Fallout 3 ma świetną grafę.
Trailer w porządku, furory nie robi na mnie, ale granie będzie wciągać. Zobaczymy.
585 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:35
#62 Napisany 14 sierpnia 2009 - 10:50
Fallout 3 ma grafę jak w Oblivionie, ja się czułem jakbym w Oblivionie przeszedł przez portal do innego wymiaru i znalazł się w świecie fallouta. Bardzo mi nie przypadł do gustu ten produkt a Rage zapowiada się nieźle, ciekawy jestem jak im się uda połączyć fpp ze ścigałką i z przemierzaniem pustynii, oby żaden z tych elementó poprzez połączenie go z innym nie wydał się nudny i będę zadowolony.
#63 Napisany 14 sierpnia 2009 - 17:59
Nie zaczaiłeś o co chodziło xellossowi. Nie zaczaiłeś ani trochę.
#64 Napisany 15 sierpnia 2009 - 07:39
Z liścia mu !
Czytając artykuł w najnowszym neo jestem na tak, gra mi się podoba
Czytając artykuł w najnowszym neo jestem na tak, gra mi się podoba
#65 Napisany 15 sierpnia 2009 - 10:09
Racja, racja, ale ja zawsze i wszędzie z miłą chęcią objadę Fallouta trzeciego za silnik, grafikę i to jak bardzo przypomina Obliviona, zraniła mnie ta gra poważnie i jej tego nie wybaczęNie zaczaiłeś o co chodziło xellossowi. Nie zaczaiłeś ani trochę.
#66 Napisany 15 sierpnia 2009 - 11:39
Egon ty graficzna zdziro!
A po trailerze cieżko stwierdzić co będzie z tej gry.
A po trailerze cieżko stwierdzić co będzie z tej gry.
#67 Napisany 15 sierpnia 2009 - 11:51
Mi się wydaje, że Rage to będzie zacna rozwałka.
#68 Napisany 15 sierpnia 2009 - 18:30
zacna, szybka, pierwsza klasa
#69 Napisany 15 sierpnia 2009 - 19:06
I jeszcze jaka piękna 8)
#70 Napisany 15 sierpnia 2009 - 19:27
Id Software zna się na rzeczy. Nie zrobiło jeszcze ani jednego crapa. Jeżeli chodzi o gry tworzone przez nich to KAŻDY z Quake'ów (1, 2, 3), KAŻDY z Doomów (1, 2, 3) i Wolfenstein 3D to było coś. Nie zrobili ŻADNEJ przeciętnej gry. Same bardzo dobre (Quake 2) albo rewelacyjne (Quake, Doom). Mistrzowie gier FPS. A Rage? Coś niesamowitego. Awesome. Graficzny i gameplayowy killer. Czekam z niecierpliwością, bo id to mooonstra .
#71 Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:15
a Q4 i Quake Wars to ID nie robiło ? Daikatyny też nie ? nie siedzę w temacie zbytnio ...
#72 Napisany 15 sierpnia 2009 - 20:32
Doom 3 też na początku nie był tym czego oczekiwano od kolejnej części tej kultowej serii. Ogólnie już na starcie silnik D3 ssał pałkę. Przynajmniej w porównaniu z Source od Valve. Q4 i QW na tym samym silniku to po prostu potworki.
Być może Rage pokaże czy Id Software potrafi jeszcze stworzyć jakiś dobry silnik do gier, który byłby rozchwytywany niczym ten z Quake 1-3. Coś obecna konkurencja na rynku FPSów dotychczas im nie służyła, ale tak to już jest.
Być może Rage pokaże czy Id Software potrafi jeszcze stworzyć jakiś dobry silnik do gier, który byłby rozchwytywany niczym ten z Quake 1-3. Coś obecna konkurencja na rynku FPSów dotychczas im nie służyła, ale tak to już jest.
#73 Napisany 15 sierpnia 2009 - 21:09
John Romero i spółka - Ion Storm.Daikatyny też nie ?
#74 Napisany 16 sierpnia 2009 - 03:14
Raven Software na spółkę z id SoftwareQ4
Splash DamageQuake Wars
Ion StormDaikatyny
#75 Napisany 23 sierpnia 2009 - 11:02
Po artykule na temat tej gry w neo+ czekam na nią z niecierpliwością. Napewno ta gra trafia na moją listę zakupów na rok 2010, która jest już i tak bardzo długa
#77 Napisany 14 sierpnia 2010 - 00:28
Na QuakeCon podano datę premiery gry - 15 wrzesień 2011, OLO.
Przed nią wyjdą Crysis 2, KZ3, BulletStorm. Szału graficznie Rage juz nie zrobi. Jak zwykle Carmack spóźniony.
Przed nią wyjdą Crysis 2, KZ3, BulletStorm. Szału graficznie Rage juz nie zrobi. Jak zwykle Carmack spóźniony.
#78 Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:50
Chyba na głowę upadłeś.Szału graficznie Rage juz nie zrobi.
#79 Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:15
Na konsolach? 1-2 miechy po Rage wyjdzie np. taki Uncharted 3 buhahahaha.
#80 Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:20
I choćby się skichał nie wyciągnie takiej grafiki jak Rage, bo wszystko robi w r-t a Rage ma wszystko wypalone na teksturach. Ale po co ja Ci w ogóle staram się tłumaczyć coś, czego nie zrozumiesz nigdy...
#81 Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:42
Zaraz, w Rage wszystko będzie wypalone na tych megateksturach? Oświetleni, cienie również?
#82 Napisany 14 sierpnia 2010 - 21:02
Ze stałej geometrii - oczywiście, że tak.
#83 Napisany 15 sierpnia 2010 - 17:57
Mam chrapkę na Rage i kupię na pewno- szkoda, że za rok dopiero. No nic, poczekam.
#84 Napisany 15 sierpnia 2010 - 19:51
Czytałem kiedyś o megateksturach. Plusem jest, że tekstury otoczenia nie powtarzają się i wszystkie tekstury są ładowane na jedną megatektsurę co by ograniczyć przeskoki lasera na nośniku. Blu ryj jest za wolny, więcw przypadku PS3 spora część danych będzie pewnie zrzucona na twardziela.
Patrząc na to co na razie pokazali to niestety, ale nie robi to lepszego wrażenia od Uncharted 2, nie wspominając już o nadchodzącym U3. Na razie pokazali rozgrywkę na X360 chodzącą w 60fps w ciasnych i ciemnych korytarzach oraz trochę rozgrywki z terenu otwartego. W terenie otwartym pokazali walkę z 2 przeciwnikami, no szał pał normalnie. Wygląda to tak, że megatekstura otacza cały teren i to tyle. Fizyki i zniszczalności otoczenia jest garstka, jedynie w obiektach usadzonych jakby "obok" megatekstury. Kolejną sprawą jest to, czy niepowtarzalność tekstur to aż taki duży plus. Przy otwartym terenie nikt normalny nie będzie śledził czy jakaś tekstura się powtarza czy też nie. Gdyby krajobraz Rage był wykonany w standardowej technologii z powtarzalnością tekstur wątpię czy statystyczny gracz dostrzegłby różnicę. Jestem również ciekawy jak ta technologia radzi sobie z morfingiem tekstur. IMO grafa w Rage jest bardzo statyczna.
Nie będę nawet wspominał o tym, że ogłaszanie premiery już teraz na 15 września 2011 może być równoznaczne z tym, że przy nawet małych komplikacjach z developingu, gra może wylecieć na rok 2012. A jeśli nawet gra wyjdzie w 2011 to nie sądzę, że będzie to najbardziej doje*ana technologocznie gra roku 2011 (opieram się na tym co do tej pory widziałem z Rage).
Patrząc na to co na razie pokazali to niestety, ale nie robi to lepszego wrażenia od Uncharted 2, nie wspominając już o nadchodzącym U3. Na razie pokazali rozgrywkę na X360 chodzącą w 60fps w ciasnych i ciemnych korytarzach oraz trochę rozgrywki z terenu otwartego. W terenie otwartym pokazali walkę z 2 przeciwnikami, no szał pał normalnie. Wygląda to tak, że megatekstura otacza cały teren i to tyle. Fizyki i zniszczalności otoczenia jest garstka, jedynie w obiektach usadzonych jakby "obok" megatekstury. Kolejną sprawą jest to, czy niepowtarzalność tekstur to aż taki duży plus. Przy otwartym terenie nikt normalny nie będzie śledził czy jakaś tekstura się powtarza czy też nie. Gdyby krajobraz Rage był wykonany w standardowej technologii z powtarzalnością tekstur wątpię czy statystyczny gracz dostrzegłby różnicę. Jestem również ciekawy jak ta technologia radzi sobie z morfingiem tekstur. IMO grafa w Rage jest bardzo statyczna.
Nie będę nawet wspominał o tym, że ogłaszanie premiery już teraz na 15 września 2011 może być równoznaczne z tym, że przy nawet małych komplikacjach z developingu, gra może wylecieć na rok 2012. A jeśli nawet gra wyjdzie w 2011 to nie sądzę, że będzie to najbardziej doje*ana technologocznie gra roku 2011 (opieram się na tym co do tej pory widziałem z Rage).
#85 Napisany 15 sierpnia 2010 - 22:56
Ech, Czysiu, kiedy Ty się oduczysz pisania o czymś, o czym nie masz pojęcia?
#86 Napisany 16 sierpnia 2010 - 15:05
Ja też się jakoś na tym nie znam, ale śmiało mogę powiedzieć, że Rage jest duuuuużo ładniejszy od Uncharted 2 .
#87 Napisany 16 sierpnia 2010 - 17:58
A na jakiej podstawie lepiej wygląda? Przypominam, że jedyny gameplay z konsoli (X360) z otwartej przestrzeni to mamy z tegorocznego E3.
Proszę bardzo.
To wygląda lepiej? Polecam sobie przypomnieć grafę z otwartych terenów z U2 (np. etap, gdzie wspinamy się na hotel Shangri
Cienie ze stałej geometrii będą wypalone na teksturze. No za***iście. Jeśli źródło światła np. w postaci żarówki zacznie się bujać to za***iście naturalnie będzie wyglądał statyczny cień, OLO.
Proszę bardzo.
To wygląda lepiej? Polecam sobie przypomnieć grafę z otwartych terenów z U2 (np. etap, gdzie wspinamy się na hotel Shangri
Cienie ze stałej geometrii będą wypalone na teksturze. No za***iście. Jeśli źródło światła np. w postaci żarówki zacznie się bujać to za***iście naturalnie będzie wyglądał statyczny cień, OLO.
#88 Napisany 16 sierpnia 2010 - 18:57
Raz, że bredzisz, dwa, że jakość obrazu na GT ssie.
#89 Napisany 16 sierpnia 2010 - 19:57
Trzy, że U2 wyglądało słabiutko w terenach poza leśnych, plastikowo ... bardziej niż NG.
#90 Napisany 17 sierpnia 2010 - 10:47
OK, poczekamy zobaczymy który tytuł będzie najładniejszą grą roku 2011. Chociaż ja obstawiam, że Rage wyleci na 2012.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|