Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fallout 3

Bethesda PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1449 odpowiedzi na ten temat

#121 Gość__* Napisany 05 stycznia 2008 - 12:54

Gość__*
  • Goście

Imo te same okładki ale ta na PS3 wygląda ździbko lepiej moim zdaniem.


:trup:
  • 0

#122 kmh Napisany 05 stycznia 2008 - 13:07

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:


Imo te same okładki ale ta na PS3 wygląda ździbko lepiej moim zdaniem.


:trup:


Ejno, proste, że do ciemnej okładki lepiej się komponuje czarny pasek PS3 niż biały x360 :)
  • 0

#123 Raikoh Napisany 05 stycznia 2008 - 19:05

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
No tak,jest czym się jarać. Okładka-najważniejsza rzecz> :hejka:
  • 0

#124 Arasz Napisany 06 stycznia 2008 - 05:13

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:

No tak,jest czym się jarać. Okładka-najważniejsza rzecz> :hejka:


Dla casuali efektowność okładki przeważa jako argument nad zakupem danego tytułu.
  • 0

#125 fingus Napisany 09 stycznia 2008 - 23:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Nowy pamiętniczek. O Brotherhood of Steel. Nie czytałem, bo jakoś nie potrzebuję się nakręcać na tę grę, ale concepty obejrzałem. Niektóre wyglądają dość... dunowato... :hmmm:
http://fallout.beths...y3-1.09.08.html
  • 0

#126 Texz Napisany 10 stycznia 2008 - 10:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
To zdanie z pamiętników nakręciło moją wyobraźnię na wyższe obroty:

To scour the ruins of Washington D.C., once the nation’s capital, and recover any and all advanced technology. After all, D.C. was the home of the Pentagon, the very headquarters of the United States Department of Defense. Who knows what secrets – or equipment – they left behind?

ps. w najnowszym dzienniku całkiem treściwie mamy przedstawiony zarys historyczny "Capital Wasteland" czyli obecnego D.C. Zadziwiające ile spoilerów tam można znaleźć, nie czytam dalej.
  • 0

#127 syon Napisany 10 stycznia 2008 - 10:34

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Zadziwiające ile spoilerów tam można znaleźć, nie czytam dalej.


Bez przesady. To podstawowe info o tym w jaki sposób Bractwo się tam znalazło (to akurat musiałem czym prędzej więdzieć), kto nim przewodzi i jak się przedstawia sytuacja w D.C.. Żadnych fabularnych mega-ściślefajnych-kąsków tam nie znalazłem by zaraz pękać przed czytaniem tego.
  • 0

#128 kmh Napisany 10 stycznia 2008 - 22:00

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

Niektóre wyglądają dość... dunowato... :hmmm:


Coś w tym jest, filtrfraki :klaszcze:
  • 0

#129 117 Napisany 17 stycznia 2008 - 19:22

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
czy ta gra ma juz potwierdzona premiere we wrzesniu czy dalej nie wiadomo?
  • 0

#130 Raikoh Napisany 17 stycznia 2008 - 19:29

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Wszystko potwierdzone ,może sie okazać pózniej nie potwierdzone ....
  • 0

#131 fingus Napisany 28 stycznia 2008 - 21:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Jak wyglądało projektowanie i rozwój Pip-Boya (mowa o podręcznym komputerku bohatera).
http://blogs.ign.com...08/01/28/78550/
Mam wrażenie, że już to kiedyś widziałem, ale że IGN podaje to jako świeżynkę, nie widzę powodu, by nie pchnąć wątku nieco w górę. ;-)
  • 0

#132 xell Napisany 28 stycznia 2008 - 23:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 370 Postów:
Nowe screeny (i zapka):
http://www.neogaf.co... ... ostcount=1
Naprawdę fajnie to wygląda :tak:
  • 0

#133 fingus Napisany 28 stycznia 2008 - 23:19

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Screeny fajne, zastanawiam się tylko, czy te miasta nie są zbyt zrujnowane. Minęło już przecież te 200 lat od wojny - ktoś powinien chyba przez ten czas uprzątnąć gruz. A tu ludzie nadal gnieżdżą się w złomowych szałasach? :hmmm:
  • 0

#134 Texz Napisany 29 stycznia 2008 - 09:55

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Screeny fajne, zastanawiam się tylko, czy te miasta nie są zbyt zrujnowane. Minęło już przecież te 200 lat od wojny - ktoś powinien chyba przez ten czas uprzątnąć gruz. A tu ludzie nadal gnieżdżą się w złomowych szałasach? :hmmm:

Spróbuj chwycić łopatę i zasuwać z gruzem, jednocześnie uważając aby nie stać się jedną z ofiar pałętających się po okolicy mutantów. W każdym razie powodzenia życzę, jeżeli wiesz co mam na myśli.
  • 0

#135 nawi Napisany 29 stycznia 2008 - 13:21

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
Warszawe jakos odbudowali :) . Choc fakt faktem, ze w stolicy nie bylo mutantow.
  • 0

#136 syon Napisany 29 stycznia 2008 - 13:42

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Choc fakt faktem, ze w stolicy nie bylo mutantow.


Były i zafundowały nam Pałac Kultury i Nauki oraz Stadion X-lecia. EOT

Screeny są świetne. Wybuch łba nie gorszy od tego z Gearsów.
  • 0

#137 MaxVarEmreis Napisany 15 lutego 2008 - 20:47

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Obszar po, którym przyjdzie nam się poruszać będzie troche mniejszy niz w Oblivionie, ale też nie będzie wiało taką nudą jak w Oblivionie :)
http://www.eurogamer...rticle_id=92809
  • 0

#138 Ryan Napisany 15 lutego 2008 - 21:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No, 50-80% rozmiaru Obliviona. ;)
http://www.gameplaye... ... 29066978ba
  • 0

#139 Devil Napisany 16 lutego 2008 - 07:42

Devil

    .

  • Forumowicze
  • 4 073 Postów:

No, 50-80% rozmiaru Obliviona. ;)


Czyli to dużo czy mało?
  • 0

#140 Ryan Napisany 16 lutego 2008 - 07:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oblivion jest pusty i przereklamowany. Czyli IMO dobrze. ;)
  • 0

#141 t0m3ek Napisany 16 lutego 2008 - 09:08

t0m3ek

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 536 Postów:
No to taki typowy dodatek. Nadal uważam że będzie z tego TES4: Fallout.
  • 0

#142 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 10:01

Gość__*
  • Goście

No, 50-80% rozmiaru Obliviona. ;)


Czyli to dużo czy mało?

Dużo. Oblivion był ogroooomny, ale co z tego jak wszystkie jaskinie i inne lokacje była niemal identyczne.
  • 0

#143 phsx Napisany 16 lutego 2008 - 10:19

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Oby 50%, bo 80 to wciąż cholernie duży obszar będzie.
  • 0

#144 rikku100 Napisany 16 lutego 2008 - 14:13

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
W Oblivionie zawsze smieszyło mnie ze mozemy przebiec cały swiat gry, a człowiek, wilk czy inne zwierze nadal bedzie nas gonic :lol:
  • 0

#145 fingus Napisany 16 lutego 2008 - 14:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Jeśli my możemy, to czemu by nie on? ;-)
  • 0

#146 rikku100 Napisany 16 lutego 2008 - 14:17

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

Jeśli my możemy, to czemu by nie on?


No w sumie....ale zazwyczaj, nie tylko w RPG (nawet w zyciu, lol), jest tak ze po jakims dystansie goniący daje za wygraną
  • 0

#147 fingus Napisany 16 lutego 2008 - 14:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Tak naprawdę, to albo jeden, albo drugi powinien w końcu paść na twarz z wyczerpania. :hmmm:
  • 0

#148 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 14:48

Gość__*
  • Goście

W Oblivionie zawsze smieszyło mnie ze mozemy przebiec cały swiat gry, a człowiek, wilk czy inne zwierze nadal bedzie nas gonic :lol:


dziwne. Pamietam, ze jak uciekalem to po chwili przestawali mnie gonic.

A co do swiata w Oblivionie. Byl duzy i mi sie osobiscie to podobalo. Strasznie lubialem brykac po laskach i polankach :D Szczegolnie te na wschodzie byly przepiekne. No i gonienie po gorach i ogladanie swiata ze szczytow - genialne. IMO powinni zrobic taki jak w Oblivionie tylko go lepiej zagospodarowac :P
  • 0

#149 rikku100 Napisany 16 lutego 2008 - 15:07

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

dziwne. Pamietam, ze jak uciekalem to po chwili przestawali mnie gonic.


Moze PC ma jakas inną wersje :(
  • 0

#150 fingus Napisany 16 lutego 2008 - 19:24

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
http://www.gameplaye...978ba&v7Pager=1
Gameplayer - jakiś australijski site - opowiada o swoim spotkaniu z Falloutem3 i Hinesem z Bethesdy. Trochę rzeczy znanych, trochę wyjaśnień dla laików, trochę nowych wrażeń i jedno (*) zdanie, które wpadło mi w oczy:

The way Fallout 3 plays isn’t a million miles away from Oblivion – traversing the massive play area and spending your time taking on quests or simply finding interesting-looking locations and searching them for loot. It’s all freeform, apart from the storyline quests that drag you into the vast conspiracy that, presumably, your Dad has got mixed up in. True, the combat is far different from Oblivion but this is still set to be a masterclass in first-person role-playing. Horses are replaced by an on-foot fight for survival, potions are out and replaced by stimpacks and narcotics. This is an RPG with the airy-fairy goblin nonsense ripped out and replaced by pure grit.

Zdania tego typu cieszą fanów Obliviona, a straszą fanów Fallouta. ;-) Czyli gameplayowo mamy dostać w sumie taki Oblivion - szwendamy się po wielkim terenie, zbieramy i wykonujemy questy, albo po prostu szukamy ciekawych miejsc do klepania potworków i zbierania fantów. Pełna swoboda, plus jakiś główny wątek z Tatkiem. Zamiast mieczy - karabiny, zamiast potionów - narkotyki, zamiast goblinów - mutanci. ;-)

(*) no dobra, to nieco więcej niż jedno zdanie, ale w oczy wpadło mi to pierwsze.
  • 0



Inne z tagami: