Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Maker 2

Nintendo Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
49 odpowiedzi na ten temat

#31 tomasz Napisany 29 czerwca 2019 - 16:52

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 170 Postów:
Mnie rozjebał czarny but z obcasem, do którego można się załadować marianem. I to stukanie xD

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 29 czerwca 2019 - 16:52

  • 0

#32 Pawlik Napisany 29 czerwca 2019 - 19:54

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 614 Postów:
A mnie MM jeszcze zamówienia nie zrealizował :/
  • 0

#33 Tawotnica Napisany 29 czerwca 2019 - 23:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 14 310 Postów:


Taki sobie ten patent z budowaniem zamku, chociaż lepsze to niż samo suche wybieranie poziomów z listy. Szybko idzie, bo spokojnie jeszcze mam 1/3 z dostępnych leveli do zrobienia.

Maker na 3DSie był bardziej poukładany tematycznie. Luźno, bo luźno ale poszczególne bloki skupiały się na konkretnym patencie i go rozwijały. Tutaj mamy za to rollercoaster pełną parą oprócz paru poziomów, które dostajemy od postaci jak Toadów czy Pana Gumki (lol). Nawet jak ktoś dużo grał w Mariany to będzie zaskoczony kreatywnym podejściem do materii w SMM. Pod tym względem to dokładnie jak pierwsza cześć wspaniały kolaż szalonych pomysłów. Trujące grzyby ścigające Mario, niesienie kamienia (ciężkiego kamienia!) przez cały level czy genialne w swojej prostocie "nie skaczące" plansze.

Największy wygryw to dla mnie styl Mario 3D World. Mogliby zrobić całą grę w ten sposób, może by się skończyło płakanie "NSMB jest generyczne" (hint: nie jest, parę kozackich pomysłów na mini-level jak latające żuki są wzięte wprost z NSMBU). Koteł, przezroczyste rury i migające bloki pięknie się wpisują w dwuwymiarowy dizajn.

Zamiast płacić abonament za Switch online mógłbym płacić designerom Nintendo za paczki poziomami MM co miesiąc.
  • 1

#34 lukaszSA Napisany 01 lipca 2019 - 10:52

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 27 977 Postów:

 

:olo: 


  • 3

#35 BeSOS Napisany 01 lipca 2019 - 13:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Btw kod na online działa na koncie w Afryce :cf:
  • 0

#36 Tawotnica Napisany 05 lipca 2019 - 07:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 14 310 Postów:

  • 1

#37 tomasz Napisany 07 lipca 2019 - 20:58

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 170 Postów:
Tawot, obczaj: XDS MBB PXF
Poziom odtwarzający metroida. Czyste złoto!

Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 07 lipca 2019 - 20:59

  • 1

#38 BeSOS Napisany 08 lipca 2019 - 11:18

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja jestem zawiedziony levelami z trybu story. Mam 36% zamku i większość z nich jest albo krótka albo strasznie gimmickowa. Totalnie nie gra się w to jak w Mario tylko jakiś zlepek pomysłów nie powiązanych ze sobą żadna myślą przewodnią. Pewnie o to godzi żeby pokazać jakie to wszystko urozmaicone ale mi nie siadło.
Levele zrobione przez graczy z kolei potrafią być naprawdę zajebiste :banderas:
  • 0

#39 lukaszSA Napisany 08 lipca 2019 - 11:20

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 27 977 Postów:

A tak w ogóle ktoś coś już tworzył?


  • 0

#40 Tawotnica Napisany 08 lipca 2019 - 11:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 14 310 Postów:

Totalnie nie gra się w to jak w Mario 

 

Dla mnie to największa zaleta SMM. Strasznie mi się podoba, że designerzy mogą sobie tu tak pofolgować zamiast trzymać się jednego konceptu (świata czy innego motywu przewodniego) jak w 'tradycyjnych' planszach Super Mario Bros. 

 

A tak w ogóle ktoś coś już tworzył?

 

Nope. Wymaksowałem cały story mode i sobie pykam od czasu do czasu w co ciekawsze znalezione levele użytkowników. Level zrobię jak się będę nudził albo nie będę miał w co grać (czyli nigdy). 


  • 0

#41 Likensmart Napisany 14 lipca 2019 - 17:35

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

Dwa levele na razie zrobiłem:

 

M3Q-YP4-KVF

HHM-X9K-71G


  • 0

#42 BeSOS Napisany 20 lipca 2019 - 16:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ktoś chce moja wersje odkupić? Jakoś mi nie siadło.
  • 0

#43 Hellmans Napisany 21 lipca 2019 - 13:22

Hellmans

    Purr

  • Forumowicze
  • 12 862 Postów:


  • 0

#44 Aki Napisany 28 lipca 2019 - 19:51

Aki

    Blanka

  • Forumowicze
  • 217 Postów:

118/120 w story mode i chyba tyle mojego skilla...

 

teraz pora obudzić w sobie jakieś pokłady kreatywności... choć jak widzę co ludzie potrafią stworzyć to cały mój zapał i kreatywność idzą się schować ze wstydu.


  • 0

#45 burnstein Napisany 08 sierpnia 2019 - 22:06

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 49 993 Postów:

https://kotaku.com/c...in-m-1837073586


  • 0

#46 Likensmart Napisany 15 sierpnia 2019 - 23:57

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

118/120 w story mode i chyba tyle mojego skilla...

 

teraz pora obudzić w sobie jakieś pokłady kreatywności... choć jak widzę co ludzie potrafią stworzyć to cały mój zapał i kreatywność idzą się schować ze wstydu.

 

A jak będziesz za bardzo kreatywny to ci jeszcze plansze zabanują

 

https://webm.red/Ofoz


  • 0

#47 BeSOS Napisany 31 sierpnia 2019 - 16:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Ja jednak sprzedałem bo nie podeszła mi, wolę jednak zrobione ciekawe levele a nie jakieś dziwne (choć często pomysłowe) krótkie challenge. Jakoś nie chce mi się też grać w levele innych graczy. Im dłużej grałem w MM2 tym bardziej miałem chęć poprpstu kupić Super Mario U na Swicza i dostać w sumie to czego mi w Makerze brakowało ;)
  • 0

#48 Tawotnica Napisany 02 października 2019 - 12:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 14 310 Postów:

o proszę, dostarczyli co obiecali:

 

https://en-americas-...io-maker-2#v110

 

nowa łatka wprowadza możliwość grania w multi z przyjaciółmi. Teraz można uznać, że gierka jest kompletna.  


  • 0

#49 Likensmart Napisany 04 grudnia 2019 - 18:30

Likensmart

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 618 Postów:

To się nazywa update. Teraz czekam na możliwość tworzenia tematów ze starego Super Mario Land i Land 2 z gameboya.

 


  • 0

#50 fingus Napisany 19 lipca 2021 - 22:28

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 850 Postów:
Gram sobie „fabułę” tego mario mejkera, faktycznie poziomy mocno gimmickowe i dające w kość (co zwłaszcza widać po lajtowym i chillowym Bowsew furry). Nie wiem, czy starczy mi sił na całość i raczej nie sądzę by chciało mi się bawić z edytorem, ale dopóki mi psycha nie pęknie, pewnie sobie popykam. Muszę jeszcze napisać, że Undog to jest najgorszy design Nintendo od lat. :trup:

SMM_EventCourseThumb_Walkin_with_Undodog
  • 0



Inne z tagami: