Śmieszna jesteś, wiesz?Problem można rozwiązać zmniejszając liczbę przeciwników bla, bla, bla
Odin Sphere
#61 Gość__* Napisany 17 lipca 2007 - 17:53
#62 Napisany 17 lipca 2007 - 18:05
#63 Napisany 17 lipca 2007 - 18:07
U mnie jakoś nie odczułem tych zwieszek o których mówisz. Może na razie za mało zagrałem..Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?
No ale np. w "Tales of.." też nieraz sporo było przeciwników, kolorów na ekranie, czarów etc. i nie zwalniało. Widocznie ATLUS nie do końca dał rady z kodem gry..
#64 Napisany 17 lipca 2007 - 18:11
#65 Gość__* Napisany 17 lipca 2007 - 18:53
Nie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).Śmieszne jest chcieć pograć w spokoju bez zastanawiania się, czy konsola zaraz nie wystrzeli z półki pod TV próbując nadążyć za tym wszystkim?
#66 Napisany 17 lipca 2007 - 21:15
I to w jakiej formieMilusie, uroczusie i słodkusie 2D gości obecnie na ekranie TVka
A zdało by się, na pewno mozna z tymi dropami coś zrobić, jedyna chyba rysa a OSNie, to oczywiście nie jest śmieszne. Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie. Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy (już niejeden raz było tak, że dana gra jRPG była, jak OS, półoficjalnie zapowiedziana w Europie, a i tak nic z tego nie wyszło).
#67 Napisany 23 lipca 2007 - 12:29
Śmieszmy mnie za to fakt, iż wierzysz w to, że na potrzeby wersji europejskiej developerzy wprowadzą poważne zmiany w kodzie
Nie napisałam, że w to wierzę, napisałam tylko w jaki sposób można łatwo rozwiązać, ten problem, który trafnie opisał Sylvan jako:
jedyna chyba rysa a OS
Gra jest naprawdę świetna, ale takie właśnie walki, jak ze wspomnianą Odette to po prostu katorga dla oczu, mózgu i samej konsoli. Cud, że płyta się nie wygięła
Szczerze mówiąc, nie byłbym nawet taki pewien, jak niektórzy na tym forum, że ta gra w ogóle trafi do Europy
Mam swoją wersję, więc ten fakt interesuje mnie tylko jako "ciekawostka" (tak, wiem, samolubne jak cholera )
----------------------------------------------------------------------------------
mogą być spoilery, zależy jak zdefiniować i na to spojrzeć oO"
Ponad 26 godzin na liczniku i mniej więcej połowa historii za mną (wnioskuję z tabeli scenariuszy, która pozostała mi do zapełnienia).
Jak na razie najbardziej podobała mi się książka Gwendolyn- i chyba jej historia była jak dotąd najdłuższa. I najciekawsza Scenariusz Corneliusa... chciałam skończyć jak najszybciej Grało nim się całkiem fajnie (był szybki), ale....... kurdupel -_-" Teraz jestem w epilogu Mercedes- wydarzenia z nią związane są całkiem fajne i nie zastanawiałam się, czy "skipnąć" jej scenki, jak to czasem bywało przy Pooka Prince Teraz chyba będzie historia Oswalda i liczę na dobrą fabułę
A jak będzie Velvet... też dobrze
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 6:05 pm
Jest, poza tnącą czasem konsolą, druga rysa OS.
Matko Przenajświętsza, ile razy można walczyć z tymi samymi bossami? _^_ Odette została już chyba pokonana przez każdego, nie zdziwiłabym się, gdyby nawet któryś sprzedawca ją kiedyś stłukł swoim magicznym workiem z zakupami, a niby taka z niej elo- monster- power- baba- queen- of- death. Tak samo smoki- potężne, wspaniałe, mądre istoty: które dają się zmanipulować, zaczarować, pokonać, pokroić i znowu zmanipulować, zaczarować, pokonać i pokroić..... Ludzie, rozumiem, że historie bohaterów się ze soba zazębiają, ale to już przegięcie
#68 Gość__* Napisany 29 lipca 2007 - 20:24
Skąd Chyba nie bardzo mam taką mozliwość.Zawsze pozostaje import,
http://www.allegro.p... ... c_yu_.html
Nawet jeżeli kiedyś pojawi się ponownie możliwość zakupu to wyłtumacz mi jak odpalę OS na swojej PS2.
Jeżeli gra nie wyjdzie w Europie to mocno się wk..ię. Wszyscy w to grają tylko nie ja.
#69 Gość__* Napisany 09 sierpnia 2007 - 00:13
Jakiś czas temu dorwałem Odin Sphere i pograłem chwilkę, jednak inna gra (Valkyrie Profile 2:Silmeria) wciągnęła mnie na tyle mocno, że prawie o OS zapomniałem. Do dziś...
Ponownie włączyłem grę i zaczynam wszystko od początku przechodzić. I jest to jedna z tych gier, w które im więcej się gra, tym ciężej się od nich oderwać. Jestem zachwycony grafiką, całym tym klimatem i tym, że nawet na Medium jest czasami bardzo ciężko. Fabuła... Niby żadna rewelacja póki co (jestem przy ostatnim bossie w Chapter IV, Valkyrie), ale też nie odrzuca. Jest po prostu OK.
Na dzień dzisiejszy koniec grania, ale już się nie mogę doczekać następnych kilku godzin spędzonych z Odin Sphere (a po OS, czas na Grim Grimoire ).
Przyznam szczerze, że jestem pozytywnie zaskoczony grami od Vanilla Ware . Wygląda na to, że szykuje się bardzo dobry developer (tak to się nazywa?) w tej dziedzinie, o którym wcześniej nie słyszałem...
I to tyle wypocin na dziś. Pozdrawiam
#70 Napisany 14 sierpnia 2007 - 14:58
Oglądanie scenek na silniku gry jest mega-urokliwe Ta słodziutka, rysowana grafika, fajne pozy, nawet ciekawa (choć patetycznie przedstawiona jakby to MGS był) fabuła zakręcają i trzymają przed ekranem. To, co daje się odczuć po pewnym czasie to trackbacking, czy jak to można nazwać Niby obsadzenie plansz przeciwnikami inne, ale ciągle przychodzi się kręcić po tych samych odstępach walcząc z tymi samymi postaciami (jak to LL przy okazji Odette trafnie powyżej zauważyła). W dodatku zaciachy przy Odette samej ... nie jestem w stanie wyobrazić sobie, jak bardzo pijana musiała być załoga, by przeszło to przez beta-testy. Po prostu nie mogę.
A tak powracam do zabawy. Pomimo, że widocznie najlepiej gra się z przerwami między rozdziałami (bo może nużyć rozgrywka), tak taktyczne sadzenie nasion, zabawy z alchemią i jedzeniem wciągają nawet bardziej niż same walki. Ciekawy, oj ciekawy to system
Wysłany: Czw Sie 30, 2007 9:17 am
Ciekawostka: na gameranking Odin Sphere otrzymało 83%, co stanowi 5 ocenę wśród gier wypuszczonych w 2007 roku na PS2. Nieźle. Niżej link:
http://www.gameranki...ges2/936463.asp
Choć osobiście zasadziłbym trochę niższą. Im dalej, tym bardziej rutyna się wbija, którą ratuje tylko kombinowanie z sadzeniem roślin i zbieraniem itemów w celu wypichcenie jak najlepszych posiłków. Niesamowicie miodnie i grywalnie rozwiązano ten aspekt
#71 Napisany 03 października 2007 - 20:05
http://www.atlus.us/odinsphere/
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony pozycji. Bardzo ładnie (odpowiednie słowo) wykonana, zawierająca idealną ilość informacji i na pewno zachęcająca do zagrania w ową pozycję. Plus ładna (słowo-sponsor dzisiejszego posta) muzyka w tle.
Dla zaciekawienia: dwie oficjalne tapety
http://www.atlus.com.../img/os01_m.jpg
http://www.atlus.com.../img/os03_m.jpg
Obydwie naprawdę cudne. Brakuje może tylko na pierwszej króla Valentine. Chciałoby się także tapety z Wagnerem, Belialem, Hindelem i Leviathanem, albowiem Odin Sphere ma przepięknie wykonane smoki!
http://www.atlus.com...ra/chara01.html
Strona do postaci, których losy oddane zostają w ręce gracza. Najfachowszy oczywiście Oswald. Ciekawa jest także Velvet (design: Czerwony Kapturek w wersji dla dorosłych XD).
#72 Napisany 04 października 2007 - 09:30
No to kolejny post z rzędu Nikt inny nie gra w OS?
OS jeszcze nie wyszło w Europie, piracie . Heh, znowu nie wiadomo, czy w ogóle tutaj wyjdzie...
#73 Napisany 04 października 2007 - 14:44
Nikt inny nie gra w OS?
No gram, gram
Ale nie potrafię juz przy nim siedzieć tyle, co przedtem- scenariusz Gwendolyn leciałam równo, Corneliusa też, chociaz sama potać mi się nie podobała. Przy Mercedes byłam początkowo załamana, ale motylek szybko rósł w siłę. Przy scenariuszu Oswalda zaczęło mnie nużyć. Zostawiłam na ponad 3 miesiące. Dokończyłam scenariusz, zaczęłam Velvet...
...która jest beznadziejna jako fighterka _^_ Trzeba ją pakować żarciem i phozonami, czyli odwiedzać w zasadzie ciągle te same miejsca- żeby zdobyć składniki do Pooka Kitchen i zasysać świecidełka.
Góra 2 godziny i odpadam. Już nawet kapitalny design gry (Velvet nie koniecznie...) i miłe dla ucha melodie nie są w stanie trzymać mnie dłużej przy konsoli.
Niestety.
#74 Napisany 04 października 2007 - 20:01
Tak samo, ale gdy powróciłem do niej (by podpakować i przygotować itemy an Armageddon) nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci). I pakowanie/odżywianie czas zacząć, bo by biedaczka z anoreksji padła za szybkoscenariusz Gwendolyn leciałam równo
#75 Napisany 04 października 2007 - 20:49
nagle okazało się, że życia ma lekko ponad 600, a itemy beznadziejne (jedyne co coś warte to wyrośnięty Ruewort - reszta do śmieci).
No i właśnie- wszystko z czasem w tej grze zaczęło się rozbijać o pakowanie. Pakowanie, pakowanie.
Sztuczne wydłużanie rozgrywki?
#76 Napisany 04 października 2007 - 21:17
Na której ratunek idzie właśnie śledzenie story (ale to mała część zabawy) i zbieranie różnych rzeczy do różnych dań. Co jakąś zabawę daje. Ale monotonność i tak pozostaje - chyba największa wada owej gry.
PS - najlepsze danie w grze
Pakowanie Velvet - ponieważ to postać tak słaba, że 1 bossa bez pakowania NIE DA SIĘ POKONAĆ, to pakowałem zaradczo. Do tego stopnia, że ostatni boss poleciał bez 1 czaru, bez 1 napoju i z niecałą połową życia zeszłą
#77 Napisany 01 listopada 2007 - 22:20
Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d
Nie mogłeś tego dania w wakacje przedstawić
#78 Gość__* Napisany 01 listopada 2007 - 22:34
A o konsoli Nintendo Wii, buraku, słyszałeś?Bowiem jak tak dalej pojdzie to OS 2 na PS3 zobaczymy w 3d
#79 Napisany 02 listopada 2007 - 00:29
I oby miała jak pierwsza cz. bajeczną oprawę graficzna
#80 Napisany 02 listopada 2007 - 11:29
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
#81 Napisany 02 listopada 2007 - 13:08
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
Ba, baudu nawet założył tutaj topic o tej grze...
#82 Gość__* Napisany 05 listopada 2007 - 23:08
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
Angielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
Piękne Każda gra Vanillaware ma to COŚ
K..a szkoda że OS nie będzie w Europie. "Oryginałów" nie uznaję więc raczej w to nie zagram
#83 Napisany 16 listopada 2007 - 11:46
Muszę Cię połowicznie zasmucić i poddać w wątpliwość kompetencje Twojej szklanej kuli.
Otóż Vanillaware już jakieś 2 miesiące temu zapowiedziała grę na Wii. I fakt, nie nazywa się ona Odin Sphere 2. Ale jeśli chodzi o design, styl i rozgrywki, nie ma wątpliwości że to duchowy spadkobierca tej gry.
To, żadne zasmucenie Kaxi. OS uwielbiam a sequel z otwartymi rekoma na Wii przywitam
Oby tylko nie trzeba było machac niczym w Boogie Wiilot'em
BTW mój Przyjaciel ( notabene wielki fan arcygenialnej C:SotN ) , gdy tylko dowiadział się ode mnie iż OS to act.RPG w prześliczenj 2d oprawie to zaraz grę zamówił.... Po czym stwierdził
"jest ok....ale kobieta nie nadaje się na główna bohaterke" i przestał grać już w chapter 1 Rzeźnik
A szklana kule to Ryan ma - wie co mam (niby) xD
Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OSAngielskiego tytułu jeszcze nie ma, ale wygląda cudnie, prawda?
To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku
#84 Gość__* Napisany 16 listopada 2007 - 11:49
Wii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...Cos niesamowitego - by tylko nie zwalniała jak OS
akurat sie doczekasz :tiaaaa:To teraz czekać tylko na nowa Castlevanię na tym silniku
#85 Napisany 16 listopada 2007 - 11:52
Oby...nie ma nic gorszego niz sloł monszyn droping partyWii jednak jest minimalnei mocniejsze od Ps2 więc nie powinno...
Silnik OS daje spore mozliwosci do POPiS'u , gra pomimo iz wydana na PS2 zjada graficznie większośc gier na CG.akurat sie doczekasz
ja bym się nie pogniewal na jakaś OS de luxe na PS3/x0
#86 Napisany 30 listopada 2007 - 17:09
#87 Napisany 30 listopada 2007 - 17:12
w świetle tego newsa oraz wydarzeń z mojego życia z ostatnich dwóch dni zaczynam wierzyć, iż Lucyfer nareszcie przejął władzę nad światem...Square-Enix wydaje Odin Sphere w Europie
#88 Gość__* Napisany 30 listopada 2007 - 18:14
#89 Napisany 30 listopada 2007 - 18:27
#90 Gość__* Napisany 30 listopada 2007 - 18:36
Już widzie te komentarze w niektórych gazetach, czy forach, że S-E wychodzi na prostą i nie ma takiej możliwości, aby wydali złą grę Mam nadzieje, że nie dostaniemy - "bonusowo" - ciemnych pasów u góry i na dole ekranu.
tak też już widzę te elonagłówki "SE znów rządzi! SE dostarcza nastepcę LoM" Niech wydadzą tą grę a później znikną. Będzie pieknie