy integracja z Messengerem jest w tym wszystkim najważniejsza? :niepewny:

//edit
Wyciekło więc MS musiał się przyznać:
http://www.xbox.com/... ... 408-im.htm

Lista zmian sprowadzona przez danteusza to jednego podpunktu (po angielsku, bo zbyt wiele tego):

* Instant Messaging (Windows Live™ Messenger on Xbox 360™)
* Starts May 7, 2007
* Text chat with up to six people while playing games, listening to music, or watching movies
* Xbox 360 and users will see if their existing friends on Windows Live Messenger have gamertags
* Users of Windows Live Messenger on Xbox 360 can text chat using the virtual keyboard accessible on Xbox 360, or by connecting a USB keyboard to the console
* A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list
* Enhanced family settings features for Xbox Live communications enable different defaults for video chat and voice chat
* A new Xbox Live Marketplace blade
* Updates to Xbox Live Arcade allow owners to quickly see which Xbox Live Arcade games their friends are playing and join in the fun. Xbox Live members can also compare progress of leaderboard scores and Achievements directly with all friends on their friends list
* Expanded "Tell a Friend" capabilities make it easier to boast about Achievements and high scores
* A new option in Auto Downloads provides faster access to the entire collection of free, trial-version Xbox Live Arcade games
* New progressive download letting people fast-forward, rewind, pause and resume as their video is downloaded from Xbox Live Marketplace
* Extension of the background download functionality will allow owners to set their Xbox 360 console to turn off automatically after downloads are complete
* The name of game in tray is now displayed in the dashboard
* When the tray icon is highlighted, a list of achievements, game icon and gamerscore for that game is displayed
* Video trick modes are enabled for content that is being progressively downloaded from Video Marketplace
* Playback progress bar indicates download completion
* Improved skip forward, skip back functionality during video playback
* Switchable aspect ratio now available during video playback (Auto to Letterbox, Zoom, Stretch, Native)
* Player and friends lists now quickly show session presence information for quick identification of users that are joinable
* Folder view for video content on connected devices
* H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles
* Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles
* Show folder hierarchy for video content played from all devices
* Bookmarks are stored for each video that the user plays remembering the users last location in the file as well as the aspect ratio that the user choose for that file
* Video trick modes (fast forward, rewind, chapter skip) can now be used while downloading Video Marketplace content
* Skip forward and backward functionality has been improved to skip to the next or previous chapter. Each video is divided into 10 “chapters” allowing you to quickly skip around video content
* The information bar that is turned on via the On Screen Display (OSD) now shows you exactly where you are in the playback of the video file. In addition it will also show for Video Marketplace content how much of the file has been downloaded and where the “chapters” exist in the file
* Windows Media protected content (WM-DRM) can now be streamed from the PC to the console. If the WM-DRM license is missing or corrupted then a specific error message is displayed to the user. Bookmarking is also stored for protected content
* The console will block the user who attempts to download content onto a storage device that will never have the capacity to store the item without deducting any points associated with the content item.
* The screensaver is disabled when playing photos from any source
  • 0

#38 Texz Napisany 09 kwietnia 2007 - 10:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list

oO tego mi brakowało - durne "Achievements Unlocked" bez praktycznie oznajmienia w czym tego dokonaliśmy. Inna sprawa, że człowiek zazwyczaj walczył o Jednego Acha i doskonale wiedział na co ma się spodziewać ;)
  • 0

#39 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 10:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Warto dodać, że z tej listy 31 "ficzerów" 7 jest powtórzonych, więc update obejmuje jedynie 24 nowe funkcjonalności. To tak jakby ktoś nie zauważył. ;)
  • 0

#40 f5k Napisany 09 kwietnia 2007 - 11:55

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
A kiedy tej upadacik będzie dostępny?
  • 0

#41 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 11:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

* Starts May 7, 2007

:ninja:
  • 0

#42 117 Napisany 09 kwietnia 2007 - 16:05

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
czyli dzien przed 62 rocznica dnia zwyciestwa :hurra: :ninjadance:
  • 0

#43 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 16:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Albo dzień przed rocznicą 53 urodzin mojego starszego. Tylko co z tego? :P

Ciekaw jestem co poprawią w Marketplace. Bardzo brakuje mi czegoś na kształt ulubionych albo dłuższej kolejki pobierania. :/
  • 0

#44 117 Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
nic taki spam :offtop:

anyway mnie najbardziej to brakuje lepszych znajomych, bo tych co mam potrafia tylko grac w GoW... jakby nie bylo innych gier _-_ :ziewa:

wytlumacz mi to jak to jest z tym messengerem, to ten msn? czy taki osobny xboksowy gadu -dziadu? nie chce mi sie dzis myslec. :hmmm:
i fajna jest opcja z achievementem i mowieniu o tym znajomemu... bedzie mozna ludzi niezle podku*wiac jak sie zdobedzie jakiegos upierdliwego ;p :ninjadance:

ryan w robocie jestes czy wolne macie? ja kwicze w robocie :blah: jeszcze palenie staram sie rzucic (po raz tysieczny) :trup:
  • 0

#45 Gość__* Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:29

Gość__*
  • Goście
Marketplace ma być przemodelowane i bardziej zależeć od wydawców tych demek , trailerów itp. M. in stremowanie w locie filmików w tle na marketplacie. Czyli takie jakby gify na ps3 tylko ze lepsze. Poza tym dostęp do marketplace ma być również bezpośrednio w menu gier i tam wyglad ma być całkowicie zalezny od wydawcy gry. Poza tym będzie nowa zakładka (obok games, system, media itp) o nazwie MARKETPLACE
  • 0

#46 Texz Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:55

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jak będzie wyglądać to połączenie z MSN? Co to oznacza? Że na MSNie puszczonym pod Windozą będę widzieć ludzi, którzy są połączeni Online na Xbox Live (bo te jak wiadomo chodzą na Windows ID) i na odwrót, oni będą widzieć mnie kiedy nie ma mnie na XBL, ale jestem przy kompie? Czy będzie to zintegrowane z danym Nickiem, że nie będzie trzeba trzymać podwójnych kont, jednego na XBL, drugiego osobno na MSN, dla jednej osoby?
Kratosy, Maksiusie etc. po podłączają się przez MSNy, narobią sobie "Live Spacesy" i będziemy jedną, wielką, cholernie zadowoloną rodziną, sure?
  • 0

#47 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Jak będzie wyglądać to połączenie z MSN? Co to oznacza? Że na MSNie puszczonym pod Windozą będę widzieć ludzi, którzy są połączeni Online na Xbox Live (bo te jak wiadomo chodzą na Windows ID) i na odwrót, oni będą widzieć mnie kiedy nie ma mnie na XBL, ale jestem przy kompie?

Tak.

Czy będzie to zintegrowane z danym Nickiem, że nie będzie trzeba trzymać podwójnych kont, jednego na XBL, drugiego osobno na MSN, dla jednej osoby?

Chyba tak.

i będziemy jedną, wielką, cholernie zadowoloną rodziną, sure?

Być może.

Fotki klawiaturki. Czysty seks. :zakochany:
http://gamerscoreblo... ... 43811.aspx
  • 0

#48 MaxVarEmreis Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:25

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Fotki klawiaturki. Czysty seks. :zakochany:
http://gamerscoreblo... ... 43811.aspx

Fajne, fajne. Ciekawe ile będzie kosztowało ?? Będzie w sam raz do Conana MMO :)
  • 0

#49 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Dobre pytanie. :/ Obstawiam w okolicach $70. Najdroższa klawiszdeska MS (z myszą) kosztuje $145 w detalu.
  • 0

#50 117 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:41

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
ale wystarczy kupic zwykla na USB :)
szkoda ze nie bedzie to AIM ( w koncu to jest najpopularniejszy messenger w US), ale wiadomo MSN musi byc wypromowany :/ jak bedzie potrzeba to zmienie... poki co pierdola jak dla mnie... chyba, ze nagle wszyscy na friendliscie zaczna na MSN jechac.
  • 0

#51 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Serio AIM jest najpopularniejszy? Znam ludzi używających Live Messengera, znam używających YIM, ba! są ludzie, którzy wciąż używają ICQ, ale nie znam nikogo z AIMem. :niepewny:

O ile mnie pamięć nie myli jakiś czas temu sieć L!M i YIM zyskały bramkę, która pozwala na komunikację miedzy tymi sieciami. Ciekawe, czy z Xboxksa też będzie się dało z ludźmi na YIM rozmawiać...
  • 0

#52 Texz Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:53

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

chyba, ze nagle wszyscy na friendliscie zaczna na MSN jechac.


oj, oj... żebyś nie wykrakał. Ja już swego MSNa mam i nie zawaham się go użyć.
  • 0

#53 MaxVarEmreis Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:57

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

ale wystarczy kupic zwykla na USB :)

Mam taka, ale nie ma porównania do tego gadzeciku ( a gdzie wtedy bede podłaczał headseta??). Jest duzo mniejszy i przedewszystkim nie musze odkładac pada, zeby cos napisac. Jasne, ze to nie problem przy "normalnych" grach, ale w MMO ??
  • 0

#54 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 19:00

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
t3xz: zapodaj login MSNowy. :)

Max: dobre pytanie. Generalnie to sposób na wypromowanie bezprzewodowego headsetu. Jakie to wszystko złożone... ;)
  • 0

#55 117 Napisany 09 kwietnia 2007 - 19:01

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
nom tak gdzies wyczytalem. Ogolnie z moich znajomych wszyscy jak co to jada na aim... nie znam nikogo poza moim starym na YIM. O ICQ i MSN nie wspominajac, chociaz na MSN mialem jakiegos znajomego ze Szwecji (ale to nie US). Osobicie nie lubie AIM... wole IRC, a ostatnio Google chat bo to jedyny nie blokowany u mnie w pracy :/

Co tez jest dziwne, bo w koncu msn.com jest 3 najpopularniejsza strona w necie.
http://en.wikipedia....stant_messaging
tutaj sa staty... niby AIM na najwiecej aktywnych, ale ogolnie MSN ma sie lepiej...

Max widzialem gdzies w ciruit city chyba rozdzielnik do 360 na USB... i na fotek... takie gowno
  • 0

#56 117 Napisany 09 kwietnia 2007 - 20:55

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
dopiero teraz zobaczylem ta klawiature... kupuje jak bedzie do $70 od reki! megaklawa... nawet jakbym mial jej nie uzywac ;) czyli ja sie bedzie wkladalo do pada... a do niej headset... awesome... bede na to dupy wyrywal... powiesze sobie na szyji i pojde do pracy jako gangsta! YO!
  • 0

#57 BeSOS Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja z siorą ze Szwecji gadam na MSNie, tam ponoć tylko z tego korzystają. W Polsce MSNa używam sporadycznie, więc chyba trzeba będzie się z nim bliżej zapoznać:)
W sumie nie wiem jak skomentować ten cały myk z MSNem - niby dobrze, że jest, bo od przybytku głowa nie boli, ale z drugiej strony nie wiem, czy było to aż tak potrzebne. Zawsze szybciej idzie się dogadać na czacie głosowym - no, chyba, ze ktoś wysyła ci wiadomość pisemną, wtedy można szybciej odpowiedzieć dzieki nowej klawierce itp. Tylko w sumie opcja korzystania z MSNa podczas filmu i grania jest trochę bezsensowna - ja aż takiej podzielności uwagi nie mam:) A jak bedę chciał z kimś poczatować to pogonię do kompa na gg, a nie będę sie męczył przed TVkiem:) Ciekawe jak to wyjdzie w praniu, jak patent okaże się łatwy w obsłudze i szybki, to czemu nie:) Jestem zawsze otwarty na nowe rozwiązania.
  • 0

#58 Texz Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:12

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Dokładnie też jestem otwarty na takie rozwiązania, bo właśnie przez tego rodzaju śmiałe wchodzenie w nowe dziedziny życia codziennego, o których wcześniej nawet nie mieliśmy pojęcia, że mogą zostać udoskonalnone, później się mówi, że nie wyobraża się sobie egzystowania bez nich w takiej formie jakiej są stworzone.

Już tylko o krok od powstania w dziale X360 tematu z loginami MSNowymi.
  • 0

#59 Ryan Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To nie jest zły komunikator wbrew pozorom. Ustępuje w kwestii rozmów głosowych Skype, ale przewyższa w tej materii wszystkie polskie komunikatory. Największą upierdliwością są reklamy, ale to samo mają userzy klasycznego klienta GG, Tlenu czy AQQ. Choć z drugiej strony - to tylko tekst w kasku statusu okna rozmowy i mały banner w oknie komunikatora. Mniej niż serwuje wspaniałe GG - żadnych popupów i im podobnych.

Mnie zastanawia jak to będzie z ludźmi, którzy na tym samym paszporcie/LiveID mają i Messengera i konto Xbox Live. :hmmm:
  • 0

#60 wrog Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:15

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Podoba mi się integracja z MSN, od kilku lat korzystam z tego komunikatora i jestem zadowolony. Co do jego popularności to w Europie mnóstwo osób z tego korzysta, a przynajmniej wielu graczy z Holandii/Belgii czy UK, z którymi miałem do czynienia będąc adminem na GameBattles.com. Amerykanie za to przepadali za tym AIMem swoim, nigdy się do niego nie mogłem przekonać.

Chociaż co nowsza wersja MSN, czy jak kto woli Windows Live Messengera, tym gorzej. Te wszystkie brzęczki czy inne cuda tylko denerwują... Poza tym jakieś "zamrażacze" kont, uprzykrzające korzystanie, się pojawiają.
  • 0