Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rage

id Software Bethesda PS3 X360 PC iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
585 odpowiedzi na ten temat

#61 xell Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:35

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Fallout 3 ma świetną grafę. :)
Trailer w porządku, furory nie robi na mnie, ale granie będzie wciągać. Zobaczymy.
  • 0

#62 egonszef Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:50

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
Fallout 3 ma grafę jak w Oblivionie, ja się czułem jakbym w Oblivionie przeszedł przez portal do innego wymiaru i znalazł się w świecie fallouta. Bardzo mi nie przypadł do gustu ten produkt a Rage zapowiada się nieźle, ciekawy jestem jak im się uda połączyć fpp ze ścigałką i z przemierzaniem pustynii, oby żaden z tych elementó poprzez połączenie go z innym nie wydał się nudny i będę zadowolony.
  • 0

#63 Ryan Napisany 14 sierpnia 2009 - 17:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie zaczaiłeś o co chodziło xellossowi. Nie zaczaiłeś ani trochę. :nie:
  • 0

#64 cwany-lis Napisany 15 sierpnia 2009 - 07:39

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 571 Postów:
Z liścia mu !

Czytając artykuł w najnowszym neo jestem na tak, gra mi się podoba :|
  • 0

#65 egonszef Napisany 15 sierpnia 2009 - 10:09

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:

Nie zaczaiłeś o co chodziło xellossowi. Nie zaczaiłeś ani trochę. :nie:

Racja, racja, ale ja zawsze i wszędzie z miłą chęcią objadę Fallouta trzeciego za silnik, grafikę i to jak bardzo przypomina Obliviona, zraniła mnie ta gra poważnie i jej tego nie wybaczę :-D
  • 0

#66 cybercotlet Napisany 15 sierpnia 2009 - 11:39

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 608 Postów:
Egon ty graficzna zdziro! :-D
A po trailerze cieżko stwierdzić co będzie z tej gry.
  • 0

#67 ACZ Napisany 15 sierpnia 2009 - 11:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Mi się wydaje, że Rage to będzie zacna rozwałka.
  • 0

#68 cwany-lis Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:30

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 571 Postów:
zacna, szybka, pierwsza klasa :|
  • 0

#69 Texz Napisany 15 sierpnia 2009 - 19:06

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
I jeszcze jaka piękna 8)
  • 0

#70 Nyjacz Napisany 15 sierpnia 2009 - 19:27

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 020 Postów:
Id Software zna się na rzeczy. Nie zrobiło jeszcze ani jednego crapa. Jeżeli chodzi o gry tworzone przez nich to KAŻDY z Quake'ów (1, 2, 3), KAŻDY z Doomów (1, 2, 3) i Wolfenstein 3D to było coś. Nie zrobili ŻADNEJ przeciętnej gry. Same bardzo dobre (Quake 2) albo rewelacyjne (Quake, Doom). Mistrzowie gier FPS. A Rage? Coś niesamowitego. Awesome. Graficzny i gameplayowy killer. Czekam z niecierpliwością, bo id to mooonstra :oops: .
  • 0

#71 cwany-lis Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:15

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 571 Postów:
a Q4 i Quake Wars to ID nie robiło ? :| Daikatyny też nie ? nie siedzę w temacie zbytnio ...
  • 0

#72 Texz Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:32

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Doom 3 też na początku nie był tym czego oczekiwano od kolejnej części tej kultowej serii. Ogólnie już na starcie silnik D3 ssał pałkę. Przynajmniej w porównaniu z Source od Valve. Q4 i QW na tym samym silniku to po prostu potworki.
Być może Rage pokaże czy Id Software potrafi jeszcze stworzyć jakiś dobry silnik do gier, który byłby rozchwytywany niczym ten z Quake 1-3. Coś obecna konkurencja na rynku FPSów dotychczas im nie służyła, ale tak to już jest.
  • 0

#73 ACZ Napisany 15 sierpnia 2009 - 21:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:

Daikatyny też nie ?

John Romero i spółka - Ion Storm.
  • 0

#74 Ryan Napisany 16 sierpnia 2009 - 03:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Q4

Raven Software na spółkę z id Software

Quake Wars

Splash Damage

Daikatyny

Ion Storm
  • 0

#75 D E V I L Napisany 23 sierpnia 2009 - 11:02

D E V I L

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:
Po artykule na temat tej gry w neo+ czekam na nią z niecierpliwością. Napewno ta gra trafia na moją listę zakupów na rok 2010, która jest już i tak bardzo długa :)
  • 0

#76 pumba132 Napisany 07 maja 2010 - 09:40

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Troche tu ucichło, więc wywiad. Tim Willits opowiada jakim to Rage będzie cudnym fps-em i grą z otwartym światem.
  • 0

#77 ACZ Napisany 14 sierpnia 2010 - 00:28

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Na QuakeCon podano datę premiery gry - 15 wrzesień 2011, OLO.
Przed nią wyjdą Crysis 2, KZ3, BulletStorm. Szału graficznie Rage juz nie zrobi. Jak zwykle Carmack spóźniony.
  • 0

#78 Ryan Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Szału graficznie Rage juz nie zrobi.

Chyba na głowę upadłeś.
  • 0

#79 ACZ Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:15

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Na konsolach? 1-2 miechy po Rage wyjdzie np. taki Uncharted 3 buhahahaha.
  • 0

#80 Ryan Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
I choćby się skichał nie wyciągnie takiej grafiki jak Rage, bo wszystko robi w r-t a Rage ma wszystko wypalone na teksturach. Ale po co ja Ci w ogóle staram się tłumaczyć coś, czego nie zrozumiesz nigdy...
  • 0

#81 ACZ Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Zaraz, w Rage wszystko będzie wypalone na tych megateksturach? Oświetleni, cienie również?
  • 0

#82 Ryan Napisany 14 sierpnia 2010 - 21:02

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ze stałej geometrii - oczywiście, że tak.
  • 0

#83 Raikoh Napisany 15 sierpnia 2010 - 17:57

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Mam chrapkę na Rage i kupię na pewno- szkoda, że za rok dopiero. No nic, poczekam.
  • 0

#84 ACZ Napisany 15 sierpnia 2010 - 19:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Czytałem kiedyś o megateksturach. Plusem jest, że tekstury otoczenia nie powtarzają się i wszystkie tekstury są ładowane na jedną megatektsurę co by ograniczyć przeskoki lasera na nośniku. Blu ryj jest za wolny, więcw przypadku PS3 spora część danych będzie pewnie zrzucona na twardziela.
Patrząc na to co na razie pokazali to niestety, ale nie robi to lepszego wrażenia od Uncharted 2, nie wspominając już o nadchodzącym U3. Na razie pokazali rozgrywkę na X360 chodzącą w 60fps w ciasnych i ciemnych korytarzach oraz trochę rozgrywki z terenu otwartego. W terenie otwartym pokazali walkę z 2 przeciwnikami, no szał pał normalnie. Wygląda to tak, że megatekstura otacza cały teren i to tyle. Fizyki i zniszczalności otoczenia jest garstka, jedynie w obiektach usadzonych jakby "obok" megatekstury. Kolejną sprawą jest to, czy niepowtarzalność tekstur to aż taki duży plus. Przy otwartym terenie nikt normalny nie będzie śledził czy jakaś tekstura się powtarza czy też nie. Gdyby krajobraz Rage był wykonany w standardowej technologii z powtarzalnością tekstur wątpię czy statystyczny gracz dostrzegłby różnicę. Jestem również ciekawy jak ta technologia radzi sobie z morfingiem tekstur. IMO grafa w Rage jest bardzo statyczna.
Nie będę nawet wspominał o tym, że ogłaszanie premiery już teraz na 15 września 2011 może być równoznaczne z tym, że przy nawet małych komplikacjach z developingu, gra może wylecieć na rok 2012. A jeśli nawet gra wyjdzie w 2011 to nie sądzę, że będzie to najbardziej doje*ana technologocznie gra roku 2011 (opieram się na tym co do tej pory widziałem z Rage).
  • 0

#85 Ryan Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ech, Czysiu, kiedy Ty się oduczysz pisania o czymś, o czym nie masz pojęcia? :)
  • 0

#86 Nyjacz Napisany 16 sierpnia 2010 - 15:05

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 020 Postów:
Ja też się jakoś na tym nie znam, ale śmiało mogę powiedzieć, że Rage jest duuuuużo ładniejszy od Uncharted 2 :).
  • 0

#87 ACZ Napisany 16 sierpnia 2010 - 17:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
A na jakiej podstawie lepiej wygląda? Przypominam, że jedyny gameplay z konsoli (X360) z otwartej przestrzeni to mamy z tegorocznego E3.
Proszę bardzo.

To wygląda lepiej? Polecam sobie przypomnieć grafę z otwartych terenów z U2 (np. etap, gdzie wspinamy się na hotel Shangri

Cienie ze stałej geometrii będą wypalone na teksturze. No za***iście. Jeśli źródło światła np. w postaci żarówki zacznie się bujać to za***iście naturalnie będzie wyglądał statyczny cień, OLO.
  • 0

#88 Ryan Napisany 16 sierpnia 2010 - 18:57

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Raz, że bredzisz, dwa, że jakość obrazu na GT ssie.
  • 0

#89 Raikoh Napisany 16 sierpnia 2010 - 19:57

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Trzy, że U2 wyglądało słabiutko w terenach poza leśnych, plastikowo ... bardziej niż NG.
  • 0

#90 ACZ Napisany 17 sierpnia 2010 - 10:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
OK, poczekamy zobaczymy który tytuł będzie najładniejszą grą roku 2011. Chociaż ja obstawiam, że Rage wyleci na 2012.
  • 0



Inne z tagami: