Nextgeny - PS5, XB2, SwitchPro
#181 Napisany 16 marca 2019 - 21:07
#182 Napisany 16 marca 2019 - 21:52
No to gratki, ze temu kibicujesz.
Jak firmy dadza przykład i ustala ceny cyfry normalne to Ok. Inaczej to ja wole kupić płytę i ja sprzedac.a jakby zaryzykowali i postawili, że ludzie dojrzeli do porzucenia napędów?
[/spoiler]
Rynek nie dba o to, co wolisz.
Oczywiście, ze dba. Gdyby nie dbał to gralibyśmy na Kinect i nie mogli pożyczać gier na Xboxie.
#183 Napisany 16 marca 2019 - 22:01
#184 Napisany 16 marca 2019 - 23:52
Jeśli MS faktycznie robi XO (czy w dalszej perspektywie X02) wersji digital-only to będzie to eksperyment na rynkach, które są targetem.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 16 marca 2019 - 23:52
#185 Napisany 17 marca 2019 - 10:52
Wielkie przejście na cyfrową dystrybucję pojawiło się w tej generacji (pamiętacie, jaki hejt od fanów Sony spadł na Xboksa, który miał nie mieć możliwości pożyczania gier i kupowania używek? Teraz każdy szanujący się slejw kupuje na Storze).
#186 Napisany 17 marca 2019 - 10:58
U Erdogana się nie liczy.
#187 Napisany 17 marca 2019 - 10:59
Raczej nie przejdzie wykasowanie czytnika i jebniecie grami na storze w obecnych cenach. Zwykle wyciąganie kasy od ludzi bo takich cyfrowych gier nie można sprzedac.
Jestem za takimi opcjami, ale chce nowe możliwości - tańsze gry, wypożyczenie gry, abonamenty na gry sieciowe itd.
#188 Napisany 17 marca 2019 - 11:09
#189 Napisany 17 marca 2019 - 11:13
Super. Fajnie że macie preferencje.
Ale producenci konsol mają dane. I to te dane sprawiają, że MS myśli nad wypuszczeniem Xboksa bez napędu.
#190 Napisany 17 marca 2019 - 11:20
#191 Napisany 17 marca 2019 - 11:22
Największy problem w odpuszczeniu fizycznych napędów to fizyczne sieci dystrybucji. Taki m.in gamestop to siła napędowa sprzedaży kosnolowej o której producenci konsol nie mogą zapomnieć, mimo spadającego udziału w sprzedaży software. Przecież ktoś jeszcze musi im sprzedać konsole a streaming to jeszcze daleka bajka
Sprzedaż cyfrowa, gdyby ceny spadły np. o 25%, wyparłaby pudła w ciągu roku ale SONY, Nintendo i MS nie mogą konkurować cenowo z sieciami fizycznymi, żeby ich zbyt szybko nie zabić
A MS idąc na wojnę z sieciami przegrywa, co widać po ekspozycjach MS i ilości sprzedanych konsol.
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 17 marca 2019 - 11:23
#192 Napisany 17 marca 2019 - 11:25
Niech wypuszczają, moich $ nie dostaną. Podejrzewam, ze 70% graczy jest tego samego zdania.
Tak, dlatego są gry które mają stosunek cyfry do fizycznych nośników na poziomie 50%
#193 Napisany 17 marca 2019 - 11:31
Niech wypuszcza, to pięknie jebnie i znowu będą mocno w tyle za Sony i N.
#194 Napisany 17 marca 2019 - 11:36
I dobrze, bo tam jest ich miejsce
#195 Napisany 17 marca 2019 - 12:00
To nie zadna sila napedowa, to jest ledwo zywe
Bezduszni, negatywnie nastawieni inwestorzy maja w dupie Kurzego
Ten post był edytowany przez filip dnia: 17 marca 2019 - 12:04
#196 Napisany 17 marca 2019 - 12:09
Woroq, luknij na akcje gamestopu.
To nie zadna sila napedowa, to jest ledwo zywe
Chyba mnie nie zrozumiałeś
Fizyczni detaliści walczą o życie i najpóźniej za generację umrą ale ich wyniki nie mają znaczenia. Są siłą napędową bo dystrybuują konsole i nie ma obecnie alternatywy. Przejście na cyfrową dystrubucję szybciej by och zabiło - a ktoś musi przecież sprzedawać sprzęt
#197 Napisany 17 marca 2019 - 12:12
Najwyrazniej nie sa potrzebni. Albo pieniadze sa glupsze od nas tutaj.
Hehe
#198 Napisany 17 marca 2019 - 13:00
#199 Napisany 17 marca 2019 - 13:14
Płyta to płyta - można zrobić z ni co się chce. Jedynymi grami kupionymi na storze według mnie powinny być gierki plotki Destiny - tego i tak się nie sprzeda.
Zgodziłbym się jeszcze jakiś rok-dwa temu, ale przy tych wszystkich aktualizacjach, DLC i innych sprawach, płyta przestaje mieć rację bytu. Niestety. Przykładowo: Chciałem zagrać w Gears of War 4, miałem na płycie. Wkładam do napędu, instalacja 43GB, OK. Za chwilę dochodzi aktualizacja i reszta danych, razem daje to jakieś 116GB, u mnie jakieś 5 godzin ściągania. W tym czasie nie mogę zrobić nic (zakładając, że wszystkie gry mam na płytach), muszę czekać aż się wszystko zaciągnie. W przypadku cyfry, zapuszczam jeden tytuł, drugi, trzeci, a w międzyczasie gram w jakiś inny czekając, aż inna gra zainstaluje i spaczuje w całości. A jak jeszcze dojdzie treść 4K, to już w ogóle. No i coraz więcej gier będzie wymagało połączenia z siecią (np. Beyond Good & Evil 2). Bez dostępu do neta sobie nie pogramy. Nawet jak go odłączymy, to będzie problem z sejwami. Niestety, płyty ostatnimi czasy utrudniają zabawę. No i chociażby przykład Spyro - na płycie nie ma wszystkich danych i nie ogramy części 2 i 3. Przykre to, ale prawdziwe. Postępu nie cofniemy, nieważne jak bardzo nam się on nie podoba.
#200 Napisany 17 marca 2019 - 13:20
#201 Napisany 17 marca 2019 - 13:26
#202 Napisany 17 marca 2019 - 13:59
Mimo wszystko jeszcze jedna generacja na płytach przed nami, później już tylko streaming i Nintendo z kartami SD
#204 Napisany 18 marca 2019 - 21:27
Ogólnie fajny wywiad!
https://www.telegrap...-love-throwing/