Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Conduit


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
167 odpowiedzi na ten temat

#91 Malutki Napisany 03 września 2008 - 12:37

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
The Conduit - expect publisher announcement next month, LAN play being worked on right now

“We’re not ready to officially announce anything, but things are in the works. Look for the word in the coming month. We’re going to ship with a full single player campaign and both offline and online multiplayer. We’re also working with Nintendo now on getting LAN play working [via system link].” - Rob Nicholls, the game’s designer

http://arstechnica.c... ... 09-release
  • 0

#92 Kaxi Napisany 26 września 2008 - 14:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://www.electroni... ... heconduit/

Dawno nie było nic o grze, której autorzy obiecują nie mniej niż pan Peter M. :D Nowe shoty. Podobno wydawcą ma być EA, co by nieźle wróżyło temu tytułowi.
  • 0

#93 Malutki Napisany 02 października 2008 - 21:58

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Tech Highlight Trailer
http://www.gametrail...ayer/40747.html
  • 0

#94 Pious Napisany 03 października 2008 - 08:58

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Nowy 8-minutowy gameplay - http://gonintendo.com/?p=58071
Wygląda fajnie, a przede wszystkim ładnie.

Edit. Dopiero zauważyłem, że tych gameplayów nowych jest sporo.
  • 0

#95 BeSOS Napisany 03 października 2008 - 11:26

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Tech Highlight Trailer
http://www.gametrail...ayer/40747.html


Nie rozumiem tego. Autorzy chwalą się efektami, które obecne były w Halo jedynce na Xboxie ponad 5 lat temu. To tylko kwestia lenistwa developerów. A same efekty na mnie nie robią wrażenia, bo cała reszta imo mocno kuleje - design jest słabiutki - proste korytarze, bronie które widzieliśmy już dziesiatki razy, potworki też nie zaskakują. Jedyne co imponuje, to sterowanie, które wyglada na intuicyjne, ale generalnie grze imo brakuje jakiejś tożsamości, charakteru.
  • 0

#96 gruby Napisany 07 października 2008 - 15:32

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Widziałem dwa nowe filmiki i jest lepiej niż sądziłem. Chociaż zgadzam się z Jedynem co do braku charakteru, to coś się nam tutaj wykluwa. Już nie jest tak bezjajecznie jak ostatnio, tyle że cały czas środowisko ubogie jak Beger po procesie... :/
  • 0

#97 Krill Napisany 26 października 2008 - 09:21

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Kolejna zapowiedź:

http://www.dignews.c...?story_id=33414

"The game is pretty cheesy but the graphics and AI are far more advanced than anything the system has had to offer previously."

Faktycznie, założenia co do fabuły słabują, ale poza tym jest duża szansa, że The Conduit okaże się najlepszym ekskluzywnym third-party FPPsem na Wii.
  • 0

#98 ACZ Napisany 29 października 2008 - 22:20

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Wydawcą gry będzie Sega.
http://news.vgchartz...ews.php?id=2418

Widać dosyć mocną zmianę w Sedzie, jako wydawcy. Przede wszystkim chcą wydawać dużo mocnych gier akcji i przede wszystkim gier brutalnych, jak np. Mad World czy Bayonetta.
  • 0

#99 Malutki Napisany 30 października 2008 - 09:44

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
SEGA Talks The Conduit
The company gives us the lowdown on why it picked up the Wii-exclusive FPS.

http://wii.ign.com/a...5/925233p1.html
  • 0

#100 Kaxi Napisany 08 stycznia 2009 - 22:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://multiplayerbl... ... re-gaming/


Bardzo ciekawy, acz krótki wywiad z twórcami The Conduit. Dawno o tej grze nie słyszeliśmy, pewnie ukaże się najwcześniej w maju. Widać, że faceci znają się na tym, co robią i życzę im powodzenia. Jeśli nie skopią, pewnie wspomogę ich własnymi plnami.
  • 0

#101 Krill Napisany 08 stycznia 2009 - 22:28

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Dokładnie, ze słów bossa i głównego developera aż bije pewność siebie (pamięta ktoś jak ten pierwszy powiedział: "Most of the games on the Wii look like crap. We want to change that"?) Wygląda na to, że nie jest ona bezpodstawna. Zapowiada się kolejny must have na Wii.
  • 0

#102 Malutki Napisany 16 stycznia 2009 - 14:39

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
The Conduit - two new videos
Improvement Feature
http://wii.ign.com/d... ... 11509.html
Developer Feature
http://wii.ign.com/d... ... 11509.html
Pierwszy filmik przedstawia postęp graficzny w stosunku do wczesnej wersji gry .
  • 0

#103 lukaszSA Napisany 16 stycznia 2009 - 15:23

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

http://wii.ign.com/d... ... 11509.html


Geez. Ogromna różnica :shock:
  • 0

#104 Kaxi Napisany 16 stycznia 2009 - 18:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Na Gafie powstała teoria że jako wersję alpha pokazują Quantum of Solace na Wii :lol:
W każdym razie The Conduit wygląda coraz lepiej i coraz mniej plastikowo, co było głównym kontrargumentem Jedyna :P
  • 0

#105 BeSOS Napisany 16 stycznia 2009 - 18:29

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Moim kontrargumentem było to ze gra nie am duszy, nic o plastikowosci nie psiałem :twisted:
I jeszcze jedno - twórcy Conduita zawsze chwalą się jacy sa zdolnbi i ile wyciskają z Wii, a gra nawet w połowie nie dorównuje Xboxowemu Riddickowi....więc z czym do ludzi wogóle?
  • 0

#106 gruby Napisany 16 stycznia 2009 - 19:37

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Magię będziemy oceniać po ograniu. Magię Metroida Prime też ciężko było dostrzec po szotach... :)
  • 0

#107 BeSOS Napisany 16 stycznia 2009 - 20:02

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Nie wiem, mnie juz p[ierwsze screeny zmasakrowały, ale to też były inne zcasy :wink:
  • 0

#108 gruby Napisany 16 stycznia 2009 - 20:27

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Ja też uważam, że Conduit wygląda trochę sztywno, ale z drugiej strony bywało (choć rzadko;) ), że co do jakiejś gry się pomyliłem, więc wolę zaczekać. W tytuł zainwestuję, bo nawet Red Steel mi się podobał w pewien perwersyjny sposób. po prostu jestem jedną z osób, która łyka sterowanie wiimotem i nic na to nie poradzę. A ten aspekt ma być w C dopieszczony więc zaryzykuję.
  • 0

#109 Kaxi Napisany 17 stycznia 2009 - 01:07

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Ej, wiem że to szczegół, ale mieliśmy już kiedyś w jakiejś grze w pełni ruchomy HUD? To może detal, ale nie przypominam sobie by ktoś się posunął do tak wielkiej swobody w ustawianiu sterowania i wszystkiego wokół.
  • 0

#110 xell Napisany 17 stycznia 2009 - 01:48

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Ej, wiem że to szczegół, ale mieliśmy już kiedyś w jakiejś grze w pełni ruchomy HUD?

Neverwinter Nights 2.
  • 0

#111 Kaxi Napisany 17 stycznia 2009 - 10:48

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Nie gram w takie pecetowe rpgo-podoe rzeczy, więc miałem prawo nie wiedzieć :P
  • 0

#112 Krill Napisany 17 stycznia 2009 - 12:44

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Ciekawa sprawa z tym HUDem, dziwne, że to przeoczyłem...Taką kustomizację się chwali i to bardzo. Podobnie jak starania High Voltage o wysoką jakość oprawy.
  • 0

#113 Krill Napisany 31 stycznia 2009 - 09:37

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Facet z Kotaku grał w The Conduit i uważa, że premiera gry będzie jednym z najważniejszych puntków w lineupie Wii w tym roku:

http://kotaku.com/51... ... i-hands on

Koleś chwali właściwie wszystkie aspekty gry High Voltage. To nastraja mnie optymistycznie.
  • 0

#114 Malutki Napisany 05 lutego 2009 - 11:13

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
How does Capcom feel about The Conduit?

All hail The Conduit. They’ve done some nice work…The Conduit has really solid tech and art direction. Beyond that, we don’t know much right now. We’ll see what the reviews and fans say in a few months. What people seem to be reacting positively to is the realistic art direction a la Halo/Resistance/etc. given that it’s has rarely been attempted on Wii. If that’s working for them, fantastic.

http://www.nintendoe...ing.com/?p=9613
  • 0

#115 Malutki Napisany 07 lutego 2009 - 13:14

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Troche informacji z Nintendo Power :

The Conduit was present in a six page preview focusing on the game's single and multiplayer modes. Some interesting facts present in the issue include:

* Game features a 16 player online mode. The game will either find random players from around the world or players whom you've registered a friend code with. WiiSpeak is present, though you can only talk with players you've registered a friend code with.
* All of the game's multiplayer maps are based on single player locations, though updated dramatically. One stage they played was a Medical Facility. Another stage was a Training Complex. In the Training Complex everyone starts the match with a rocket launcher.
* Sega is pondering over whether they should implement an attack that turns the player 180 degrees and quickly attacks a player from behind.

http://nintendo.wiki...endo_Power_V239

New York Comic-Con 09: Developer Walkthrough (Cam)
http://www.gametrail...ayer/45246.html
NYC Comic-Con 09: Gameplay (Cam)
http://www.gametrail...ayer/45196.html
  • 0

#116 Kaxi Napisany 07 marca 2009 - 20:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
GT serwuje nam ekskluzywny, nowy trailer z gry, o ktorej chyba nieco zapomnieliśmy ;) Ale nic dziwnego, skoro data premiery jakoś tak dziwnie się oddala.

http://www.gametrail...ayer/46432.html
  • 0

#117 Kaxi Napisany 29 marca 2009 - 14:30

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://gonintendo.co...=77164#comments

Za póżno ucięty filmik bodajże z GS pokazuje, że The Conduit będzie zawierał jakiegoś rodzaju acziwmenty.
  • 0

#118 Kaxi Napisany 04 kwietnia 2009 - 10:15

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Kolorowo :P

Dodany obrazek
  • 0

#119 Scorpio Napisany 04 kwietnia 2009 - 16:16

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Gra podobnież naprawdę robi wrażenie. Na tyle, że w redakcji GT, gdy puszczono go na HDTV przez chwilę był mylony z tytułami na X0 :)
  • 0

#120 torq314 Napisany 04 kwietnia 2009 - 18:35

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 497 Postów:
może nie z powodu grafiki, a specyfiki rozgrywki?

jak zobaczyłbym grę z wyskakującymi centralnie na pałę ludzikami, którzy z bohaterem gry z dwudziestu metrów sieją do siebie z maszynówek, to też od razu pomyślałbym o jakieś drugoligowej grze na X0 :P
  • 0