Aktualizacja dasha
#31 Gość__* Napisany 28 marca 2007 - 14:34
#32 Napisany 07 kwietnia 2007 - 16:06
Rzekomy filmik pokazujący następny update dashboardu or smthnz.
#33 Napisany 08 kwietnia 2007 - 18:14
http://www.gamespot....ws/6168686.html
Główna zmiana to zintegrowanie dasha z Windows Live Messenger, poza tym dojdą drobne usprawnienia.
#34 Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:01
- osobny blade dla Marketplace + ułatwienia nawigacji w sklepiku
- integracja z Live Messengerem, chat dla 6+ osób i do 600 kontaktów; wyświetlanie w co grasza na Messengerze i statusu Messengera w dashu
- automatyczne wyłączanie konsoli po skończeniu pobierania
- pobieranie w tle w trybie low power (z wyłączonymi wiatrakami)
W komentarzach na Kotaku ktoś wspomniał jeszcze, że będzi wreszcie pokazane co za płyta jest w napędzie, ale nie mam pojęcia skąd ta informacja. Poza tym jeszcze sporo innych usprawnień i zapewne integracja z Live for Windows (w końcu już czas).
#35 Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:20
Moze to ich do tego skłoniło ?? KlikW komentarzach na Kotaku ktoś wspomniał jeszcze, że będzi wreszcie pokazane co za płyta jest w napędzie, ale nie mam pojęcia skąd ta informacja. Poza tym jeszcze sporo innych usprawnień i zapewne integracja z Live for Windows (w końcu już czas).
#36 Napisany 09 kwietnia 2007 - 01:46
Po raz kolejny wyśmiewając mnie wyśmiewasz Gamespot. W newsie mniej więcej połowa treści opisywała Live Messanger, o reszcie rzeczy które wymieniłeś tylko wspomnieli. Nie miałem czasu pisać długiego posta więc dałem krótkie info z linkiem, który swoją drogą teraz nie działa, chyba usuneli tego newsa.Rozwaliłeś mnie dante.
#37 Napisany 09 kwietnia 2007 - 05:26
//edit
Wyciekło więc MS musiał się przyznać:
http://www.xbox.com/... ... 408-im.htm
Lista zmian sprowadzona przez danteusza to jednego podpunktu (po angielsku, bo zbyt wiele tego):
* Instant Messaging (Windows Live™ Messenger on Xbox 360™)
* Starts May 7, 2007
* Text chat with up to six people while playing games, listening to music, or watching movies
* Xbox 360 and users will see if their existing friends on Windows Live Messenger have gamertags
* Users of Windows Live Messenger on Xbox 360 can text chat using the virtual keyboard accessible on Xbox 360, or by connecting a USB keyboard to the console
* A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list
* Enhanced family settings features for Xbox Live communications enable different defaults for video chat and voice chat
* A new Xbox Live Marketplace blade
* Updates to Xbox Live Arcade allow owners to quickly see which Xbox Live Arcade games their friends are playing and join in the fun. Xbox Live members can also compare progress of leaderboard scores and Achievements directly with all friends on their friends list
* Expanded "Tell a Friend" capabilities make it easier to boast about Achievements and high scores
* A new option in Auto Downloads provides faster access to the entire collection of free, trial-version Xbox Live Arcade games
* New progressive download letting people fast-forward, rewind, pause and resume as their video is downloaded from Xbox Live Marketplace
* Extension of the background download functionality will allow owners to set their Xbox 360 console to turn off automatically after downloads are complete
* The name of game in tray is now displayed in the dashboard
* When the tray icon is highlighted, a list of achievements, game icon and gamerscore for that game is displayed
* Video trick modes are enabled for content that is being progressively downloaded from Video Marketplace
* Playback progress bar indicates download completion
* Improved skip forward, skip back functionality during video playback
* Switchable aspect ratio now available during video playback (Auto to Letterbox, Zoom, Stretch, Native)
* Player and friends lists now quickly show session presence information for quick identification of users that are joinable
* Folder view for video content on connected devices
* H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles
* Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles
* Show folder hierarchy for video content played from all devices
* Bookmarks are stored for each video that the user plays remembering the users last location in the file as well as the aspect ratio that the user choose for that file
* Video trick modes (fast forward, rewind, chapter skip) can now be used while downloading Video Marketplace content
* Skip forward and backward functionality has been improved to skip to the next or previous chapter. Each video is divided into 10 “chapters” allowing you to quickly skip around video content
* The information bar that is turned on via the On Screen Display (OSD) now shows you exactly where you are in the playback of the video file. In addition it will also show for Video Marketplace content how much of the file has been downloaded and where the “chapters” exist in the file
* Windows Media protected content (WM-DRM) can now be streamed from the PC to the console. If the WM-DRM license is missing or corrupted then a specific error message is displayed to the user. Bookmarking is also stored for protected content
* The console will block the user who attempts to download content onto a storage device that will never have the capacity to store the item without deducting any points associated with the content item.
* The screensaver is disabled when playing photos from any source
#38 Napisany 09 kwietnia 2007 - 10:29
oO tego mi brakowało - durne "Achievements Unlocked" bez praktycznie oznajmienia w czym tego dokonaliśmy. Inna sprawa, że człowiek zazwyczaj walczył o Jednego Acha i doskonale wiedział na co ma się spodziewaćA richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list
#39 Napisany 09 kwietnia 2007 - 10:43
#40 Napisany 09 kwietnia 2007 - 11:55
#41 Napisany 09 kwietnia 2007 - 11:58
* Starts May 7, 2007
#42 Napisany 09 kwietnia 2007 - 16:05
#43 Napisany 09 kwietnia 2007 - 16:08
Ciekaw jestem co poprawią w Marketplace. Bardzo brakuje mi czegoś na kształt ulubionych albo dłuższej kolejki pobierania.
#44 Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:16
anyway mnie najbardziej to brakuje lepszych znajomych, bo tych co mam potrafia tylko grac w GoW... jakby nie bylo innych gier _-_
wytlumacz mi to jak to jest z tym messengerem, to ten msn? czy taki osobny xboksowy gadu -dziadu? nie chce mi sie dzis myslec.
i fajna jest opcja z achievementem i mowieniu o tym znajomemu... bedzie mozna ludzi niezle podku*wiac jak sie zdobedzie jakiegos upierdliwego ;p
ryan w robocie jestes czy wolne macie? ja kwicze w robocie jeszcze palenie staram sie rzucic (po raz tysieczny)
#45 Gość__* Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:29
#46 Napisany 09 kwietnia 2007 - 17:55
Kratosy, Maksiusie etc. po podłączają się przez MSNy, narobią sobie "Live Spacesy" i będziemy jedną, wielką, cholernie zadowoloną rodziną, sure?
#47 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:01
Tak.Jak będzie wyglądać to połączenie z MSN? Co to oznacza? Że na MSNie puszczonym pod Windozą będę widzieć ludzi, którzy są połączeni Online na Xbox Live (bo te jak wiadomo chodzą na Windows ID) i na odwrót, oni będą widzieć mnie kiedy nie ma mnie na XBL, ale jestem przy kompie?
Chyba tak.Czy będzie to zintegrowane z danym Nickiem, że nie będzie trzeba trzymać podwójnych kont, jednego na XBL, drugiego osobno na MSN, dla jednej osoby?
Być może.i będziemy jedną, wielką, cholernie zadowoloną rodziną, sure?
Fotki klawiaturki. Czysty seks.
http://gamerscoreblo... ... 43811.aspx
#48 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:25
Fajne, fajne. Ciekawe ile będzie kosztowało ?? Będzie w sam raz do Conana MMOFotki klawiaturki. Czysty seks.
http://gamerscoreblo... ... 43811.aspx
#49 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:30
#50 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:41
szkoda ze nie bedzie to AIM ( w koncu to jest najpopularniejszy messenger w US), ale wiadomo MSN musi byc wypromowany jak bedzie potrzeba to zmienie... poki co pierdola jak dla mnie... chyba, ze nagle wszyscy na friendliscie zaczna na MSN jechac.
#51 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:50
O ile mnie pamięć nie myli jakiś czas temu sieć L!M i YIM zyskały bramkę, która pozwala na komunikację miedzy tymi sieciami. Ciekawe, czy z Xboxksa też będzie się dało z ludźmi na YIM rozmawiać...
#52 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:53
chyba, ze nagle wszyscy na friendliscie zaczna na MSN jechac.
oj, oj... żebyś nie wykrakał. Ja już swego MSNa mam i nie zawaham się go użyć.
#53 Napisany 09 kwietnia 2007 - 18:57
Mam taka, ale nie ma porównania do tego gadzeciku ( a gdzie wtedy bede podłaczał headseta??). Jest duzo mniejszy i przedewszystkim nie musze odkładac pada, zeby cos napisac. Jasne, ze to nie problem przy "normalnych" grach, ale w MMO ??ale wystarczy kupic zwykla na USB
#54 Napisany 09 kwietnia 2007 - 19:00
Max: dobre pytanie. Generalnie to sposób na wypromowanie bezprzewodowego headsetu. Jakie to wszystko złożone...
#55 Napisany 09 kwietnia 2007 - 19:01
Co tez jest dziwne, bo w koncu msn.com jest 3 najpopularniejsza strona w necie.
http://en.wikipedia....stant_messaging
tutaj sa staty... niby AIM na najwiecej aktywnych, ale ogolnie MSN ma sie lepiej...
Max widzialem gdzies w ciruit city chyba rozdzielnik do 360 na USB... i na fotek... takie gowno
#56 Napisany 09 kwietnia 2007 - 20:55
#57 Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:05
W sumie nie wiem jak skomentować ten cały myk z MSNem - niby dobrze, że jest, bo od przybytku głowa nie boli, ale z drugiej strony nie wiem, czy było to aż tak potrzebne. Zawsze szybciej idzie się dogadać na czacie głosowym - no, chyba, ze ktoś wysyła ci wiadomość pisemną, wtedy można szybciej odpowiedzieć dzieki nowej klawierce itp. Tylko w sumie opcja korzystania z MSNa podczas filmu i grania jest trochę bezsensowna - ja aż takiej podzielności uwagi nie mam:) A jak bedę chciał z kimś poczatować to pogonię do kompa na gg, a nie będę sie męczył przed TVkiem:) Ciekawe jak to wyjdzie w praniu, jak patent okaże się łatwy w obsłudze i szybki, to czemu nie:) Jestem zawsze otwarty na nowe rozwiązania.
#58 Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:12
Już tylko o krok od powstania w dziale X360 tematu z loginami MSNowymi.
#59 Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:15
Mnie zastanawia jak to będzie z ludźmi, którzy na tym samym paszporcie/LiveID mają i Messengera i konto Xbox Live.
#60 Napisany 09 kwietnia 2007 - 21:15
Chociaż co nowsza wersja MSN, czy jak kto woli Windows Live Messengera, tym gorzej. Te wszystkie brzęczki czy inne cuda tylko denerwują... Poza tym jakieś "zamrażacze" kont, uprzykrzające korzystanie, się pojawiają.