Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fallout 3

Bethesda PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1449 odpowiedzi na ten temat

#61 Texz Napisany 18 czerwca 2007 - 16:28

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

z ręcznej wyrzutni pocisków nuklearnych

LOL jak to brzmi :) Ciekawe jak rozległy będzie świat w Falloucie 3 i na ile dni, tygodni, miesięcy będzie starczać gra? Oblivion przejadł mi się po 2 miesiącach ostrego szarpania (rok temu), mimo dość rozległego, lecz mniej rozbudowanego niż w Morrowindzie świata.
No i ten freeroaming. Kurcze, żeby tego nie skopali. Dobrze byłoby tworzyć własne bronie, co w bardzo ograniczonym zakresie pokazało choćby Arcanum. Jakiś gameplay czy cuś by się przydało ;)
  • 0

#62 kmh Napisany 18 czerwca 2007 - 17:02

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:
No właśnie tu jest ten problem... w pierwszych falloutach pustkowie było pokazane po prostu za pomocą mapki. Czy w nowoczesnej grafice 3d uda się to przedstawić?

W pierwszych falloutach pustkowie było fajne, bo po prostu było się znaczkiem na mapie ktory się przemieszczał z punktu A do B. Nikomu nie chciałoby się przemierzać takich przestrzeni ręcznie klikając myszką. Wydaje mi się, że Bethesda po prostu umieści akcję w zurbanizowanej okolicy i oleje pył i piach..

Bo jak zrozumiałem, system lokacji ala Fable nie wchodzi w grę.
  • 0

#63 piterekd Napisany 18 czerwca 2007 - 17:07

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

system lokacji ala Fable

Broń Boże iść korytarzami :blah:

Wydaje mi się, że Bethesda po prostu umieści akcję w zurbanizowanej okolicy i oleje pył i piach..

Nic nie jest powiedziane że nie będziemy się w F3 przemieszczać od lokacji do lokacji po mapce jako punkcik poruszający się po linii prostej wolniej lub szybciej furką, tak jak to było w F1 i 2 a w gorących punktach (ataki lub jakiś encounter) będziemy ładowani na trójwymiarowe pole walki :^^: Wg. mnie tereny piaszczyste też będą, no bo jak sobie wyobrazić wastelands bez nich :P
  • 0

#64 fingus Napisany 18 czerwca 2007 - 17:35

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Z tego co już wiadomo, świat w Falloucie ma mieć mniejszą powierzchnię niż w Oblivionie i będzie mniej rozbudowany - mniej lokacji, mniej NPCów - czyli na brak pustkowi nie będziecie narzekać. I oczywiście będziemy się po nim poruszać jak w Oblivionie.
  • 0

#65 kmh Napisany 18 czerwca 2007 - 18:03

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

Broń Boże iść korytarzami :blah:


E nie, tu chodziło mi o to, że jest po prostu kilka lokacji, grafika 3d i mapa dzięki której można przeskakiwać z jednego miejsca do drugiego :)

Fingus: no to ma ręce i nogi hmm
  • 0

#66 piterekd Napisany 18 czerwca 2007 - 18:13

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

że jest po prostu kilka lokacji

tak, ale idziesz korytarzem jakby i masz tylko ustalone przez twórców drogi którymi dochodzisz do następnej lokacji. W Fable nie możesz ot tak sobie wejść w w krzaczole po prawej i pójśc na skróty. Masz z góry narzuconą drogę. Dlatego się cieszę że będzie można się przemieszczać jak w Oblivionie, czyli iść którędy Ci się żywnie podoba :^^:
  • 0

#67 kmh Napisany 18 czerwca 2007 - 18:18

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:
tak, to był zły przykład, ale Fable był jedyna gra w 3d z czymś takim jaką skojarzyłem w tym momencie:)
  • 0

#68 fingus Napisany 21 czerwca 2007 - 12:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Lekko offtopicznie, ale nie za bardzo. Gdy Bethesda kroi nam tu "Oblivion with guns", Briana Fargo (twórca Wasteland) dłubie przy "prawdziwym" następcy Fallouta. Tak przynajmniej mówią plotki. Ponieważ firma Fargo ma prawa do tytułu "Wasteland", który to był pierwowzorem Fallouta, można mieć pewne nadzieje. Ostatnie (i jedyne?) ich dokonanie to Bard's Tale - gra może nie miała zbyt wysokich not, ale moim zdaniem była znakomita. Wyszła też na konsole, co dość dobrze nam rokuje. :-) Trzymacie kciuki? :klaszcze:

EDIT:
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=34495
  • 0

#69 117 Napisany 24 czerwca 2007 - 17:59

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
dedykowane xelloss'owi
  • 0

#70 fingus Napisany 01 lipca 2007 - 16:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
IGN już oglądał to, co Bethesda miaął im do pokazania, a tutaj macie wrażenia i szczegóły:
http://pc.ign.com/ar...0/800570p1.html
Jak dla mnie zapowiada się bardzo, bardzo smakowicie. :klaszcze: To będzie wyczesana gierka. :hurra: Tylko jeden niepokojący szczegół: skalowanie leveli - jednak bedzie! Na szczęście nie wszędzie, a tylko w niektórych obszarach. I zrealizowane inaczej niż w Oblivionie. Przy pierwszym wejściu do obszaru, potwory dostają level i nie zmieniają go już, gdy będziemy tam wracać. Hm, no zobaczymy. Widzę, że najlepszą taktyką może być pobiegać po mapie i odwiedzić wszystkie obszary, póki jesteśmy na niskim levie, żeby potem mieć mniej kłopotów. ;-)
  • 0

#71 Gość__* Napisany 01 lipca 2007 - 18:00

Gość__*
  • Goście
http://www.gamespot.... ... lk=topslot

gamespot tez o F3
  • 0

#72 kmh Napisany 01 lipca 2007 - 21:02

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

Tylko jeden niepokojący szczegół: skalowanie leveli - jednak bedzie! Na szczęście nie wszędzie, a tylko w niektórych obszarach. I zrealizowane inaczej niż w Oblivionie. Przy pierwszym wejściu do obszaru, potwory dostają level i nie zmieniają go już, gdy będziemy tam wracać. Hm, no zobaczymy. Widzę, że najlepszą taktyką może być pobiegać po mapie i odwiedzić wszystkie obszary, póki jesteśmy na niskim levie, żeby potem mieć mniej kłopotów. ;-)


Wyczuwam wielkie zakłócenie mocy...

tak, to powszechny jęk na NMA "a nie mooowiiiliiiismy"

puf bez sensu nieco, tak czy siak.

O tu jest całkiem czytelnie to i owo:
http://www.critical-hits.com/?p=890
  • 0

#73 fingus Napisany 01 lipca 2007 - 22:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
A z rzeczy, które wydają się najbardziej smakowite:
- Opieka nad bronią, jej naprawa i przeróbki. Może wreszcie skill "repair" przyda się do czegoś więcej niż dwóch questów na krzyż. Choć obawiam się, by nie było to zbyt upierdliwe.
- Nie da się "za jednym graniem" zrobić wszystkiego - takie lub inne wykonanie questu spowoduje zamknięcie jednej drogi (a co za tym idzie kolejnych lokacji, npców i questó) zaś zamknięcie innej. Tego oczekiwaliśmy, miło to słyszeć.
- Poza prostym wyborem dobro-zło jest jeszcze opcja "neutralna", często niedoceniana w grach, tutaj bywa najlepszym wyborem. To bardzo dobrze, że nie ograniczą się do prostego, czarno-białego podziału i będzie można stąpać "szarą ścieżką".
- Będzie możliwość czy to unikania walk, czy załatwiania ich w inny sposób (np. przejmując kontrolę nad robotami, które zajmą się przeciwnikiem).
- Radio w PipBoyu, a w nim muzyka, audycje, wieści, czasem jakieś zagubione przekazy - brzmi interesująco, może być bardzo klimatyczne.
- Demo było pokazywane na X360, bo na nim prezentuje się najlepiej. :hejka:

Ze złych wieści:
- Trochę mnie niepokoi zdecydowanie negatywne podejście do mutantów - Falloucie nie byli oni żadnymi "siłami ciemności", tylko normalnymi (no, powiedzmy) mieszkańcami Pustkowi, nie bardziej (ale i nie mniej) wrednymi niż nie-zmutowani ludzie.
  • 0

#74 piterekd Napisany 02 lipca 2007 - 00:19

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

- Trochę mnie niepokoi zdecydowanie negatywne podejście do mutantów - Falloucie nie byli oni żadnymi "siłami ciemności", tylko normalnymi (no, powiedzmy) mieszkańcami Pustkowi, nie bardziej (ale i nie mniej) wrednymi niż nie-zmutowani ludzie.

W Falloutach tylko Supermutanci byli źli (poza Marcusem), natomiast reszta mutantów tak jak napisałeś była "normalna" :^^:
Co do pozostałych newsów, to podoba mi się obraz Fallouta3 jaki się z nich wyłania :klaszcze: Nie ma co narzekać i obawiać się Bethesdy, tylko trzeba trzymać kciuki i czekać na kolejne trailery i pełną wersję gry :)
  • 0

#75 fingus Napisany 02 lipca 2007 - 01:14

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

W Falloutach tylko Supermutanci byli źli (poza Marcusem)

Oj chyba nie tylko poza Marcusem, w Broken Hills chyba też żyło paru superów i chyba nie tylko tam (grałem dawno, nie pamiętam...), zresztą z niektórymi z armii Mastera też szło się dogadać. To "źli" po prostu jest w wypadku Fallouta zupełnie nie na miejscu. Tam nawet można było dogadać się Deathclawem. ;-)

Co do pozostałych newsów, to podoba mi się obraz Fallouta3 jaki się z nich wyłania

O tak. :klaszcze: :klaszcze: :klaszcze:
  • 0

#76 piterekd Napisany 02 lipca 2007 - 02:05

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

w Broken Hills chyba też żyło paru superów

Fakt, pracowali w kopalni i odpoczywali w swoich domkach w mieście.. całkiem o nich zapomniałem. No ale Ci w Military Base byli samo zóo ;)

To "źli" po prostu jest w wypadku Fallouta zupełnie nie na miejscu. Tam nawet można było dogadać się Deathclawem.

W Krypcie 13 w F2 z tego co pamiętam były inteligentne Dethclawy, które nie chciały walczyć z ludźmi i po przyniesieniu voice modulatora normalnie z nami rozmawiały a jeden z nich w stroju mnicha eee chyba Hubologista nawet walczył u naszego boku. Tak. W falloutach to było super że nic nie było jak już wspomniałeś wcześniej, czarne lub białe, czyli jednoznaczne ale wszystko mogło wbrew pozorom być zupełnie inne niż na pierwszy rzut oka :^^: Dobrze że to będzie też obecne w Falloucie3 :jeee:
  • 0

#77 spidey Napisany 05 lipca 2007 - 08:50

spidey

    Pikachu

  • Narybek
  • 70 Postów:
Nowe obrazki
http://www.gameonly.pl/newsy/12220
  • 0

#78 kmh Napisany 07 lipca 2007 - 20:26

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

Nowe obrazki
http://www.gameonly.pl/newsy/12220


E, stare, tylko w lepszej rozdzielczości. To jest to co było już wcześniej na skanach.
  • 0

#79 fingus Napisany 12 lipca 2007 - 18:59

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Oprócz tych wszystkich konsolowych podniet, tegoroczne E3 przyniosły też kolejne minuty zabawy z najnowszym Falloutem (niestety, tylko dla wybrańców). Oto wrażenie kolejnych szczęśliwców:
http://www.joystiq.c...ions-fallout-3/
Z ważniejszych informacji:
- drawing distance jest naprawdę imponujący
- radscorpiony i brahminy powrócą :D
- wrócą też "losowe spotkania", choć nie wiadomo w jakiej postaci
- gadki są już nagrane, w tym te Liamem Neesonem - zazwyczaj chyba tego zadania nie rozdziela się na etapy, aby nie ciągać znów aktorów do studia, co oznacza że fabuła jest już gotowa
- są jeszcze jakieś problemy z animacją twarzy, ale będzie to naprawione
:klaszcze:
  • 0

#80 Texz Napisany 13 lipca 2007 - 20:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
O mamusiu ^___^
http://xbox360media.... ... 448474.jpg

edit:
http://media.xbox360... ... 13046.html
  • 0

#81 piterekd Napisany 13 lipca 2007 - 21:02

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

O mamusiu ^___^
http://xbox360media.... ... 448474.jpg

tex, napisz o co biega bo trzeba się rejestrować żeby to zobaczyć :niepewny:
  • 0

#82 fingus Napisany 13 lipca 2007 - 21:19

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

napisz o co biega bo trzeba się rejestrować żeby to zobaczyć

Nie trzeba. Spróbuj tędy: http://media.xbox360...mg_4713046.html albo po prostu wejdź w info o Falloucie i obadaj parę ostatnich fotek.
Jest tam taka jedna demonstrująca chyba perka "Bloody mess". :D
  • 0

#83 piterekd Napisany 13 lipca 2007 - 21:30

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Nie trzeba. Spróbuj tędy: http://media.xbox360...mg_4713046.html

Działa :klaszcze: i rzeczywiście cudowne są te screeny, co za jakość :hurra:

Jest tam taka jedna demonstrująca chyba perka "Bloody mess". :D

Pewnie masz na myśli tą: http://media.xbox360... ... 13047.html :D He, he nareszcie będziemy mogli z bliska zobaczyć efekt naszego criticala :P
  • 0

#84 Devil Napisany 13 lipca 2007 - 21:33

Devil

    .

  • Forumowicze
  • 4 073 Postów:
Grafika piekna , ale co z tego jak nawet w jednym % nie czuc klimatu z "jedynki" i "dwójki" ? :blah:
  • 0

#85 nicun Napisany 13 lipca 2007 - 22:09

nicun

    Nostalgia to rak duszy

  • Forumowicze
  • 4 652 Postów:

nie czuc klimatu z "jedynki" i "dwójki"

http://media.xbox360... ... 13046.html - jak widzę słupy wysokiego napięcia, niebieski uniform i połatany drutami stary karabin, a to wszystko podane w sosie z bajzlu po atomowej zagładzie - to czuję klimat.
  • 0

#86 ACZ Napisany 13 lipca 2007 - 22:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Co z tego, że ładna grafika, jak animacja będzie na poziomie Obliviona (czyt. z poprzedniej epoki). Do super inaczej animacji, Bethesda już przyzwyczaiła graczy przez swoje poprzednie gry.
  • 0

#87 Bruce Napisany 13 lipca 2007 - 23:11

Bruce

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 657 Postów:
Wygląda to wszystko klimatycznie, ciekawe tylko czy gameplay tego klimatu nie zabije ( bo o ścieżkę dźwiękową to jakoś się nie boję)
  • 0

#88 piterekd Napisany 22 lipca 2007 - 00:29

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Wygląda to wszystko klimatycznie, ciekawe tylko czy gameplay tego klimatu nie zabije ( bo o ścieżkę dźwiękową to jakoś się nie boję)

Jeżeli pozostaną heksy i wciąż criticale mierzone w oczy będą sprawiać taką samą przyjemność co do tej pory to ja nie mam obaw :P
  • 0

#89 Ryan Napisany 03 sierpnia 2007 - 07:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ruszyła oficjalna strona:
http://fallout.beths...m/home/home.php
  • 0

#90 Nexus Napisany 05 sierpnia 2007 - 11:52

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Jeden koleżka na forum F3 rzucił pomysł aby w końcu nie tylko tereny USA były centrum rozgrywki w Fallout 3.

Fallout 3: Moscow!

The epic adventure of Boris the Vault Dweller that has to find a new supply of Vodka for his Vault as the Vodka Chip is drunk and does not work anymore.
Awesome fight with Mutated Bears, Cockroaches an "Militsia" that is trying to steal your crap give you fines for existing and not bringing them more vodka.

Talk your way out of tricky situations: "Durak! Sam durak!" (Idiot! No, you are the idiot!)

Find the Brotherhood of Lenin and access their awesome gear!
The Coal powered Armor.
The AK 47
The Mechanized Hammer and Sickle

Travel through post apocalyptic Moscow and visit your favorite sites like the Kremlin, the Tretekovskaya Gallery and many more!

Ciekawe jak by się to przedstawaiło w Polsce... :lol:
  • 0



Inne z tagami: