Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
539 odpowiedzi na ten temat

#121 Ryan Napisany 29 stycznia 2008 - 02:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tekstury, oświetlenie i nasycenie barwne czerwiec 2006
Dodany obrazek
"To samo" listopad 2006
Dodany obrazek

na konkurencyjnej maszynce taka grafika to tylko w sekwencja FMV

Możesz wypierniczać z takimi tekstami do wojen?
  • 0

#122 Gość__* Napisany 29 stycznia 2008 - 09:42

Gość__*
  • Goście
:lol: i co to ma być?
Równie dobrze mogę znaleźć screen który wyszedł po tych dwóch zaprezentowanych przez ciebie, a który bedzie prezentował sie lepiej. Chcesz coś udowodnić tylko za bardzo ci to nie wychodzi. Z mojej strony EOT. Zaprezentują grę to porozmawiamy jak się ma do screenów.
  • 0

#123 Ryan Napisany 29 stycznia 2008 - 13:12

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Chcesz coś udowodnić tylko za bardzo ci to nie wychodzi.

Czemu mnie nie dziwi, że nie dostrzegasz różnic w rozdzielczości tekstur i detalach otoczenia na tej samej lokacji. :) Przecież Ty masz problemy ze wzrokiem kiedy przychodzi do oceniania ściemszotów na PS3.
  • 0

#124 ACZ Napisany 29 stycznia 2008 - 13:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Ryan, wypad do tematu o Resi1 z tymi screenami.
  • 0

#125 Ryan Napisany 29 stycznia 2008 - 13:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wytresuj swoich żołnierzy, żeby nie zadawali pytań co to ściemszot Insomniaków. Ale ok, dla Ciebie zrzut z Res2 :)
Dodany obrazek
  • 0

#126 Sylvan Wielki Napisany 29 stycznia 2008 - 13:53

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:

Znowu Insomniac nas karmi bullshotami.

Gra na PS3 prezentuje sie wybornie i już podjazdy....

Prawda jest taka , iż pierwszy Res. wyglądał znakomicie. Całość tym bardziej zachwycała, bowiem była to jedna z pierwszych gier na nowy sprzęt a w stosunku do innych , wydanych już gier na PC/x360 nie miała się czego wstydzić.

Najnowszy Raczet i Klank hula sobie na podrasowanym silniku R:FotM i prezentuje sie jak się prezentuje, czyli tak przewspaniale,że nawet Zeratul pochwalił grafikę.

Wychodzi na to więc , że sequel Resistance będzie znakomicie wyglądająca grą.
  • 0

#127 Danteusz Napisany 29 stycznia 2008 - 15:44

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Przypominam że ten temat to nie Wojny, warn dla Yetiego za prowokacje już poleciał.
  • 0

#128 Gość__* Napisany 29 stycznia 2008 - 18:15

Gość__*
  • Goście
Gra będzie zapewne kozacka tak jak poprzednia :^^: Insomniac to nie byle wydawca. Jeśli dotrzymają poziom ze screenów to będzie piękna uczta dla oczów :ninjadance:
  • 0

#129 Balth Napisany 29 stycznia 2008 - 18:18

Balth

    Fraa

  • Forumowicze
  • 834 Postów:
Oby nie tylko dla oczu.
  • 0

#130 ACZ Napisany 01 lutego 2008 - 09:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Info o Resistance 2 zdementowane?
http://www.play3-liv...entis-6458.html

Znalazł ktoś info po angielsku? Jak tak to niech daje i pisze o co chodzi.
  • 0

#131 Ryan Napisany 01 lutego 2008 - 09:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Sądziłem, że władasz francuskim. Tam piszą o
- redesignie stalkerów (na podstawie zrzutów)
- nowym przeciwniku (Cameleon)
- nowych klasach
- coopie dla 8
- braku daty wydania
I nic więcej. Info pochodzi z ich podcastu, który ma kilka dni i JEST po angielsku. :ziewa:
  • 0

#132 Gość__* Napisany 02 lutego 2008 - 10:53

Gość__*
  • Goście
Trailer RESISTANCE2 już niedługo... zdaniem surfer girl
http://www.ps3site.p...otkuje-na-temat
  • 0

#133 Aleks Napisany 02 lutego 2008 - 11:46

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:
Zatem czekamy i tylko miec nadzieje, ze to nie bedzie render :cicho:
  • 0

#134 Ryan Napisany 02 lutego 2008 - 11:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oczywiście, że będzie to target render. :) Na tym etapie nie mają jeszcze oświetlonych lokacji i wygląda to tak, jak screen, który surfer girl jakiś czas temu zamieściła na swoim blogu.*

*Dla tych, co mi będą chcieli zarzucić trolowanie - na stronie Insomniaków w dziale R&D jest kilka artykułów o ich pipelinie, które potwierdzają to co piszę.
  • 0

#135 Aleks Napisany 02 lutego 2008 - 11:53

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:
To skad by mieli te screeny? :cojest:

PS. Nigdy Cie za trola nie uwarzalem, chociaz takich tu nie brakuje. :/
  • 0

#136 Ryan Napisany 02 lutego 2008 - 12:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Geometrię leveli robią w Maya - co za problem oświetlić w niej i wypluć zrzut? Możliwe, że screeny pochodzą z silnika (który na 100% w tym momencie nie wyciąga stabilnych 30 klatek) i pokazują jedyne "gotowe" obszary. Nie zmienia to faktu, że to ściemszoty, bo na tym etapie nie wiedzą na jaki budżet poligonów czy tekstur mogą sobie pozwolić - mogą jedynie estymować. Od czasu Resa pierwszego wzbogacili się o streamowanie tekstur* więc na bank Res 2 będzie wyglądał lepiej od jedynki. Pytanie o ile i czy poprawią skostniały gameplay?

*polegające na tym, że przez pierwszą minutę gra doczytuje najdokładniejszą mipmapę tekstur z BD na dysk po czym wysokiej jakości tekstury doczytywane są z dysku jeśli zbliżamy się do obiektów, które ich wymagają.
  • 0

#137 Gość__* Napisany 02 lutego 2008 - 18:12

Gość__*
  • Goście
Ryan a co bedzie jak zaprezentują czysty gameplay i gra będzie prezentowała się zadziwiająco (powtarzając słowa surfer gier, który (on czy ona) widział grę w akcji.

Też napiszesz że render, bo nie będziesz mógł przeboleć że takie rzeczy to tylko na PS3?

Już kilka razy "prorokowałeś" i za bardzo ci to nie wychodzi - "Uncharted to będzie przecietniak i ma słabą grafikę" No, no, ma się rozumieć :lol:
  • 0

#138 Ryan Napisany 02 lutego 2008 - 18:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czytasz to co napisałem, czy żółć Ci się w żółądku zbiera na samą myśl, że ktoś nie bije pokłonów? Incomniac to jedyne studio, które dzieli się informacjami na temat tego jak tworzą gry. Zamiast się podniecać wystarczy przyjąć do wiadomości jak wygląda rzeczywistość (zresztą nie tylko tego studia YETI):
1. decyzja o powstaniu gry (dwa lata przed wydaniem gry)
2. planowanie i bardzo wczesna deweloperka (półtora roku przed wydaniem)
- ropoczyna się prototypowanie przy użyciu istniejącego kodu
- tworzone są grafiki koncepcyjne
3. wczesna deweloperka (rok przed wydaniem) << tutaj jesteśmy
- powstają pierwsze lokacje (szkic w modelerze, który później inni artyści wypełnią roślinnością, kamieniami i innymi pierdołami)
- powstają pierwsze, zbugowane i powolne buildy z nowymi ficzerami
4. zaawansowana deweloperka (pół roku przed wydaniem)
- finalizowana jest lista ficzerów, rozpoczyna się profilowanie kodu
- na pierwszych levelach pojawia się oświetlenie i drobne elementy
5. crunch (trzy miesiące przed wydaniem) - wszyscy pracują 6-7 dni w tygodniu po 12h+
- kod podlega dalszym optymalizacjom; jeśli nie jest w stanie wydoić, dokonywane są ostatnie zmiany w budżenie grafiki
- kończone i polerowane są lokacje; rzeczy, które nie mają szans być ukończone na czas są wywalane
6. finisz (miesiąc przed wydaniem)
- koderzy jadą do wariatkowa
- graficy siedzą pod kroplówką
- builder próbuje zmieścić wszystkie dane na dysku by dograć trochę porno

Ok, 6. to żart - wygląda jak 5, ale jest jeszcze bardziej intensywny. Tak pracuje praktycznie każdy zespół i wyraźnie jest to opisane na stronie Insomniaków. Co ważne w kontekście skazanej na porażkę próby wyjaśnienia Ci na czym stoją sprawy, to to:
- obecnie silnik nie przypomina tego, czym będzie kiedy wyjdzie gra
- obecnie nie wiadomo do jak szczegółowych map i do jak dużych tekstur będzie można pociągnąć, by gra chodziła płynnie
- obecnie plansze są raczej nie oświetlone
- w podcastach wyraźnie zaznaczyli kiedy (październik) część zespołu pracującego nad R&C przeszła do "nowego projektu", który niedawno okazał się być R2

Wniosek jest jeden - to, co można pokazać DZISIAJ to PRAGNIENIE tego, jak będzie wyglądał skończony produkt. Screeny, które widzisz przejawiają to, co starałem Ci się wcześniej wykazać dwoma screenami wykonanymi w półrocznym odstępie czasu - to, w co mierzy obecnie zespół prawdopodobnie jest nieco wyżej jakości niż to, co uzyskają na koniec.

To wszystko jednak nie ma najmniejszego znaczenia, bo grafika to dodatek do gameplay'u a tego jak się gra nie dowiemy się, póki gra nie wyjdzie.


I jeszcze jedno - nie mam w zwyczaju nazywać atrakcyjnych wizualnie rzeczy paskudnymi. Jedynie w przeciwieństwie do Ciebie jestem w stanie w dobrej grze wskazać elementy, które nie są dopracowane. Ty masz taki dziwny mental, że jak ogólnie jest przynajmniej dobrze i chodzi o grę na PS3, to w sumie jest zajebiście, kosmicznie dobrze i każdy, KAŻDY powinien mieć kisiel w gaciach.
  • 0

#139 Gość__* Napisany 02 lutego 2008 - 18:43

Gość__*
  • Goście
Niepotrzebnie się tak rozpisałeś, w ogóle mnie nie interesuje fakt jak przebiega praca nad grami. Ty jesteś przekonany ze screeny to render, pierwszy zaprezentowany trailer, który zobaczymy kiedyś w przyszłosci to też render :trup: No i fajno. Poczekajmy na pierwszy gameplay i zobaczymy czy miałeś racje.
Ja mocno wierzę w INSOMNIAC, ich ostatnia gra, to jeden z ładniejszych tytułow na next-geny, chłopaki muszą dać radę :]
  • 0

#140 Ryan Napisany 02 lutego 2008 - 18:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

pierwszy zaprezentowany trailer, który zobaczymy kiedyś w przyszłosci to też render

Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale zazdroszczę konsekwencji we wpieraniu mi czegoś, czego nie napisałem. Gdybym miał taką umiejętność, wmawiałbym sobie, że jestem ładny.

Napisałem Ci śmieszny ludziku, że zależnie od tego KIEDY pokażą filmik będzie to albo a) ściema (teraz nie mogą pokazać prawdziwego gameplay'u), b) coś, co wygląda słabiej od produktu końcowego (w najbliższym czasie PRAWDZIWY filmik na silniku gry będzie musiał wyglądać nieco gorzej niż końcowy gameplay, bo kod nie będzie jeszcze gotowy) b) coś, co wygląda mniej więcej jak produkt końcowy (pokażą filmik późno, tuż przed ukończeniem gry).

Ale żyj sobie w swoim małym świecie, pal to co palisz i pisz dalej co ja myślę. Może ktoś uwierzy. :hejka:
  • 0

#141 Gość__* Napisany 02 lutego 2008 - 22:17

Gość__*
  • Goście

Oczywiście, że będzie to target render. :)

Czy tylko ja to widzę? :ninja: Odnosisz sie do pierwszego traileru, który zdaniem surfer girl będzie zaprezentowany w lutym. Ale teraz dopiero dodajesz, "zależy kiedy". Mogłeś o tym napisac w swoim pierwszym poście.

Ale ok, ty wiesz lepiej (jak zresztą zawsze)

EOT.
  • 0

#142 Litwin81 Napisany 02 lutego 2008 - 22:29

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 197 Postów:
Akurat w tą gre wierze,szczególnie że już raz pokazali co to znaczy grafika next gen,do tego był dobry gameplay
  • 0

#143 Ryan Napisany 03 lutego 2008 - 07:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jeżeli:

Trailer RESISTANCE2 już niedługo

:hejka:

Ale ok, Ty wiesz lepiej. Jak z resztą zawsze.
  • 0

#144 ACZ Napisany 12 lutego 2008 - 10:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Ted Price z Insomniac, interview o Resistance 2, w tle kilka artów z gry.
http://www.gametrail...ayer/30493.html
  • 0

#145 Gość__* Napisany 12 lutego 2008 - 10:54

Gość__*
  • Goście

Ted Price z Insomniac, interview o Resistance 2, w tle kilka artów z gry.
http://www.gametrail...ayer/30493.html


Ciekawe czy w tym multi na 60 osób będą też te gigantyczne roboty ze screenów :^^: Ale byłaby masakra na ekranie.
  • 0

#146 f5k Napisany 12 lutego 2008 - 12:22

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:

Ciekawe czy w tym multi na 60 osób będą też te gigantyczne roboty ze screenów :^^: Ale byłaby masakra na ekranie.

Raczej robotów nie bedzie w multi :nie:
  • 0

#147 Texz Napisany 12 lutego 2008 - 14:19

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Ciekawe czy w tym multi na 60 osób będą też te gigantyczne roboty ze screenów :^^: Ale byłaby masakra na ekranie.

Raczej robotów nie bedzie w multi :nie:

A to czemu? W takim UT3 udało się wnieść motyw prawie nieśmiertelnych "matkoobdarowywaczyprezentami" na kilka pięter?
  • 0

#148 ACZ Napisany 14 lutego 2008 - 09:08

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Ted Price z Insomniac gwarantuje graczom, że tak samo jak w przypadku jedynki, lagów w rozgrwkach online nie będzie.
  • 0

#149 Sylvan Wielki Napisany 17 lutego 2008 - 16:04

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:
On-line w tym przypadku jest szalenie istotny. Raz skala zdarzenia, dwa kolejny Raczet i Klank w niedługim czasie po Resistance 2 ma sie ukazać i być może potyczki zostaną tutaj nam zaserwowane.
  • 0

#150 Gość__* Napisany 23 lutego 2008 - 19:38

Gość__*
  • Goście
Niepotwierdzone: demo Resistance 2 na PS3 ma wyjść już w lipcu:

(...) An Insomniac video released on Wednesday ambiguously suggested that a Resistance 2 demo will hit the PS3 in July, though this is an unconfirmed rumor for now.

Żródło: http://www.gametrail...ews.php?id=5591
  • 0