The Conduit
#61 Napisany 10 lipca 2008 - 10:06
#62 Napisany 10 lipca 2008 - 13:03
#63 Napisany 10 lipca 2008 - 14:31
Faktycznie, straszne. Wii potrzebuje kolejnych minigierek a nie kopii gry, która odniosła (zasłużenie czy też nie) sukces.Wygląda trochę jak Halo 2.
#64 Napisany 11 lipca 2008 - 10:04
#65 Napisany 15 lipca 2008 - 08:43
http://media.wii.ign...157/imgs_1.html
Podoba mi się w tej grze ponury klimat , pod względem technicznym nie jest źle.
#66 Napisany 15 lipca 2008 - 08:50
#67 Napisany 15 lipca 2008 - 09:02
#68 Napisany 15 lipca 2008 - 09:06
#69 Napisany 15 lipca 2008 - 09:09
Gruby wypluj te słowa .Gra będzie żenadna. Im wcześniej się z tą myślą oswoicie tym lepiej.
#70 Napisany 15 lipca 2008 - 09:15
Metroid to inna liga. Ja liczę na cichy hit od High Voltage .
Gruby wypluj te słowa .Gra będzie żenadna. Im wcześniej się z tą myślą oswoicie tym lepiej.
http://en.wikipedia....oltage_Software
Myślisz, że są w stanie dostarczyć hit? Albo chociaż bardzo dobrą grę? Bo ja nie
#71 Napisany 15 lipca 2008 - 09:25
W tej liście z Wikipedii znajdowały się również dobre gry , wiec kto wie jak się losy potoczą Conduit’a .Hit być może nie , ale dobre rzemiosło jak najbardziej (bynajmniej na to liczę ).http://en.wikipedia.org/wiki/High_Voltage_Software
Myślisz, że są w stanie dostarczyć hit? Albo chociaż bardzo dobrą grę? Bo ja nie
#72 Napisany 15 lipca 2008 - 11:58
#73 Napisany 15 lipca 2008 - 23:10
#74 Napisany 15 lipca 2008 - 23:22
#75 Napisany 16 lipca 2008 - 16:51
http://www.gametrail...ayer/36548.html
Wygląda to może nie porywająco, ale na pewno solidnie. Podoba mi się bardzo dobra oprawa graficzna jak na FPP na Wii.
#76 Napisany 16 lipca 2008 - 20:03
#77 Napisany 16 lipca 2008 - 21:11
#78 Napisany 16 lipca 2008 - 22:03
od tego rodzaju gier, głupich, ale ładnych, jest xkloc.
#79 Napisany 16 lipca 2008 - 22:16
#80 Napisany 16 lipca 2008 - 22:22
#81 Napisany 16 lipca 2008 - 22:45
#82 Napisany 17 lipca 2008 - 12:18
#83 Napisany 17 lipca 2008 - 16:47
od tego rodzaju gier, głupich, ale ładnych, jest xkloc.
Nie no, bez takich konsolowych szowinizmów! Każda konsola jest od gier wszelkich a akurat xbox ma ich najbardziej różnorodną ofertę. Zresztą co to znaczy "głupia" albo "mądra" gra?
Jaki by ten Conduit cienki lub przeciętny nie był to jest jednak potrzebny, żeby urozmaicić ofertę na Wii. Każda platforma ma gry słabe, przeciętne i dobre. Pytanie tylko czy na jakielkolwiek innej platformie The Conduit, w sumie z góry pewnie planowany jako średniak ze średnim budzetem, wzbudziłby jakiekolwiek emocje? Nie ma sensu dorabiać tej grze ideologi i oczekiwać drugiego Halo czy HL bo potem będzie rozczarowanie. Z drugiej strony nie ma co od razu wysyłać gry do piachu. Trzeba się cieszyć, że jakaś nowa ekipa tworzy na Wii i wcale nie tworzy symulatora czesania kucyka wiilotem. Może ich następny tytuł będzie juz z wyzszej półki? Może The Conduit kupiony za pół ceny na aukcji okaze się fajną opcją?
#84 Napisany 18 lipca 2008 - 14:07
Chyba jednak nie jest tak źle. Relacja IGN-u napawa optymizmem, że to udana gra. Autor relacji od razu zaznacza, że gra bije Red Steel na głowę w kwestii sterowania, pełen wypas. Żeby jeszcze dorównała mu w kwestii artystycznej, to będzie bardzo fajne strzelanie wiilotem do ekranu. Ciekawe, czy uda im się zrobić multi takie, jak zapowiadają.
#85 Napisany 18 lipca 2008 - 15:27
#86 Napisany 18 lipca 2008 - 19:32
Nie no, bez takich konsolowych szowinizmów! Każda konsola jest od gier wszelkich a akurat xbox ma ich najbardziej różnorodną ofertę. Zresztą co to znaczy "głupia" albo "mądra" gra?
nie o to mi chodziło, nie chodzi o xkloca, tylko o Conduit. na xkloca jest oczywiście dużo fajnych gier.
chodzi mi o to, ze jak ktoś robi grę tak słabą koncepcyjnie, a tak słabo wygląda Conduit, to mógłby chociaż zrobić ją na czymś w hd, a nie na Wii. byłoby w tej grze przynajmniej COŚ fajnego.
Pytanie tylko czy na jakielkolwiek innej platformie The Conduit, w sumie z góry pewnie planowany jako średniak ze średnim budzetem, wzbudziłby jakiekolwiek emocje? Nie ma sensu dorabiać tej grze ideologi i oczekiwać drugiego Halo czy HL bo potem będzie rozczarowanie.
otóż to. wygląda to po prostu cienko. taki "technologiczny prequel" do innych gier o podobnej tematyce. tak jak ktoś zauważył, zdaje się Pious, Metroid wygląda o niebo lepiej od strony designu, bo jest przynajmniej oryginalny. a tu? od takich miejscówek, w których obcy wyłażą oknami i spadają z dachów budynków, jest chyba nie tylko mi, niedobrze.
czy tylko mi wygląda to jak pierwszy level ze starego dobrego djuka?
#87 Napisany 18 lipca 2008 - 22:27
chodzi mi o to, ze jak ktoś robi grę tak słabą koncepcyjnie, a tak słabo wygląda Conduit, to mógłby chociaż zrobić ją na czymś w hd, a nie na Wii. byłoby w tej grze przynajmniej COŚ fajnego.
Wiesz. Pytanie, czy dla kogoś możliwość celowania bronią poprzez ruchy ręki, a nie kciuka po gałce, jest jakąś zaletą. Jeśli tak, to samo w sobie wydanie dobrze działającej i znośnej pod względem zawartości strzelaniny jest fajne. Bo będzie można sobie wiilotem postrzelać. Jak pierwszy raz odkryto wiilota, to FPS-y z jego użyciem chyba najczęściej się powtarzały w marzeniach zainteresowanych graczy. Być może coś z tego zostało i komuś sprawi ta gra frajdę. Z relacji IGN-u wynika, że zła nie jest.