El Shaddai: Ascension Of The Metatron
#61 Napisany 17 września 2011 - 17:48
#62 Gość_Kazuo_* Napisany 16 października 2011 - 15:02
#63 Napisany 16 października 2011 - 15:03
#64 Napisany 16 października 2011 - 15:24
#65 Gość_Kazuo_* Napisany 16 października 2011 - 15:28
#66 Napisany 31 października 2011 - 12:21
- Design jest boski (nie każdemu może przypaść do gustu), jednakże brak AA (tylko na PS3) jest miejscami bardzo widoczny. W miejscówkach cały czas coś się dzieje- to na plus.
- Walka jest OK- całkiem trudna. Mi brak combosów, tak samo jak mała ilość broni, nie za bardzo przeszkadza, gdyż nie liczyłem na walki takie jak w God of War. Patent z Purification uważam za niepotrzebny, a nawet denerwujący.
- Dialogi i fabuła są całkiem dobre- interesujące. Szybko można załapać, o co mniej więcej chodzi.
- Co do eksploracji...do trybu 2D nic nie mam- plansze są ciekawie wykonane. Natomiast boli statyczna kamera w trybie 3D, czasami nie można trafić w miejsce, do którego się chce trafić.
-Muzyka jest całkiem dobra. Dubbing jest naprawdę niezły, ale brak lipsynca boli.
Gra jest całkiem dobra, ale powinna zostać wypuszczona później, by jej twórcy mogli zarobić.
#67 Napisany 31 października 2011 - 14:06
na normalu jest wiecej platformowki, a mniej walki, a na hardzie wiecej akcji z walką, a mniej platformowania. ciekawe rozwiazanie.
w gre jeszcze nie gralme, opieram sie na tym co napisali w recce w neo+.
#68 Napisany 24 listopada 2011 - 11:35
#69 Napisany 25 stycznia 2012 - 12:05
Artyzm przez duże "A". Absolutnie każda plansza urzeka i w zasadzie tylko w jednej widać typowo japoński klimat, ale i ona może się podobać. W tym tytule nawet ekran "game over" jest pierwszoligowy.
Raz jeszcze, gromkie brawa za cudowną prezentacje.
Muzyka także trzyma bardzo wysoki poziom, choć nie ma już takiej mocy jak oprawa graficzna.
Do samej grywalności również zastrzeżeń nie mam. Pojawiały się zarzuty, że nudno. Cóż, każdy ma swój indywidualny gust. Nie wnikam. Każdy etap to nowe wyzwanie platformowe, jak i ciekawe pomysły. Walka jest tu niejako dodatkiem, zatem o sztampie nie może być mowy. Same pojedynki też mi się podobają. Niby tylko trzy bronie, kombinacji także znacznie mniej niż w Bayo, ale to mało ważne skoro pojedynki dają frajdę.
Całość jest takim KIller7 tej generacji.
Warto mieć w swojej kolekcji.
#70 Napisany 26 stycznia 2012 - 00:56
ponoc wszystko zalezy do tego jaki sie poziom trudnosci weźmie.Do samej grywalności również zastrzeżeń nie mam. Pojawiały się zarzuty, że nudno. Cóż, każdy ma swój indywidualny gust. Nie wnikam. Każdy etap to nowe wyzwanie platformowe, jak i ciekawe pomysły. Walka jest tu niejako dodatkiem, zatem o sztampie nie może być mowy.
im wyzszy poziom trudnosci tym mniej platformowania, a wiecej walki. taki ponoc gra ma myk.
nie wiem czy to prawda, tak w zapce w Neo+ pisali kilka miechów temu.
#71 Napisany 26 stycznia 2012 - 02:59
#72 Napisany 26 stycznia 2012 - 16:49
Taaa....
#73 Napisany 17 kwietnia 2012 - 23:29
Ogólnie cała gra jest jak demo: eskploracja, walka z bossem, platformówka 2/3D, walka z bossem, eksploracja...
Szkoda, że tak zasysa, bo liczyłem na coś dobrego. A tak, to jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że lepiej nie kupować El Shaddai w ogóle. Bue
Fabuła też żałowa, a zakończenie totalnie z żopy.
#74 Napisany 24 kwietnia 2012 - 12:21
Gra jest bardzo dobra, ale też przy tym specyficzna. Nie dla każdego. Podobnie jak Killer7/Asura's Wrath.
#75 Napisany 24 kwietnia 2012 - 12:47
Lepiej kupić kolejnego FPS....
Gra jest bardzo dobra, ale też przy tym specyficzna. Nie dla każdego. Podobnie jak Killer7/Asura's Wrath.
To może rozwiń? Bo z wypowiedzi Shinigamiego dowiedziałem się o El Shaddai dużo więcej, niż z twojej... i obecnie nie mam na tę grę najmniejszej ochoty.
#76 Napisany 24 kwietnia 2012 - 12:49
#77 Napisany 24 kwietnia 2012 - 14:24
Lepiej kupić kolejnego FPS....
lepiej my horse and me 2 czy inną montane
#78 Napisany 24 kwietnia 2012 - 16:31
#79 Napisany 24 kwietnia 2012 - 17:05
#80 Napisany 24 kwietnia 2012 - 18:39
ty masz hanke w profilu, nie ja.To twój wybór. Kupuj i graj w co tam sobie chcesz.
#81 Napisany 24 kwietnia 2012 - 18:40
A kiedy dowiem się, czemu warto zagrać, a Shini jakimś magicznym sposobem nagle stał się fanem FPSów?
Czego jest miłośnikiem mnie nie interesuje.
Natomiast gra jak najbardziej warto się zainteresować. Niebanalna, wyrazista z ciekawą mechaniką. Ludzie marudzą na powielanie schematów w grach, a gdy już otrzymają coś innego zgoła, to też im nie pasuje.
Pasjonacie niezwykłej powłoki, jaką podziwia grający w przygody Enoch'a, także powinni się owym tytułem zainteresować. Psioczenie na taki, a nie inny szkielet walki z bossami, jest bzdurny, ponieważ w takowy sposób można opluwać co druga pozycję: "buee, w StoC całość to walka z niby bossem, podroż do kolejnego przeciwnika i tak w kółko/a w AW to oglądamy spektakl, później coś tam wciśniemy i znowu filmiki".
Podobnie bzdurnie sprawa ma się z zrzędzeniem na elementy platformowe. Być może wynika to z jego gorszego skilla. Ja tam problemów żadnych nie miałem. No, w jednym, jedynym momencie, ale chodziło o znajdźkę (która jest nieobowiązkowa), ale wystarczy pomyśleć, wykazać się niezłym manualem i za pierwszym/drugim razem doskoczymy gdzie trzeba.
Reasumując. Jeżeli ktoś grał w K7 i mu się podobała ta gra, raczej w ES się także odnajdzie. A jak nie.... nowy PES/CoD nadciągają.
#82 Napisany 24 kwietnia 2012 - 18:53
Bzdurne jest narzekanie na elementy rozgrywki, które są według mnie słabe, mój świat runął Myślałem, że właśnie tak się ocenia gry, a tu lipa.
#83 Napisany 24 kwietnia 2012 - 22:00
Jeśli nie podoba ci się design, może ci się nie podobać. Konstrukcja walki z przeciwnikami - dokładnie to samo. Ja nie napisałem nic w stylu "ale Shinigami jest **** złamany, nie podoba mu się to czy tamto. Nie zna się".
Mam po prostu odmienne zdanie nt tej pozycji. To raz. Dwa, narzekasz na dane elementy w niej (bossowie), a w innych ci one już nie przeszkadzają - to tak jakby napisać, że DE jest słaby, ponieważ bossa na hard można jednym ciosem pokonać. Zresztą, skoro masz problem z elementami platformowymi (a inni gracze nie), to nie znaczy, że one są źle skonstruowane, tylko ty jesteś za słaby na nie.
Silisz się na ciętą, odważną ripostę. Sądzisz, że jest trafna. Wyobraź sobie, że wychodzi z tego głupia błazenada i pajacowanie. Takiego typu pstryczki w nos konstruują gimnazjaliści na czatach, a nie dorosłe osoby na forum.
Skoro jako moderator ignorujesz jakiegoś użytkownika, to twój problem. Zawsze miałeś specyficzne podejście do tej funkcji. Ale skoro innej osobie, nawet nie jako użytkownik, ale jak mod, nie potrafisz okazać szacunku i nie stać cię na napisanie "Sylvan" (ja jakoś nie wypisuje "Szinigani") to nie widzę sensu dyskusji z tobą. Jeśli spłodzisz ciekawy post w El Shaddai, czy w innym zakątku forum, nie widzę przeszkód prowadzić dalszego dialogu. A jak masz zamiar zachowywać się jak to oszczędź sobie odpisywania mi. burnstein z ciebie żaden.
Wracając w pełni do Ascension of the Metatron, raz jeszcze podkreślam, że grą warto się zainteresować. Tyle, że to nie GoW III, raczej taka AW - albo urzeknie grającego, albo kupujący stwierdzi po jej zaliczeniu, że to średniak, "buee", czy jak ją tam oceni.
#84 Napisany 24 kwietnia 2012 - 22:27
Sorry, Szini, ale tak to Twoje zachowanie właśnie wygląda.Skoro jako moderator ignorujesz jakiegoś użytkownika, to twój problem. Zawsze miałeś specyficzne podejście do tej funkcji. Ale skoro innej osobie, nawet nie jako użytkownik, ale jak mod, nie potrafisz okazać szacunku i nie stać cię na napisanie "Sylvan" (ja jakoś nie wypisuje "Szinigani") to nie widzę sensu dyskusji z tobą. Jeśli spłodzisz ciekawy post w El Shaddai, czy w innym zakątku forum, nie widzę przeszkód prowadzić dalszego dialogu. A jak masz zamiar zachowywać się jak to oszczędź sobie odpisywania mi. burnstein z ciebie żaden.
#85 Napisany 24 kwietnia 2012 - 22:35
Mówiłem, butthurtOgarnij się, człowieku
Nie, to tak jakby napisać "w innych grach rozwiązano to lepiej i walki z bossami mają jakiś sens. Ścierając się X razy z bossem Y w DMC po każdej walce wiem, że coś osiągnąłem. Tutaj albo boss zostaje pokonany, albo pokonuje mnie. Tak czy tak znika i nikt nawet o tym nie wspomina, a ja niczego nie dostaję". Tru story.Dwa, narzekasz na dane elementy w niej (bossowie), a w innych ci one już nie przeszkadzają - to tak jakby napisać, że DE jest słaby, ponieważ bossa na hard można jednym ciosem pokonać.
Bardzo możliwe, tyle, że qpa123 (post kilka nad moim) też narzeka.Zresztą, skoro masz problem z elementami platformowymi (a inni gracze nie), to nie znaczy, że one są źle skonstruowane, tylko ty jesteś za słaby na nie.
Kradziej już dwa razy pytał o to, dlaczego warto zagrać. A Ty albo piszesz, że mam się wziąć za jakiegoś FPSa (grałem ostatnio w KZ3, też słabe), albo wyskakujesz, z tekstem "bzdurne jest narzekanie na ...".Wracając w pełni do Ascension of the Metatron, raz jeszcze podkreślam, że grą warto się zainteresować.
Meh. Kompletnie by mi to nie przeszkadzało, biorąc pod uwagę, że i tak wiele osób na forum pisze do mnie "Szini".(ja jakoś nie wypisuje "Szinigani")
Przy okazji:
Enoch'a
Nie zaprzeczam.Sorry, Szini, ale tak to Twoje zachowanie właśnie wygląda.
#86 Napisany 14 listopada 2012 - 09:33
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Xbox →
Panzer Dragoon OrtaRozpoczęte przez Tawotnica , 28 kwi 2018 Sega, Smilebit, Xbox, X360, XONE |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Super Meat BoyRozpoczęte przez Nyjacz , 20 kwi 2018 Team Meat, Switch, WiiU, PS4 i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
PlayStation →
EinhänderRozpoczęte przez Tawotnica , 11 kwi 2018 Squaresoft, PS1, PS3, PSP, Vita |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Lords of ThunderRozpoczęte przez Tawotnica , 06 sty 2018 Red, Hudson Soft, TG16, Sega CD i 5 więcej... |
|
|