Skocz do zawartości

Zdjęcie

Street Fighter IV

Dimps Capcom PS4 PS3 XONE X360 iOS AND PC Arcade

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
714 odpowiedzi na ten temat

#181 Balth Napisany 11 lutego 2008 - 19:04

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:

Zdania na temat systemu nie wypowiedzialem zadnego - z prostego powodu - jeszcze nic o nim nie wiadomo, mozna sie co najwyzej domyslac

I tu sie mylisz, bo wiadomo o nim calkiem sporo ;)


Faktycznie, przyznaje sie do bycia niedoinformowanym. Co niezmienia faktu, że Sylwana rozważana nad systemem mają się niejak do krytyki GRAFIKI na którą sobie pozwoliłem na poprzedniej stronie.

Tak, ale z takim podejściem , to 96% postów powinno do kosza pójść.

O czym teraz piszesz?

Co do grafy 2D to to właśnie napisałem - chciałbym, marzę by nowy SF miał ręcznie rysowaną, cudną grafę 2D, niestety tak nie będzie.
  • 0

#182 Sylvan Wielki Napisany 11 lutego 2008 - 19:10

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

Czy ja gdziekolwiek napisałem, że gra z powodu grafy która mi się nie podoba będzie zła? Nigdy nie stawiałem grafy nad gameplayem i nie zamierzam tego robić.

A czy Ja napisałem,że ty tak twierdzisz....

Mimo iż boli mnie to bardzo, nie mogę się nie zgodzić z SW w kilku kluczowych kwestiach: sterowanie nie ulegnie drastycznym zmianom i będzie 6 ciosów i skok (szczególnie biorąc pod uwagę obecność Chun Li, która byłaby lekko okaleczona bez kopniaka z naskoku).

Heh....

Mam mimo wszystko nadzieję, że pójdą po rozum do głowy i pozbędą się ładowanych ciosów

A czemu, dobry charge nie jest zły.
  • 0

#183 Ryan Napisany 11 lutego 2008 - 19:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Moim zdaniem ładowane ciosy dają przewagę przeciwnikowi. To tak jak w prawdziwej walce sygnalizowanie zamiaru ruchem ramienia czy obrotem biodra - daje przeciwnikowi szansę zareagować. Nawet delay na początku kręconych ciosów i możliwość przeskoczenia projectile'a nie są IMO wystarczającym penalty dla zrównoważenia ładowanych ciosów.
  • 0

#184 Balth Napisany 11 lutego 2008 - 19:13

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:

Czy ja gdziekolwiek napisałem, że gra z powodu grafy która mi się nie podoba będzie zła? Nigdy nie stawiałem grafy nad gameplayem i nie zamierzam tego robić.

A czy Ja napisałem,że ty tak twierdzisz....

Tak można wnioskować z tej wypowiedzi:

Poza tym Ja wyraźnie (choc jak widac dla ciebie nie) napisałem,iz najważniejszy jest system a nie grafika/design. No chyba ,że niektórzy chcą z tego tematu zrobić klon topicka o T6 i wypisywać brednie typu : och, kimono Ryu ma szmaciany design, czyli zapowiada sie słaba gra


  • 0

#185 Ryan Napisany 12 lutego 2008 - 05:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pojedynczy wskaźnik combo (ze screenów wynika, że jest jeden pasek i nie ma zmiennych poziomów), wskaźnik zemsty (rocky anyone?).
http://cache.kotaku.... ... bb9f_o.jpg

Więcej grafiki:
http://kotaku.com/35... ... fighter-iv
  • 0

#186 Shinigami Napisany 12 lutego 2008 - 11:51

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 407 Postów:
Mi wciąż nie podoba się design Ryu i Kena. Inni wyszli lepiej od nich po wizycie na siłowni. Ta cała Viper też kijowa. Za to Chun Li :zakochany:
  • 0

#187 Gość__* Napisany 12 lutego 2008 - 12:44

Gość__*
  • Goście

Mi wciąż nie podoba się design Ryu i Kena. Inni wyszli lepiej od nich po wizycie na siłowni. Ta cała Viper też kijowa. Za to Chun Li :zakochany:


Ryu i Ken wyglądają po prostu brzydko :blah: Niech lepiej ich jak najszybciej poprawią. W ogóle SF IV nie wygląda zbyt ładnie... taki trochę jest taki... plastikowy. Lepiej niech wrócą do 2D albo chociaż poupiększają to i owo.
  • 0

#188 Sylvan Wielki Napisany 12 lutego 2008 - 16:09

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

Moim zdaniem ładowane ciosy dają przewagę przeciwnikowi. To tak jak w prawdziwej walce sygnalizowanie zamiaru ruchem ramienia czy obrotem biodra - daje przeciwnikowi szansę zareagować. Nawet delay na początku kręconych ciosów i możliwość przeskoczenia projectile'a nie są IMO wystarczającym penalty dla zrównoważenia ładowanych ciosów.

Skill oraz manual zbalansuja wszystko. Zawsze tak jest, tak było w SF III i innych bijatykach, vide taka VF4evo, DFS w wersji charge zadawał dużo większy dmg a na blok przyjety umożliwiał wsadzenie SPoD. Czyli masakra. Stosowane czemu tylko w USA/euro? Bowiem w KKW każdy wbijał się i to na MC przeciwnikowi - inna spraw że tam go nie nadużywali.

Pojedynczy wskaźnik combo (ze screenów wynika, że jest jeden pasek i nie ma zmiennych poziomów)

Tak, z tym iz to tylko wizualizacja jego. Może być tak ,że lv 2 bedzi innym kolorem oznaczony a max lv jeszcze innym co bedzie napełnienie sugerowało.

Inna opcja,że podobnie jak w SFZ3 będziemy mieli do wyboru kilka różnych wersji tegoż.
Ostatecznie, może to tylko taka zwykła pokazówka w becie.

Inni wyszli lepiej od nich po wizycie na siłowni.

Ciekawe jak tam Viktor po sterydach....
  • 0

#189 Ryan Napisany 12 lutego 2008 - 17:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Skill oraz manual zbalansuja wszystko.

Co ma skill do rzeczy? To oczywiste, że lepszy gracz grając postacią z penalty wygra ze słabszym graczem grającym top-tierową postacią.

Może być tak ,że lv 2 bedzi innym kolorem

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem - pasek nie zmienia koloru na screenach nawet kiedy zachodzi o kilkadziesiąt pikseli na opadający fragment.
  • 0

#190 Sylvan Wielki Napisany 13 lutego 2008 - 15:20

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem - pasek nie zmienia koloru na screenach nawet kiedy zachodzi o kilkadziesiąt pikseli na opadający fragment.

Proponuję to samo z mej strony. Na pierwszych zdjęciach z CFE w ogóle paska nie bylo i cóż z tego? Pamiętaj iż to wczesna wersja , wiele może sie zmienić w tej materii.
  • 0

#191 Gość__* Napisany 15 lutego 2008 - 10:00

Gość__*
  • Goście
Nowa postać + filmik prezentujący wszystkie postacie
http://www.ps3site.pl/mam-na-imie-abel

miodzik :)
  • 0

#192 Shinigami Napisany 15 lutego 2008 - 13:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 407 Postów:
Ten cały Abel na miniaturkach wygląda jak piłkarz :cooo: Podoba mi się mina Ryu na dwóch obrazkach :^^: Tu wygląda jakby chciał powiedzieć "Co on k@#%a wyprawia?", a tu "Nie, tam mnie nie gryź!" :lol:

Chun Li wygląda w akcji wprost słodko :zakochany: Chciałbym jeszcze w tej grze Sakurę, wtedy to już w ogóle byłoby :zakochany: :zakochany:
  • 0

#193 Balth Napisany 15 lutego 2008 - 13:28

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:
W ruchu gra prezentuje się lepiej niż na statycznych screenach ale po mojemu to jeszcze nie to.
Nowe postacie WTF?
Ja chce Cammy i Sakure :zakochany:
  • 0

#194 Shinigami Napisany 15 lutego 2008 - 13:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 407 Postów:

Nowe postacie WTF?
Ja chce Cammy i Sakure :zakochany:

Wiesz co dobre :zakochany:
  • 0

#195 Litwin81 Napisany 15 lutego 2008 - 14:19

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 197 Postów:
A aj czekam na jakiegoś Polskiego zawodnika,ale coś czuje że jesteśmy zbyt podobni mentalnością do rosji,więc zawsze na nich pada
  • 0

#196 nawi Napisany 15 lutego 2008 - 14:27

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
filmiki z wczesnej wersji z automatow
  • 0

#197 Shinigami Napisany 15 lutego 2008 - 14:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 407 Postów:
Filmik z Chun Li i Viper jest świetny :) Ciekawe, czy jeśli wrzucą do gry walke Ryu i Kena z trailera, to czy zrobią jeszcze kilka innych wstawek z walczącymi.
  • 0

#198 Raiot Napisany 16 lutego 2008 - 04:05

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Nie mam pytań giera zamiecie, a ta dynamiczna kamera miodzio! :jeee:
  • 0

#199 Gość__* Napisany 16 lutego 2008 - 14:06

Gość__*
  • Goście
ten nowy zawdonik jak i nowa panna wyglądają żałośnie. Capcom nigdy nie był mistrzem designu, ale nowa ekipa wygląda jeszcze gorzej niż ta z SFa 3. Żal.pl. Po prostu żal.
  • 0

#200 Sylvan Wielki Napisany 16 lutego 2008 - 14:08

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

Ten cały Abel na miniaturkach wygląda jak piłkarz

Karl Heinz Schneider, tudzież jakiś niemiecki rugbysta. Szkoda tylko iz Kairi raczej nie powróci za to Guile blah.... No ale SF IV , to duchowy spadkobierca SSF2T .

Czekać tylko jeszcze na zdjęcia z Gouki....
Jadnak Cammy mogą darować sobie.
  • 0

#201 nawi Napisany 16 lutego 2008 - 15:28

nawi

    Mega Man

  • Narybek
  • 148 Postów:
O nowej pannie wypowiedzialem sie kilka postow wyzej, nowy kolo nie jest niestety lepszy. Taki sztampowy, ciosany pod jedno kopyto osilek z bijatyk. Zero ciekawosci.
  • 0

#202 Sylvan Wielki Napisany 16 lutego 2008 - 18:37

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

ten nowy zawdonik jak i nowa panna wyglądają żałośnie. Capcom nigdy nie był mistrzem designu, ale nowa ekipa wygląda jeszcze gorzej niż ta z SFa 3. Żal.pl. Po prostu żal.


A tam żal od razu. Jak dla mnie przykładowo nowi w składzie wręcz znakomicie starą ekipę uzupełniają , szczególnie "Tsubasa" tleniony. A sama gra wygląda wprost fantastycznie.
  • 0

#203 Gość__* Napisany 22 lutego 2008 - 21:04

Gość__*
  • Goście
Gameplay'e SF IV z GDC:

:arrow: Guile VS C. Viper Cam Gameplay
:arrow: Guile VS E. Honda Cam Gameplay
:arrow: Ryu VS C. Viper Cam Gameplay
:arrow: Guile VS Dhalsim Cam Gameplay
I Street Fighter IV AOU Trailer - http://www.gametrail...ayer/30989.html

Jak dla mnie tak jak na screen'ach, tak i w ruchu ta gra prezentuje się bardzo obiecująco. :)
  • 0

#204 Sylvan Wielki Napisany 22 lutego 2008 - 21:12

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:

Jak dla mnie tak jak na screen'ach, tak i w ruchu ta gra prezentuje się bardzo obiecująco.

To witaj w klubie. Gulash do nas dołączył już. Pewnie ,że wygląda , to zacnie.
Jednak pospieszyli by się z wieściami o Gouki i Viktorze.
  • 0

#205 Raikoh Napisany 23 lutego 2008 - 18:42

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Ładnie to wygląda,chociaż plansza Guilego wrażenia nie robi
  • 0

#206 Sylvan Wielki Napisany 24 lutego 2008 - 14:53

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:
Ale tak zawsze jest w grach,że jedna arena robi większe wrażenie inna mniejsze a jeszcze kolejna w ogóle. Popatrz przykładowo na taką moonlight wilderness w Tekken 5 , przecudna, a poolside, bieda jakich mało.

W SF IV również jedna plansza będzie ładniejsza inna mnie.
  • 0

#207 Scorpio Napisany 25 lutego 2008 - 08:47

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
GDC 2008 - In-depth Interview

Kilka odpowiedzi na wiele pytań, które pewnikiem wiele osób wciąż sobie zadaje: czemu czekaliśmy tak długo na nowego SF, czy gra wyjdzie na automatach, czy planowane są nowe postacie.
  • 0

#208 Sylvan Wielki Napisany 25 lutego 2008 - 15:01

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:
Jak się ukaże na PC to słodko. Może podobnie jak w nadchodzącym SFM bedzi opcja grania za pomoca myszki.
  • 0

#209 Scorpio Napisany 25 lutego 2008 - 19:39

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Akurat to z myszką to dla mnie czysta ciekawostka. Taka na 19.90 w kioskach, a nie pełnogębowy SF. Przynajmniej na razie tak widzę ową pozycję ... ale tu temat o SF IV i do niego wracajmy :P
  • 0

#210 Sylvan Wielki Napisany 26 lutego 2008 - 23:31

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:
No tak, nie inaczej, więc Ja się pytam co z ta pol...tj z Akumą.
Czemu tak CAPCOM się ociąga w zaserwowaniu nam odpowiednich materiałów na temat (sub)bossów. Czekam na sajko kraszer w nowym NG wydaniu.
  • 0



Inne z tagami: