* na easy
#751 Napisany 13 grudnia 2018 - 00:19
#752 Napisany 13 grudnia 2018 - 00:22
Najbardziej nie rozumiem po co rzucają się na produkcję gry o takiej skali. Zrobiliby coś w stylu jedynki (lekko otwarty świat z masą zamkniętych lokacji), poprawili jej błędy, trzasnęli ładną graficzkę i pewnie też by się sprzedało (czyt: sentyment by sprzedał). Czy ktokolwiek w ogóle prosił o Beyonda 2 w takiej formie? Dlaczego? Po co tak? Czy po tylu latach produkcji i władowaniu w to kupy siana ta gra ma w ogóle szansę się zwrócić? Własne ambicje ich przerosną.
ale pierwsze BGE to też był przerost ambicji nad treścią. Tam napaćkali platforming + walka + stealth + wyścigi + minigierki + cykanie fotek + milion innych rzeczy rozwadniających rozgrywkę. Nic przez to nie było zrobione na dychę i gierka wklęsła w niszę.
Ancel pewnie się nie palił na zrobienie sequela, więc pyknęli schemat Ubigame i liczą na nostalgię.
#753 Napisany 13 grudnia 2018 - 00:38
* na easy
Jeden chuj.
#754 Napisany 13 grudnia 2018 - 00:56
#755 Napisany 13 grudnia 2018 - 10:28
Bzdura.Jeden chuj.
* na easy
#756 Napisany 13 grudnia 2018 - 11:13
Naprawdę niech skasują wersje na tą generację i zaczną to robić na nedt geny to może chociaż graficznie to podciagna.
Dla mnie jako fanatyka jedynki to wygląda chujowo po maksie. Totalnie nie czuć ręki Ancela tutaj.
#757 Napisany 13 grudnia 2018 - 11:15
(...) skoro to ja to gówno.
(...)
Oj juz nie będź taki samokrytyczny
#758 Napisany 13 grudnia 2018 - 11:19
zapowiada się krapik jak Darksiders 3
#759 Napisany 13 grudnia 2018 - 11:41
#760 Napisany 13 grudnia 2018 - 11:57
to było oficjalne czy fanowskie ?
#761 Napisany 13 grudnia 2018 - 12:01
#762 Napisany 13 grudnia 2018 - 12:19
#763 Napisany 13 grudnia 2018 - 12:23
A bo nie, to Ancel, nie ma szans żeby zrobił dobrą grę.
#764 Napisany 13 grudnia 2018 - 23:57
Ale ładnie zamknęli BG&E w jedną, spójną całość. Dla mnie to była fantastyczna przygoda z klimatem.
Najbardziej nie rozumiem po co rzucają się na produkcję gry o takiej skali. Zrobiliby coś w stylu jedynki (lekko otwarty świat z masą zamkniętych lokacji), poprawili jej błędy, trzasnęli ładną graficzkę i pewnie też by się sprzedało (czyt: sentyment by sprzedał). Czy ktokolwiek w ogóle prosił o Beyonda 2 w takiej formie? Dlaczego? Po co tak? Czy po tylu latach produkcji i władowaniu w to kupy siana ta gra ma w ogóle szansę się zwrócić? Własne ambicje ich przerosną.
ale pierwsze BGE to też był przerost ambicji nad treścią. Tam napaćkali platforming + walka + stealth + wyścigi + minigierki + cykanie fotek + milion innych rzeczy rozwadniających rozgrywkę. Nic przez to nie było zrobione na dychę i gierka wklęsła w niszę.
Ancel pewnie się nie palił na zrobienie sequela, więc pyknęli schemat Ubigame i liczą na nostalgię.
#765 Napisany 22 grudnia 2018 - 16:19
"Beyond Good and Evil 2 is an online, multiplayer game with a rich co-op and seamless experience" - to o czym fani BG&E od zawsze marzyli
https://beyondgoodan...-Monkey-Report-
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 22 grudnia 2018 - 16:22
#766 Napisany 22 grudnia 2018 - 16:35
Jednym słowem: kierunek -> PIEC!
#767 Napisany 22 grudnia 2018 - 17:22
No to niezle odplyneli, oby death stranding sie trzymal z dala od online
#768 Napisany 22 grudnia 2018 - 17:25
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 23 grudnia 2018 - 10:05
#769 Napisany 22 grudnia 2018 - 17:32
Przecież wszyscy gracie w Destiny i inne Division, to chyba fajnie, że próbują inne gatunki jak Death Stranding czy BG&E też tak zbudować?
#770 Napisany 22 grudnia 2018 - 18:47
Cholercia, jaka szkoda. A tak czekałem
#771 Napisany 22 grudnia 2018 - 19:05
#772 Napisany 22 grudnia 2018 - 19:10
Serio nie wiesz? Może dlatego, że BG&E było znacznie okrojoną wizją tego, co zrealizować mogą dopiero teraz? Ancel od lat pierdolił o wielkim wszechświecie, interakcjach między graczami itd. Jedynka była dla niego chyba nawet nie kompromisem. a zawodem technologicznym. Stąd BG&E2 może być tym, czym jedynka miała być wg twórcy od początku. A to, że teraz branża sprzyja takiemu projektowi ze względu na gry-usługi, bycie pod ubi, mikro itd. to chyba tylko to pozwoliło w ogóle na rozpoczęcie produkcji i pewnie dlatego dopiero teraz.
#773 Napisany 22 grudnia 2018 - 19:17
No spoko, problem polega tylko na tym, że nikomu poza Ancelem nie zależy, żeby ta gra się ukazała. Po dzisiejszych rewelacjach to już w ogóle. Fajnie, że chłopak spełnia się artystycznie, tylko żeby później nie płakał (jeżeli gra okaże się finansową wtopą), że nikt już więcej nie wyłoży pieniążków na żaden jego projekt.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 22 grudnia 2018 - 19:19
#774 Napisany 22 grudnia 2018 - 19:23
No wiem, dlatego mi fujara opadła i na razie mam wyjebane. Jak gierka zacznie przekonywać gameplayem i dobrym wykonaniem całości w finalnej formie, to wezmę pod uwagę, ze względu na sam tytuł nie będę grał w raka. Ciężko uwierzyć w rewolucję, gierka wygląda na Division w fajnym settingu. Tłumaczę tylko, dlaczego Ancel robi to, co robi, zamiast spełniać oczekiwania fanów.
Generalnie open-world w jaki bym zagrał powstanie pewnie dopiero za 20 lat, wtedy może BGE2 byłby spoko, choć wciąż nie byłby BGE.
#775 Napisany 23 grudnia 2018 - 00:21
Czyli jeden z wielu przypadków gdy twórca nie rozumie czemu jego dzieło działało. Tak czy inaczej Ubi powinno go pokierować do tworzenia mniejszych, ale dokładnie dopasowanych gier, bo w tym jest dobry.Serio nie wiesz? Może dlatego, że BG&E było znacznie okrojoną wizją tego, co zrealizować mogą dopiero teraz? Ancel od lat pierdolił o wielkim wszechświecie, interakcjach między graczami itd. Jedynka była dla niego chyba nawet nie kompromisem. a zawodem technologicznym. Stąd BG&E2 może być tym, czym jedynka miała być wg twórcy od początku. A to, że teraz branża sprzyja takiemu projektowi ze względu na gry-usługi, bycie pod ubi, mikro itd. to chyba tylko to pozwoliło w ogóle na rozpoczęcie produkcji i pewnie dlatego dopiero teraz.
#776 Napisany 23 grudnia 2018 - 09:47
Anyway, dla mnie gra przestała istnieć.
#777 Napisany 23 grudnia 2018 - 10:50
#778 Napisany 23 grudnia 2018 - 11:24
#779 Napisany 23 grudnia 2018 - 11:31
#780 Napisany 30 maja 2019 - 21:58
Gra ominie E3, a to ci zaskoczenie. Ciekawe czy w ogóle ukaże się na tej generacji.