A z rzeczy, które wydają się najbardziej smakowite:
- Opieka nad bronią, jej naprawa i przeróbki. Może wreszcie skill "repair" przyda się do czegoś więcej niż dwóch questów na krzyż. Choć obawiam się, by nie było to zbyt upierdliwe.
- Nie da się "za jednym graniem" zrobić wszystkiego - takie lub inne wykonanie questu spowoduje zamknięcie jednej drogi (a co za tym idzie kolejnych lokacji, npców i questó) zaś zamknięcie innej. Tego oczekiwaliśmy, miło to słyszeć.
- Poza prostym wyborem dobro-zło jest jeszcze opcja "neutralna", często niedoceniana w grach, tutaj bywa najlepszym wyborem. To bardzo dobrze, że nie ograniczą się do prostego, czarno-białego podziału i będzie można stąpać "szarą ścieżką".
- Będzie możliwość czy to unikania walk, czy załatwiania ich w inny sposób (np. przejmując kontrolę nad robotami, które zajmą się przeciwnikiem).
- Radio w PipBoyu, a w nim muzyka, audycje, wieści, czasem jakieś zagubione przekazy - brzmi interesująco, może być bardzo klimatyczne.
- Demo było pokazywane na X360, bo na nim prezentuje się najlepiej.
Ze złych wieści:
- Trochę mnie niepokoi zdecydowanie negatywne podejście do mutantów - Falloucie nie byli oni żadnymi "siłami ciemności", tylko normalnymi (no, powiedzmy) mieszkańcami Pustkowi, nie bardziej (ale i nie mniej) wrednymi niż nie-zmutowani ludzie.