Metal Gear Solid
#151 Napisany 28 maja 2008 - 19:54
#152 Napisany 28 maja 2008 - 20:33
Pikseloza na LCD nie jest taka zła, większe skrzywienie miałem odpalając po raz pierwszy Snake Eatera o_O Ale co fakt, to fakt, jakoś gra po tylu latach jest lekko... nudnawa. Gameplay jest zbyt przestarzały
#153 Napisany 28 maja 2008 - 21:44
#154 Gość__* Napisany 29 maja 2008 - 09:39
#155 Napisany 29 maja 2008 - 10:00
Klimat niesamowity ale jako uber- fan wszystkich części muszę przyznać, że powrót do gameplayu jedynki jest bolesny. Zresztą tak samo jest z Tomb Raiderem, dlatego zagrywałem się w Anniversary.
#156 Napisany 01 lipca 2008 - 21:57
Cała kniga napisana jest w bardzo amerykańskim stylu przez autora kilku tomów Splinter Cell. Niestety to widać. Głupie dowcipy, brak tej lekkości prowadzenia akcji, wulgarny język. Ech, nie chcę mi się opisywać, przepiszę kilka przykładów co ciekawszych kawałków.
- pamiętacie jak wyglądała rozmowa Meryl ze Snakiem przed otworzeniem drzwi hangaru, co? Dowiedziała się, że on to on, pożartowali sobie, widać było jej uwielbienie. To tu tak nie ma. Dwie wypowiedzi Meryl:
(o otworzeniu drzwi i znajdowaniu sprzętu do tego) "Mister, by the time you'ce found the security system, they'll have already launched a nuke."
"It's a civilian base. For development of the Metal Gear. Do you kno what that is?"
- podczas ich pierwszego spotkania Snake powiedział Meryl, że ma oczy żółtodzioba, prawda? W książce tego nie było. Ale co ciekawe przy wsadzeniu później tekstu z gry Meryl jednak wspomina "Oh, right. Rookies eyes, huh?"
- sama walka Snake'a z Mantisem. W skrócie wyglądała tak: Mantis opanowuje Meryl, Wąż sprzedaje jej lepa i dziewczyna pada. Później pokazuje mu się Miller i idą razem do lunaparku. Okazuje się, że Snake chodził tam za młodu. Ogólnie iluzja całkiem fajna i robiąca Wężowi wodę z mózgu. Jak się z niej wyrwał, to Mantis zaczął rzucać meblami, Snake go powyzywał od odmieńców i innych zjebów, Mantis jego też niezbyt szanował, wreszcie Wężuś do niego strzelił dwa razy. Mantis podniósł Meryl by zabiła się, Snake strzelił mu w kolano. Przez cały czas obaj po sobie jechali. Nagle gadka wyjęta z gry i nastrój się zmienia, Mantis przeprasza, Snake jest miły. Ech...
- podczas tortur Ocelot nie ma uciętej dłoni zawiniętej bandażem. Ma protezę dłoni. Ciekawe tylko skąd.
I to tylko kilka głupich przykładów, takich rzeczy jest więcej. Oprócz tego są małe przeinaczenia, Snake dużo zabija i zachowuje się jak burak. A później nagle wychodzą teksty z gry i jeden obraz Węża nie pasuje kompletnie do drugiego. Ale nie powiem, czytanie, że Snake gdzieś tam wchodzi i widzi kilku strażników, a ja sobie to sam w głowie układam w obraz z gry jest niczego sobie
A teraz coś milszego. Książka jest w większości zgodna z nowościami z czwórki. Wiemy więc, że doktor Clark to kobieta (szkoda tylko, że Naomi też to wie, kłóci się ten fakt z rzeczą z MGS Database), Mantis strzela też całkiem fajną przepowiednię:
"Wait... I see you... Must be decades fron now... You are old... with a gun in your mouth..."
Widać światełko w tunelu?
#157 Napisany 02 lipca 2008 - 22:06
#158 Napisany 03 lipca 2008 - 09:45
#159 Napisany 03 lipca 2008 - 10:00
#160 Napisany 03 lipca 2008 - 19:56
#161 Gość__* Napisany 03 lipca 2008 - 20:18
#162 Napisany 03 lipca 2008 - 21:41
To on/ona badała Gray foxa?Wiemy więc, że doktor Clark to kobieta
#163 Napisany 04 lipca 2008 - 09:26
Badała? Przerobiła go na to czym jest, a nie tylko badałaTo on/ona badała Gray foxa?Wiemy więc, że doktor Clark to kobieta
#164 Napisany 04 lipca 2008 - 09:54
#165 Napisany 04 lipca 2008 - 09:58
#166 Napisany 04 lipca 2008 - 12:09
#167 Napisany 04 lipca 2008 - 12:25
#168 Napisany 08 lipca 2008 - 18:53
co ja niniejszym uczyniłem, empik jest fajny - wybierając dostawę do ich salonu nie płacimy za przesyłkę
#169 Napisany 08 lipca 2008 - 19:05
Marudy, ja ostatnio przeszedłem MGSa i twierdzę, że nic a nic nie stracił ze swojej grywalności.
Zatwardziały fanboj
#170 Gość__* Napisany 08 lipca 2008 - 19:15
Nie Spytaj Lisa, że to nieprawda, on też gra teraz To Wy marudzicie, o!Marudy, ja ostatnio przeszedłem MGSa i twierdzę, że nic a nic nie stracił ze swojej grywalności.
Zatwardziały fanboj
#171 Napisany 08 lipca 2008 - 19:17
#172 Napisany 10 lipca 2008 - 16:25
Jestem natomiast ciekaw jak to jest z Meryl - z bazy uciekałem z Otaconem mimo, że w czasie walki z Liquidem [szkoda mi go bo jego argumenty bardziej do mnie przemawiały] zdażyłem go pokonać raz, dwa - OCB ?
#173 Napisany 10 lipca 2008 - 16:28
#174 Napisany 10 lipca 2008 - 16:48
Jestem natomiast ciekaw jak to jest z Meryl - z bazy uciekałem z Otaconem mimo, że w czasie walki z Liquidem [szkoda mi go bo jego argumenty bardziej do mnie przemawiały] zdażyłem go pokonać raz, dwa - OCB ?
Aras ma racje. Nie chciało Ci się przetrwać kolejnej fazy tortur. Żaden z Ciebie chyży sportowiec Pozatym pewnie ominął Cie jeden z najsławniejszych motywów przebijania 4 ściany!!!oneone1111elven
#175 Gość__* Napisany 10 lipca 2008 - 16:48
#176 Napisany 10 lipca 2008 - 17:28
Dokładnie to samo myślę o fabule tej części, ale nikt mnie nie słuchaJest bardziej kompletna, jaśniejsza i solidna niż w dwójce. Pod względem konstrukci i wyważenia akcji i scen dialogowych to moim zdaniem wzór. Jedynka nie jest w żaden sposób przeładowana akcją jak trójka ani też nie posiada przegadanych momentów jak monologi w dwójce
Cwany graj jeszcze raz, albo ładuj sejwa sprzed tortur!
#177 Napisany 10 lipca 2008 - 22:22
Aras ma racje. Nie chciało Ci się przetrwać kolejnej fazy tortur. Żaden z Ciebie chyży sportowiec Pozatym pewnie ominął Cie jeden z najsławniejszych motywów przebijania 4 ściany!!!oneone1111elven
Faktycznie po drugiej próbie wcisnąłem select bo grałem trochę "na pałę" by poznać fabułe - na rozkimanie detali przyjdzie jeszcze czas i na pewno przejdę całość jeszcze raz w wakajce.
Z tymi ścianami to chodzi ci o c4 i te niebieskie miejsca ?
ps. "Prezydent" to George Sears aka Solidus Snake ?
ps2. mam nadzieję na remake wojny w Zanzibarze bo biorąc pod uwagę nawiązania z części pierwszej jak i "update" pewnych wydarzeń w czwórce to nie ma bata - Kojima musi ta historię opowiedzieć jeszcze raz dla nowego pokolenia ery playstation
#178 Napisany 10 lipca 2008 - 22:34
Z tymi ścianami to chodzi ci o c4 i te niebieskie miejsca ?
Nie. W PSXE od dawna jest hype na gry przebijające 4 ściane. Twórca gry komunikuje się bezpośrednio z graczem, pomijając głównego bohatera. W MGS doktor Naomi, po torturach, mówi żebyć przyłożył sobie pada do ramienia ponieważ to pozwoli jej ukoić Twój ból.
#179 Napisany 10 lipca 2008 - 23:01
#180 Gość__* Napisany 12 lipca 2008 - 10:11
ach to albo Psycho Mantis gdy rozkazuje nam polożyć pada na ziemi by udowodnić swe możliwości - 10 lat temu to mogło robić wrażenie
Na mnie to robi wrazenie do tej pory. Zebyscie widzieli miny moich kolegow jak walczylem z Mantisem. Bezcenne!