http://arstechnica.c... ... 09-release“We’re not ready to officially announce anything, but things are in the works. Look for the word in the coming month. We’re going to ship with a full single player campaign and both offline and online multiplayer. We’re also working with Nintendo now on getting LAN play working [via system link].” - Rob Nicholls, the game’s designer
The Conduit
#91 Napisany 03 września 2008 - 12:37
#92 Napisany 26 września 2008 - 14:20
Dawno nie było nic o grze, której autorzy obiecują nie mniej niż pan Peter M. Nowe shoty. Podobno wydawcą ma być EA, co by nieźle wróżyło temu tytułowi.
#93 Napisany 02 października 2008 - 21:58
#94 Napisany 03 października 2008 - 08:58
Wygląda fajnie, a przede wszystkim ładnie.
Edit. Dopiero zauważyłem, że tych gameplayów nowych jest sporo.
#95 Napisany 03 października 2008 - 11:26
Tech Highlight Trailer
http://www.gametrail...ayer/40747.html
Nie rozumiem tego. Autorzy chwalą się efektami, które obecne były w Halo jedynce na Xboxie ponad 5 lat temu. To tylko kwestia lenistwa developerów. A same efekty na mnie nie robią wrażenia, bo cała reszta imo mocno kuleje - design jest słabiutki - proste korytarze, bronie które widzieliśmy już dziesiatki razy, potworki też nie zaskakują. Jedyne co imponuje, to sterowanie, które wyglada na intuicyjne, ale generalnie grze imo brakuje jakiejś tożsamości, charakteru.
#96 Napisany 07 października 2008 - 15:32
#97 Napisany 26 października 2008 - 09:21
http://www.dignews.c...?story_id=33414
"The game is pretty cheesy but the graphics and AI are far more advanced than anything the system has had to offer previously."
Faktycznie, założenia co do fabuły słabują, ale poza tym jest duża szansa, że The Conduit okaże się najlepszym ekskluzywnym third-party FPPsem na Wii.
#98 Napisany 29 października 2008 - 22:20
http://news.vgchartz...ews.php?id=2418
Widać dosyć mocną zmianę w Sedzie, jako wydawcy. Przede wszystkim chcą wydawać dużo mocnych gier akcji i przede wszystkim gier brutalnych, jak np. Mad World czy Bayonetta.
#99 Napisany 30 października 2008 - 09:44
The company gives us the lowdown on why it picked up the Wii-exclusive FPS.
http://wii.ign.com/a...5/925233p1.html
#100 Napisany 08 stycznia 2009 - 22:07
Bardzo ciekawy, acz krótki wywiad z twórcami The Conduit. Dawno o tej grze nie słyszeliśmy, pewnie ukaże się najwcześniej w maju. Widać, że faceci znają się na tym, co robią i życzę im powodzenia. Jeśli nie skopią, pewnie wspomogę ich własnymi plnami.
#101 Napisany 08 stycznia 2009 - 22:28
#102 Napisany 16 stycznia 2009 - 14:39
Improvement Feature
http://wii.ign.com/d... ... 11509.html
Developer Feature
http://wii.ign.com/d... ... 11509.html
Pierwszy filmik przedstawia postęp graficzny w stosunku do wczesnej wersji gry .
#103 Napisany 16 stycznia 2009 - 15:23
#104 Napisany 16 stycznia 2009 - 18:07
W każdym razie The Conduit wygląda coraz lepiej i coraz mniej plastikowo, co było głównym kontrargumentem Jedyna
#105 Napisany 16 stycznia 2009 - 18:29
I jeszcze jedno - twórcy Conduita zawsze chwalą się jacy sa zdolnbi i ile wyciskają z Wii, a gra nawet w połowie nie dorównuje Xboxowemu Riddickowi....więc z czym do ludzi wogóle?
#106 Napisany 16 stycznia 2009 - 19:37
#107 Napisany 16 stycznia 2009 - 20:02
#108 Napisany 16 stycznia 2009 - 20:27
#109 Napisany 17 stycznia 2009 - 01:07
#110 Napisany 17 stycznia 2009 - 01:48
Neverwinter Nights 2.Ej, wiem że to szczegół, ale mieliśmy już kiedyś w jakiejś grze w pełni ruchomy HUD?
#111 Napisany 17 stycznia 2009 - 10:48
#112 Napisany 17 stycznia 2009 - 12:44
#113 Napisany 31 stycznia 2009 - 09:37
http://kotaku.com/51... ... i-hands on
Koleś chwali właściwie wszystkie aspekty gry High Voltage. To nastraja mnie optymistycznie.
#114 Napisany 05 lutego 2009 - 11:13
http://www.nintendoe...ing.com/?p=9613All hail The Conduit. They’ve done some nice work…The Conduit has really solid tech and art direction. Beyond that, we don’t know much right now. We’ll see what the reviews and fans say in a few months. What people seem to be reacting positively to is the realistic art direction a la Halo/Resistance/etc. given that it’s has rarely been attempted on Wii. If that’s working for them, fantastic.
#115 Napisany 07 lutego 2009 - 13:14
http://nintendo.wiki...endo_Power_V239The Conduit was present in a six page preview focusing on the game's single and multiplayer modes. Some interesting facts present in the issue include:
* Game features a 16 player online mode. The game will either find random players from around the world or players whom you've registered a friend code with. WiiSpeak is present, though you can only talk with players you've registered a friend code with.
* All of the game's multiplayer maps are based on single player locations, though updated dramatically. One stage they played was a Medical Facility. Another stage was a Training Complex. In the Training Complex everyone starts the match with a rocket launcher.
* Sega is pondering over whether they should implement an attack that turns the player 180 degrees and quickly attacks a player from behind.
New York Comic-Con 09: Developer Walkthrough (Cam)
http://www.gametrail...ayer/45246.html
NYC Comic-Con 09: Gameplay (Cam)
http://www.gametrail...ayer/45196.html
#116 Napisany 07 marca 2009 - 20:21
http://www.gametrail...ayer/46432.html
#117 Napisany 29 marca 2009 - 14:30
Za póżno ucięty filmik bodajże z GS pokazuje, że The Conduit będzie zawierał jakiegoś rodzaju acziwmenty.
#118 Napisany 04 kwietnia 2009 - 10:15
#119 Napisany 04 kwietnia 2009 - 16:16
#120 Napisany 04 kwietnia 2009 - 18:35
jak zobaczyłbym grę z wyskakującymi centralnie na pałę ludzikami, którzy z bohaterem gry z dwudziestu metrów sieją do siebie z maszynówek, to też od razu pomyślałbym o jakieś drugoligowej grze na X0