On tour bylo wogole dobre? Bo to jedyny ssx jakiego nie wyprobowalem procz tego na Wii.
174 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:48
#62 Napisany 19 kwietnia 2011 - 21:53
Mnie się bardzo podobało, ale to też jedyny SSX w którego grałem na poważnie, więc nie mam porównania.
#63 Napisany 20 kwietnia 2011 - 21:03
Drop pointy były już w SSX 3...
te dev diary nieźle mnie hajpują, wszystko to o czym mówią developerzy pasuje mi w 100%, zaczynam wierzyć, ze to będzie SSx na miare next-genów
te dev diary nieźle mnie hajpują, wszystko to o czym mówią developerzy pasuje mi w 100%, zaczynam wierzyć, ze to będzie SSx na miare next-genów
#64 Napisany 03 czerwca 2011 - 13:04
Pre-Alpha Gameplay:
#65 Napisany 03 czerwca 2011 - 18:00
Wiele to tam nie ma, grafa nie urywa, góra niczym z SSX3. Malo SSXa w tym trailerze.
#66 Napisany 04 czerwca 2011 - 22:48
Gameplay z nowym ficzerem - deformacja terenu. Jest dynamicznie, efekciarsko, ładnie - podoba mi się
#67 Napisany 04 czerwca 2011 - 22:51
bardzo spoko gra, ale później była obłędnie trudna i spasowałem. Ale grało sie bardzo fajnie, no i ma niezły ostOn tour bylo wogole dobre? Bo to jedyny ssx jakiego nie wyprobowalem procz tego na Wii.
#68 Napisany 04 czerwca 2011 - 22:57
Dobrze jest. Przyda się jeszcze trochę kolorów i na pewno będzie kupowana. Nie na premierę, ale na pewno.
#69 Napisany 05 czerwca 2011 - 06:48
Kurde, ale nie jest to Amped który stawiaj na realizm i to mnie boli, ale wiadomo - to SSX. Jestem głodny snowboardu, więc zapewne kupię - chyba, że wyjdzie słaba gra.
#70 Napisany 05 czerwca 2011 - 08:05
Narazie pokazali pustą górę, a już mi się bardzo podoba Triki bardzo ssx'owe, design skoczni, który kocha każdy fan tej serii i tylko rzeczywiście coś kolorków za mało.
Jestem ciekaw czy skoro chcą pokazać prawdziwe góry to zrezygnują z tras np przez miasto nocą (jakie były w każdym poprzednim SSX) - przy czymś takim to by mogli grafę dopiero odjebać
Jestem ciekaw czy skoro chcą pokazać prawdziwe góry to zrezygnują z tras np przez miasto nocą (jakie były w każdym poprzednim SSX) - przy czymś takim to by mogli grafę dopiero odjebać
#71 Napisany 05 czerwca 2011 - 08:21
Mam nadzieję, ze będzie tak jak w SSX3 czyli mix gór i tras zaprojektowanych pod wyścigi (Ruthless Ridge ). Choć to co pokazali teraz wygląda mi na mix jednego z drugim więc w ostateczności jest to mniejsze zło...
#72 Napisany 17 sierpnia 2011 - 08:44
#73 Napisany 17 sierpnia 2011 - 10:52
Biore w ciemno. Ale bardziej dlatego ze nie ma dobrego snowboardu na obecna generacje.
#74 Napisany 17 sierpnia 2011 - 11:01
Biorę w ciemno, bo nowy SSX uderza w to co podobało mi się w trójce - góra i Ty.
#75 Napisany 17 sierpnia 2011 - 11:39
Wygląda mega miodnie więc jestem wstępnie zainteresowany.
#76 Napisany 17 sierpnia 2011 - 11:41
gra od ea więc szybko stanieje :diabołek:
#77 Napisany 29 sierpnia 2011 - 23:05
#78 Napisany 17 listopada 2011 - 12:18
#79 Napisany 17 listopada 2011 - 22:09
Tak jak pisałem - czekam do premiery i biorę.
#80 Napisany 17 listopada 2011 - 22:26
Fajna gierka może być, ogólnie lubię sobie czasem pooglądać w TV snowboard i od trailera na E3 zaczałem się jarać tą gierką.
#81 Napisany 18 listopada 2011 - 13:22
Ja nowym SSXem jaram się od pierwszego info. Grałem w 1 i 2 część na PS2, teraz licze na ponowny wygrzew, a po tych wszystkich trailerach jestem spokojnej myśli, będzie dobrze.
#82 Napisany 18 listopada 2011 - 22:52
Bliżej jej do SSX3 z tego co widze niż do TRICKY....o ile w okresie zimowym nie najdzie mnie chęć na wirtualny snowboard to raczej odpuszczę jesli recki jednoznacznie stwierdza, ze nie jest zbyt udana częścia.
#83 Napisany 21 grudnia 2011 - 19:48
!
Wygląda świetnie. Oby do premiery.
Wygląda świetnie. Oby do premiery.
#84 Napisany 21 grudnia 2011 - 21:46
Jest dobrze. Co prawda nie porwały mnie przygrywające kawałeczki i nie widzę potrzeby dla cofania czasu rodem z Farsy, ale jest dobrze.
#85 Napisany 22 grudnia 2011 - 00:34
Całość wygląda bardzo obiecująco. Natomiast cofanie czasu średnio mi tu pasuje, ale co zrobisz, takie czasy.
#86 Napisany 22 grudnia 2011 - 07:17
Wygląda bardzo dobrze, ale mi też cofanie czasu trochę nie pasuje w takiej grze.
#87 Napisany 22 grudnia 2011 - 11:22
Na pewno ułatwia to rozgrywkę, a tego pomału mam w grach dość.
#88 Napisany 22 grudnia 2011 - 11:37
Realizm powiadacie...
#89 Napisany 22 grudnia 2011 - 12:07
Taa...bo te triki co można w gierce robić, to i w realu można wyczyniać.
Wracając do cofania czasu - wystarczy nie używac tej opcji, nikt za nas przycisku przeciez nie wciśnie.
Wracając do cofania czasu - wystarczy nie używac tej opcji, nikt za nas przycisku przeciez nie wciśnie.
#90 Napisany 22 grudnia 2011 - 13:35
Wolę w realu obić dupsko, a przed TV skakać jak Małysz. Amped pod tym względem mnie nudziło. Za to soundtrack w nowym SSX jakoś zawodzi. Zbieranina licencji tego co jest na topie. Oby był custom soundtrack. Noi pewnie wyrwą z gry masę contentu dla DLC.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
EA Sports FC 24Rozpoczęte przez Pico , 10 lip 2023 EA Vancouver, EA Romania i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
FIFA 20Rozpoczęte przez Tawotnica , 08 cze 2019 EA, EA Sports, PS4, XONE, Switch i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Xbox →
Panzer Dragoon OrtaRozpoczęte przez Tawotnica , 28 kwi 2018 Sega, Smilebit, Xbox, X360, XONE |
|
|