Shadow of the Tomb Raider
#271 Napisany 20 września 2018 - 23:57
#272 Napisany 21 września 2018 - 07:52
#273 Napisany 21 września 2018 - 14:22
No i też skończyłem. Ten moment w San Juan w którym intryga skręca w stronę
Końcóweczka oczywiście obfituje w pif-paf, ale co przykuło bardziej moją uwagę to jak graficznie przepięknie finał jest zrobiony. Kolorystyka w wodzie, dym i światło skupione na ogniskach.Później spotkanie z niespodziewanym sojusznikiem i piekło w piramidzie Kukulkana. Tyle się dzieje dookoła! Aż żałuję, że nie mam Xbestii i OLEDA. Skoro takie wrażenie robi na moim starym rzęchu w 1080p to musi zrywać z nóg w 4k.
Co do zbieractwa, to mi pasuje podejście Crystal Dynamics. Wpadniesz na plecak i ci zasrywa ekran ikonkami, więc jak lubisz możesz się trochę poszwendać. Jak nie, możesz całkowicie olać i nawet nie patrzeć na mapę - survival instinct wystarczy do przeczesania miejscówki. Nie różni się to od poprzednich części, może o tyle że rzadziej się wraca fabularnie do konkretnych miejsc przez co backtracking w celu odwiedzenia grobowca czy krypty może sprawiać wrażenie bardziej wymuszonego tak jak Kaz pisał. Poza tym? Same old same old, jak ci się Nyjacz podobało zbieractwo w TR i RoTR to tutaj też ci się spodoba.
Drobna rzecz, która jeszcze mi się pozytywnia rzuciła w oko to pływanko. Dużo w grze wody i pływania i jest to bardzo kompetentnie zrobione. Tj. sterowanie daje radę, pod wodą wygląda ładnie i węgorz cię może dziabnąć! Powoli chyba dochodzimy do momentu, że gra action adventure mogłaby dziać się w większości pod wodą, bo ani fizyka, ani grafika nie ograniczają już twórców żeby sekwencje podwodne robić bardziej interaktywne niż dotychczas.
Dobra, koniec dygresji. Świeżo po przejściu jestem bardzo zadowolony z nowego Tomba. Nie zawodzi oczekiwań, no chyba że ktoś spodziewał się inteligentnej fabuły
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 21 września 2018 - 14:23
#274 Napisany 21 września 2018 - 16:30
Sekwencje pod wodą są całkiem ok, tylko to ukrywanie się przed piraniami to trochę żenada. W dodatku jak cię wywęszą to jest game over. Zamiast nich wolałbym jakieś podwodne pułapki.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 21 września 2018 - 16:31
#275 Napisany 22 września 2018 - 00:01
#276 Napisany 22 września 2018 - 22:37
zdjątka z progresiku
Myślałem, że Deadly Obsession będzie znacznie trudniejsze, ale pykło w kilka godzin. Beznadziejnie skonstruowany poziom trudności, po prostu kopia harda z tym dodatkiem, że save'ować można tylko przy ogniskach... i to akurat mocno winduje trudność w górę, jednak tanim sposobem. Zginiesz = tracisz dobre 30 - 40 min z życia, cała reszta (wytrzymałość Lary, przeciwników, zagadki itp.) po staremu. Lenistwo developera lv.9999. No, ale że uwziąłem się na platynę, to musiałem swoje przeboleć. Nie polecam nikomu.
Na temat gry zdania nie zmieniłem, do pewnego momentu rewelacyjna przygoda, a później coraz gorzej. Mimo to trochę szkoda, że rozstaję się z Larą, chyba będzie trzeba sobie odświeżyć starsze części.
#277 Napisany 22 września 2018 - 22:50
Mimo to trochę szkoda, że rozstaję się z Larą, chyba będzie trzeba sobie odświeżyć starsze części.
A polecam. Pykam powoli w czwórkę i jestem gdzieś w połowie. O ile grafika jest mocno archaiczna, to oszczędna muzyka i creepy wstawki + nikt nam nie pierdoli przez radio co mamy robić, dalej pozwala wsiąknąć w klimat.
#278 Napisany 22 września 2018 - 22:59
Oh yeaaaah. Chyba nawet mam tę grę na ps3.
#279 Napisany 26 września 2018 - 20:45
to sie nazywa praca z pasja
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 26 września 2018 - 20:49
#280 Napisany 27 września 2018 - 08:02
To wersja z PS2?
#281 Napisany 27 września 2018 - 08:13
Z komputora Czubaki.
#282 Napisany 27 września 2018 - 08:25
to chyba bez włączonego RTX
#283 Napisany 27 września 2018 - 09:09
#284 Napisany 27 września 2018 - 17:23
To nie moje tylko wonzia a on gra na ultra wiec lepiej niz na komsoli
#285 Napisany 05 października 2018 - 20:25
#286 Napisany 20 października 2018 - 01:23
Więcej gównianych broni, gównianych skillów i gównianych questów + rozwinięcie postaci drugoplanowych, które absolutnie nikogo. Jedyne co może być tu warte uwagi to nowe grobowce i coop. Btw, śmiechłem srogo jak grubas zaczął nawijać ściemę, że nowe bronie kompletnie zmienią podejście do walk... jakby to wiele zmieniało czy zastrzelisz przeciwnika ze strzelby czy z granatnika... w grze, w której masz może z 10 sekwencji strzelanych na krzyż
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 20 października 2018 - 01:33
#287 Napisany 20 października 2018 - 10:58
#288 Napisany 20 października 2018 - 11:10
#289 Napisany 20 października 2018 - 11:12
Ja bym kupił na twoim miejscu tego Asasyna Oddysey.Podjąłem decyzję i nie będę nawet sprawdzał tej gierki, ostatnio zauważyłem że jak mam zmęczenie materiału to nawet względnie fajna gra mnie męczy.
#290 Napisany 20 października 2018 - 15:42
Niby potem jest gorzej, ale póki co gra się cudownie, świetna eksploracja, dużo lepsza walka jak uncharted, grobowce, krypty, no jest miodnie
#291 Napisany 20 października 2018 - 18:25
#292 Napisany 20 października 2018 - 20:13
A fabularnie widzę że jest durno
#293 Napisany 29 października 2018 - 12:50
Tylko pierwszy nowy TR miał jako taką fabułę. Potem już mocno słabiutko.
#294 Napisany 09 grudnia 2018 - 13:22
#295 Napisany 04 stycznia 2019 - 10:20
Na olbrzymi plus - setting. Bardzo odświeżający, aż czuć tę duchotę i skwar. Na tym tle fantastycznie wypadają mroczne jaskinie, wychodząc z podziemi na otwarta przestrzeń czuć aż czuć ulgę, wiatr, wszędzie biegają zwierzęta. Klimat jak dla mnie bez pudła. Kocham scenerie zimowe, więc rise zawsze ma tu plusik, ale jungla sprawdza się fenomenalnie. Gra świateł, krwiste, przegięte czerwienie, zieleń jungli - pięknie budują scenografię.
Mam wrażenie, że gra jest trudniejsza - sekcje platformowe zmuszają czasami to poszukania ścieżki, przeciwnicy nawet na normalni zabijają szybko i sprawnie- tym większy nacisk położono na skradanie- co dla mnie ma dużo sensu jeżeli chodzi o lore. Fabuła jest głupiutka, ale podoba mi się to, że nie am tu żarcików, ton gry jest melancholijny i to też jest fajne. Szkoda że dialogi bywają kulawe, może przez tłumaczenie.
Pare godzin zabawy jeszcze przede mną, ale dla mnie sotr jest idealnym, bardzo bezpiecznym sequelem i zamknięciem nowej trylogii. Gra mi się lepiej niż w poprzedniczki, fabuła cienka jak zawsze, grafa czasem miażdży jajka. Ogólnie bardzo dobra gierka, która na pewno nie wnosi zbyt dużo nowości, ale jak ktoś tego nie oczekuje, potrafi dać wiele funu i klimatu. Dla mnie mocne 8 może nawet 9 zależnie od tego jak to się skończy.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 04 stycznia 2019 - 10:21
#296 Napisany 10 stycznia 2019 - 21:13
#297 Napisany 11 stycznia 2019 - 10:09
#298 Napisany 12 czerwca 2019 - 09:15
Gram sobie, bo w gejpasie za darmoszkę, bardzo fajny początek i się nawet zdziwiłem że taki mocny. Graficznie szału na S nie ma, ale HDR jest więc jest ok.
#299 Napisany 12 czerwca 2019 - 09:35
#300 Napisany 12 czerwca 2019 - 13:49
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|