I znowu. A u was biją murzynów.Bioszczok jest nudny przez połowę gry na tej samej zasadzie co Assassin's Creed.
Bioshock: Infinite
#91 Napisany 16 sierpnia 2010 - 15:54
#92 Gość_Hellmans_* Napisany 16 sierpnia 2010 - 16:26
B1 było nudne na maksa. Tyle w temacie.
Grałeś?
#93 Gość_Zero_* Napisany 16 sierpnia 2010 - 16:32
edit. ale również grałem i było nudno i zwyczajnie, żadnego pierd***cia nie stwierdzono
#94 Napisany 16 sierpnia 2010 - 16:34
Ja grałem i było.Grałeś?
#95 Napisany 16 sierpnia 2010 - 16:40
Tak. Ale możecie spytać o to jeszcze kilkanaście razy.Grałeś?
#96 Napisany 16 sierpnia 2010 - 19:53
Z tego co pisze Ryan wynika że Levine dostrzega to o czym mówię ja, Jedyn, Ryan i Pawlik, więc jak widać jest miejsce na poprawę.
Tak jak mówi Razel, cały świat się z ocenami pomylił i wystawił najwyższe noty grze która nudzi, jest powtarzalna, nie oferuje wiele w trybie single itd, a w CoD jest skradanie, misja z helikopterem ... i multi!!!! Nic, że gadamy o single'u.
PS. Uważajcie murzyni ...
#97 Napisany 16 sierpnia 2010 - 19:57
I znowu. A u was biją murzynów.
Erm, nie do końca. Po prostu nie każdy oczekuje od gier, żeby co sekunda było co innego, dlatego wytykanie tej wady miłośnikom BioShocka (a więc ludzoim, którym ona najzwyczajniej w świecie nie przeszkadza) jest bez sensu. Forza Motorsport 3 jest monotonna jak nie wiem co. Chcesz przekonać jej miłośników, że to wada?
#98 Napisany 16 sierpnia 2010 - 20:11
#99 Napisany 16 sierpnia 2010 - 22:29
Jak tak się zastanawiam, to cała masa gier ma w miarę spójny gameplay i nie stają się przez to nudne, nie rozumiem dlaczego akurat Bioshock miałby taki być. I nie, nie grałem w Cod4, dwójka zanudziła mnie na tyle, że obiecałem sobie kijem tej serii nie ruszać. Żadnymi przykładami sypać nie zamierzam, bo Ryan znów wyskoczy z murzynami (choć tylko potwierdza tym, że faktycznie te inne wymienione gry też są nudne, to powiedzonko wskazuje tylko, że "to nie jest argument" - no może to nie jest argument, ale za to dość dobry sposób na kalibrację skali - jak nisko znajduje się na niej Twoim zdaniem Bioshock? Które gry są mniej, a które bardziej nudne?)
A tak poza tym, Ryan - świat nie kręci się wokół Ciebie. To, że Ciebie nudzi i Ciebie nie zaspokaja, nie oznacza żadnego "nudny i koniec tematu", tylko że gra widać nie jest dla każuali i wypad z tego tematu, mendo internetowa.
#100 Napisany 16 sierpnia 2010 - 23:09
#101 Napisany 17 sierpnia 2010 - 00:26
I to Ty tutaj się przypierniczasz lub "nie rozumiesz i nigdy nie zrozumiesz". Choć najpewniej po prostu uparłeś się, żeby potrollować na temat gry, która nie przypadła Ci do gustu. No faktycznie, w Bioshocku ciągle chodzisz po Rapture i strzelasz do splicerów, i jakoś nigdy to chodzenie i strzelanie nie zmienia się w, bo ja wiem, latanie śmigłowcem. Mechanika wciąż taka sama. Ale za to masz różnorodność w zadaniach, otoczeniu, fabule, tle, możliwościach postaci. Inne rzeczy robisz w Forcie Frolic, inne w tych ogrodach gdzie zbierasz feromony czy co tam, raz musisz kompletować fragmenty skafandra, innym razem pilnować siostrzyczki, innym pstrykać fotki, masz etapy gdzie musisz szybko zwiewać, masz takie gdzie możesz się zakraść do wroga, masz takie gdzie wyskakują znienacka, a oni też mają swoje różne możliwości i różnie się z różnymi walczy. Za nic nie mogę pojąć jak ktoś tam widzi brak różnorodności. A do tego dochodzi całe bogate tło zarysowane w nagraniach i gadkach stojących wyżej niż np. w Arkham Asylum. A porównywanie tego do CoD jest IMO chybione, bo to kompletnie inne gatunki - i cóż, że FPS. Gatunek FPS się rozrósł na tyle , że wypączkowały z niego gatunki kompletnie do siebie nieprzystające i nie dziwi w sumie, że ktoś może kochać jeden, a nie znosić drugiego. Bioshockowi bliżej już do Metroid Prime. I podobnie jak w Metroidzie klepanie splicerów/robali nie jest tam główną treścią, bo leży ona raczej w eksploracji. Dla mnie to ważny element gier. Eksploracji w CoDach: 0%. I tak, słyszałem, że Metroidy niektórych nudzą. Znam też takich, których nudzą gry. Podobno są też tacy, których nudzi życie. Żal mi ich.
#102 Napisany 17 sierpnia 2010 - 01:10
#103 Napisany 17 sierpnia 2010 - 09:42
#104 Napisany 17 sierpnia 2010 - 10:34
#105 Napisany 17 sierpnia 2010 - 11:15
Ja naprawdę rozumiem, że wielu ludziom podobał się Bioshock. Napisałem to kilka razy. Ale ja dostrzegam w nim rzeczy, które nie przypadają mi do gustu i które uniemożliwiają mi granie w BS.
fixed
#106 Napisany 17 sierpnia 2010 - 11:28
#107 Napisany 17 sierpnia 2010 - 15:00
I nie przypominam sobie, bym jechał po ludziach (cytat?) zresztą żaden miłośnik QTE się chyba nie odzywał, jedyni obrońcy występowali z argumentem "to nie jest takie złe, jeśli ikony są małe" oraz "może inaczej byłoby lepiej, ale trudno to zrobić". Poza tym ja podawałem konkretne argumenty i uzasadnienia - Ty nie. Wolę dobry gameplay od złego i nie sądzę, by ktokolwiek wolał inaczej - problem w tym, że nie każdy sobie wyobraża, że może być lepiej - jak z tym Kratosem. Ok, klepię przyciski, on robi fajne rzeczy. Może byłoby fajniej, jakby naprawdę reagował na moje rozkazy, ale nie bardzo sobie wyobrażam jak miałoby to działać. A ja sobie wyobrażam. I nawet radziłem sprawdzenie Arkham Asylum. I sądzę, że każdy sprawdził, bo po tym argumencie nikt już nie twierdził, że się mylę.
#108 Napisany 18 sierpnia 2010 - 13:58
http://gamersyde.com...te-9790_en.html
Jakość obrazu i rozdzielczość tekstur są zbyt wysokie jak na obecne konsole, ale design jest ciekawy
#109 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:06
#110 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:09
Od czego są PC :]Dwa screeny:
http://gamersyde.com...te-9790_en.html
Jakość obrazu i rozdzielczość tekstur są zbyt wysokie jak na obecne konsole, ale design jest ciekawy
A po za tym... cleavage
Wygląda jak Little Sister w wieku 16 lat
#111 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:16
Koleś z drugiego screena to ewidentnie kawaler.Dwa screeny:
http://gamersyde.com...te-9790_en.html
Jakość obrazu i rozdzielczość tekstur są zbyt wysokie jak na obecne konsole, ale design jest ciekawy
#112 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:17
Anyway moim zdaniem argument, ze Bioshock byl nudny jest z tyleczka jezeli gry sie nie skonczylo. Mozna natomiast powiedziec, ze komus nie podszedl, bo w Bio poza gameplay'em polegajacym na kombinowaniu z plazmidami, ukladaniem strategii na Big Daddy'ego, rozwalaniem splicerow, robieniem fotek czy ratowaniem little sisters, chodzilo przede wszystkim o odkrywanie ciekawych lokacji, poznawanie tajemnic rapture i tego co sie z rapture stalo. Do tego slynne zwroty fabularne z "would you kindly" na czele, ktore niezle potrafily namieszac stanowily o geniuszu tej gry. Dlatego dwojka pomimo ulepszen w gameplay'u w moim przekonaniu byla po prostu chu.owa. I dlatego tez uwazam, ze Infinite ma szanse znowu pokazac geniusz tej serii, bo dostajemy nowe miasto, nowa epoke i nowe mozliwosci.
#113 Gość_lupinator_* Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:21
Bardzo podoba mi się ten komiksowy design postaci. Pasuje do klimatu i nadaje całości bardzo ciekawy feeling jeszcze bardziej oderwany od rzeczywistości.Dwa screeny:
http://gamersyde.com...te-9790_en.html
Jakość obrazu i rozdzielczość tekstur są zbyt wysokie jak na obecne konsole, ale design jest ciekawy
#114 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:31
Jak śmiesz obrażać autorytet Ryan'a. Albo się z nim zgadzasz albo jesteś zakrzyczany jak przez dzieciaka. Pamiętaj na tym forum tylko Ryan ma rację i nikt inny. Od wczorajszej "nowiny" w temacie o ME2 zaczyna się dziać to samo co tutaj(wiadomo, że gra była crapem ).ja mam pytanie z innej beczki... gdy pyta sie ryan'a czy gral w gre to na 95% z nich odpowiada, ze gral u kumpla. Skoro u kumpla to ile rzeczywiscie mial kontaktu z gra? 5minut? 1h? No i jak mogl grac u kumpla, jak mowi, ze nie ma przyjaciol.
A na grę czekam bo Bioshock był naprawdę dobrą grą, która mi się spodobała i wiem mniej więcej czego się spodziewać.
#115 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:33
To dotyczy starych gier i wtedy masę czasu spędzałem z ludźmi z pracy. Czas zależy od gry. Rock Banda nie mam a spędziłem z grą kilkadziesiąt godzin. W Bourne grałem raptem kilkanaście minut, o czym zresztą powiedziałem. Bioshocka przeszedłem demo u siebie i mi się nie podobało. Później kumpel chciał mnie przekonać, żebym zagrał, bo dalej się robi ciekawiej. Nie podzieliłem tej opinii, ale Dead Space, które chciał ode mnie, i tak dostał.ja mam pytanie z innej beczki... gdy pyta sie ryan'a czy gral w gre to na 95% z nich odpowiada, ze gral u kumpla. Skoro u kumpla to ile rzeczywiscie mial kontaktu z gra? 5minut? 1h? No i jak mogl grac u kumpla, jak mowi, ze nie ma przyjaciol.
Kretyński argument, bo jak mam skończyć grę, która mnie nudzi? Na siłę, bo Jaśnie Pan Zeratul tak każe? Get a life. Zmuszałbym się, gdybym grę recenzował i ludzie mieli polegać na mojej opinii. Ale tak nie jest.Anyway moim zdaniem argument, ze Bioshock byl nudny jest z tyleczka jezeli gry sie nie skonczylo.
#116 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:38
Jak śmiesz obrażać autorytet Ryan'a...
Kto jest autorytetem Ryana i dlaczego go obrażacie? Mówić!
#117 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:41
Fingus, oczywiście.Kto jest autorytetem Ryana
#118 Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:57
gra starcza na ok 10-15h a ty po 15 poczatkowych minutach bo demo mialo wlasnie w tym momencie miejsce juz cie znudzilo i odrzucilo od gry? Nie ma co sie dziwic, ze grasz jedynie w gry Arcade. Do tego zupelnie ignorujesz argument o tym, ze nie samym gameplay'em Bioshock stoi. Ciezko wczuc sie w atmosfere panujaca w rapture grajac w demo czy u kumpla. Gra nie jest Arcade wiec po prostu nie jest gra dla ciebie, ale z pewnoscia nie jest nudna.To dotyczy starych gier i wtedy masę czasu spędzałem z ludźmi z pracy. Czas zależy od gry. Rock Banda nie mam a spędziłem z grą kilkadziesiąt godzin. W Bourne grałem raptem kilkanaście minut, o czym zresztą powiedziałem. Bioshocka przeszedłem demo u siebie i mi się nie podobało. Później kumpel chciał mnie przekonać, żebym zagrał, bo dalej się robi ciekawiej. Nie podzieliłem tej opinii, ale Dead Space, które chciał ode mnie, i tak dostał.
Kretyński argument, bo jak mam skończyć grę, która mnie nudzi? Na siłę, bo Jaśnie Pan Zeratul tak każe? Get a life. Zmuszałbym się, gdybym grę recenzował i ludzie mieli polegać na mojej opinii. Ale tak nie jest.
Wydawalo mi sie, ze robiles na hot zlocie wyklad o lasicy i o jakosci komentarzy w polskim internecie. Stwierdzenie "gra jest nudna" jest z twojej strony przeklamaniem pokroju "linux jest lepszy od windowsa".
#119 Napisany 18 sierpnia 2010 - 15:12
Naucz się czytać to, co cytujesz. Grałem później sekcję z Big Daddym u kumpla, bo chciał mnie przekonać, że gra jest kozacka.gra starcza na ok 10-15h a ty po 15 poczatkowych minutach bo demo mialo wlasnie w tym momencie miejsce juz cie znudzilo i odrzucilo od gry?
#120 Napisany 18 sierpnia 2010 - 15:17
acha... wow. No to widziales w ch*j. Normalnie starczy, zeby wypowiedziec sady, ze gra jest nudna.Naucz się czytać to, co cytujesz. Grałem później sekcję z Big Daddym u kumpla, bo chciał mnie przekonać, że gra jest kozacka.
Czytalem kiedys conana, przeczytalem pierwsze 5 stron i 3 strony w srodku. Ksiazki o Conanie sa nudne.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|