PS4 Pro master race
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
#211 Napisany 01 lipca 2017 - 14:13
#212 Napisany 01 lipca 2017 - 16:27
#213 Napisany 01 lipca 2017 - 18:30
Może skipowanie intra to ficzer tylko na pro
Zeby bylo smieszniej to prawda. Na amatorze nie moge skipowac intra trylogii trojkatem. O L O.
#214 Napisany 01 lipca 2017 - 18:47
#215 Napisany 02 lipca 2017 - 10:19
Taikun, ostatnio jestes strasznie nerwowy, Mama przestala Ci obiadki gotowac, czy cos?
Gamesradar w swojej recenzji ocenia Crasha jako nowe Soulsy http://www.gamesrada...trilogy-review/
"But then there's the death. There's just no escaping it, there might be brand new death animations to keep you entertained - oh look I've been swallowed by a lion again - but there's no avoiding that the controls just mean that Crash Bandicoot has become Dark Souls."
Praise the crate
#216 Napisany 02 lipca 2017 - 11:02
Ten post był edytowany przez KoBik dnia: 02 lipca 2017 - 11:02
#217 Napisany 02 lipca 2017 - 11:23
#218 Napisany 02 lipca 2017 - 11:30
Czyli CAŁY gejming kmptrkw.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 02 lipca 2017 - 11:31
#219 Napisany 02 lipca 2017 - 14:07
Teraz to chyba każda gra, która przejawia oznaki jakiejkolwiek trudności zostaje automatycznie porównana z Soulsami.
#220 Napisany 02 lipca 2017 - 21:13
Od 2009 bez przerwy. Czasami mam wrażenie, że przed 2009 niczego nie było. A wystarczyłoby zagrać w Battletoads czy Ghosts'n Goblins za dzieciaka.
#221 Napisany 02 lipca 2017 - 21:51
Całkiem możliwe, często intro służy do ukrycia loadingów. Zobacz czy pod sam koniec da się je skipnąć
Może skipowanie intra to ficzer tylko na pro
Zeby bylo smieszniej to prawda. Na amatorze nie moge skipowac intra trylogii trojkatem. O L O.
#222 Napisany 03 lipca 2017 - 06:46
Jedynka skończona, 68% na liczniku, zostały praktycznie wszystkie kryształy i triale do zrobienia. Responsywność sterowania została mocno poprawiona względem oryginału i przypomina bardziej CB2 i Warped - jak dla mnie na plus, ta częściowa bezwładność rudego na PSX potrafiła nieźle podnieść ciśnienie. A poza tym to nie ma za bardzo co się rozpisywać, kto grał ten wie jaka jest gra, a kto nie grał to prawdopodobnie nawet nie zagląda do tego tematu.
Nawet moja partnerka zaczęła oglądać jak gram i nieśmiało chwyta za pada, choć giereczki to dla niej kompletnie nieodkryty teren
#223 Napisany 03 lipca 2017 - 07:12
Crash Dark Souls
#224 Napisany 03 lipca 2017 - 08:50
Całkiem możliwe, często intro służy do ukrycia loadingów. Zobacz czy pod sam koniec da się je skipnąć
Może skipowanie intra to ficzer tylko na pro
Zeby bylo smieszniej to prawda. Na amatorze nie moge skipowac intra trylogii trojkatem. O L O.
Wiem o tym Trojkat nie dziala do ostatniej chwili. Szynka mataczy lub remaster trylogii (tzn. 3 gier) Crasha wyciska ostatnie poty z amatora
#225 Napisany 03 lipca 2017 - 09:13
Mówię jak jest, plebsiaku
#226 Napisany 03 lipca 2017 - 09:18
Shiniana-szlachcica nie stać na wersję profesjonalną konsoli PS4 i gra jak dzikus na amatorze? Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
#227 Napisany 03 lipca 2017 - 09:22
Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 03 lipca 2017 - 09:22
#228 Napisany 03 lipca 2017 - 11:44
#229 Napisany 03 lipca 2017 - 12:39
ja czekam na więcej wrażeń od fwanka - największego crash specjalistę tego forum
#230 Napisany 03 lipca 2017 - 13:50
Teraz mnie obraziłeś. Niedawno dawałem skrina, że wymasterowałem na 100% Crasha 1 i 2, na 105% trójeczkę, a teraz w rimejku w dwa dni wpadła platynka w trójeczce, a za niedługo wpadną w poprzedniczkach. BANG.
#231 Napisany 03 lipca 2017 - 13:56
No właśnie, Nyjacz to taki sam wymiatacz w Crasha jak Fwanki.
#232 Napisany 03 lipca 2017 - 14:01
Kiedy ja mówię, że sterowanie jest totalnie git, a połowa reddita płacze, że nie może przejść Hard Road, to wiadomix, że jestę HC, heheszki. Natomiast gram na krzyżaku, który jest precyzyjny (nawet nieco bardziej niż w oryginałach), bo gałeczka ma martwą strefę i uniemożliwia bycie kozaczkiem.
Może będę wrzucał jakieś filmy z czasówek, ale jeszcze nie mam dobrego neta na nowym mieszkanku.
#233 Napisany 03 lipca 2017 - 14:05
Biedny fwanki jak Adaś Miauczyński, zawsze drugi, w Łajpałta za Hellmansem, w Krasza za Nyjaczę.
#234 Napisany 03 lipca 2017 - 14:05
uuu w wipka fwanka ora hellmans, w crasha nyju, chyba czas umierac
#235 Napisany 03 lipca 2017 - 14:15
Umieraj.
#236 Napisany 03 lipca 2017 - 14:22
"hard road" nawet nazwy lvlu ni potrafisz poprawnie napisać
#237 Napisany 03 lipca 2017 - 14:42
uuuuuuuuuuUUUUUuuuuuu
#238 Napisany 03 lipca 2017 - 19:14
Czytam sobie co ludy wypisują na forum PSX Extreme i mi się wierzyć nie chce. Jak można w to gierkować na gałce? Nie dziwię się, że w takim wyjściu narzeka się na sterowanie i pisze, że jest dużo gorsze niż w oryginałach. Otóż jest dużo lepsze, natomiast trzeba siebie i gierkę traktować poważnie, i przywyknąć do krzyżaka.
Ja tam gdzieś po połowie gry uzbierałem mimochodem 99 żyć, a poziomy z mostem były izi. Czasówek trochę się jednak dygam.
#239 Napisany 03 lipca 2017 - 23:42
ok, 100% w pierwszym kraszu -zostały czasówki i jakieś ukryte +dlc(??)
wypowiem się tylko o jedynce
Krótko o wartościach technicznych. Gra jest piękna i tak jak nyju pisał - poprawiono prawie wszystkie narzekania ultrasów. Bardziej skontrastowana w barwach dżungla, zmiana tekstur podłoża w etapach jaskinio-świątynnych. Prawie bo - krasz po przejsciu bosa nie krzyczy "iiiiiichaaaa", combo skakanie po przeciwnikach nie daje bonusowych jabłek, kilka niedopracowanych i subiektywnie gorszych dźwięków, przede wszystkim; dźwięk dużych wyskoczni w etapach industrialnych, (pisałem o tym przy pierwszym pokazanym gempleju), w tych samych levelach design i krw kolor wypluwaczy gorącej pary został zmieniony. Zgliczowany (N.Brio?) dźwięk topienia krasza w levelach świątynnych. Kształt kolorowych gemów został z dwojko-trojkowacony ;///
Ogólnie supcio, 99% wszystkich nowych wizualnych zmian biore na wielki plus.
Gra zachowała swój klimat, mistyczną atmosferę i jednorazowy charakter głównej postaci.
Trochę więcej o mechanice.
Gierka na pewno łatwiejsza, bardziej przystępna noobom. Każdy, kto wie jakim gównem potrafiło być kombinacyjne skakanie po długim rzędzie skrzynek parsknie śmiechem jak w to zagra, acz jest to bardzo przyjemne. No i nie trzeba teraz wszystkich plansz na jednym żyćku Jakkolwiek łatwa ta gierka jak panny żeroma to ona nie będzie.
Skakanie i słynny mostek -ja się nie dziwie dramy w tym temacie. Dla każdego prosa to będzie pierwszy konkretny znak, że co nie halo. Krash czasami łapie takiego półkrokowego laga, co naturalnie psuje wyuczony pejsing, który btw jest ciut mniej dynamiczny i mniej czuły, bardziej casualowy. Co dziwne, wydaje mi się, ze występuje to tylko w niektórych etapach; wspomniane już mostki, kule, jaskinie. i świnie. Ewidentnie widać to w ostatnim lvl "The Lab" - na każdej żóltej krawędzi Krash dostaje 200nanosekundowego bullet time, wtf - żeby każuala ostrzec ???
Zdecydowanie dłużej i o za długo teraz trzeba trzymać skok - imo mniejsza modulacja poziomu skoku/mniejsza tolerancja trafienia w platforme. I to co już pisałem wcześniej - obijanie od wyskoczni, w sumie to jest łatwiej, bo nie da się juz tapnąć skoku przed odbiciem, wystaczy go wcześniej trzymać - musiałem się przestawiać, meh.
Nie podobają mi sie walki z bossami, są sflaczałe, mniej dynamiczne - oczywiście wyglądają pięknie, choć ta z N.Brio jakoś taka już nie straszna . Przy walce z Cortexem ewidentnie można zauważyć kolejny mały issue - problem z hit boxami. Cięzej wyczuć i trawić atakiem, jak i trafienia niektórych przeciwników wydają się przedwczesne (nietoperze, mięsożerne kwaitki, szczury z 'light outów' prądowi naukowcy (miałem sytuacje gdzie mi i jemu zaliczyło hita). Fioletowe dinozałry z Temple Ruins - nie można im na łeb teraz skoczyć ;/. Nie działają żadne sztuczki i triki, króre robiłem w oryginalne, jeszcze kilka do sprawdzenia i liczę, że jakieś nowe odkryje.
Oczywiście grałem na krzyżaku, choć analog nie jest zły.
Zabieram się za dwójkę.
#240 Napisany 04 lipca 2017 - 16:51
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|