Śmieszna jesteś, wiesz?Problem można rozwiązać zmniejszając liczbę przeciwników bla, bla, bla

Odin Sphere
#61
Gość__*
Napisany 17 lipiec 2007 - 17:53
#62
Napisany 17 lipiec 2007 - 18:05
#63
Napisany 17 lipiec 2007 - 18:07
U mnie jakoś nie odczułem tych zwieszek o których mówisz. Może na razie za mało zagrałem..Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?
No ale np. w "Tales of.." też nieraz sporo było przeciwników, kolorów na ekranie, czarów etc. i nie zwalniało. Widocznie ATLUS nie do końca dał rady z kodem gry..
#64
Napisany 17 lipiec 2007 - 18:11
#65
Gość__*
Napisany 17 lipiec 2007 - 18:53
Nie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?
#66
Napisany 17 lipiec 2007 - 21:15
I to w jakiej formieMilusie, uroczusie i słodkusie 2D gości obecnie na ekranie TVka

A zdało by się, na pewno mozna z tymi dropami coś zrobić, jedyna chyba rysa a OSNie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).

#67
Napisany 23 lipiec 2007 - 12:29
Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie
Nie napisałam, że w to wierzę, napisałam tylko w jaki sposób można łatwo rozwiązać, ten problem, który trafnie opisał Sylvan jako:
jedyna chyba rysa a OS

Gra jest naprawdę świetna, ale takie właśnie walki, jak ze wspomnianą Odette to po prostu katorga dla oczu, mózgu i samej konsoli. Cud, że płyta się nie wygięła

Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy
Mam swoją wersję, więc ten fakt interesuje mnie tylko jako "ciekawostka" (tak, wiem, samolubne jak cholera

----------------------------------------------------------------------------------
mogą być spoilery, zależy jak zdefiniować i na to spojrzeć oO"
Ponad 26 godzin na liczniku i mniej więcej połowa historii za mną (wnioskuję z tabeli scenariuszy, która pozostała mi do zapełnienia).
Jak na razie najbardziej podobała mi się książka Gwendolyn- i chyba jej historia była jak dotąd najdłuższa. I najciekawsza




A jak będzie Velvet... też dobrze

Wysłany: Nie Lip 29, 2007 6:05 pm
Jest, poza tnącą czasem konsolą, druga rysa OS.
Matko Przenajświętsza, ile razy można walczyć z tymi samymi bossami? _^_ Odette została już chyba pokonana przez każdego, nie zdziwiłabym się, gdyby nawet któryś sprzedawca ją kiedyś stłukł swoim magicznym workiem z zakupami, a niby taka z niej elo- monster- power- baba- queen- of- death. Tak samo smoki- potężne, wspaniałe, mądre istoty: które dają się zmanipulować, zaczarować, pokonać, pokroić i znowu zmanipulować, zaczarować, pokonać i pokroić..... Ludzie, rozumiem, że historie bohaterów się ze soba zazębiają, ale to już przegięcie

#68
Gość__*
Napisany 29 lipiec 2007 - 20:24
SkądZawsze pozostaje import,
Chyba nie bardzo mam taką mozliwość.
http://www.allegro.p... ... c_yu_.html
Nawet jeżeli kiedyś pojawi się ponownie możliwość zakupu to wyłtumacz mi jak odpalę OS na swojej PS2.

Jeżeli gra nie wyjdzie w Europie to mocno się wk..ię. Wszyscy w to grają tylko nie ja.
#69
Gość__*
Napisany 09 sierpień 2007 - 00:13
Jakiś czas temu dorwałem Odin Sphere i pograłem chwilkę, jednak inna gra (Valkyrie Profile 2:Silmeria) wciągnęła mnie na tyle mocno, że prawie o OS zapomniałem. Do dziś...
Ponownie włączyłem grę i zaczynam wszystko od początku przechodzić. I jest to jedna z tych gier, w które im więcej się gra, tym ciężej się od nich oderwać. Jestem zachwycony grafiką, całym tym klimatem i tym, że nawet na Medium jest czasami bardzo ciężko. Fabuła... Niby żadna rewelacja póki co (jestem przy ostatnim bossie w Chapter IV, Valkyrie), ale też nie odrzuca. Jest po prostu OK.
Na dzień dzisiejszy koniec grania, ale już się nie mogę doczekać następnych kilku godzin spędzonych z Odin Sphere (a po OS, czas na Grim Grimoire

Przyznam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony grami od Vanilla Ware

I to tyle wypocin na dziś. Pozdrawiam

#70
Napisany 14 sierpień 2007 - 14:58

Oglądanie scenek na silniku gry jest mega-urokliwe


A tak powracam do zabawy. Pomimo, że widocznie najlepiej gra się z przerwami między rozdziałami (bo może nużyć rozgrywka), tak taktyczne sadzenie nasion, zabawy z alchemią i jedzeniem wciągają nawet bardziej niż same walki. Ciekawy, oj ciekawy to system

Wysłany: Czw Sie 30, 2007 9:17 am
Ciekawostka: na gameranking Odin Sphere otrzymało 83%, co stanowi 5 ocenę wśród gier wypuszczonych w 2007 roku na PS2. Nieźle. Niżej link:
http://www.gameranki...ges2/936463.asp
Choć osobiście zasadziłbym trochę niższą. Im dalej, tym bardziej rutyna się wbija, którą ratuje tylko kombinowanie z sadzeniem roślin i zbieraniem itemów w celu wypichcenie jak najlepszych posiłków. Niesamowicie miodnie i grywalnie rozwiązano ten aspekt

#71
Napisany 03 październik 2007 - 20:05


http://www.atlus.us/odinsphere/
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony pozycji. Bardzo ładnie (odpowiednie słowo) wykonana, zawierająca idealną ilość informacji i na pewno zachęcająca do zagrania w ową pozycję. Plus ładna (słowo-sponsor dzisiejszego posta) muzyka w tle.
Dla zaciekawienia: dwie oficjalne tapety
http://www.atlus.com.../img/os01_m.jpg
http://www.atlus.com.../img/os03_m.jpg
Obydwie naprawdę cudne. Brakuje może tylko na pierwszej króla Valentine. Chciałoby się także tapety z Wagnerem, Belialem, Hindelem i Leviathanem, albowiem Odin Sphere ma przepięknie wykonane smoki!
http://www.atlus.com...ra/chara01.html
Strona do postaci, których losy oddane zostają w ręce gracza. Najfachowszy oczywiście Oswald. Ciekawa jest także Velvet (design: Czerwony Kapturek w wersji dla dorosłych XD).
#72
Napisany 04 październik 2007 - 09:30
No to kolejny post z rzędu Nikt inny nie gra w OS?
OS jeszcze nie wyszło w Europie, piracie

#73
Napisany 04 październik 2007 - 14:44
Nikt inny nie gra w OS?
No gram, gram

Ale nie potrafię juz przy nim siedzieć tyle, co przedtem- scenariusz Gwendolyn leciałam równo, Corneliusa też, chociaz sama potać mi się nie podobała. Przy Mercedes byłam początkowo załamana, ale motylek szybko rósł w siłę. Przy scenariuszu Oswalda zaczęło mnie nużyć. Zostawiłam na ponad 3 miesiące. Dokończyłam scenariusz, zaczęłam Velvet...
...która jest beznadziejna jako fighterka _^_ Trzeba ją pakować żarciem i phozonami, czyli odwiedzać w zasadzie ciągle te same miejsca- żeby zdobyć składniki do Pooka Kitchen i zasysać świecidełka.
Góra 2 godziny i odpadam. Już nawet kapitalny design gry (Velvet nie koniecznie...) i miłe dla ucha melodie nie są w stanie trzymać mnie dłużej przy konsoli.
Niestety.
#74
Napisany 04 październik 2007 - 20:01
Tak samo, ale gdy powróciłem do niej (by podpakować i przygotować itemy an Armageddon) nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci). I pakowanie/odżywianie czas zacząć, bo by biedaczka z anoreksji padła za szybkoscenariusz Gwendolyn leciałam równo

#75
Napisany 04 październik 2007 - 20:49
nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci).
No i właśnie- wszystko z czasem w tej grze zaczęło się rozbijać o pakowanie. Pakowanie, pakowanie.
Sztuczne wydłużanie rozgrywki?

#76
Napisany 04 październik 2007 - 21:17


Na której ratunek idzie właśnie śledzenie story (ale to mała część zabawy) i zbieranie różnych rzeczy do różnych dań. Co jakąś zabawę daje. Ale monotonność i tak pozostaje - chyba największa wada owej gry.
PS - najlepsze danie w grze


Pakowanie Velvet - ponieważ to postać tak słaba, że 1 bossa bez pakowania NIE DA SIĘ POKONAĆ, to pakowałem zaradczo. Do tego stopnia, że ostatni boss poleciał bez 1 czaru, bez 1 napoju i z niecałą połową życia zeszłą

#77
Napisany 01 listopad 2007 - 22:20
Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d

Nie mogłeś tego dania w wakacje przedstawić

#78
Gość__*
Napisany 01 listopad 2007 - 22:34
A o konsoli Nintendo Wii, buraku, słyszałeś?Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d
#79
Napisany 02 listopad 2007 - 00:29
I oby miała jak pierwsza cz. bajeczną oprawę graficzna

#80
Napisany 02 listopad 2007 - 11:29
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
#81
Napisany 02 listopad 2007 - 13:08
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
Ba, baudu nawet założył tutaj topic o tej grze...
#82
Gość__*
Napisany 05 listopad 2007 - 23:08
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
Piękne

K..a szkoda że OS nie będzie w Europie. "Oryginałów" nie uznaję więc raczej w to nie zagram
#83
Napisany 16 listopad 2007 - 11:46
Muszę Cię połowicznie zasmucić i poddać w wątpliwość kompetencje Twojej szklanej kuli.
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
To, żadne zasmucenie Kaxi. OS uwielbiam a sequel z otwartymi rekoma na Wii przywitam

Oby tylko nie trzeba było machac niczym w Boogie Wiilot'em

BTW mój Przyjaciel ( notabene wielki fan arcygenialnej C:SotN ) , gdy tylko dowiadział się ode mnie iż OS to act.RPG w prześliczenj 2d oprawie to zaraz grę zamówił.... Po czym stwierdził
"jest ok....ale kobieta nie nadaje się na główna bohaterke" i przestał grać już w chapter 1


A szklana kule to Ryan ma - wie co mam (niby) xD
Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OSAngielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?

To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku

#84
Gość__*
Napisany 16 listopad 2007 - 11:49
Wii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OS
akurat sie doczekasz :tiaaaa:To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku
#85
Napisany 16 listopad 2007 - 11:52
Oby...nie ma nic gorszego niz sloł monszyn droping partyWii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...

Silnik OS daje spore mozliwosci do POPiS'u , gra pomimo iz wydana na PS2 zjada graficznie większośc gier na CG.akurat sie doczekasz
ja bym się nie pogniewal na jakaś OS de luxe na PS3/x0

#86
Napisany 30 listopad 2007 - 17:09
#87
Napisany 30 listopad 2007 - 17:12
w świetle tego newsa oraz wydarzeń z mojego życia z ostatnich dwóch dni zaczynam wierzyć, iż Lucyfer nareszcie przejął władzę nad światem...Square-Enix wydaje Odin Sphere w Europie

#88
Gość__*
Napisany 30 listopad 2007 - 18:14

#89
Napisany 30 listopad 2007 - 18:27

#90
Gość__*
Napisany 30 listopad 2007 - 18:36
Już widzie te komentarze w niektórych gazetach, czy forach, że S-E wychodzi na prostą i nie ma takiej możliwości, aby wydali złą grę
Mam nadzieje, że nie dostaniemy - "bonusowo" - ciemnych pasów u góry i na dole ekranu.
tak też już widzę te elonagłówki "SE znów rządzi! SE dostarcza nastepcę LoM" Niech wydadzą tą grę a później znikną. Będzie pieknie
