Coś mi się wydaje, że ten Final podzieli fanów serii tak jak swego czasu RE4 podzielił fanów RE. Walka od dawna szła w stronę dynamicznej rzeźni, ale jeszcze nigdy nie była aż tak szybka i nastawiona na budowanie combosów, klimat też jest wybitnie "niefajnalowy". Ja tam zacieram ręce i mimo lekkiego backloga chyba skuszę się na gierkę day 1.
#121 Napisany 23 maja 2023 - 08:53
#122 Napisany 23 maja 2023 - 09:48
Demeczko super chętnie sprawdzę, szczególnie że progressik będzie przeniesiony do podstawki.
#123 Napisany 23 maja 2023 - 09:49
No zobaczymy jak z tą walką, wyglada bliźniaczo do DMCV który imponował możliwościami, ale generalnie był przekombinowany, tu pewnie szukali jakiegoś kompromisu, ciekawe jak wyszło.
#124 Napisany 23 maja 2023 - 14:10
#125 Napisany 23 maja 2023 - 14:16
SZALEŃSTWO!
#126 Napisany 24 maja 2023 - 23:10
W tym roku plebiscyt GOTY bez emocji, JUŻ ZNANE:
https://youtu.be/aPT26Dd3OzE
Ten post był edytowany przez nole dnia: 25 maja 2023 - 03:02
#127 Napisany 25 maja 2023 - 10:14
No i gdzie to demo????
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 25 maja 2023 - 10:14
#128 Napisany 26 maja 2023 - 18:26
Dla słabiaczków:
https://youtu.be/10IpWxOIoVU
Dla twardzieli:
https://www.pushsqua...-long-long-time
DLA KAŻDEGO!
#129 Napisany 27 maja 2023 - 18:03
Nieźle. Nie kojarzę, żeby Finale kiedykolwiek miały wybór poziomu trudności.
#130 Napisany 30 maja 2023 - 23:28
Nie było nigdy, dopiero te turbosy dodawali do remasterów
#131 Napisany 31 maja 2023 - 06:23
Nieźle. Nie kojarzę, żeby Finale kiedykolwiek miały wybór poziomu trudności.
Wybór między easy i normal jest od trzynastek. Expert/Ultimate w NG+ już w XII-2 albo LR dodali. Nie pamiętam czy w XV w końcu był jakiś hard mode w DLC, podstawka nie miała.
Remake siódemki z kolei miał nawet 4 poziomy trudności do wyboru, gdzie Classic to bardziej modyfikator niż coś na skali od easy do hard.
#132 Napisany 31 maja 2023 - 07:35
Grałem w każdą z tych gier i o tym nie wiedziałem. Albo zdążyłem zapomnieć
#133 Napisany 31 maja 2023 - 07:44
Kąpromitacja!Nie było nigdy, dopiero te turbosy dodawali do remasterów
#134 Napisany 31 maja 2023 - 08:32
Tajkun nie pamięta, bo on już wszędzie naturalnie, całkiem z automatu wybiera najniższe poziomy trudności.
#135 Napisany 11 czerwca 2023 - 20:02
Kuźwa, dziś o północy będzie Pre-Launch Celebration, kiedy mają, kuźwa, w końcu wrzucić demko
#136 Napisany 11 czerwca 2023 - 20:10
Dzień przed premierą
#137 Napisany 12 czerwca 2023 - 05:32
TO JUSZ DZIŚ, punkt 10:00. 2,5 godzinne demko z progresem przechodzącym do pełniaka, a po jego ukończeniu.... następne 2h demo skupiające się bardziej na walce .
https://www.eurogame...-launches-today
#138 Napisany 12 czerwca 2023 - 09:36
TO JUSZ DZIŚ, punkt 10:00. 2,5 godzinne demko z progresem przechodzącym do pełniaka, a po jego ukończeniu.... następne 2h demo skupiające się bardziej na walce .
https://www.eurogame...-launches-today
Jest
#139 Napisany 12 czerwca 2023 - 13:56
Za godzinę kończę robotę i będzie GRANE.
#140 Napisany 12 czerwca 2023 - 14:04
Za godzinę kończę robotę i będzie GRANE.
Kuźwa, zazdroszczę. Ja pewnie dopiero wieczorkiem
#141 Napisany 12 czerwca 2023 - 14:06
Jeżeli Ci smutno, to pociesz się tym, że chociaż w to zagrasz. Co mają powiedzieć posiadacze Xboxów!
#142 Napisany 12 czerwca 2023 - 18:10
#143 Napisany 12 czerwca 2023 - 19:39
Nie, to ja dziękuję Square Enix Dziękuję, bo szykuje się najlepszy Final od czasu FFXII i powód dla którego Xboty prawdopodobnie będą się wkrótce wieszać na drzewach, żałując swojej decyzji zakupowej podczas wydawania ostatniego tchnienia i puszczania finałowego kleksa w gacie.
Bardzo długie to demko, zajęło mi 2.5 godziny. Jak ktoś oczekuje konkretnego gameplayu, to owszem i tego się doczeka, ale dopiero w bonusowym trybie po skończeniu właściwej pokazówki, samo demko skupia się przede wszystkim na fabule, stanowiąc rozbudowany prolog. I to cholernie dobry prolog, taki gdzie klimat Final Fantasy zmienia się o 180 stopni. Fakt, były już mniej wesołe odsłony tej serii (chociażby Type-0), ale jeszcze nie było gry w tym uniwersum, gdzie trup padałby tak gęsto, w tak brutalny sposób (miażdżenie głazami, palenie żywcem, podrzynanie gardeł) i to w akompaniamencie tryskającej juchy albo gdzie w jednej ze scenek postacie robiłyby cimcirimci na korytarzu (bez konkretów, ale wcale się nie dziwię jeżeli w pełniaku pojawią się sceny seksu). Nawet zwierzęta nie mają tutaj taryfy ulgowej. A to wszystko w zajebistej oprawie wizualnej, przy takim soundtracku i TAKIEJ reżyserii cut-scenek, że nawet moje włosy na jajach dostały gęsiej skórki
Postacie zapowiadają się na kolejny mocny punkt tej gry, w końcu mamy do czynienia z ludźmi z krwi i kości, a nie z anime-ćwokami. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że jedna postać drugoplanowa ma w sobie więcej ikry i charakteru niż cały ten boysband z FFXV razem wzięty. Sporo z nich polubiłem już w demie i jestem ciekaw jak się później rozwiną (część niestety już nie będzie miała takiej okazji).
Jak wspomniałem czystej rozgrywki nie ma zbyt dużo, a ta co jest, to jest... ok? Tryb wyzwań będę dopiero testował i podejrzewam, że tam czai się właściwe mięsko, natomiast zawartość z prologu, to bardziej rozbudowany tutorial, gdzie gracz uczy się podstaw, bez dostępu do jakichś zaawansowanych technik. Nie jest ani szybko, ani ślamazarnie, do DMC na pewno bym tego nie porównał, ale też nie do tego chaosu jaki miał miejsce w Piętnastce. Tutaj przynajmniej wiadomo co się dzieje. Jest trochę skillowo, ale bez przesady. Dziwi mnie brak paska MP, co sprawia że magią można szastać na lewo i prawo Za to co do jednej rzeczy twórcy na pewno nie ściemniali: starcia Eikonów gniotą suty po całości. Już walki ze zwykłymi bossami są cholernie efekciarskie, za to ostatnia walka z dema, gdzie ścierają się ze sobą dwa giganty spokojnie mogłaby robić za finałowe starcie z dowolnego erpega. A przecież to dopiero sam początek gry.
Jestem naprawdę zadowolony i tak jak przed ograniem pokazówki miałem jeszcze małe wątpliwości co do zakupu gry na premierę, tak teraz już nie mam żadnych. 22 czerwca 2023 roku - zapiszcie sobie tę datę w kalendarzyku i nasłuchujcie łkania konkurencji
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 12 czerwca 2023 - 19:49
#144 Napisany 12 czerwca 2023 - 19:45
Brak 60 fpsów nie przeszkadza?
#145 Napisany 12 czerwca 2023 - 19:48
Na pewno brzmi lepiej niż 20 fpsów w Zeldzie.
#146 Napisany 12 czerwca 2023 - 20:42
Brak 60 fpsów nie przeszkadza?
Pół biedy, gorzej, że nie ma żadnej interakcji z roślinnością.
#147 Napisany 12 czerwca 2023 - 20:56
#148 Napisany 13 czerwca 2023 - 07:46
To będzie inny, nowy fajnal. Nie wiem co bardziej mnie zachwyciło, postacie, klimat, walka czy myzyka. Dziś jeszcze końcówka demka i biorę preorder
Czepiać się można o framerate, ale w czasie walki jest plynniutko. Wielki plus za topowe wykorzystanie HDR, tylko OLED
#149 Napisany 13 czerwca 2023 - 09:34
Brak 60 fpsów nie przeszkadza?
Pół biedy, gorzej, że nie ma żadnej interakcji z roślinnością.
Z tym się niestety muszę zgodzić. Nie dość, że nie ma interakcji, to jeszcze lokacje same w sobie są strasznie statyczne, np. w miejscówce na bagnach to nawet jeden listek na drzewie się nie poruszy. To jak wygląda i jak zachowuje się woda w trakcie walki z Morbolem również nie zachwyca. Z drugiej strony przepych graficzny podczas starć Ekionów albo w trakcie cut-scenek gniecie jądra. Wizualnie więc gra może być trochę nierówna.
Pochwalić za to muszę styl jaki obrali deweloperzy. Mimo, że gra idzie w klimaty zachodnich erpegów, to zdecydowanie czuć tę klasyczną "japońskość". Laski w grze są seksowne zamiast atakować nas spasionymi rudzielcami z mulletem, a faceci to silni, heteroseksualni herosi w dziwacznych k-popowych fryzurach. Nie jest zbyt "postępowo" jak chociażby w pokazanym przed chwilą trailerze Fable i za to chwała tym żółtym zwyrodnialcom ze Square Enix.
#150 Napisany 13 czerwca 2023 - 10:00
Nie musiałeś bać się, że na horyzoncie zaraz wyrośnie jakiś półnagi karmelowy chłopaczek w dredach?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Fatal Fury: City of the WolvesRozpoczęte przez ACZ , 28 kwi 2024 SNK, PS5, XSX, XSS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|