Zaczyna? Od początku było pewne, że gra zmiażdży Moc! Must Have !
Alice: Madness Returns
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 19 02 2009 22:50
Spicy Horse EA PS3 X360 PC
151 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 10 kwietnia 2011 - 19:25
#92 Napisany 18 kwietnia 2011 - 18:46
Jedynka trafi również na konsole. Fajnie, ja w jedynkę nie grałem. Każdy kto zakupi nowy egzemplarz gry dostanie kod do zassania jedynki.
http://www.ps3site.p...e-jednej/69358/
http://www.ps3site.p...e-jednej/69358/
"Będzie to bardzo znaczące wydarzenie. Pierwsza, oryginalna Alicja, trafi również na konsole. Każda osoba, która zakupi nowy egzemplarz drugiej części gry, otrzyma kod umożliwiający pobranie części pierwszej. Będzie to wyjątkowo „kompletne” doświadczenie."
#93 Napisany 18 kwietnia 2011 - 18:52
Cieszyłem się z tej wiadomości już rano. Jak przestałem tu zapodawać newsy to leżycie
#94 Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:53
edynka wyglada teraz jak kupa, jednak ogranicze sie do dwojki... J
#95 Napisany 20 kwietnia 2011 - 17:51
Czy ja wiem że jak g**no? To gra na silniku Q3, na PC na maxie wygląda całkiem-całkiem. Na konsoli też nie powinno być źle. Jeżeli oceny dwójki będą zacne to kupię
#96 Napisany 20 kwietnia 2011 - 19:05
Gra będzie też do kupienia na PSN/XBL. Cena to 800MSP/9.99$
#97 Napisany 13 maja 2011 - 23:51
Pierwsze 10min gry. Mega klimat
#98 Napisany 14 maja 2011 - 00:31
Pierwsze 10 minut, rewelka.
#99 Napisany 14 maja 2011 - 00:33
zobacz co wstawil wyzej raikoh.
#100 Napisany 17 maja 2011 - 22:19
Klimat to mistrzostwo
Now Focus .... Go to Wonderland ...
Now Focus .... Go to Wonderland ...
#101 Napisany 17 maja 2011 - 23:13
Jest jeszcze gdzieś te pierwsze 10 minut gry? Na YT skasowały mendy.
#102 Napisany 17 maja 2011 - 23:25
Jest.
Szykuje się hit.
Szykuje się hit.
#103 Napisany 18 maja 2011 - 00:42
Gra jest dość specyficzna i słabo promowana, więc nawet jeśli zbierze dobre oceny to raczej furory nie zrobi. Niestety, chociaż mnie też na chwilę obecną średnio interesuje.
#104 Napisany 18 maja 2011 - 00:49
Zgadza się. Jednak gdy gra sprzeda milion kopii (możliwe, przy świetnych reckach) to będzie ogromny sukces dla Spicy Horse. McGee w Chinach tanim kosztem robi grę i dłubie już przy niej od groma czasu, więc powinna być dopracowana - inaczej dalej by dłubali. Swoje zarobią. Zresztą to jest prawdopodobnie ostatnia "pudełkowa" gra tej firmy. Może wielki sukces zmieniłby tą decyzję. Oby.
#105 Napisany 18 maja 2011 - 01:33
jak ten niszowy szrot sprzeda sie w milionie sztuk, to wyjezdzam do chile hodowac muflony
#106 Napisany 18 maja 2011 - 01:38
Dlaczego szrot?
#107 Napisany 18 maja 2011 - 07:08
Fajnie wyglada te 10 minut, jest swietna kreska, design, atmosfera etc, czylinto co siebdla mnie liczy chyba najbardzij. Bardzirj obawiam se o grywalnosc bo kilka dlugich gameplayow widzialem np na giantbomb i nie wygladalo to jakos mega nowatorsko i raczej nic bonera nie wywolywalo... Ale trzymam kciuki ze jednak se myle bo lubie tego typu gry.
#108 Napisany 30 maja 2011 - 09:10
Official PlayStation Magazine ocenił grę.
Spoiler
#109 Napisany 30 maja 2011 - 09:45
Skąd to zaskoczenie? Trudno się spodziewać hitu od kolesia który przez 10 lat robił crapy, lub co najwyżej niezłe gry.
#110 Napisany 30 maja 2011 - 09:48
Na hit nie liczyłem, ale miałem nadzieję na grę na mocne 7, a w porywach nawet na 8. Szkoda, choć to jak na razie tylko jedna recka.
#111 Napisany 30 maja 2011 - 10:34
Widziales gejpleje? Toc to el drewninio.
#112 Napisany 30 maja 2011 - 12:55
Official Playstation Magazine? Może zaraz ktoś poda przyjaciółkę, albo inny szmatławiec?
#113 Napisany 30 maja 2011 - 13:20
OPM ma bardzo dobre recenzje i nie bawi się w wystawianie zawyżonych (czy zaniżonych) ocen. Jest rzetelny.
Jak dla mnie zaskoczenie in minus. Nawet spore. Liczyłem na pogranicze 8 i 9. Trudno, zagram w jedynkę z XLA
Jak dla mnie zaskoczenie in minus. Nawet spore. Liczyłem na pogranicze 8 i 9. Trudno, zagram w jedynkę z XLA
#114 Napisany 30 maja 2011 - 15:37
Jasne. Wystarczy mi ten tekst.
"Co się podobało? Wizja i pogłębiona psychologia. Co się nie podobało? W zasadzie cała reszta, z naciskiem na mechanikę rozgrywki i wyjątkowo frustrujące i męczące przebijanie się przez kolejne poziomy. Twórcy z prawie sadystycznym zacięciem zaprojektowali poziomy, które są jedną wielką platformową łamigłówką z masą ruchomych i zmieniających się elementów - przechodzenie ich to prawdziwy horror podobno i to z metodą prób i błędów w tle. Zamiast zwiedzać Krainę Czarów musimy się przez nią czołgać z zaciśniętymi zębami.
Czyli, że gra trudna jest. Być może zbyt trudna. Nadal tli się we mnie płomyk nadziei i słyszę cichy głosik mówiący, że może była za trudna tylko dla kolesi z OPM... ale pierwsza recenzja zrobiła swoje i do gry podchodzę teraz o wiele ostrożniej i ze sporą rezerwą."
I już wiem, że facet był za słaby i zbyt lewy. Jasne, poco robić gry trudne, najlepiej niech sama się przechodzi. Zaraz dorwę recke i zobacze czy ta ocena jest uzasadniona, czy tylko będę czytał o płaczu - ze względu na poziom trudności.
"Co się podobało? Wizja i pogłębiona psychologia. Co się nie podobało? W zasadzie cała reszta, z naciskiem na mechanikę rozgrywki i wyjątkowo frustrujące i męczące przebijanie się przez kolejne poziomy. Twórcy z prawie sadystycznym zacięciem zaprojektowali poziomy, które są jedną wielką platformową łamigłówką z masą ruchomych i zmieniających się elementów - przechodzenie ich to prawdziwy horror podobno i to z metodą prób i błędów w tle. Zamiast zwiedzać Krainę Czarów musimy się przez nią czołgać z zaciśniętymi zębami.
Czyli, że gra trudna jest. Być może zbyt trudna. Nadal tli się we mnie płomyk nadziei i słyszę cichy głosik mówiący, że może była za trudna tylko dla kolesi z OPM... ale pierwsza recenzja zrobiła swoje i do gry podchodzę teraz o wiele ostrożniej i ze sporą rezerwą."
I już wiem, że facet był za słaby i zbyt lewy. Jasne, poco robić gry trudne, najlepiej niech sama się przechodzi. Zaraz dorwę recke i zobacze czy ta ocena jest uzasadniona, czy tylko będę czytał o płaczu - ze względu na poziom trudności.
#115 Napisany 30 maja 2011 - 15:42
Są gry trudne ze względu na przyjęte rozwiązania gameplayowe np. Donkey Kong Country Returns. I są bezsensownie trudne, a poziom trudności wynika z bezsensownych akcji typu respawnowanie się przeciwników po restarcie, kiepskiej kamery, albo mechaniki skoku. Np. Demon`s Souls. Widocznie Alicja należy do tych drugich
#116 Napisany 30 maja 2011 - 15:45
Czytam opinie na temat tej recenzji i każdy ma ubaw, bo recka słaba, argumenty to tylko, że jest trudna. Czyli jego reckę można w pupke wsadzić. Gdzie nie patrzę to każdy się śmieje z tej recenzji.
Widzę, że w PL nazywają OPM - polskim pudelkiem.
Widzę, że w PL nazywają OPM - polskim pudelkiem.
#117 Napisany 30 maja 2011 - 16:28
Gra jest pewnie, z tego co czytam, taka sama jak SH: Homecoming, niby fajna, ale przez beznadziejnie zoptymalizowany poziom trudności człowiek się tylko wkurza grając.
Jedno jest pewne, dobrej średniej to ta gra nie będzie miała. ;]
Jedno jest pewne, dobrej średniej to ta gra nie będzie miała. ;]
#118 Napisany 03 czerwca 2011 - 13:51
launch trailer:
#119 Napisany 03 czerwca 2011 - 19:08
Gra ocieka klimatem. Czekam na premierę.
#120 Napisany 14 czerwca 2011 - 09:22
Nawet się przymierzałem, żeby to kupić, jedynka była swego czasu jedną z moich ulubionych gier. I gdy tak sobie obejrzałem parę filmików i zapowiedzi to w końcu zrozumiałem, czym jest ten cały next gen. Otóż polega to na tym, że po 10 latach robimy drugą część gry, która graficznie wygląda gorzej od części pierwszej. To szarawo-czarniawe badziewie wygląda gorzej niż jedynka na moim duronie 900 i 128M ramu i wcale nie przesadzam. Typowy skok na kasę.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|