Skocz do zawartości

Zdjęcie

Odin Sphere


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
139 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 17 lipiec 2007 - 17:53

Gość__*
  • Goście

Problem można rozwiązać zmniejszając liczbę przeciwników bla, bla, bla

Śmieszna jesteś, wiesz?
  • 0

#62 Lady Luck Napisany 17 lipiec 2007 - 18:05

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:
Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?
  • 0

#63 Pico Napisany 17 lipiec 2007 - 18:07

Pico

  • Forumowicze
  • 9603 Postów:

Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?

U mnie jakoś nie odczułem tych zwieszek o których mówisz. Może na razie za mało zagrałem..
No ale np. w "Tales of.." też nieraz sporo było przeciwników, kolorów na ekranie, czarów etc. i nie zwalniało. Widocznie ATLUS nie do końca dał rady z kodem gry..
  • 0

#64 Lady Luck Napisany 17 lipiec 2007 - 18:11

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:
Wszystko było ok, Pico, dopóki nie doszłam do walki z Odette (chyba ostatni boss dla Gwendolyn)- tam można poruszać się normalnie tylko, kiedy nie ma w pobliżu tych małych gówien, macek, albo samej Królowej... Tragedia...
  • 0

#65 Gość__* Napisany 17 lipiec 2007 - 18:53

Gość__*
  • Goście

Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?

Nie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).
  • 0

#66 Sylvan Wielki Napisany 17 lipiec 2007 - 21:15

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7225 Postów:

Milusie, uroczusie i słodkusie 2D gości obecnie na ekranie TVka

I to w jakiej formie :jeee:

Nie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).

A zdało by się, na pewno mozna z tymi dropami coś zrobić, jedyna chyba rysa a OS :blah:
  • 0

#67 Lady Luck Napisany 23 lipiec 2007 - 12:29

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:

Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie


Nie napisałam, że w to wierzę, napisałam tylko w jaki sposób można łatwo rozwiązać, ten problem, który trafnie opisał Sylvan jako:

jedyna chyba rysa a OS


:)

Gra jest naprawdę świetna, ale takie właśnie walki, jak ze wspomnianą Odette to po prostu katorga dla oczu, mózgu i samej konsoli. Cud, że płyta się nie wygięła :o

Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy


Mam swoją wersję, więc ten fakt interesuje mnie tylko jako "ciekawostka" (tak, wiem, samolubne jak cholera :mrgreen: )

----------------------------------------------------------------------------------

mogą być spoilery, zależy jak zdefiniować i na to spojrzeć oO"

Ponad 26 godzin na liczniku i mniej więcej połowa historii za mną (wnioskuję z tabeli scenariuszy, która pozostała mi do zapełnienia).
Jak na razie najbardziej podobała mi się książka Gwendolyn- i chyba jej historia była jak dotąd najdłuższa. I najciekawsza :ninja: Scenariusz Corneliusa... chciałam skończyć jak najszybciej :? Grało nim się całkiem fajnie (był szybki), ale....... kurdupel -_-" Teraz jestem w epilogu Mercedes- wydarzenia z nią związane są całkiem fajne i nie zastanawiałam się, czy "skipnąć" jej scenki, jak to czasem bywało przy Pooka Prince :/ Teraz chyba będzie historia Oswalda i liczę na dobrą fabułę :ninjadance:
A jak będzie Velvet... też dobrze ;)

Wysłany: Nie Lip 29, 2007 6:05 pm

Jest, poza tnącą czasem konsolą, druga rysa OS.
Matko Przenajświętsza, ile razy można walczyć z tymi samymi bossami? _^_ Odette została już chyba pokonana przez każdego, nie zdziwiłabym się, gdyby nawet któryś sprzedawca ją kiedyś stłukł swoim magicznym workiem z zakupami, a niby taka z niej elo- monster- power- baba- queen- of- death. Tak samo smoki- potężne, wspaniałe, mądre istoty: które dają się zmanipulować, zaczarować, pokonać, pokroić i znowu zmanipulować, zaczarować, pokonać i pokroić..... Ludzie, rozumiem, że historie bohaterów się ze soba zazębiają, ale to już przegięcie :ziewa:
  • 0

#68 Gość__* Napisany 29 lipiec 2007 - 20:24

Gość__*
  • Goście

Zawsze pozostaje import,

Skąd :?: Chyba nie bardzo mam taką mozliwość. :sciana:


http://www.allegro.p... ... c_yu_.html

:^^:


Nawet jeżeli kiedyś pojawi się ponownie możliwość zakupu to wyłtumacz mi jak odpalę OS na swojej PS2. :P

Jeżeli gra nie wyjdzie w Europie to mocno się wk..ię. Wszyscy w to grają tylko nie ja.
  • 0

#69 Gość__* Napisany 09 sierpień 2007 - 00:13

Gość__*
  • Goście
A teraz kilka zdań mojej opinii o tej grze (po kilku godzinach grania).

Jakiś czas temu dorwałem Odin Sphere i pograłem chwilkę, jednak inna gra (Valkyrie Profile 2:Silmeria) wciągnęła mnie na tyle mocno, że prawie o OS zapomniałem. Do dziś...

Ponownie włączyłem grę i zaczynam wszystko od początku przechodzić. I jest to jedna z tych gier, w które im więcej się gra, tym ciężej się od nich oderwać. Jestem zachwycony grafiką, całym tym klimatem i tym, że nawet na Medium jest czasami bardzo ciężko. Fabuła... Niby żadna rewelacja póki co (jestem przy ostatnim bossie w Chapter IV, Valkyrie), ale też nie odrzuca. Jest po prostu OK.

Na dzień dzisiejszy koniec grania, ale już się nie mogę doczekać następnych kilku godzin spędzonych z Odin Sphere (a po OS, czas na Grim Grimoire :skacze: ).
Przyznam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony grami od Vanilla Ware :hmmm: . Wygląda na to, że szykuje się bardzo dobry developer (tak to się nazywa?) w tej dziedzinie, o którym wcześniej nie słyszałem...

I to tyle wypocin na dziś. Pozdrawiam :kult:
  • 0

#70 Scorpio Napisany 14 sierpień 2007 - 14:58

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Pocinam dzielnie w Odin Sphere. Chciałbym go skończyć, nim za Okami się zabiorę :)

Oglądanie scenek na silniku gry jest mega-urokliwe :^^: Ta słodziutka, rysowana grafika, fajne pozy, nawet ciekawa (choć patetycznie przedstawiona jakby to MGS był) fabuła zakręcają i trzymają przed ekranem. To, co daje się odczuć po pewnym czasie to trackbacking, czy jak to można nazwać :P Niby obsadzenie plansz przeciwnikami inne, ale ciągle przychodzi się kręcić po tych samych odstępach walcząc z tymi samymi postaciami (jak to LL przy okazji Odette trafnie powyżej zauważyła). W dodatku zaciachy przy Odette samej ... nie jestem w stanie wyobrazić sobie, jak bardzo pijana musiała być załoga, by przeszło to przez beta-testy. Po prostu nie mogę.

A tak powracam do zabawy. Pomimo, że widocznie najlepiej gra się z przerwami między rozdziałami (bo może nużyć rozgrywka), tak taktyczne sadzenie nasion, zabawy z alchemią i jedzeniem wciągają nawet bardziej niż same walki. Ciekawy, oj ciekawy to system :)

Wysłany: Czw Sie 30, 2007 9:17 am

Ciekawostka: na gameranking Odin Sphere otrzymało 83%, co stanowi 5 ocenę wśród gier wypuszczonych w 2007 roku na PS2. Nieźle. Niżej link:
http://www.gameranki...ges2/936463.asp

Choć osobiście zasadziłbym trochę niższą. Im dalej, tym bardziej rutyna się wbija, którą ratuje tylko kombinowanie z sadzeniem roślin i zbieraniem itemów w celu wypichcenie jak najlepszych posiłków. Niesamowicie miodnie i grywalnie rozwiązano ten aspekt :^^:
  • 0

#71 Scorpio Napisany 03 październik 2007 - 20:05

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
No to kolejny post z rzędu :P Nikt inny nie gra w OS? :cry:


http://www.atlus.us/odinsphere/
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony pozycji. Bardzo ładnie (odpowiednie słowo) wykonana, zawierająca idealną ilość informacji i na pewno zachęcająca do zagrania w ową pozycję. Plus ładna (słowo-sponsor dzisiejszego posta) muzyka w tle.

Dla zaciekawienia: dwie oficjalne tapety
http://www.atlus.com.../img/os01_m.jpg
http://www.atlus.com.../img/os03_m.jpg
Obydwie naprawdę cudne. Brakuje może tylko na pierwszej króla Valentine. Chciałoby się także tapety z Wagnerem, Belialem, Hindelem i Leviathanem, albowiem Odin Sphere ma przepięknie wykonane smoki!

http://www.atlus.com...ra/chara01.html
Strona do postaci, których losy oddane zostają w ręce gracza. Najfachowszy oczywiście Oswald. Ciekawa jest także Velvet (design: Czerwony Kapturek w wersji dla dorosłych XD).
  • 0

#72 Kyo Napisany 04 październik 2007 - 09:30

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:

No to kolejny post z rzędu Nikt inny nie gra w OS?


OS jeszcze nie wyszło w Europie, piracie :P . Heh, znowu nie wiadomo, czy w ogóle tutaj wyjdzie...
  • 0

#73 Lady Luck Napisany 04 październik 2007 - 14:44

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:

Nikt inny nie gra w OS?


No gram, gram :P

Ale nie potrafię juz przy nim siedzieć tyle, co przedtem- scenariusz Gwendolyn leciałam równo, Corneliusa też, chociaz sama potać mi się nie podobała. Przy Mercedes byłam początkowo załamana, ale motylek szybko rósł w siłę. Przy scenariuszu Oswalda zaczęło mnie nużyć. Zostawiłam na ponad 3 miesiące. Dokończyłam scenariusz, zaczęłam Velvet...
...która jest beznadziejna jako fighterka _^_ Trzeba ją pakować żarciem i phozonami, czyli odwiedzać w zasadzie ciągle te same miejsca- żeby zdobyć składniki do Pooka Kitchen i zasysać świecidełka.
Góra 2 godziny i odpadam. Już nawet kapitalny design gry (Velvet nie koniecznie...) i miłe dla ucha melodie nie są w stanie trzymać mnie dłużej przy konsoli.
Niestety.
  • 0

#74 Scorpio Napisany 04 październik 2007 - 20:01

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:

scenariusz Gwendolyn leciałam równo

Tak samo, ale gdy powróciłem do niej (by podpakować i przygotować itemy an Armageddon) nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci). I pakowanie/odżywianie czas zacząć, bo by biedaczka z anoreksji padła za szybko :P
  • 0

#75 Lady Luck Napisany 04 październik 2007 - 20:49

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:

nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci).


No i właśnie- wszystko z czasem w tej grze zaczęło się rozbijać o pakowanie. Pakowanie, pakowanie.
Sztuczne wydłużanie rozgrywki? :hmmm:
  • 0

#76 Scorpio Napisany 04 październik 2007 - 21:17

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
No cóż, było nie było gra ta posiada tylko okeśloną liczbę powtarzających sie plansz (bodaj 9, w tym 2 leśne). W których to są podobne układy plansz i powtarzający się bossowie (z tego miejsca pozdrowienia dla Odette :hejka: Gnij w piekle su.o :P). Po pewnym czasie trafia monotonność.

Na której ratunek idzie właśnie śledzenie story (ale to mała część zabawy) i zbieranie różnych rzeczy do różnych dań. Co jakąś zabawę daje. Ale monotonność i tak pozostaje - chyba największa wada owej gry.

PS - najlepsze danie w grze :)
Dodany obrazek


Pakowanie Velvet - ponieważ to postać tak słaba, że 1 bossa bez pakowania NIE DA SIĘ POKONAĆ, to pakowałem zaradczo. Do tego stopnia, że ostatni boss poleciał bez 1 czaru, bez 1 napoju i z niecałą połową życia zeszłą :lol:
  • 0

#77 Sylvan Wielki Napisany 01 listopad 2007 - 22:20

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7225 Postów:
Może jest szansa na sequel jeszcze na PS2 :niepewny:
Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d :blah:

Nie mogłeś tego dania w wakacje przedstawić :P
  • 0

#78 Gość__* Napisany 01 listopad 2007 - 22:34

Gość__*
  • Goście

Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d

A o konsoli Nintendo Wii, buraku, słyszałeś?
  • 0

#79 Sylvan Wielki Napisany 02 listopad 2007 - 00:29

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7225 Postów:
Nawet ją posiadam z tym,że jak kontynuacja się ukaże , to raczej na platformie Sony.
I oby miała jak pierwsza cz. bajeczną oprawę graficzna :ninjadance:
  • 0

#80 Kaxi Napisany 02 listopad 2007 - 11:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11780 Postów:
Muszę Cię połowicznie zasmucić i poddać w wątpliwość kompetencje Twojej szklanej kuli.

Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.




Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
  • 0

#81 Lady Luck Napisany 02 listopad 2007 - 13:08

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 8692 Postów:

Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.




Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?


Ba, baudu nawet założył tutaj topic o tej grze...
  • 0

#82 Gość__* Napisany 05 listopad 2007 - 23:08

Gość__*
  • Goście

Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.




Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?


Piękne :ninja: Każda gra Vanillaware ma to COŚ


K..a szkoda że OS nie będzie w Europie. "Oryginałów" nie uznaję więc raczej w to nie zagram
  • 0

#83 Sylvan Wielki Napisany 16 listopad 2007 - 11:46

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7225 Postów:

Muszę Cię połowicznie zasmucić i poddać w wątpliwość kompetencje Twojej szklanej kuli.

Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.


To, żadne zasmucenie Kaxi. OS uwielbiam a sequel z otwartymi rekoma na Wii przywitam :^^:

Oby tylko nie trzeba było machac niczym w Boogie Wiilot'em :skacze:

BTW mój Przyjaciel ( notabene wielki fan arcygenialnej C:SotN ) , gdy tylko dowiadział się ode mnie iż OS to act.RPG w prześliczenj 2d oprawie to zaraz grę zamówił.... Po czym stwierdził

"jest ok....ale kobieta nie nadaje się na główna bohaterke" i przestał grać już w chapter 1 :ninjadance: Rzeźnik :ninjadance:

A szklana kule to Ryan ma - wie co mam (niby) xD

Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?

Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OS :trup:
To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku :jeee:
  • 0

#84 Gość__* Napisany 16 listopad 2007 - 11:49

Gość__*
  • Goście

Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OS :trup:

Wii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...

To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku :jeee:

akurat sie doczekasz :tiaaaa:
  • 0

#85 Sylvan Wielki Napisany 16 listopad 2007 - 11:52

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7225 Postów:

Wii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...

Oby...nie ma nic gorszego niz sloł monszyn droping party :blah:

akurat sie doczekasz

Silnik OS daje spore mozliwosci do POPiS'u , gra pomimo iz wydana na PS2 zjada graficznie większośc gier na CG.

ja bym się nie pogniewal na jakaś OS de luxe na PS3/x0 :gwizdek:
  • 0

#86 kafei Napisany 30 listopad 2007 - 17:09

kafei

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 403 Postów:
Holy Shit!!! Square-Enix wydaje Odin Sphere w Europie:

http://www.gamesindu...e.php?aid=31117
  • 0

#87 baudolino Napisany 30 listopad 2007 - 17:12

baudolino

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2012 Postów:

Square-Enix wydaje Odin Sphere w Europie

w świetle tego newsa oraz wydarzeń z mojego życia z ostatnich dwóch dni zaczynam wierzyć, iż Lucyfer nareszcie przejął władzę nad światem... :ninja:
  • 0

#88 Gość__* Napisany 30 listopad 2007 - 18:14

Gość__*
  • Goście
Już widzie te komentarze w niektórych gazetach, czy forach, że S-E wychodzi na prostą i nie ma takiej możliwości, aby wydali złą grę :) Mam nadzieje, że nie dostaniemy - "bonusowo" - ciemnych pasów u góry i na dole ekranu.
  • 0

#89 Scorpio Napisany 30 listopad 2007 - 18:27

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Oby tylko misji bonusowych nie dodał. Nie powiem z kim, by nawet nie zakrakać :ninja:
  • 0

#90 Gość__* Napisany 30 listopad 2007 - 18:36

Gość__*
  • Goście

Już widzie te komentarze w niektórych gazetach, czy forach, że S-E wychodzi na prostą i nie ma takiej możliwości, aby wydali złą grę :) Mam nadzieje, że nie dostaniemy - "bonusowo" - ciemnych pasów u góry i na dole ekranu.


tak też już widzę te elonagłówki "SE znów rządzi! SE dostarcza nastepcę LoM" Niech wydadzą tą grę a później znikną. Będzie pieknie :)
  • 0