bomba, Sogi, bombaplepleple pierdupierdupierdu zassałem se giere eloeloelo nomnomnom
Metal Gear Solid: Peace Walker
#121 Napisany 05 maja 2010 - 21:52
#122 Gość_Zero_* Napisany 05 maja 2010 - 21:54
Pograłem godzinkę i odstawiłem, nie warto grac w niezrozumiałą ver. Japońską. A fabuła i w tym MGS'u jest świetna.
Olać to że to wstrętny pirat ... to zdanie mnie rozbawiło
#123 Napisany 06 maja 2010 - 12:27
#124 Napisany 06 maja 2010 - 12:29
Moja stara jest taka gruba że siedzi obok wszystkich w klasie
#125 Napisany 06 maja 2010 - 17:55
#126 Napisany 06 maja 2010 - 18:18
#127 Napisany 06 maja 2010 - 19:25
Więc nie rozumiem o co się rozchodzi ;]
Polecam się wrócić do Pierwszej klasy Gimnazjum i dowiedzieć się co to znaczy IMPORT
#128 Napisany 06 maja 2010 - 20:50
#129 Napisany 06 maja 2010 - 20:54
#130 Napisany 06 maja 2010 - 21:12
#131 Napisany 06 maja 2010 - 23:00
#132 Napisany 07 maja 2010 - 14:08
I szczerze powiedzmy, że obydwoje zachowaliśmy się jak gówniarze z podstawówki.
Ja ze swojej strony, Przepraszam i normalnie bym ucisnął dłoń ale nie da rady więc...
xD
#133 Napisany 13 maja 2010 - 13:27
#134 Gość_Zetsu_* Napisany 08 czerwca 2010 - 14:07
#135 Napisany 09 czerwca 2010 - 15:48
#136 Napisany 10 czerwca 2010 - 09:46
....jeszcze 8 dni....zna ktoś jakiś sklep z fajnym pre-orderem?
#137 Napisany 11 czerwca 2010 - 21:57
#138 Napisany 12 czerwca 2010 - 09:15
#139 Gość_Hellmans_* Napisany 18 czerwca 2010 - 12:41
#140 Napisany 18 czerwca 2010 - 13:03
#141 Napisany 18 czerwca 2010 - 16:37
#142 Napisany 18 czerwca 2010 - 16:53
Jeśli sterowanie jest cycuś (nie grałem w demo, nie wiem jak z tym), a mechanika rekrutacji i cały element zarządzania działają sprawnie, to gra rzeczywiście powinna być miodna i idealna na handhelda.Chyba tych wszystkich recenzentów ostro słońce pogrzało
#143 Napisany 18 czerwca 2010 - 17:01
A tam bzdury piszesz. CoAtI:Jeśli sterowanie jest cycuś (nie grałem w demo, nie wiem jak z tym), a mechanika rekrutacji i cały element zarządzania działają sprawnie, to gra rzeczywiście powinna być miodna i idealna na handhelda.
oja(pipi)e... ukonczylem dzis gierke, gameplay + filmiki + rozmowy + kilka misji pobocznych oraz zabawa w OH ;] 17h. I cholera nie jestem teraz w stanie napisac czy sie zawiodłem czy zachwyciłem... dla mnie PW to synonim bardzo dobrych pomysłow, które nie zostały wykorzystane nawet w 50%...
do rzeczy. Gdyby pominąć fakt, ze seria MGS od zawsze trzymala sie ram czasowych oraz prawdziwych faktow historycznych, to mozna by tą cała papke jakos zaakceptować. to co sie dzieje w tej grze to jakis kosmos... ~2050 rok w latach 70'. ok, walić to, w koncu gra to S-F [?].
ok.
plusy, minusy, bo ta gra nie jest warta pisania elaboratow :F
+ grafika, design, muzyka - te 3 aspekty naprawdę dają rade.
+ możliwość przygladania sie powstawaniu OH - tutaj można by napisac kilka sporych akapitow o tym, jak z fajnych patentów zrobili: click, click w kilku opcjach i spadaj na misje! bo nie chcialo nam sie rozwijac gry w tym kierunku.
+ jest co robic po ukonczeniu gry ;] ponad 100 misji pobocznych robi swoje
- Sterowanie - ok, przyznaje sie.. przy okazji testowania dema bylem prawie zachwycony i chyba nawet bronilem tego sterowania. ale teraz musze napisac, ze to jedna z słabszych czesci [jako calosci] gry... kto to wymyslil, zeby podczas zmieniania ekwipunku nie pause'owal sie czas? bo to czasem w(pipi)iajace jak mamy jakas gęstą akcje i nagle musimy sie uleczyc, a co za tym idzie zdjac palec z analoga, kliknąć dpada i szybko wybrac co sie chce [i jeszcze te 'dziury' w ekwipunku jesli cos sie skonczy... ]... co dalej... roll? wytlumaczcie mi jak poprawnie go zrobic?... biegne, klikam R, a snake robi cios reka/kolbą. pewnie wymaga to pewnego wyczucia ;]
- czeste loadingi [n/c]
- brak czegokolwiek co moglbym zapoamietac na jakis czas... bossowie? pffffffffffff.... ale musze przyznac, ze ostatnia walka mi sie podobala [cos kolo 25min sie (pipi)ilem ;], bo źle sobie dobralem uzbrojenie ;/]
- skopana fabuła.... xDDDDDDDDDDDDDDDDdd kojima umiescil w grze za duzo roznych wątków, których nie rozwinął, a ktore moglyby wzbogacic głowną linie fabularna.
- snakeowi amputowali chyba kolejne 1/5 mózgu...
- AI? jakie AI? od kiedy zaalarmowani przeciwnicy przebiegaja obok gracza, ktory do nich strzela i szukaja schronienia gdzies w glebi mapy? czy nie powinno to wygladac tak, ze: kolo mnie widzi i chowie sie za pierwsza, lepsza, widoczna przeszkoda terenowa?
koniec, końców... gra jest lepsza niz PO czy tam PO+ o kilka klas, ale to nie wystarczy... tak jak napisalem na poczatku. gra wprowadzila sporo fajnych patentów, które nie zostały dostatecznie rozwiniete... kojima pewnie by powiedzial, ze dostepne 1.6gb na UMD to o wiele za malo. i (pipi) mnie to nie obchodzi... zawsze mozna bylo wydac bardziej dopracowana gre na 2umd :<.
i po cholere wprowadzili do gry az tyle postaci skoro ich byc, albo nie byc, w grze sprowadza sie do 2-3 dialogow, ktore nic nie znacza?
oceny nie wystawie bo to nie jest wymierne...
Inny komentarz (Kazuo):
Kojima naprawdę ostro pojechał po bandzie, serwując wszystkim fanom Węża najgorszy scenariusz z całej serii, uzupełniony beznadziejnymi postaciami (Paz, Coldman, Strangelove - what the f*ck?), praktycznie zerową ilością mocnych zwrotów akcji (pod koniec zaczyna się coś dziać) i momentami tak głupimi zagrywkami, że aż wejście Raidena w Sons of Liberty wydaje się być teraz rewelacyjnym twistem fabularnym. O genialnie rozpisanych dialogach czy zapadających w pamięci cytatach można już zapomnieć. Gra sama w sobie, jako skradanka jest świetna, ale jeżeli ktoś decyduje się na zakup przede wszystkim pod kątem scenariusza, to niech lepiej odłoży sobie kasę na "Lightning Bolt Action".
Jeszcze nie grałem, zagram za jakieś kilka miesięcy. Ale jakoś nie mam ochoty...
#144 Napisany 18 czerwca 2010 - 20:09
#145 Napisany 17 sierpnia 2010 - 10:10
#146 Gość_Zero_* Napisany 17 sierpnia 2010 - 16:48
kowal aż tak źle ? ;o