Patapon
Rozpoczęte przez
ACZ
, 16 07 2007 12:26
129 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 14 lutego 2008 - 19:13
Załapanie rytmu jest banalne.
Sposób? Słuchawki na uszach + obserwowanie pulsującej w rytm muzyki ramki z boków ekranu PSP. Co prawda przez to traci się widok na pole bitwy, ale bossowie są schematyczni i można ich szybko rozpracować.
Sposób? Słuchawki na uszach + obserwowanie pulsującej w rytm muzyki ramki z boków ekranu PSP. Co prawda przez to traci się widok na pole bitwy, ale bossowie są schematyczni i można ich szybko rozpracować.
#62 Napisany 14 lutego 2008 - 19:27
Najlepiej się wybija rytm nie patrząc na ekran ;] Warto spojrzeć wtedy, gdy patapony śpiewają, żeby w ogóle zobaczyć co się z nimi dzieje
No i wpadłem na iście zajebisty pomysł - granie w to na bongosach z GCN - sądzę, że by się świetnie nadały
No i wpadłem na iście zajebisty pomysł - granie w to na bongosach z GCN - sądzę, że by się świetnie nadały
#63 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 00:31
IGN 9.2
#64 Napisany 17 lutego 2008 - 10:31
Patapon Pal juz jest 150 mega .
#65 Napisany 18 lutego 2008 - 13:31
Zagranie pierwszego Miracle "Water" jest %^$#^. Już mam dość. Albo jestem cienias albo głupek i robię coś nie tak.
P.S. PSP poleciało przez łóżko i walnęło w szafę. Wyłączyła się tylko . Głupota nie boli, ale naprawdę mam dość tej gry.
P.S.2. Jednak jestem idiotą wciskałem "Don" zamiast "Pon" . Przy Miraclach nie ma skuchy -dopiero na końcu dowiadujemy się co nie tak.
P.S. PSP poleciało przez łóżko i walnęło w szafę. Wyłączyła się tylko . Głupota nie boli, ale naprawdę mam dość tej gry.
P.S.2. Jednak jestem idiotą wciskałem "Don" zamiast "Pon" . Przy Miraclach nie ma skuchy -dopiero na końcu dowiadujemy się co nie tak.
#66 Napisany 20 lutego 2008 - 09:01
#67 Napisany 20 lutego 2008 - 14:50
Dalem grze 2 szanse , calkiem calkiem , mniej ryje beret od Loco Roco , ale i tak te odglosy w tle robia swoje na mozgu . Ale jak juz napisalem , calkiem calkiem - inne niz wszystkie.
#68 Napisany 20 lutego 2008 - 15:09
Pomocy :niepewny: zabilem smoka i nie moge przejsc przez pustynie bo musze wywolac deszcz a nie wiem jak...Ktos moze pomoc???
#69 Napisany 20 lutego 2008 - 15:12
Trójkąt kółko trójkąt kółko w rytm uderzaj stojąc przy totemie
#70 Napisany 20 lutego 2008 - 15:13
Patapon to najnowszy hit na PSP. Średnia ocen ponad 85%.
#71 Napisany 20 lutego 2008 - 15:31
Patapon to najnowszy hit na PSP.
Wystarczy zagrać, żeby wciągnąć się w magiczny świat Pataponów. Przejście przez pustynię to największy hardcore jaki dane mi było ostatnio przeżyć. Jednak niewykonalne stało się jedynie niewyraźną marą na horyzoncie przeszłości. SPOILER: Teraz walczę o zdobycie katapulty (fajnie miota) i atak na oblężoną twierdzę tych gości na literę "Ż".
#72 Napisany 20 lutego 2008 - 17:05
Mi bardzo doskwiera brak pauzy. W produkcjach na handheldy to podstawa. Pytam sie dlaczego nie dopilnowano takiej prostej rzeczy. Niedorzeczne i niewybaczalne, zwłaszcza gdy jesteśmy w trakcie walki i musimy coś zrobić. Pozostaje wyłączyć PSP ale wtedy tracimy fever i kupa. Łucznicy strzelają gorzej a kawaleria może iść do domu.
#73 Napisany 20 lutego 2008 - 18:32
Udalo mi sie przejsc pustynie ...brak pauzy rzeczywiscie czasami jej brakuje szczegolnie jak zacznie telefon dzwonic hehe...ale gra i tak super
#74 Napisany 20 lutego 2008 - 18:49
Gra wciąga jak nieczyszczone szambo . Siedząc gdziekolwiek wśród ludzi wygląda się jak paralityk-psychopata, kiwając sie i przytupując. Każdy kto zagra zrozumie. Tego nie da się powstrzymać, nogi same latają, a głowa kiwa się jak zabawce na samochodzie (kiedyś takie pieski wszyscy mieli za szybą ;P).ale gra i tak super
#75 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 19:48
To musi byc potworna smierc ;]Gra wciąga jak nieczyszczone szambo
#76 Napisany 21 lutego 2008 - 11:38
Patapon to nie gra tylko potwor ktory pozera czas dajac w zamian super zabawe
#77 Napisany 23 lutego 2008 - 10:12
Ty makaroniarz skoro mam iść do kościoła to czemu sam do niego nie pójdziesz?
Wracając do tematu, podam wzystkie znane mi komendy:
PATA PATA PATA PON-Marsz
PON PON PATA PON-Atak
CHAKA CHAKA PATA PON-Obrona
PON PATA PON PATA-Odwrót
P.S.(P) Zagadaj coś jeszcze makaroniarz ma masz w ryja
Wracając do tematu, podam wzystkie znane mi komendy:
PATA PATA PATA PON-Marsz
PON PON PATA PON-Atak
CHAKA CHAKA PATA PON-Obrona
PON PATA PON PATA-Odwrót
P.S.(P) Zagadaj coś jeszcze makaroniarz ma masz w ryja
#78 Gość__* Napisany 23 lutego 2008 - 14:03
#79 Gość__* Napisany 23 lutego 2008 - 14:49
Przecież to jest genialne
To jest wiadome od dawna
#80 Napisany 24 lutego 2008 - 13:27
To jest tzw. you, olejP.S.(P) Zagadaj coś jeszcze makaroniarz ma masz w ryja
#81 Napisany 24 lutego 2008 - 23:10
Ty makaroniarz skoro mam iść do kościoła to czemu sam do niego nie pójdziesz?
Wracając do tematu, podam wzystkie znane mi komendy:
PATA PATA PATA PON-Marsz
PON PON PATA PON-Atak
CHAKA CHAKA PATA PON-Obrona
PON PATA PON PATA-Odwrót
P.S.(P) Zagadaj coś jeszcze makaroniarz ma masz w ryja
Człowieku, tam zamiast Twojej ksywki wstawia się każda inna, ja mam tam wpisaną swoją, Robac swoją itd. itp. To jest skrypt, który automatycznie wstawia ksywę zalogowanej osoby. Kilka osób na forum ma coś podobnego w podpisie, kozaku.
#82 Gość__* Napisany 25 lutego 2008 - 17:33
...aha...Zagadaj coś jeszcze makaroniarz ma masz w ryja
Ale kozacka giera... PATA PATA PATA PON Ja to chcehttp://www.gametrailers.com/player/31041.html
#83 Napisany 25 lutego 2008 - 18:52
Demo mnie rozwaliło, godzina jak z bicza strzelił, normalnie nie mogę z siebie - gra dla 3latków - a ja jak powalony prawie że rapuje polecam każdemu
Poza tym w samym demie można się nieźle pobawić w tworzenie pataponów z różnych rzeczy (np. nie zwykły kawałek mięsa tylko większy i wychodzi pomarańczowy patapon z lepszymi właściwościami bojowymi )
Poza tym w samym demie można się nieźle pobawić w tworzenie pataponów z różnych rzeczy (np. nie zwykły kawałek mięsa tylko większy i wychodzi pomarańczowy patapon z lepszymi właściwościami bojowymi )
#84 Napisany 25 lutego 2008 - 21:13
gra dla 3latków
Pokaż mi trzylatka, który sobie daje tu radę, to dam Ci ciacho
#85 Napisany 25 lutego 2008 - 22:18
Egonszef - uważaj na robaca bo bije za złe słowa w kierunku Patapona
#86 Napisany 26 lutego 2008 - 15:33
Dla mnie frajdę zabija ciągłe upgradeowanie pataponów i ogólnie nikłe tłumaczenie co mamy zrobić. Kilka razy się zaciąłem a tępy mam nadzieję raczej nie jestem. SPOJLERY np. zdobycie cudu na pustyni., użycie boskiego wiatru by pokonać wiatrak jest taki moment że nie ma przerwy i myślałem ze muszę poczekać aż coś się stanie, brak rad co robi każdy rarepon zanim go stworzę i do których misji które wziąć, teraz się zaciąłem na dwa dni w walce z generałem Dong czy jak mu tam w walce w kanionie pod gwiazdami, ciągle mnie zabijał a okazało się że jest on nieśmiertelny i trzeba zabić łuczników z tyłu. End of SPOILERY. Ogólnie te stuczne wydłużenie zabawy jest męczące. Za to podoba mi się ta lekka mroczność tej gry.
#87 Gość__* Napisany 03 marca 2008 - 21:12
#88 Gość__* Napisany 03 marca 2008 - 23:35
Wie ktoś jak trzeba wklepać cud na pustyni ? Wiem, że trzeba na fever X:XX:XX ale nie wiem jak wyczuć rytm, zawsze combo tracę.
#89 Napisany 03 marca 2008 - 23:59
jak już masz fever wklepujesz x:xx:xx
też miałem z tym problemy, ale to działa mniej więcej tak, jak przy tym drzewie co daje patyki, co gramy na trąbce
też miałem z tym problemy, ale to działa mniej więcej tak, jak przy tym drzewie co daje patyki, co gramy na trąbce
#90 Napisany 18 marca 2008 - 12:45
TA GRA TO MASAKRA!!!
najpierw chciałem rzucać psp o ścianę, ale jak już zaczęły fever wychodzić to supa
nie rezygnujcie na początku, zarzucałem tej grze dosłownie wszystko, jaka to ona ciulowa
aha i nie bijcie bossów kolejny raz dopuki nie bedzeicie mieć retreat song >> ułatwia życie
hardcore
IT
a dla wszystkich
http://patapon.orgfree.com/index.htm
pata
najpierw chciałem rzucać psp o ścianę, ale jak już zaczęły fever wychodzić to supa
nie rezygnujcie na początku, zarzucałem tej grze dosłownie wszystko, jaka to ona ciulowa
aha i nie bijcie bossów kolejny raz dopuki nie bedzeicie mieć retreat song >> ułatwia życie
hardcore
IT
a dla wszystkich
http://patapon.orgfree.com/index.htm
pata