O, to tak imo powinno być. Teraz jak pierwszy raz skończyłem re 3 oryginał to na hardzie tylko go 2 razy pokonałem poza głównymi walkami (jakoś w sumie 7 razy chyba się go da pokonać), kiedy indziej zawsze zmykałem, stres był spory. Zawsze tona amunicji szła i co najmniej dwie duże apteczki. Jednak się jaram, oby gierka przyszła w poniedziałekNie wiem jak to wygląda na normalu, ale na hardzie prawie się nie da przed nim uciec. O walce nawet nie myślę, bo pewnie zużyłbym wszystkie pociski. IMO w to powinno się grać na wyższym poziomie, właśnie żeby ten kloc stanowił faktyczne zagrożenie.
#181 Napisany 04 kwietnia 2020 - 18:19
#182 Napisany 04 kwietnia 2020 - 19:46
Które to deimosy? To jebniecie z bara jest takie sobie. Fajnie jak siądzie z piąchą w ryj, ale jeszcze nie wyczułem momentu do wciśnięcia przycisku żeby mi wychodziło za każdym razem.
Ja też nie, póki co wychodzi mi to losowo, ale widziałem, że można w bonusach kupić jakiś talizman czy coś co pozwala łatwej robić uniki / kontry. A Deimosy to te
O, to tak imo powinno być. Teraz jak pierwszy raz skończyłem re 3 oryginał to na hardzie tylko go 2 razy pokonałem poza głównymi walkami (jakoś w sumie 7 razy chyba się go da pokonać), kiedy indziej zawsze zmykałem, stres był spory. Zawsze tona amunicji szła i co najmniej dwie duże apteczki. Jednak się jaram, oby gierka przyszła w poniedziałekNie wiem jak to wygląda na normalu, ale na hardzie prawie się nie da przed nim uciec. O walce nawet nie myślę, bo pewnie zużyłbym wszystkie pociski. IMO w to powinno się grać na wyższym poziomie, właśnie żeby ten kloc stanowił faktyczne zagrożenie.
Proste: jak chcesz sobie wesoło poszczelać, odstresować się i nie przejmować Nemesisem to odpalasz easy albo normal, a jak wolisz poczuć się zaszczuty i trząść gaciami za każdym razem jak usłyszysz dziki ryk wybierasz hard. Od razu mówię, niech każdy gra sobie jak mu wygodnie, nie oceniam, ale tylko na wyższych poziomach trudności adrenalina rozsadza żyły, właśnie przez to uczucie bezradności w obliczu Bestii.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 04 kwietnia 2020 - 19:47
#183 Napisany 04 kwietnia 2020 - 19:57
To powinno być sprzedawane za pół ceny jak Lost Legacy... Ocena 7/10 jest bardzo sprawiedliwa.
#184 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:03
Co jest o krok wstecz względem RE2?
#185 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:11
Spoko, ale RE2 remake też miało wycięte trochę kontentu z oryginału, a jakoś mu to nie przeszkodziło zdobyć bardzo wysokiej średniej na MC. To raz. A dwa, że mimo kilku cięć (znacznych, fakt) remake trójeczki wprowadza też trochę nowych rzeczy, więc nie jest tak, że gra jest ze wszystkim zacofana względem pierwowzoru i że nic nie daje od siebie. Cała reszta to wypisz-wymaluj RE2R: oprawa, gameplay, strzelanie. Oceny raczej są zaniżone, bo panowie recenzenci spodziewali sie chujwieczego, a to nie jest żadne rozwinięcie formuły, a po prostu więcej tego samego.
#186 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:18
Defensywne przedmioty, brak zagadek, korytarzowość gry, długość, brak kontentu po skończeniu kampanii.Co jest o krok wstecz względem RE2?
Kaz. W dwójce też były różnice, ale lokacje generalnie były te same XD Cały posterunek jest niemal identyczny. Jest walka z krokodylem. Niby całkiem inna, ale jednak jest. Są laboratoria. Jest walka z Birkinem na windzie.
#187 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:25
Defensywne przedmioty, brak zagadek, korytarzowość gry,Co jest o krok wstecz względem RE2?
Olo, lol i trolo.
Co to w ogóle za argument? Gdzie tu krok wstecz, kiedy Capcom zamiast kopii RE2 dostarczył grę bardziej nastawioną na akcję i zmianę scenerii zamiast rozwiązywanie zgadek i bieganie ciągle po tej samej lokacji? Idąc tym tokiem rozumowania RE4 też było krokiem wstecz, bo nie miało przedmiotów defensywnych, zagadek i było korytarzowe w uj
#188 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:30
#189 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:33
No tak ale zmieniło formułę RE, odeszło od tego, co było wcześniej, więc do kosza
#190 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:37
Kaz. W dwójce też były różnice, ale lokacje generalnie były te same XD Cały posterunek jest niemal identyczny. Jest walka z krokodylem. Niby całkiem inna, ale jednak jest. Są laboratoria. Jest walka z Birkinem na windzie.
Nie będę za dużo się tu spierał, bo RE2 remake to gra mojego życia i nie chcę jej nic umniejszać Aczkolwiek tak, RE3R ma zdecydowanie więcej zmian względem oryginału niż miało RE2R względem swojej klasycznej wersji, ale nie uważam tego za coś złego, np. miasto jest teraz kompletnie inne (lepsze) niż wcześniej, a np. zamiast
masz tu
Potyczki z Nemesisem również są teraz lepsze i bardziej emocjonujące niż wcześniej. Więc powtórzę raz jeszcze: gra jest w wielu miejscach pocięta względem pierwowzoru, ale za to w innych dokłada coś nowego, nieraz bardziej trafionego. W moim odczuciu to jej nie dyskwalifikuje jako gry bardzo dobrej czy niemal doskonałej i koniec końców dostarcza takich samych wrażeń jak Resident sprzed roku. Po prostu nie zgadzam się z tymi niskimi ocenami wystawianymi na tej podstawie, którą tu przytaczasz.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 04 kwietnia 2020 - 20:39
#191 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:41
Natomiast nemesis mimo wszystko na plus. Nie wkuriwa jak mrx
#192 Napisany 04 kwietnia 2020 - 20:57
Na Nightmare Nemesis calkiem zaskakujący ale to i tak jedna sekcja, bo reszta to normalne boss fighty i unchartedowe ucieczki, więc trochę jestem zdziwiony, że Mr X został taką gwiazdą RE2, a tutaj tytułowy stalker jest i mniej straszny, i w ogóle go nie ma praktycznie.
#193 Napisany 04 kwietnia 2020 - 21:40
<koń zwalony>
#194 Napisany 05 kwietnia 2020 - 09:30
ja licze na reboot serii, tez tesknie za stara ekipa, Umprella i cala druzynka zombiakow, tyrantow i innych pojebow
dla mnie re7 nie ma nic z RE wspolnego, z perspektywy czasu byla dla mnie mega rozczarowaniem, niby na sile cgcili tam Chrisa wcisnac ale to byla inna postac zupenie, a zakoncznie/walka na koncu to chyba najgorszy final w serii ever. Gorszy byl tylko RE6.
#195 Napisany 05 kwietnia 2020 - 10:09
E tam, RE7 wróciło do fundamentalnych rzeczy: mniej liniowa eksploracja, mniej przeciwników, ale staniowiących większe zagrożenie, do większej wagi zarządzania zasobami, a więc do survivalu, do skrzyń i maszyn do pisania, a to że przy okazji obrócił klimaty mutantów do slasherów, nie czyni go od razu grą niemającą nic wspólnego z serią. A, i przestał nagradzać za rozwalanie wszystko wokół (w RE4-6 dostaje się kasę i itemy, a za ubicie wrogów w momentach nastawionych raczej na ucieczkę, potężne skarby). Ale tak, atmosfera była inna i zdecydowanie wolę tę, która obecnie triumfuje. Liczę na RE8 w podobnych (TPP, zombie, survival, ale nie obrażę się na zamki czy hook-mana) albo na remake RECV lub RE1.
#196 Napisany 05 kwietnia 2020 - 10:21
Szybkie pytanie, być może już był ten temat poruszany, ale nie śledzę dokładnie tego tematu, a i na demko nie mam czasu:
Czy feeling strzelania jest taki sam jak w RE2MAKE?
ed.
Nyjacz, som ploty, że RE8 popęka dupska prawdziwym fanom serii
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 05 kwietnia 2020 - 10:23
#197 Napisany 05 kwietnia 2020 - 10:41
Też czytałem o tych plotach. Jak już wrócili do korzeni i uświadomili sobie za co fani najbardziej kochają tę serię, to teraz znowu będą kombinować... pewnie walną jakiś gówniany open world i questy jak w Far Kraju
Czy feeling strzelania jest taki sam jak w RE2MAKE?
Identyczny.
#198 Napisany 05 kwietnia 2020 - 10:47
Ja dalej jestem zdania, że powinni zrobić z RE ze trzy dobre serie:
- RE Revelations: ciągnąć klasycznie na modłę ostatnich REmaków
- RE numerowane: niech już lecą po bandzie z FPSami jak tak bardzo chcą
- RE pif paf: akcja, akcja, akcja, jakiś coopik czy multi battle royale albo co tam akurat będzie najbardziej popularne
Tylko niech marketing ogarną, bo na tę chwilę nie wiadomo czym z ww może być REVIII
#199 Napisany 05 kwietnia 2020 - 10:49
Z tego co pamiętam przy premierze 7 mówili że dla nich te gry dzielą na konkretne trylogię. Czym innym było 1-3, czym innym 4-6, i czym innym będzie teraz 7-9, więc już wtedy było mówione że 7,8,9 będą fpsami nastawionymi na straszenie
#200 Napisany 05 kwietnia 2020 - 11:27
#201 Napisany 05 kwietnia 2020 - 11:46
Z tego co pamiętam przy premierze 7 mówili że dla nich te gry dzielą na konkretne trylogię. Czym innym było 1-3, czym innym 4-6, i czym innym będzie teraz 7-9, więc już wtedy było mówione że 7,8,9 będą fpsami nastawionymi na straszenie
Jak dla mnie to takie "logiczne" podziały i wytłumaczenia tworzą gracze, a twórcy robią to, co w danej chwili chcą zrobić i nie ma w tym spójności. No chyba, że wierzysz, że celowo zrobili dwójkę i czwórkę gorszą niż jedynką, trójką i piątkę DMC, żeby parzyste części były słabsze, a nieparzyste majstersztykami, olo.
Także tego. Ja chcę trzymania się pewnych ustaleń, czym ma być RE (tym, czym siódemka, dwójka i trójka), a kombinowania w obszarze, który nie będzie naruszał filarów serii. Jeśli więc w ósemce ma być miasteczko pełne zombie, oszczędzanie ammo i szukanie itemów, a nagle od połowu gry jeb dup i przechodzimy do lasu pełnego wilkołaków, by skończyć w gotyckim zamku pełnym hook-manów - ja nie mam nic przeciwko, jeśli nie zrobią z tego szczelanki sielanki coopa ze złotem wypadającym z wrogów.
#202 Napisany 05 kwietnia 2020 - 12:22
#203 Napisany 05 kwietnia 2020 - 12:49
#204 Napisany 05 kwietnia 2020 - 13:12
#205 Napisany 05 kwietnia 2020 - 14:57
Co by nie mówić Capcom należą się ogromne gratki za to, że mają jaja tak eksperymentować i że udaje im się utrzymać świeżość w tej serii mimo prawie 25 (!!!) lat na karku. Wiadomo, są wzloty i upadki, ale generalnie większość odsłon trzyma wysoki poziom i wygląda na to, że przed RE czeka świetlana przyszłość. Niewiele serii może pochwalić się czymś takim ,a trzeba też pamiętać, że na przełomie tych wszystkich lat uniwersum straciło niemal wszystkich swoich "ojców" i jakoś dalej pięknie się rozwija. Oby tak dalej
#206 Napisany 05 kwietnia 2020 - 16:09
I będę obstawał przy hejtach na 7, fabularne gówno i tyle w temacie.
Liczę że będzie miał ktoś tam jaja w Capcomie i jednak Re4 ktoś zremakuje, z nowym sterowaniem tej grze niczego by nie brakowało.
#207 Napisany 05 kwietnia 2020 - 18:19
#208 Napisany 05 kwietnia 2020 - 19:25
Ten gdzie akurat było trochę więcej eksploracji zamiast korytarzyka?
#209 Napisany 05 kwietnia 2020 - 19:45
#210 Napisany 05 kwietnia 2020 - 20:48
Zamek bez klimatu? A to nie wyspa?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|