The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
#181 Napisany 29 marca 2023 - 08:16
#182 Napisany 29 marca 2023 - 08:22
Tak, już coś o tym wspominałeś
#183 Napisany 29 marca 2023 - 08:40
A teraz zobrazowałem. Następnym krokiem będzie animacja.
#184 Napisany 29 marca 2023 - 08:46
Chyba animacja postępujących zakoli na twojej głowie
#185 Napisany 29 marca 2023 - 09:10
Masz jakiś fetysz tych moich zakoli, jak ci zrobię taką animację to będziesz do niej tasował?
#186 Napisany 29 marca 2023 - 09:30
Nie, ale chętnie zobaczę animację jak Ci włosy wyparowują
#187 Napisany 29 marca 2023 - 10:17
No i druga rzecz- czy te twory się rozpadają? Bo w sumie kiepsko spędzić 15 minut nad robieniem jakiegoś wehikułu, wykorzystać go raz i koniec.
#188 Napisany 29 marca 2023 - 10:24
Nie, ale chętnie zobaczę animację jak Ci włosy wyparowują
W sumie już wiem czemu Kaxi przestał jeździć na spotkania forumkowe.
#189 Napisany 29 marca 2023 - 10:36
Kurde strasznie chce w to już grać. Nie wiem na ile będę eksperymentować, ale sam pomysł tych mechanik jest niesamowity. Ciekaw jestem gdzie będą ograniczenia. Jak walki z bossami zutylizuje tyle niesamowitych kombinacji. Nintendo to jednak szaleńcy pod katem gamedesignu to musiałbyc jakiś kosmos. Zobaczymy czy w praktyce nie jest mechanik jednak za dużo. Może być tak ze mino tylu opcji o tak będzie siępolegalo na kilku najlepszych pomysłach.
No i druga rzecz- czy te twory się rozpadają? Bo w sumie kiepsko spędzić 15 minut nad robieniem jakiegoś wehikułu, wykorzystać go raz i koniec.
Sam game design pewnie nie był tu pewnie problemem ale implementacja tego i zapewnienie jakości już tak - papier wszystko przyjmie. Co do trwałości to pewnie prędzej bateryjki w wiatraczkach się będą kończyć i pytanie czy będzie się dało je naładować w jakiś sposób? (strzelam, że tak)
W sumie już wiem czemu Kaxi przestał jeździć na spotkania forumkowe.
Spokojnie, twoje zakola na pewno nie były tego powodem, jesteśmy tolerancyjni.
Ten post był edytowany przez cybercotlet dnia: 29 marca 2023 - 10:37
#190 Napisany 29 marca 2023 - 10:51
Ostatnio coś cięty kotlet na burna.
#191 Napisany 29 marca 2023 - 11:14
Mści się od kiedy mu brodę obraziłem.
#192 Napisany 29 marca 2023 - 12:09
Kurde strasznie chce w to już grać. Nie wiem na ile będę eksperymentować, ale sam pomysł tych mechanik jest niesamowity. Ciekaw jestem gdzie będą ograniczenia. Jak walki z bossami zutylizuje tyle niesamowitych kombinacji. Nintendo to jednak szaleńcy pod katem gamedesignu to musiałbyc jakiś kosmos. Zobaczymy czy w praktyce nie jest mechanik jednak za dużo. Może być tak ze mino tylu opcji o tak będzie siępolegalo na kilku najlepszych pomysłach.
No i druga rzecz- czy te twory się rozpadają? Bo w sumie kiepsko spędzić 15 minut nad robieniem jakiegoś wehikułu, wykorzystać go raz i koniec.
Ja przewiduję, że te bateryjki będą się regenerować. Ale masz Gruby rację, kwestia tego, czy jak zbuduję samochód poświęcając 30 minut, to czy on się nie rozpadnie jak odbiegnę za daleko. Może będzie jakaś funkcja "favorite" która zapamięta stan konstrukcji gdziekolwiek ją zostawisz, ale np. ograniczona do 5 sztuk.
#193 Napisany 29 marca 2023 - 12:21
No tu widać, że wiatrak po wyłączeniu zaczyna się ładować.
8:18
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 29 marca 2023 - 12:21
#194 Napisany 29 marca 2023 - 14:23
#195 Napisany 29 marca 2023 - 15:59
Mi się to robienie broni podoba, bo jest szybkie. Mam kija i leży włócznia? Pyk i mam dzidę. Mam kija i leży kamień? Pyk i mam młot. Nawet do jakiegoś menu nie trzeba włazić, żeby połączyć przedmioty.
A ta moc przełażenia przez sufit, to może będzie dopiero do zdobycia pod koniec gry, żeby przyspieszyć czyszczenie mapy z jakichś znajdziek itp.
Nintendo to jednak szaleńcy pod katem gamedesignu
Polecam poczekać na moje gry.
#196 Napisany 30 marca 2023 - 08:10
jeśli można będzie połączyć kij z guwnem do wytworzenia broni ostatecznej, jak za małolata, to zapiszcie mnie jako wstępnie względnie zainteresowanego. Poza tym to nawet muzyki im się nie chciało zmieniać. Ubiraki się bardziej od siebie różnią z odsłony na odsłonę
#197 Napisany 30 marca 2023 - 15:21
a mnie z kolei to trochę zniechęca. oddanie takiej swobody że "wszystko ze wszystkim" rodzi podejrzenia że ktoś znajdzie takie połączenie czegoś z czymś i takie uzycie tego że silnik to radośnie chwyci ale niekoniecznie była taka intencja.
już teraz jak się ogląda speedruny to oparte są na nadużywaniu tego co można, a co dopiero jak wszystko ze wszystkim będzie sie dało skleić.
ale to kij. najgorsze w tym dla mnie jest to że dla mnie takie eksperymentowanie wygląda zwyczajnie na nudne i coś co ma być selling pointem to prawdopodobnie ja oleję i poza właśnie kleceniem kija z gównem, bo gdzieś u kogoś podpatrzę albo przeczytam że tak można to samemu klejenia wszystkiego ze wszystkim żeby zobaczyć co działa, nie spróbuję.
natomiast, nadal liczę na solidną porcję szwendania się wszędzie, jak nawet świat zostanie ale przemodelują miejscówki to będzie git. jak świat zostawia i miejscówki w tych samych miejscach, to będzie trochę sandał.
#198 Napisany 30 marca 2023 - 15:25
Dlatego dobrze że jest to o czym pisze Czychu. Zrobienie nowej broni to dwa kliknięcia w czasie gameplayu a nie zbieranie tony surowców i przeklikiwanie menusów. Dla kogoś kogo to nie jara nie powinno to być problemem a jak ktoś chce się pobawić to będzie mógł.
#199 Napisany 30 marca 2023 - 17:17
Oby tak było, bo gejmplej znów prezentuje się dobrze, ciekawie, przy tym rozbudowanie - zostaje zwyczajne "Eiji Aonuma, ufam Tobie!".
#200 Napisany 11 kwietnia 2023 - 10:19
#202 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:11
nie powiem, dygnął mi trochę jak wjechał główny motyw Zeldowy
#203 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:12
#204 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:19
Matko, ale tam fajnych ficzerów zajawili!
Sidekicki, miasta, pomaganie NPCom, powietrzny gameplay, walki maszyn, nowe rasy.
Nie przestaje dygać!
#205 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:19
zapowiada się na coś w co będę rok grał
#206 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:21
#207 Napisany 13 kwietnia 2023 - 15:45
Jak patrzę na tego Ganona, na ten podniesiony zamek, na ten wir w powietrzu, to się zastanawiam, czy teoria, że BOTW (i teraz TOKM) to all timelines combined nie jest prawdziwa.
To trochę wygląda, jakby wydarzenia z TP, SS i pewnie innych gier działy się w Hyrule jednocześnie.
EDIT:
Obie te postacie to Zelda:
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 13 kwietnia 2023 - 16:08
#208 Napisany 13 kwietnia 2023 - 16:19
#209 Napisany 13 kwietnia 2023 - 16:30
#210 Napisany 13 kwietnia 2023 - 16:37
To trochę wygląda, jakby wydarzenia z TP, SS i pewnie innych gier działy się w Hyrule jednocześnie.
Tak, tak samo jak wydarzenia z różnych części Mario dzieją się w Mushroom Kingdom jednocześnie. Tam też Mario zawsze ratuje Peach, taka konwencja.
Już kiedyś ktoś na forum wstawiał linka do jakiegoś artykułu czy czegoś tam, że fani Zeldy dopatrujący się jakichś osi czasu są pierdolnięci. ;]
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 kwietnia 2023 - 16:38