174 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 22 grudnia 2011 - 16:53
Do Amped SSX nigdy startu nie miał, ale ja preferuję symulację bardziej gdyż uwielbiam ten sport. Soundtrack w Apmed2 i 3 też miażdżył jaja - imo jeden z najlepszych jakie słyszałem - szczególnie z drugiej części.
Z braku laku kupuję SSX'a bo brakuje mi już od dawna dobrego snowboardu.
Z braku laku kupuję SSX'a bo brakuje mi już od dawna dobrego snowboardu.
#92 Napisany 22 grudnia 2011 - 16:56
Co kto lubi, gry jednak powinny cieszyć nie frustrować.
#93 Napisany 22 grudnia 2011 - 17:07
Ta? Powiedz to twórcom Super Meat Boya.
#94 Napisany 22 grudnia 2011 - 17:20
Ciecie niech popatrzą w stronę VVVVVV jak zrobić trudną grę, która stawia przed graczem wyzwania, a nie frustruje cholera wie czym.
#95 Napisany 23 grudnia 2011 - 22:06
SSX wyladuje w sklepach 2 marca. Powód przesunięcia? Dopieszczenie detali. Tja.....
#96 Napisany 07 stycznia 2012 - 00:23
EA pokazało okładkę.
#97 Napisany 07 stycznia 2012 - 00:25
Ciekawe jaka będzie nasza.
#98 Napisany 07 stycznia 2012 - 15:35
Co to za exclusive content?
#99 Napisany 07 stycznia 2012 - 15:38
Jest napisane, że góra Fuji
#100 Napisany 07 stycznia 2012 - 16:18
Świetna okładka , chcę taką samą u nas . Jak narazie SSX zapowiada się nieźle i zachęca do zakupu , w poprzednie odsłony nie grałem więc może dam jej szanse jak potanieje .
#101 Napisany 07 stycznia 2012 - 16:43
Jest napisane, że góra Fuji
Nie doczytałem tego
#102 Napisany 12 stycznia 2012 - 23:09
Strasznie crapczasty launch trailer:
#103 Napisany 12 stycznia 2012 - 23:43
No fakt, nie jest jakiś super, ale ślizg po przewalonym drzewie daje rade. :]
#104 Napisany 12 stycznia 2012 - 23:52
Panie, jaki to launch trailer. Zwykły zwiastun.
#105 Napisany 12 stycznia 2012 - 23:54
Panie, jaki to launch trailer. Zwykły zwiastun.
I do tego fajny.
#106 Napisany 12 stycznia 2012 - 23:55
Mi sie podoba ale oprawa czerepa nie ryje
#107 Napisany 13 stycznia 2012 - 00:47
THPS 2 też ma ujową oprawe a bije te nowe tony hawki na głowe.
#108 Napisany 13 stycznia 2012 - 09:05
Masz racje to zmienia postac rzeczy
#109 Napisany 17 stycznia 2012 - 12:10
Zoe na trailerze.
Zapowiada się dobra szpila.
#110 Napisany 22 lutego 2012 - 22:13
Demo obadałem na PS3.
Oprawa jak z SSX 3 w HD, zero nowości, zero podjarki, zero klimatu SSX, trasa beznadziejna, design menusów zieeeeeeeeew, muza ch*jowa, gra piecowa.
Tego mozna sie było spodziewać.
Oprawa jak z SSX 3 w HD, zero nowości, zero podjarki, zero klimatu SSX, trasa beznadziejna, design menusów zieeeeeeeeew, muza ch*jowa, gra piecowa.
Tego mozna sie było spodziewać.
#111 Napisany 22 lutego 2012 - 22:58
Też zagrałem przed chwilą...Trasa z tutoriala słaba, bez polotu, bez ssx'owego feelingu. Następna trochę lepsza i daje jakąś tam nadzieje na bardziej wyczesane pomysły w pełnej wersji. Grafa słaba, ja wiem, że powinno być na maxa biało bo to śnieg, ale gdzie jakiś mega efekt słońca? Lodu? Gdzie jakiś helikopter nad trasą, ewentualnie samolot wywalający w górę śnieg?Gdzie się podział genialny fiolet i mu podobne kolory z SSX'a? Sterowanie też jakieś aż nazbyt czułe, rozłożenie przycisków bezsensu (boost ma być pod kwadratem ), tyle dobrego, że triki można ustawić pod kwadrat,trójkąt, kółko zamiast drugiego analoga.
Mimo wszystko....gierkę kupie. Mimo tych wszystkich wad ciężko mi było się oderwać, triki dalej są w wykonaniu wchuj przyjemne, muzyka mi się podoba, a do reszty chyba się przyzwyczaje. Mam nadzieję...
No i dem odrzucających było już sporo w moim życiu, a pełna wersja dawała czadu - tu liczę na to samo.
Mimo wszystko....gierkę kupie. Mimo tych wszystkich wad ciężko mi było się oderwać, triki dalej są w wykonaniu wchuj przyjemne, muzyka mi się podoba, a do reszty chyba się przyzwyczaje. Mam nadzieję...
No i dem odrzucających było już sporo w moim życiu, a pełna wersja dawała czadu - tu liczę na to samo.
#112 Napisany 23 lutego 2012 - 00:09
Demo obadałem na PS3.
Oprawa jak z SSX 3 w HD, zero nowości, zero podjarki, zero klimatu SSX, trasa beznadziejna, design menusów zieeeeeeeeew, muza ch*jowa, gra piecowa.
Tego mozna sie było spodziewać.
Umrzyj.
Demko wypas, dokładnie to, czego chciałem i zero zawodu. Stary, dobry SSX powraca
#113 Napisany 23 lutego 2012 - 00:11
Mnie też się spodobało
#114 Napisany 23 lutego 2012 - 00:20
demko kosior!
sterowanie klasyczne można ustawić w opcjach, ale po przesiadce z nowego wydawało się średnio intuicyjne.
sterowanie klasyczne można ustawić w opcjach, ale po przesiadce z nowego wydawało się średnio intuicyjne.
#115 Napisany 23 lutego 2012 - 00:27
Oprawa jak z SSX 3 w HD, zero nowości, zero podjarki, zero klimatu SSX, trasa beznadziejna, design menusów zieeeeeeeeew, muza ch*jowa, gra piecowa. Tego mozna sie było spodziewać.
każdy ma jakieś tam swoje zdanie, ja w 2003r. grając w SSX'a czułem banie, po włączeniu tego demka czuje to samo co w 2003r. więc ja nie wiem hm... może ten twój SSX był inny
#116 Napisany 23 lutego 2012 - 07:12
Ssx to przedewszystkim pokrecone trasy pelne bajerow, fajerwerkow etc a tutaj zjezdzamy z nudnej gory, co z tego co jest masa skoczni i rurek kiedy ciagle wszystko wyglada tak samo, trasa z dema wyglada jak z jakiegos edytora, mam nadzieje ze to trasa tutorialowa. Czekam teraz na recki, moze one zweryfikuja jak jest z fullem ale nie zostalem porwany, szczegolnie przez oprawe ktora jak pisal ney jest pozbawiona jakichkolwiek fajnych efektow, nie wspominajac o wyskakujacych na horyzoncie drzewach
#117 Napisany 23 lutego 2012 - 11:38
Ja za to podchodzilem do tej gry sceptycznie, ale po ograniu dema zrozumialem jak bardzo brakuje mi takich nieskillowych, max-wykreconych arcade'owek. W dobie, gdzie gry sie upraszcza do granic mozliwosci, by byly bardziej przystepne lub podrabiania symulacji (Skate) taki SSX okazuje sie swietna, prosta gierka do pogrania na chillu lub po bacie w zimne wieczorki. Za pol ceny biore z miejsca.
#118 Napisany 23 lutego 2012 - 12:17
Demo spoko, mojemu dziecku się bardzo podoba. Nie wiecie, czy jest opcja na 2 na podzielonym ekranie? Bo nigdzie nie mogę tej informacji znaleźć.
#119 Napisany 23 lutego 2012 - 12:47
W grze w ogóle nie ma trybu normalnej rywalizacji (tylko duchy, RidersNet), więc nie ma też splita.
#120 Napisany 23 lutego 2012 - 12:52
FAIL. Wciska sie multi do gier, ktore teoretycznie dalyby sobie rade i bez tego trybu, a taki SSX nie posiada nawet splita? Lipa, straszna lipa
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
EA Sports FC 24Rozpoczęte przez Pico , 10 lip 2023 EA Vancouver, EA Romania i 7 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
FIFA 20Rozpoczęte przez Tawotnica , 08 cze 2019 EA, EA Sports, PS4, XONE, Switch i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Xbox →
Panzer Dragoon OrtaRozpoczęte przez Tawotnica , 28 kwi 2018 Sega, Smilebit, Xbox, X360, XONE |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Super Meat BoyRozpoczęte przez Nyjacz , 20 kwi 2018 Team Meat, Switch, WiiU, PS4 i 3 więcej... |
|
|