Patapon
Rozpoczęte przez
ACZ
, 16 07 2007 12:26
129 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 18 marca 2008 - 14:52
nie mogę przejść drugiej misji
Trudna gra :niepewny:
Trudna gra :niepewny:
#92 Napisany 18 marca 2008 - 12:45
TA GRA TO MASAKRA!!!
najpierw chciałem rzucać psp o ścianę, ale jak już zaczęły fever wychodzić to supa
nie rezygnujcie na początku, zarzucałem tej grze dosłownie wszystko, jaka to ona ciulowa
aha i nie bijcie bossów kolejny raz dopuki nie bedzeicie mieć retreat song >> ułatwia życie
hardcore
IT
a dla wszystkich
http://patapon.orgfree.com/index.htm
pata
najpierw chciałem rzucać psp o ścianę, ale jak już zaczęły fever wychodzić to supa
nie rezygnujcie na początku, zarzucałem tej grze dosłownie wszystko, jaka to ona ciulowa
aha i nie bijcie bossów kolejny raz dopuki nie bedzeicie mieć retreat song >> ułatwia życie
hardcore
IT
a dla wszystkich
http://patapon.orgfree.com/index.htm
pata
#93 Napisany 18 marca 2008 - 14:52
nie mogę przejść drugiej misji
Trudna gra :niepewny:
Trudna gra :niepewny:
#94 Napisany 22 marca 2008 - 17:45
Genialna gra, ryjący beret dizajn, pomysł, wszystko... No po prostu słów mi brak (więc będzie emota, a co)
#95 Gość__* Napisany 22 marca 2008 - 20:26
Mój kolega ma problem na pustyni czy aby ją przejść trzeba mieć dona ?
#96 Napisany 22 marca 2008 - 20:29
aby ją przejść trzeba na tym levelu z polowaniem stojąc przy totemie w rytm muzyki wybijać kombinację na owym totemie wypisaną, po udanym wybiciu dajemy mu czas na podniesienie się i tak, aż odkryjemy rain miracle
#97 Napisany 23 marca 2008 - 14:54
Dobra, ja pytanie:
czy ta gra wyszłą oficjalnie w Europie? BO niby miała być 28. lućca także w Polsce, a tu nic... Ultima z kolei chce sprzedawać wersję US, wiec o co tu kaman?
czy ta gra wyszłą oficjalnie w Europie? BO niby miała być 28. lućca także w Polsce, a tu nic... Ultima z kolei chce sprzedawać wersję US, wiec o co tu kaman?
#98 Napisany 23 marca 2008 - 14:58
Eeeeeeeeeeee. W MM już od ponad 2 tygodni na półkach sobie stoi
#99 Napisany 23 marca 2008 - 15:02
Szok! Normalnie muszę sprawdzić u siebie w mieście, bo jak tydzień po premierze jeźziłem po sklepach, to ani śladu nie było... dzieki wielkie
#100 Napisany 23 marca 2008 - 16:50
Świat gier chyba też sprzedaje wersję US. Swoją drogą jeśli faktycznie kosztuje 20$ za oceanem, a oni sprzedają za około 100 zeta, bardzo dobrze na tym wychodzą.
#101 Napisany 23 marca 2008 - 22:58
Ściągłem demo i nie umiem w to grać wydaje mi sie to takie jakieś bezsensowne, wklepywałem te sekwencje ale szybko mi sie znudziło. Nie dla mnie gry pokroju: Loco Roco, Patapon i pewnie też Little Big Planet(tak mi sie wydaje)
#102 Napisany 23 marca 2008 - 23:18
Loco Roco, Patapon i pewnie też Little Big Planet(tak mi sie wydaje)
boli mnie, że ludzie wrzucają te trzy gry do jednego wora, bo idzie się w nich w prawo i jest bajkowa oprawa
#103 Napisany 24 marca 2008 - 00:04
Ja bardziej wrzuciłem te gry do jednego wora bo wszystkie są innowacyjne, a nie tylko dlatego że jest bajkowa oprawa.boli mnie, że ludzie wrzucają te trzy gry do jednego wora, bo idzie się w nich w prawo i jest bajkowa oprawa
#104 Napisany 24 marca 2008 - 00:05
nie no spoko, nie mam nic do Ciebie, ale strasznie często coś takiego widzę i krew mnie po prostu zalewa
#105 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 08:25
Mnie tez. Te gry to: lipa-przekozak-lipaLoco Roco, Patapon i pewnie też Little Big Planet(tak mi sie wydaje)
boli mnie, że ludzie wrzucają te trzy gry do jednego wora, bo idzie się w nich w prawo i jest bajkowa oprawa
Widzialem od kilku dni Patapona u mnieczy ta gra wyszłą oficjalnie w Europie? BO niby miała być 28. lućca także w Polsce, a tu nic... Ultima z kolei chce sprzedawać wersję US, wiec o co tu kaman?
#106 Napisany 24 marca 2008 - 08:28
Mi się gra spodobała strasznie - przeszłam demo i jestem gotowa dla tej pozycji kupić PSP
#107 Napisany 09 maja 2008 - 14:17
Patapon sprzedał się do tej pory w ilości ponad 350k egzemplarzy. Jest to sprzedaż 2 razy większa od Loco Roco, które wyszło przecież o wiele wcześniej. Jest to duży sukces finansowy tej pozycji.
#108 Napisany 17 maja 2008 - 09:09
byłby większy gdyby nie powszechne piractwo na psp.
#109 Napisany 05 sierpnia 2008 - 17:11
Czy wyszła już reedycja tej gry? Wbiłem właśnie na allegro w celu kupienia tej pozycji i ceny wydają się zaskakująco niskie. Nie chciałbym przez przypadek kupić obleśnej platyny/superslera/ greatest hits itd.
#110 Napisany 05 sierpnia 2008 - 21:02
Nie, ona zawsze tyle kosztowała. W USA premierowo 20$, w Polsce na Allegro kupowało się je za 8 dych.
#111 Napisany 05 sierpnia 2008 - 23:24
Platyn Pataponów jeszcze nie ma.
#112 Napisany 20 sierpnia 2008 - 12:11
Czy w tej grze, po zaliczeniu danej misji można później do niej ponownie wrócić (jest jakieś menu do wyboru zaliczonych misji?)
#113 Napisany 20 sierpnia 2008 - 14:17
Zwykłych misji nie, można powtarzac tylko bossów i polowania.
#114 Napisany 26 sierpnia 2008 - 14:44
o co chodzi z ta pustynią? nabijam sobie fever, potem zapodaje X XX XX no i dalej trzeba powtarzać za ludkami i w momencie gdy trzeba wpleść do tymu PATA ( PON PON PATA PON PON PON PON ) po prostu wszystko siada i musze zaczynać od nowa. zauważyłem nawet że od momentu X XX XX mogę nic nie wduszać a i tak pokazuja się pokolei sekwencje aż do tej pechowej no i dzieje się to samo.
#115 Napisany 26 sierpnia 2008 - 15:46
Ja tam zawsze na rympał wbijałem co trzeba i wychodziło Sprawdź może np. to: - a nuż znajdziesz natchnienie. Jak widać nie musi być idealnie, gra daruje pomniejsze błędy.
#116 Napisany 26 sierpnia 2008 - 16:51
To ja też z radą - jeśli w Pataponach gdzieś się zatniesz, to... wbij na YouTube! Jest tam od groma filmików przedstawiajacych minigierki, bossów i trudniejsze fragmenty gry
#117 Napisany 27 sierpnia 2008 - 10:48
ale wstyd... naparzałem w X zamiast O... co za debil. nie wiem czemu ubzdurało mi się, że skoro świeżo dostałem ten iksowy bębęn to trzeba nim wybijać rytm a Patapony jak byk krzyczą PON!
#118 Napisany 11 września 2008 - 20:56
Ktoś może mi krótko napisać z czego składać najlepsze patapony poszczególnych typów (łuczników, włuczników itd). Czy zawsze zasada - im więcej Cha za Patapona danego typu tym on jest lepszy? Czy podczas gry bedę mógł mieć jednocześnie więcej niż 3 grupy różnych Pataponów?
#119 Napisany 12 września 2008 - 00:18
Przekopałem ten temat widze, że nie tylko ja mam kłopoty z pustynią U mnie PSP jeszcze jednak po ścianach nie latało. Jak długo utrzymuje się ten deszcz? Ja nabiłem Fever, uruchomiłem Cud, rozbiłem parę skał i żar mnie złapał. W takich warunkach nie dało się już ponownie do Fevera dobić i x:xx:xx wykonać
edit: i jak do jasnej ciasnej zdobyc legendarnych wojowników?
edit: i jak do jasnej ciasnej zdobyc legendarnych wojowników?
#120 Napisany 12 września 2008 - 08:26
Akurat tutaj jest kiepska jakość, ale moze pomoże:
Niekoniecznie wszystko dobrze pamiętam, ale najlepsze były chyba Patapony zrobione z jednego materiału 3 poziomu i jednego 4 - takie granatowe z kozackimi rogami. Za dwa materiały 4-poziomowe mamy zielonego Patapona o lepszej obronie, ale ogólnie dużo bardziej gównianych statystykach (nadaje się na pierwszą linię obrony za to).
Więcej niz 3 grupy? Jeśli dobrze zrozumiałem, to tak - po jednym oddziale na każdy rodzaj Patapona - 1x Dekapony, 1x Tatepony itp.
Na pustyni musisz idealnie wyczuć moment, w którym powinno się wybijać kolejną piosenkę - trzeba zacząć w tym samym momencie, w którym nasi wojacy zaczną wrzeszczeć "FIWA!!!!"
Niekoniecznie wszystko dobrze pamiętam, ale najlepsze były chyba Patapony zrobione z jednego materiału 3 poziomu i jednego 4 - takie granatowe z kozackimi rogami. Za dwa materiały 4-poziomowe mamy zielonego Patapona o lepszej obronie, ale ogólnie dużo bardziej gównianych statystykach (nadaje się na pierwszą linię obrony za to).
Więcej niz 3 grupy? Jeśli dobrze zrozumiałem, to tak - po jednym oddziale na każdy rodzaj Patapona - 1x Dekapony, 1x Tatepony itp.
Na pustyni musisz idealnie wyczuć moment, w którym powinno się wybijać kolejną piosenkę - trzeba zacząć w tym samym momencie, w którym nasi wojacy zaczną wrzeszczeć "FIWA!!!!"