Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Reach


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1444 odpowiedzi na ten temat

#1291 xell Napisany 21 stycznia 2011 - 16:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Ale w trójce miałeś trzy Floodowe misje, +w jednej ostatnia sekwencja jest z Floodem... Mnie bardziej chodziło o różnorodnościach w misjach tylko z Covenant, gdzie w obrębie jednej misji miałeś szereg diametralnie odmiennych potyczek.
  • 0

#1292 Kradziej Napisany 21 stycznia 2011 - 17:00

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
do wywaleńska proszę.
  • 0

#1293 Kradziej Napisany 21 stycznia 2011 - 17:00

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Królem różnorodności w FPSach pozostaje Halo 3

Królem różnorodności pozostaje Half-Life 2 - tam każdy akt wprowadzał zarąbisty mechanizm, na którym opierała się rozgrywka przez następne kilkadziesiąt minut.
  • 0

#1294 117 Napisany 21 stycznia 2011 - 17:06

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Jak juz pisalem, nie staram sie kwestionowac tego bo Halo 3 jest absolutnie mistrzostwem swiata pod kazdym wzgledem. Moim zdaniem jednak Reach w obrebie misji tez ma duzo roznorodnosci, poza firefightowymi akcjami, mamy jeszcze rushe, mamy obrone, mamy pojazdy, mamy walke podjazdowa. Sama misja w new mombasa jakze jest zronicowana, to sama misja w mombasa gdzie latamy chopperem na poczatku.
  • 0

#1295 xell Napisany 21 stycznia 2011 - 17:08

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
kradziej - potraktuję to jako niesmaczny żart. Co prawda HL2 faktycznie wprowadza coś nowego co rozdział, ale następnie przez cały rozdział wykonuje się w kołko tę samą, niezbyt ciekawą czynność. Faktycznie ciekawych (i różnych) gameplayowo sytuacji, w stylu końcówki Ep.2, jest niewiele. Do Halo 3 się nie umywa.
  • 0

#1296 Ney Napisany 21 stycznia 2011 - 17:40

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Reach jest IMO bardzo różnorodne. Sama struktura gameplayu zapewnia różnorodność (pojazdy, odmienność broni, świetne A.I, które gwarantuje, że każdy pojedynek będzie inny, różne klasy przeciwników - co innego pojedynek z Hunterem a co innego z grupą niewidzialnych elitów, armor abilities itd.), a do tego Bungie świetnie zorganizowało misję - mamy działania w pojedynkę i w grupie, nocną misję snajperską, dzienną z wykorzystaniem dużej liczby pojazdów, misję w przestrzeni kosmicznej ( i to jaką cudną misję :king:) z abordażem statku Covenantów, jest nocne latanie po mieście gdzie sami wybieramy kolejność celów - jak to dla Blizza nie jest różnorodność, a "przechodzenie z pomieszczenia do pomieszczenia i robienie wciąż tego samego" to spoko. Dla mnie definicją czegoś takiego jest choćby misja Library z Halo:CE, ale na pewno nie cudowne Reach.
  • 0

#1297 fingus Napisany 22 stycznia 2011 - 02:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Łaaał. Czyli cała różnorodność polega na tym, że raz walczymy z hunterem, a raz z elitem. ;) Teraz się nie dziwię, czemu nie dali jakiejś tłustej kampanii. Skoro samym graczom to wystarcza? Hej, mamy już ekstra mechanikę strzelania, po co przesadzać z tą kampanią, dajmy 8 map i walkę z kolejnymi falami wrogów - oto gotowy gameplay na 200 godzin. :ziewa: Mam wrażenie, że podobnie powstawał pierwszy Assasin's Creed - mamy już świetną mechanikę pojedynków, zabójstw i łażenia po ścianach, dajmy więc jakieś wielkie miasto (albo trzy) stworzone metodą Ctrl+C Ctrl+V i gracze to łykną. Na szczęście poprawili się w dwójce. :^^:

Zgarniasz punkty, za które możesz sobie odblokować elementy pancerza. Ogólnie gra się dla przyjemności zwalczania kolejnych fal Covenantów za znajomymi. Mnie Mercenaries w Resi znudziło po 10 minutach, bo nie można było z nikim pograć. Już nie mówiąc, że sam gameplay w RE4 jest o 3 klasy gorszy.

Pograłem w tego Firefighta - faktycznie, całkiem fajny. Ale ma kilka słabych rozwiązań, które np. w RE5 są zrobione lepiej (nie pamiętam jak w RE4, bo w te mercenaries grałem mniej). Np. odblokowanie wszystkich map grą w kampanię to błąd, lepiej jakby trzeba było wywalczyć je w FF (ale pewnie twórcy chcieli zmusić ludzi do przejścia kampanii, pewnie większość i tak kupuje Halo tylko dla multi). Wybór postaci z tego co zauważyłem sprowadza się do wyboru głowy - w RE było to jednak ciekawsze - postacie też trzeba było odblokować i każda miała jakieś tam swoje własne bronie. Nie zauważyłem też, czy wyniki się gdziekolwiek zapisują, czy mam je notować na kartce. No ale może w Reach poprawili te błędy. Ale i tak wolę porządną kampanię od strzelania się z botami w kółko na jednej mapie.
  • 0

#1298 Ney Napisany 22 stycznia 2011 - 09:03

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Fingus moze bys pozadnie przeczytal mojego posta? Bo jesli w nim
napisalem ze cala roznorodnoc Reach polega TYLKO na wielu zupelnie roznych klasach przeciwnikow i tylko na tym
to stawiam Ci piwo.
  • 0

#1299 xell Napisany 22 stycznia 2011 - 11:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Dla fingusa urozmaicona kampania wygląda tak - rozdział pierwszy - walczymy z headcrabami, rozdział drugi - walczymy z combine, rozdział trzeci - walczymy z headcrabami, rozdział czwarty - walczymy z combine i tak w kółko. Twórcy dają Ci daną broń/pojazd na jeden rozdział i już jest wielka różnorodność.
  • 0

#1300 fingus Napisany 22 stycznia 2011 - 21:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Xell - woooow, powalający argument. Ale nie będzie punktów za oryginalność, bo powtarzasz słowa Blizzarda zamieniając tytuł gry. Jak to szło? Urozmaicona kampania wg xellosa: w pierwszej lokacji walczymy z 5 gruntami, w drugiej z brutem i trzema gruntami, w trzeciej z elitem i dwoma jackalami. :lol: Ty takiego sposobu dyskusji nie znosisz, ale my musimy?
Ney - nie odnosiłem się tylko do Twojego posta.

A Reacha na pewno prędzej czy później sprawdzę - skoro ma coopa w kampanii, to czemu by nie? Grałem już w Kane and Lynch 2, tu nie może być gorzej. ;) Ale zaczekam aż stanieje. Mój godzinowy przelicznik woła póki co: za drogo. Jak to jest, że takie RDR, GTA4 czy AC:B może mieć solidną, mięsistą kampanię i prócz tego multi, a Halo czy CoD tylko multi? Gdyby interesowało mnie multi, już dawno bym w to grał. Ale jeśli chcę tylko singla, to nie wezmę, póki nie skończę wszystkich które wymieniłem.
  • 0

#1301 xell Napisany 23 stycznia 2011 - 01:12

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Różnica jest taka, że Halo ma różne sytuacje taktyczne, wymuszające różnego podejścia do poszczególnych bitw, podczas gdy HL2 (i w zasadzie większość innych fpsów) traktuje walkę na jedno kopyto. Żadnego flankowania (nawet teren na to nie pozwala), wykorzystywania różnych broni, pojazdów, nic. Ciągle to samo. Jasne, HL2 oferuje piękne "urozmaicenia" w stylu układania cegieł czy "zarządzania" antlionami, ale tak jak w przypadku COD to popierdółki, a nie urozmaicenie samego gameplayu.

OLO jak ktoś tu wymienia GTA4 jako przykład mięsistej kampanii, to nie ma o czym rozmawiać.
  • 0

#1302 Kurzy Napisany 23 stycznia 2011 - 02:30

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
nikogo kampania. Online jest lepszy niż black opsy, batlefildy i inne badziewia :^^: Team Swat i już :foch: dzisiaj pograliśmy, od jutra mam więcej luzu od szkoły i wracamy od poniedziałku o 20.00 na Reach multiplayer ;] jeszcze raz: nikogo kampania. a po drugie kampania jest całkiem całkiem, szczególnie jak się gra w 4 osoby co opa.
  • 0

#1303 wrog Napisany 23 stycznia 2011 - 13:04

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:

Team Swat i już :foch:

Wyjdź. Jak można Swata grać :rolleyes:
  • 0

#1304 Kurzy Napisany 23 stycznia 2011 - 13:23

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
a co w nim złego? Adrenalinka jest, jeden strzał zabija no i super się gra ale fakt że też bym "powalczył normalnie" ale powiedzcie to Sasukowi i Mahdeemu oloo i żeby na innej planszy niż Sword Base grać :^^: Nie grasz wrogu w ten tryb?
  • 0

#1305 Tixin Napisany 23 stycznia 2011 - 13:36

Tixin

    Mega Man

  • Narybek
  • 147 Postów:
No sasuke rzeczywiście gra w SWATA i jak jest sword base to ma podniet straszny :D
  • 0

#1306 fingus Napisany 24 stycznia 2011 - 21:42

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Różnica jest taka, że Halo ma różne sytuacje taktyczne, wymuszające różnego podejścia do poszczególnych bitw, podczas gdy HL2 (i w zasadzie większość innych fpsów) traktuje walkę na jedno kopyto. Żadnego flankowania (nawet teren na to nie pozwala), wykorzystywania różnych broni, pojazdów, nic. Ciągle to samo. Jasne, HL2 oferuje piękne "urozmaicenia" w stylu układania cegieł czy "zarządzania" antlionami, ale tak jak w przypadku COD to popierdółki, a nie urozmaicenie samego gameplayu.

OLO jak ktoś tu wymienia GTA4 jako przykład mięsistej kampanii, to nie ma o czym rozmawiać.

Jako fan przeceniasz Halo i nie doceniasz innych gier - tyle w tym temacie. :spoko:
HL2 ma z pewnością nie mniej urozmaiconych sytuacji taktycznych, co te Twoje Halo. Jedyna przewaga Halo, jaką dostrzegam, to nieco bardziej urozmaicona AI przeciwników - a dokładniej mówiąc ich zaprogramowana głupota, która każe im niekiedy wycofać się, zastanawiać "a gdzie teraz poszedł Messer Chief", niekiedy wręcz rozbiec w popłochu. Dobrze to widać na niektórych mapach FF - gdy wejdę w jedne drzwi, stoją przed nimi jak barany, gadając do siebie: "patrzcie, chyba uciekł", a ja mogę wyjść drugimi i ich zaskoczyć. Jest to całkiem sympatyczne, ale zaliczam to do "popierdółek" o których piszesz. :-)

Co do GTA4 - co chcesz? Mnie zajęło ponad 70 godzin, a nie przypominam sobie, bym robił coś poza kampanią. No, ale wiadomo - 7h Halo > niż 70h GTA... Tja...

nikogo kampania. Online jest lepszy niż black opsy, batlefildy i inne badziewia :^^:

I tak zapewne właśnie jest. Kampania nikogo, online wszystkich. :^^: Tyle, że akurat nie mnie, ja bym wolał większy nacisk na kampanię. No ale to nie tyle przytyk do Halo, co proste wyrażenie swych oczekiwań.
  • 0

#1307 Ryan Napisany 05 lutego 2011 - 11:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Halo: Reach was awarded top honors for Outstanding Real-Time Visual Effects in a Video Game. This reel showcases a sampling of the special effects team's spectacular work.

Submission Reel


Reach Real-Time Visual Effects

  • 0

#1308 xell Napisany 05 lutego 2011 - 21:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Zasłużone zwycięstwo 8)
  • 0

#1309 Gość_Taikun_* Napisany 05 lutego 2011 - 21:46

Gość_Taikun_*
  • Goście
Niezłe. Może w końcu ściągnę grę z półki i przejdę chociaż singla
  • 0

#1310 Kurzy Napisany 05 lutego 2011 - 22:15

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Taikun proszę Cię...jeżeli kupisz Killzone 3 i będziesz się zachwycał multiplayerem to parsknę śmiechem. Kupiłeś i łaskę robisz co jakiś czas że może zagrasz. Tak Halo ma tak za***isty multi że zjada całe to Killzone i ch*j ! :^^: :cf:
  • 0

#1311 ACZ Napisany 05 lutego 2011 - 22:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Taikun proszę Cię...jeżeli kupisz Killzone 3 i będziesz się zachwycał multiplayerem to parsknę śmiechem. Kupiłeś i łaskę robisz co jakiś czas że może zagrasz. Tak Halo ma tak za***isty multi że zjada całe to Killzone i ch*j !

twoja opinia jest nieobiuektywna, bo nie grales w żadnego kilzona.
  • 0

#1312 Kurzy Napisany 05 lutego 2011 - 23:07

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
Nie nie grałem. Grałem w K1 dopóki się nie zaciąłem i K2 mogę pożyczyć od kolegi no i grałem w K2 ale trochę. Halo zjada ch*j ! :cf:
  • 0

#1313 Gość_Taikun_* Napisany 06 lutego 2011 - 01:13

Gość_Taikun_*
  • Goście
blablabla Kurzy, zrobię co będę chciał ... przez Ciebie i Twoją niegodną tego forum postawę Halo Reach wraca na półkę i poczeka aż skończę ME2 na PS3 :cf:
  • 0

#1314 Kurzy Napisany 06 lutego 2011 - 01:51

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 970 Postów:
już nagrałem się całe 5 min żeby ocenić że K3 w multi ssie i nie uzależnia tak jak Haloooooooooooo ;]
  • 0

#1315 Dealer Napisany 27 lutego 2011 - 12:40

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:

nikogo kampania. Online jest lepszy niż black opsy, batlefildy i inne badziewia :^^: Team Swat i już :foch: dzisiaj pograliśmy, od jutra mam więcej luzu od szkoły i wracamy od poniedziałku o 20.00 na Reach multiplayer ;] jeszcze raz: nikogo kampania. a po drugie kampania jest całkiem całkiem, szczególnie jak się gra w 4 osoby co opa.



  • 0

#1316 MarcheLLo7 Napisany 27 lutego 2011 - 22:06

MarcheLLo7

    Blanka

  • Narybek
  • 195 Postów:
Reach jest trudniejsze od ODST ???
  • 0

#1317 xell Napisany 27 lutego 2011 - 22:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Tak, i to sporo.
  • 0

#1318 117 Napisany 14 marca 2011 - 19:35

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Juz w ta srode nowy map pack! 800MSP!!!
  • 0

#1319 wrog Napisany 14 marca 2011 - 19:56

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Podniecasz się nim? Przecież on nie jest od Bungie, a według Ciebie nikt poza nimi nie może dotykać Halo.
  • 0

#1320 117 Napisany 14 marca 2011 - 20:13

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Po pierwsze to zadne Halo o przygodach MC nie moze byc robione przez kogos innego niz Bungie. Nie zdajesz sobie pewnie z tego sprawy, ale Halo Wars jest swietna gra. Po drugie map packi moze i nie byly robione przez Bungie, ale byly robione na technologii Bungie i Bungie na pewno nadzorowalo projekt i pomagalo.
  • 0