Tworzę wątek o jedynej grze, zaprezentowanej na konferencji Nintendo która rzeczywiście będzie mogła się nadawać do grania.
Grand Theft Auto Chinatown Wars
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 15 07 2008 18:13
273 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 15 lipca 2008 - 18:13
#2 Gość__* Napisany 15 lipca 2008 - 18:17
Tego jeszcze nie wiemy ;P nie było filmików, ssów nic - ale trzymamy kciuki prawda?
#3 Napisany 15 lipca 2008 - 19:11
Założę się, że gra będzie się trzymać konwencji wypracowanej przez wiekowe GTA Advance. A jeżeli nie, to będzie bardzo silny argument za możliwościami tej kieszonsolki.
#4 Napisany 15 lipca 2008 - 19:17
Bóg istnieje!
Od początku marzyłem o GTA na DSie. W końcu jest! Trailer pewnie za jakiś czas na stronie R*
Od początku marzyłem o GTA na DSie. W końcu jest! Trailer pewnie za jakiś czas na stronie R*
#5 Napisany 15 lipca 2008 - 20:11
o 3d nie ma mowy, powiedzmy sobie otwarcie. Co nie oznacza, ze nie możemy dostać czegoś naprawde smakowitego i ciekawie urozmaiconego.
#6 Napisany 15 lipca 2008 - 22:21
ma korzystać z WFC, jak widac na stronie.
#7 Napisany 15 lipca 2008 - 23:17
obstawiam że to będzie karcianka w uniwersum GTA, wykonana w outsourcingu przez jakieś trzeciorzędne studio developerskie.
#8 Napisany 16 lipca 2008 - 10:09
Widac ze nie ogladales konferencji, bo Iwata (bodajże on) powiedział, że będzie tradycyjny, free-roamingowy gameplay.
#9 Napisany 16 lipca 2008 - 10:37
Poprawiam wam tytuł, chłopaki.
#10 Napisany 16 lipca 2008 - 10:38
Za GTA na DSie odpowiedzialny jest Rockstar Leeds (ci od GTA na PSP)
#11 Napisany 16 lipca 2008 - 18:54
mnie jakoś juz nie pociąga grac w gta z widokiem z góry, bez voice actingu i tych wszystkich bajerków do jakich się przyzwyczaiłem... zlewam tą gierkę
#12 Napisany 16 lipca 2008 - 20:05
A kto powiedział, że to nie będzie 3D?
#13 Napisany 16 lipca 2008 - 20:12
a kto powiedział, że gta 1 i 2 NIE były w 3D?
#14 Napisany 16 lipca 2008 - 20:30
Hehe
Ja jak zagrałem po raz pierwszy w życiu na DSie (Super Mario 64 DS) od razu pomyślałem - Ja chce GTA! Naprawdę, ta gra pokazała że otwart piękny świat na DSie to tylko kwestia chęci (a był to tytuł startowy)
Ja jak zagrałem po raz pierwszy w życiu na DSie (Super Mario 64 DS) od razu pomyślałem - Ja chce GTA! Naprawdę, ta gra pokazała że otwart piękny świat na DSie to tylko kwestia chęci (a był to tytuł startowy)
#15 Napisany 16 lipca 2008 - 20:53
a kto powiedział, że gta 1 i 2 NIE były w 3D?
Postacie i pojazdy, czyli punkt główny, nie były w 3D.
#16 Napisany 16 lipca 2008 - 20:57
Grałem kiedyś chwilę w GTA na GB Color, a także w GTA na GB Advance. Były to GTA z widokiem z góry. Czemu grałem tylko chwilę? Bo to były gry mało grywalne i bez polotu.
#17 Napisany 16 lipca 2008 - 21:00
Na szczęście DS jest dużo mocniejszy od GBA
#18 Napisany 16 lipca 2008 - 21:16
ale i tak za słaby na pare postaci, ruch uliczny, silnik odpowiedzialny za rowałkę, sztuczną inteligencje policjantów i jeszcze dobry model jazdy
#19 Napisany 16 lipca 2008 - 21:20
Zobaczymy. Mi to obojętne czy 2D czy 3D. Przy GTA Advance bawiłem się świetnie, tu będzie tak samo (ja myśle)
#20 Napisany 16 lipca 2008 - 21:57
GTA1 bez problemu ruszało na słabszym sprzęcie. Od biedy na Pentium 1 - 133mhz. NDS ma 67 i 33 mhz, więc nie mówimy tu o gta na SNES. Z resztą GTA na GBA dawało radę, a to było całe lata świetlne. Kto jak kto, ale twórcy LCS i VCS doskonale wiedzą jak okiełznać niską moc przerobową kieszonsolki, aby ta radziła sobie z otwartym światem jak w GTA>ale i tak za słaby na pare postaci, ruch uliczny, silnik odpowiedzialny za rowałkę, sztuczną inteligencje policjantów i jeszcze dobry model jazdy
nowe info z konferencji Rockstar:
Today Rockstar spilled a few more tiny details on the Nintendo DS edition of Grand Theft Auto. Dubbed Chinatown Wars, this will be a wholly original game despite being set in the familiar locale of Liberty City. It is slated for release in North America and Europe this winter. "This is a game that will deliver a rich, fast-paced and intense 'Grand Theft Auto' experience that will be truly unique to Nintendo's handheld platform," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds, along with the team at Rockstar North, has built upon a decade of progressive design on Grand Theft Auto, and has created something fundamentally fresh and immersive." The official website for Chinatown Wars displays the logo for the Nintendo Wi-Fi connection, revealing some sort of online thug life.Zagramy już w tą zimę. W oczekiwaniu na DLC do GTAIV.
#21 Napisany 27 lipca 2008 - 12:00
Jest oficjalne logo pokazane na E3:
#22 Napisany 19 września 2008 - 09:42
Wg Nintendo Power:
- Cel-shaded graphics/polygons - black borders
- traditional GTA game: open world, story, sandbox genre
- rated Mature
- Isometric camera angle
- touch-screen controls for minigames, menu navigation
- user interface is a PDA
- finger-sized icons
- missions focus on shorter objectives, arcade style
- shooting: aim with control pad, press R for auto target
- slight autosteering
- if a mission is failed, you can return to the action sequence
- some weapons mentioned: chain gun, flamethrower
- a good portion of the city is modeled after Liberty City, but features different routes than the console games
- no worries about load times
- there will be pedestrians, other cars on screen
- Wanted system - objective is to disable police cars any way possible
- real-time weather effects, 24-hour day/night cycle
- radio stations feature more instrumental music than vocal
- upload stats Rockstar Social Club website through Wi-Fi, no other online play/multiplayer aspects discussed
Rzut izometryczny? Ciekawe jak to im wyjdzie w praktyce...
- Cel-shaded graphics/polygons - black borders
- traditional GTA game: open world, story, sandbox genre
- rated Mature
- Isometric camera angle
- touch-screen controls for minigames, menu navigation
- user interface is a PDA
- finger-sized icons
- missions focus on shorter objectives, arcade style
- shooting: aim with control pad, press R for auto target
- slight autosteering
- if a mission is failed, you can return to the action sequence
- some weapons mentioned: chain gun, flamethrower
- a good portion of the city is modeled after Liberty City, but features different routes than the console games
- no worries about load times
- there will be pedestrians, other cars on screen
- Wanted system - objective is to disable police cars any way possible
- real-time weather effects, 24-hour day/night cycle
- radio stations feature more instrumental music than vocal
- upload stats Rockstar Social Club website through Wi-Fi, no other online play/multiplayer aspects discussed
Rzut izometryczny? Ciekawe jak to im wyjdzie w praktyce...
#23 Napisany 19 września 2008 - 14:37
Tego nie można zepsuć. Ja to biorę z miejsca
#24 Napisany 19 września 2008 - 20:22
http://www.gamekyo.c... ... reens.html
Można by powiedzieć, że innej konwencji nie dało się wypracować na NDSie. Mnie się to podoba.
Można by powiedzieć, że innej konwencji nie dało się wypracować na NDSie. Mnie się to podoba.
#25 Napisany 19 września 2008 - 20:38
Coś mi się widzi że to będzie GTA Arcade, szybko, krótko i bezstresowo.
#26 Napisany 19 września 2008 - 21:23
Najważniejsze, żeby dobrze się grało. Wiadomo, że DSa nie kupuje się dla grafiki wywalonej w kosmos. Ja i tak kupię GTA:CW, bo na pewno będzie grywalna, już R* o to zadba.
Szkoda tylko, że trzeba czekać do zimy.
Szkoda tylko, że trzeba czekać do zimy.
#27 Napisany 19 września 2008 - 21:31
Eeee. Troszke się zawiodłem*. Czekam na trailer.
* Ale to GTA więc i tak od razu wyląduje w mojej czołówce gier
* Ale to GTA więc i tak od razu wyląduje w mojej czołówce gier
#28 Napisany 19 września 2008 - 21:33
No mnie rozczarowuje rzut izometryczny z deczka (chyba, ze postaci beda 3D), ale w sumie nikt nie wierzyl, ze DS pociagnie grafe w 3D w TPP. Tylko podtytul zdaje sie ukrywac jakas nieprzyjemna wiadomosc (bardziej mi sie kojarzy z krotka gra albo z serio misji).
#29 Napisany 19 września 2008 - 21:35
Dlaczego się zawiodliście moi kochani? Przecież wiadomo było... ok przynajmniej można było przypuszczać, że jeżeli R* zaryzykowało by rozgrywką z perspektywy tej z PSP, grę czekały by kosmiczne cięcia natury technicznej. NDS nie wytrzymał by w konfrontacji z tym co zostało wyciągięte na PSP. Dlatego koncept musiał ulec zmianie i bardziej przypomina dwie pierwsze części.
#30 Napisany 19 września 2008 - 21:42
Jako fan mówie: "Wolałbym widok z lotu ptaka". Ale cóż. Czekam.