Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mario Kart Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
245 odpowiedzi na ten temat

#211 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 13:01

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

znaczenie może miec wszystko - sprawdź kanał (1/11), czy masz tryb "mixed", zaktualizuj oprogramowanie routera, sprawdź czy nie ma interferencji z jakimiś innymi urządzeniami (nie korzystającymi z routera!).

ostatecznie winę mogą też ponosic lagi: zagraj o 4 w nocy i zobacz czy też Ci zrywa połączenie (jeśli nie to znaczy że Twoje łącze w dzień jest zbyt obciążone/współdzielone)


- Tryb "mixed" - jest
- kanał - 2.437 GHz
- oprogramowanie najnowsze
Odległość Wii od routera - ok 2m. Na drodze nic nie stoi (ewentualnie telewizor). Rano jak grałem to z podłączonych do routera urządzeń aktywne było tylko Wii.
No i rzecz jasna w innych grach nie mam żadnych problemów.
  • 0

#212 torq314 Napisany 03 marca 2009 - 13:22

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
poczytaj trochę tu:

http://www.scribblevillage.com/?p=1431

[na przykład ostatni komentarz]

poza tym mówiąc lagi mam na myśli to co jest poza Tobą - a jeszcze u Twojego ISP. nie wiem do jakiego serwera łączy się Mario Kart, ale spróbowałbym coś takiego:

1. włączyc w routerze logowanie ruchu
2. zobaczyc numer/numery IP serwerów do których łączy się Wii
3. wyłączyc Mario Kart
4. na komputerze sprawdzic pingiem/tracert jakie masz czasy i ile przeskoków

jak już sprawdzisz do zapodaj wyniki, może jeszcze parę osób porównac je ze swoimi

edit: oczywiście wybór konkretnego serwera do którego się łączysz może zależec od kraju jaki zdefiniowałeś w ustawieniach konsoli. może więc masz ustawiony taki kraj, który niefartownie wybiera Ci jakiś serwer, do którego masz słabe połączenie.
  • 0

#213 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 14:11

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Dobra. Połączyłem MKWii z WFC. Oto lista IP:
Dodany obrazek

Zaraz dam wyniki pingowania.

EDIT:

207.38.11.173:
luki@mandriva-suse:~> ping -c 20 207.38.11.173
PING 207.38.11.173 (207.38.11.173) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=1 ttl=241 time=319 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=2 ttl=240 time=228 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=3 ttl=241 time=436 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=4 ttl=240 time=522 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=5 ttl=240 time=537 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=6 ttl=241 time=259 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=7 ttl=241 time=428 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=8 ttl=241 time=428 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=9 ttl=241 time=501 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=10 ttl=241 time=207 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=11 ttl=241 time=415 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=12 ttl=241 time=408 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=13 ttl=241 time=313 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=14 ttl=241 time=224 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=15 ttl=241 time=238 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=16 ttl=241 time=268 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=17 ttl=241 time=266 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=18 ttl=241 time=208 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=19 ttl=241 time=237 ms
64 bytes from 207.38.11.173: icmp_seq=20 ttl=241 time=303 ms

--- 207.38.11.173 ping statistics ---
20 packets transmitted, 20 received, 0% packet loss, time 19088ms
rtt min/avg/max/mdev = 207.794/337.813/537.998/108.387 ms

192.195.204.143:
luki@mandriva-suse:~> ping -c 20 192.195.204.143
PING 192.195.204.143 (192.195.204.143) 56(84) bytes of data.

--- 192.195.204.143 ping statistics ---
20 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 19097ms

207.38.11.34
luki@mandriva-suse:~> ping -c 20 207.38.11.34
PING 207.38.11.34 (207.38.11.34) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=1 ttl=241 time=260 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=2 ttl=241 time=207 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=3 ttl=240 time=209 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=4 ttl=240 time=208 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=5 ttl=241 time=213 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=6 ttl=240 time=208 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=7 ttl=241 time=210 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=8 ttl=241 time=567 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=9 ttl=241 time=210 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=10 ttl=241 time=442 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=11 ttl=241 time=357 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=12 ttl=241 time=509 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=13 ttl=241 time=568 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=14 ttl=241 time=393 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=15 ttl=241 time=278 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=16 ttl=240 time=334 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=17 ttl=240 time=448 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=18 ttl=241 time=362 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=19 ttl=241 time=397 ms
64 bytes from 207.38.11.34: icmp_seq=20 ttl=241 time=326 ms

--- 207.38.11.34 ping statistics ---
20 packets transmitted, 20 received, 0% packet loss, time 19090ms
rtt min/avg/max/mdev = 207.508/335.857/568.001/120.451 ms

207.38.11.163
luki@mandriva-suse:~> ping -c 20 207.38.11.163
PING 207.38.11.163 (207.38.11.163) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=1 ttl=241 time=268 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=2 ttl=241 time=402 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=3 ttl=241 time=513 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=4 ttl=241 time=206 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=5 ttl=241 time=210 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=6 ttl=241 time=275 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=7 ttl=241 time=209 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=8 ttl=241 time=364 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=9 ttl=241 time=564 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=10 ttl=241 time=550 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=11 ttl=241 time=377 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=12 ttl=241 time=316 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=13 ttl=241 time=213 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=14 ttl=241 time=209 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=15 ttl=241 time=265 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=16 ttl=241 time=461 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=17 ttl=241 time=729 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=18 ttl=241 time=520 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=19 ttl=241 time=299 ms
64 bytes from 207.38.11.163: icmp_seq=20 ttl=241 time=213 ms

--- 207.38.11.163 ping statistics ---
20 packets transmitted, 20 received, 0% packet loss, time 19084ms
rtt min/avg/max/mdev = 206.859/358.711/729.355/148.386 ms

BTW: W Wii mam ustawioną Wielką Brytanię.
  • 0

#214 torq314 Napisany 03 marca 2009 - 14:36

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
spróbuj mimo wszystko też zmienic kanał na 1 lub 11, nie 6.

piszą, żeby od tego zaczynac eksperymenty.
  • 0

#215 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 14:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Dobra zmieniłem. Zaraz zagram i zobaczymy.
Ciekawi mnie też serwer 192.195.204.143. 100% pakietów przepada :?
  • 0

#216 torq314 Napisany 03 marca 2009 - 14:58

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
whois mówi, że siec 192.195.204.X/24 jest zarejestrowana na NOA.

ja tu z pracy też mam 100% pakietów w powietrze.
  • 0

#217 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 15:03

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Na kanale 1 rozłączyło podczas 2 wyścigu. Zmieniam na 11.
  • 0

#218 torq314 Napisany 03 marca 2009 - 17:47

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
mam 11, wrt54gl. pingi mam podobne do Twoich, może ciut lepsze (np. w tym ostatnim masz avg 350ms a ja 270ms)
  • 0

#219 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 18:27

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Ja mam WRT54GS. Zobaczymy. Na razie na kanale 11 zagrałem 2 wyścigi - bez żadnych problemów. Wieczorem postaram się zagrać więcej.
  • 0

#220 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 20:42

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
No i dupa. Kanał 11, dalej rozłącza :?
  • 0

#221 torq314 Napisany 03 marca 2009 - 20:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
ostatnie co mi przychodzi do głowy to ustawić Niemcy zamiast GB i spróbować o 4 w nocy. jeśli dalej będzie Cię rozłączać, to masz coś nie teges po swojej stronie.
  • 0

#222 lukaszSA Napisany 03 marca 2009 - 21:50

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Aj... No cóż. Kiedyś przy okazji jak o tej porze będę na nogach to sprawdzę.
  • 0

#223 ramzes64 Napisany 04 marca 2009 - 00:33

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ja sie nie znam, ale ostatnio padl mi router - zawieszke zlapal albo cos - nie wiedzialem o co kaman (bo sie nie znam) a normalny restart nie poradzil :D

okazalo sie ze ktos w bloku, w najblizszym otoceniu sprawil sobie chyba dlinka i mial taka sama nazwe sieci "dlink" na tym samym kanale 6 - i moze to bylo problemem ? ... zmienilem kanal, zmienilem nazwe i dziala znow net - router zlapal wieksza zawieszke :D

ale przez to, nie rozegralem moich wyscigow w lidze Mario Kart (= stracilem mozliwe do zdobycia punkty)
  • 0

#224 ramzes64 Napisany 08 marca 2009 - 17:05

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

Mar. 2009 Competition 1

Collect all the coins scattered around SNES Battle Course 4. The stage is a veritable maze, so try to find the fastest route!

Deadline 10/3


kto w to będzie grał? ... pod koniec sporządzę ranking moich znajomych (glownie z ligi i kilka osob z forum NEO grajacych w miare systematycznie) tak jak w Feb. 2009 Competition 1
  • 0

#225 torq314 Napisany 08 marca 2009 - 21:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Mar. 2009 Competition 1

Collect all the coins scattered around SNES Battle Course 4. The stage is a veritable maze, so try to find the fastest route!

Deadline 10/3


kto w to będzie grał? ... pod koniec sporządzę ranking moich znajomych (glownie z ligi i kilka osob z forum NEO grajacych w miare systematycznie) tak jak w Feb. 2009 Competition 1


jak można było mieć w lutym w okolicach minuty? te moje 1:20 to był może nie najlepszy przejazd, ale w miarę optymalna trasa. żeby być zauważalnie lepszym trzeba było wpaść na lepszą trasę.

acha, raz od Ciebie dostałem jakiś czelendż, wszedłem w niego, ale coś mnie odciągnęło od konsoli i zanim raz się przejechałem, wyszedłem. niestety, potem nie mogłem do tego nijak wrócić.

jak wracać do czegoś takiego i jak samemu wysyłać czelendże znajomym?
  • 0

#226 ramzes64 Napisany 09 marca 2009 - 19:29

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
jak ci wyslalem, a ty go pobrales ... to powinienes miec w time trial - i tam wybierasz z kim sie chcesz scigac ... czy z samym soba (jesli juz wczesniej grales), czy moze z tym ghostem Nintendowskim, albo z tym co pobrales ... a czym jezdzis? motorem?

ja tam wle standardowego karta - wiec nim mega yniku nie osiagne, ale co tam ... wole nim jezdzic niz jakims nienaturalnie sterownym motorem ... Pablo jakos tam 1:06sec ugrał - niewiem jak, no ale mu sie udalo ;/ (motocyklista)
  • 0

#227 torq314 Napisany 10 marca 2009 - 10:48

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
ten nowy, z monetami, jest fajny. ja oczywiscie jak widzę rekordy top 10 na poziomie 48 sekund to czuję się cienki, ale 1:14 wykręciłem po jakichś 5 próbach.
  • 0

#228 ramzes64 Napisany 10 marca 2009 - 18:49

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
hmmm, a ja jaki mam? pozniej sprawdze i postaram sie byc jeszcze lepszy ;D
  • 0

#229 ramzes64 Napisany 12 maja 2009 - 17:02

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Dodany obrazek

info szczegółowe: www.ligamariokart.pl

----------------------------------------------------------------------------------

Organizujemy Lige Mario Kart Wii - sezon 2009/2010. Rozegramy osiem Grand Prix o puchary standardowe (takie jak w grze): Mushroom Cup, Flower Cup, Shell Cup, Banana Cup, Star Cup, Leaf Cup, Special Cup oraz Lightning Cup i wyłonimy zwycięzców z każdego Grand Prix.

Rozegraliśmy już Mushroom Cup
terminarz - http://ramzes64.nsur... ... om_cup.htm
ranking - http://ramzes64.nsur... ... om_cup.htm

Zaletą Ligi Mario Kart jest to, że nie jest to "krótko-terminowy turniej", a "długo-terminowa Liga", do której może przystąpić każdy (ale nie w trakcie rozgrywania Grand Prix).

Między odbywającymi się co kilka miesięcy Grand Prix będzie pewien odstęp czasu przeznaczonego na zgłoszenia do kolejnego Grand Prix. Zawodnicy z wcześniej rozgrywanych zawodów mogą również kontynuować grę, ale ich stan punktów zostanie wyzerowany w każdym nowo rozpoczętym Grand Prix.

* osoby które zostały zdyskwalifikowane w MUSHROOM CUP lub same zrezygnowały - będą przed przyjęciem zgłoszenia rozpatrywane według (Regulamin - Postanowienia ogólne - punkt 5)

Do ligi i poszczególnych Grand Prix o puchary może przystąpić każdy, niezależnie od stopnia opanowania gry - ważne aby trzymać się ściśle regulaminu. Istotną cechą ligi jest SYSTEMATYCZNOŚĆ - nawet słabszy gracz, biorący udział w każdym wyścigu może zdobyć wyższą ilość punktów w klasyfikacji ogólnej, niż ktoś lepszy, a nie biorący udziału we wszystkich wyścigach.

Termin przyjmowania zgłoszeń - 23 maj 2009

Po zgłoszeniach 2dni każdy zgłoszony zawodnik potwierdza ostatecznie udział w Flower Cup
25 maj 2009 - dzien rozpoczecia pierwszych wyścigów.


zainteresowanych udzialem w wyscigach zapraszam na www.ligamariokart.pl - tam tez mozna zglaszac swoje zgloszenia

* zapraszam redaktorów stron, for do współpracy przy promocji Ligi - ramzes64@interia.pl

** nie przejmujcie sie maturami, wyjazdami na wakacje - bo w tym wlasnie termine rozpoczyna sie Flower Cup ... jesli ktos bedzie mial zajety tydzien w szkole, wystarczy ze poinformuje nas o tym - nie zdobędzie punktów w danym tygodniu (odda przyslowiowego walkowera) ale bedzie mogl nadal grac.
  • 0

#230 lukaszSA Napisany 15 czerwca 2009 - 19:25

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Niewiarygodne. Zagrałem dzisiaj 40 min online, i ani razu mnie nie wywaliło :) Chodziło idealnie. Mam nadzieję, że tak zostanie do końca
  • 0

#231 Texz Napisany 15 czerwca 2009 - 20:58

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Niewiarygodne. Zagrałem dzisiaj 40 min online, i ani razu mnie nie wywaliło :) Chodziło idealnie. Mam nadzieję, że tak zostanie do końca

Co miało wywalać? Jeżeli chodzi o online to w Mario Kart Wii w kwestii bezproblemowego śmigania bez znajomości wszystkich terminów około netowych rządzi. Nie wiem skąd jest przeświadczenie, że Nintendo i Internet to dwie nie łączące się ze sobą dziedziny. :wink:
  • 0

#232 torq314 Napisany 15 czerwca 2009 - 22:18

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:

Co miało wywalać? Jeżeli chodzi o online to w Mario Kart Wii w kwestii bezproblemowego śmigania bez znajomości wszystkich terminów około netowych rządzi. Nie wiem skąd jest przeświadczenie, że Nintendo i Internet to dwie nie łączące się ze sobą dziedziny. :wink:


cofnij się trochę w tym wątku i w sąsiednich, gdzie Kolega sygnalizował swoje problemy z online w Mario Kart i wspólnie próbowaliśmy cudów, żeby je obejść.

nie chodzi zupełnie o problemy natury ogólnej.
  • 0

#233 Texz Napisany 15 czerwca 2009 - 22:34

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Problemów natury ogólniej w ogóle nie ma. Widzę, że kolega miał problemy z połączeniem we własnym zakresie. Cóż, bywa i tak.
Ale i tak online w Mario Kart Wii to dla mnie shocker, że to tak wszystko płynnie śmiga. Nie grałem jeszcze w online w którym nawet babcia dała by sobie radę z obsługą kolejnych partyjek.
  • 0

#234 torq314 Napisany 16 czerwca 2009 - 07:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 501 Postów:
ja też jestem pod wrażeniem. jeszcze mi się nie zdarzyły żadne problemy, a grywam regularnie.
  • 0

#235 lukaszSA Napisany 16 czerwca 2009 - 14:07

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Dupa. Wczoraj było pięknie. Dzisiaj nie udało mi się ukończyć 2 okrążenia. Ech... :(
  • 0

#236 ramzes64 Napisany 28 lipca 2009 - 01:25

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
rozpoczynam trzeci Grand Prix - żeby zbytnio sie nie rozpisywać rzucę info hasłami - reszta na stronie ligi

ZGŁOSZENIA do SHELL CUP - www.ligamariokart.pl / Mario Kart Wii / ...... NAGRODY: Gra Mario Power Tennis (NPC), koszulka i smycze Nintendo Wii ...... / Powiadom znajomych, zapraszam do gry - tym razem FORUM LIGI znajdywać sie będzie ostatecznie na forum Mario City (z wcześniejszym forum mieliśmy problemy)
  • 0

#237 ramzes64 Napisany 14 października 2009 - 21:59

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
.
  • 0

#238 ramzes64 Napisany 30 października 2011 - 19:55

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
HALLOWEEN RACE w Mario Kart Wii

więcej na: http://www.facebook....189889117757975

Pokażmy, że na trasach w Mario Kart Wii też straszy!!!

Proponuje grać jak zwykle na Continental z losowo dobranymi przeciwnikami, ale w tym jednym dniu/tego wieczoru tylko szkieletami i duchami (do wyboru więc dopuszcza się Dry Bones, Dry Bowser’a oraz King Boo). Pojazd nie ma znaczenia.

Ot taka zabawa w Halloween.

Każdy zainteresowany wspólną grą już wcześniej powinien podać swój FC (Friend Code), a także dodać u siebie pozostałych zgłoszonych graczy. Pozwoli to nam na wzajemne "widzenie się w grze"/na sprawdzenie czy gra ktoś w tym momencie - jeśli tak - najlepiej dołączyć do gry i STRASZYĆ na serwerach ;]

* Istnieje możliwość że nie będzie można dołączyć do znajomego (pełna lista graczy). W takim momencie można spróbować ponownie dołączyć, albo wejść do innej gry. Dla przykładu trzeci gracz będzie miał wtedy wybór czy dołączyć do pierwszego, czy do drugiego uczestnika zabawy.

JAK ZACZĄĆ?
Wchodzisz na Continental. Ktoś zacznie (może Ty, może już ktoś będzie grał), a później robi się łańcuszek - dołączasz do znajomych i ścigacie się między sobą/z innymi. Jeśli uda się grać w większym gronie to duszków i szkieletów na trasach będzie więcej :].

Od Was zależy, czy będziecie chcieli tak grać. Każdy gra tak długo jak uważa.


  • 0

#239 Gość_gofrowsky_* Napisany 31 października 2011 - 22:20

Gość_gofrowsky_*
  • Goście
Da się w toto grać bez czekania na wyścig pół godziny? Pytam z ciekawości bo nie wiem ile osób w to gra.
  • 0

#240 Pious Napisany 31 października 2011 - 22:24

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
MKWii ma najlepszy online na tej konsoli. Prawie się nie czeka.
  • 0