A po co? Przecież i tak odpala się własną muzykę.O dźwiękach z litości nie wspomnę (1/10 ... naprawdę mogliby nad nimi popracować ...)
#1141 Napisany 24 lutego 2008 - 22:00
#1142 Napisany 24 lutego 2008 - 22:02
#1143 Napisany 25 lutego 2008 - 00:28
A to niby tylko tak da się to sprawdzić. No ale zaraz wejdzie (nie napiszę kto , by pewna osoba znowu nie trzasnęła 1x za prywatę) i napisze ,ze lagów to VF5 nie ma w ogóle.Dla Europejczyka prawie niemowożliwe jest to sprawdzić ze względu na lagi.
A to tak w każdym fighterze niemal z każdą postacia.Akira ma tak głęboką fabułę, że mała bania XD
Cóż to nie Suikoden .
Powiada się iz tak mówią tekkenowcy....Dziwi mnie tylko wszechobecny plastik, zwłaszcza postaci. Strasznie sztucznie to wygląda i odejmuje uroku.
A nie mówiłem.a system walki? Wolę tekkenowy
Pewnie, każdy ma inny gust i o niech sie nie dyskutuje - co najwyżej kara jak sposobność się ma....
Jednak system VF jest :
1-bardziej techniczny;
2-nie tak kapiarski jak tekkenowy
No i fakt,że nie gra sie do dwóch błędów tylko.
w VF5 gra się nieco inaczej.
Ja mam w VF4e kilkadziesiąt tys. walk a w VF5 kilkanaście k i muszę ci powiedziec, że znasz sie na rzeczy a twe zdanie po tych raptem chwilach jak sam piszesz, się nie zmieni - mówię o systemie.Ale kilka walk to za mało, bym mógł mówić cokolwiek więcej.
A niby jak inaczej?Ale gra zdecydowanie next-genowa pod względem tylko oprawy. Graficznej.
I znowu kwestia gustu. Jak dla mnie VF5 w tym aspekcie jest produktem nader kompletnym, a juz drący hape El Blaze/Brad tylko przekonują grającego.O dźwiękach z litości nie wspomnę (1/10 ... naprawdę mogliby nad nimi popracować ...)
Fakt mawashi-geri na żywo tak nie brzmi, no ale to juz czepianie się.
A po co? Przecież i tak odpala się własną muzykę.
Scorpio piszę o dźwiękach uderzeń oraz to co zawodnicy wyduszają z siebie a nie muzyce....
#1144 Gość__* Napisany 25 lutego 2008 - 00:36
Japończycy grają lepiej od całej reszty. Dla Europejczyka prawie niemowożliwe jest to sprawdzić ze względu na lagi.
No ale zaraz wejdzie (nie napiszę kto , by pewna osoba znowu nie trzasnęła 1x za prywatę) i napisze ,ze lagów to VF5 nie ma w ogóle.
Udowodnij mi, ze napisalem gdziekolwiek, ze z Japonczykami nie ma lagow - oczywiscie nie uda ci sie i oznacza to, ze jak zwykle chrzanisz bez ladu i skladu.
PS. Nie pogrubiles literki "i" spryciarzu od siedmiu bolesci.
#1145 Napisany 25 lutego 2008 - 01:32
Chyba nie sądzisz,iz będę kilkanaście stron wertował by ci cytować to co kiedyś naskrobałeś.
p.s. Mówisz....
#1146 Napisany 25 lutego 2008 - 03:38
W Londynie stoi automat VF5, a jednak czołówka i tak gra online.
Przy dobrym połączeniu praktycznie nie ma różnicy od offline.
Z Japońcami jednak Europa nie może mieć dobrego połączenia.
#1147 Gość__* Napisany 25 lutego 2008 - 03:41
To nie jest wina kodu sieciowego, XBL czy czegokolwiek tam sobie nie wymyslisz. Tak jest, tak bylo i tak bedzie - grajac na takich hostach ZAWSZE trzeba sie liczyc z tym, ze ping bedzie nienajlepszy. Z USA nie jest az tak tragicznie, sa opoznienia, ale jak ktos sie uprze moze grac. Z Japoncami pingi sa sporo gorsze i tyle.
PS. Pizza ? Pepsi ? Gatheringi ? Rozmawiamy o lagowaniu, a nie o twoich randkach z kumplami. Zreszta po co ja w ogole Ci odpisuje - przeciez ty twierdzisz, ze w DOA4 da sie grac po lanie : Co wiecej, laguje wtedy
#1148 Napisany 25 lutego 2008 - 03:48
Jednak system VF jest :
1-bardziej techniczny;
2-nie tak kapiarski jak tekkenowy
No i fakt,że nie gra sie do dwóch błędów tylko.
2 comba na walkę.
Mocne rzuty wystarczą 3, by wygrać rundę.
RO to tylko jeden błąd.
#1149 Napisany 25 lutego 2008 - 08:01
No nie muzyka, a dźwięki - głównie ciosówPrzecież i tak odpala się własną muzykę.
OMG, przepraszam że wymagam coś od tej pozycji uchodzącej za tak doskonałą coś więcej niż poziom midiTo jest gra arcade'owa dla tych, którzy liczą się dla jej twórców, i dlatego jej oprawa dźwiękowa jest taka, a nie inna. Jeśli tego nie rozumiesz, to po prostu zamilcz.
#1150 Napisany 25 lutego 2008 - 08:51
Po raz kolejny udowadniasz, że nie masz pojęcia o czym piszesz.coś więcej niż poziom midi
C1REX, to combo Jeffry'ego pod ścianą kończące pierwszą rundę jest... smutne....
#1151 Napisany 25 lutego 2008 - 08:51
#1152 Napisany 25 lutego 2008 - 09:16
Po raz kolejny udowadniasz, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Fshhhhhhhh ... super. Albo te cudowne dźwięki ciosów na blok - już z tego idzie uczucie, jakbyśmy grali kukiełkami. Ortodoksyjnym, ślepym fanem nie jestem. Dźwięki wydobywające się z głośniczków podczas walki ssączy kopach z obrotu
To co innego - dźwięki menu, dźwięki podczas akceptacji i muzyka to czysty klimat arcade. I to działa, ma się dobrze i wprowadza w klimat.I te "arcade'owe" muzyczki na stage'ach
#1153 Napisany 25 lutego 2008 - 13:42
Nigdy mi nawet do głowy nie przyszło, by dać tam własną muzę.
Na szczęście to nie wpływa na system.
#1154 Napisany 25 lutego 2008 - 14:01
No nie ... ale na odbieranie gry już tak. Gdy w VF4:Evo, jako jedynym mordobiciu, grałem przy wyłączonym dźwięku (bo już ani muzy, ani dźwięków znieść nie mogłem), to troszkę całokształt gry malał w mych oczachNa szczęście to nie wpływa na system.
#1155 Napisany 25 lutego 2008 - 14:26
Szczerze mówiąc, to dla zwykłego pogrania z kumplami bez zagłębiania się w system to średnia gra. Lepiej odpalić Tekkena, DOA, SC, czy nawet Def Jam.
Poza tym ostatnim to nadal techniczne bijatyki, ale bardziej dostępne dla zwykłych casuali.
#1156 Napisany 25 lutego 2008 - 14:58
Z tego wychodzi,ze .... ty.Kto o zdrowych zmyslach w ogole by pomyslal, ze mozna grac w bitke bez lagow z ludzmi z innych kontynentow O_o
Bądźmy poważni. Takie akcje zdarzają się w VF raz na eon.
2 comba na walkę.
W Tekken jest inaczej. Niemal u każdego, niemal każdy basic bierze ok 69dmg. Jako iz life bar wyjściowo ma 147dmg sprawa jasna. Dodajmy do tego odpowiedni counter i nawet nie musimy z setupami się wysilać.
W VF5 ( czy ogólnie) tego nie ma a juz na pewno na taka skale.
No tak, TFT Kage może boleć, ale jak pisałem nie na taka skalę.Mocne rzuty wystarczą 3, by wygrać rundę.
No jak ktos nie ma tych kumpli to mu on line zostaje jak to bodaj qsh pisał ostatnio.ins
PS. Pizza ? Pepsi ? Gatheringi ? Rozmawiamy o lagowaniu
Co do DoA4, to nie temat o tym, ale jak już to słowa były przytoczone (prościej nie moje więc wą).
Nadziejesz sie na unblock w Tekken to również, ale jako gracz który stoczyl nie jedną, nie dwie walki C1REX to powiedz ile ich zakończyłeś jedna akcja w VF5 - tak by ring out był.RO to tylko jeden błąd.
Ja ci powiem iz w VF5 mam jak już wspominałem kilkanaście k walk, w VF4e jeszcze wiecej i nie przypominam sobie by zdarzało się to często, czy nawet w ogóle.
A w Tekken? Nagminnie i nie istotne czy grasz Hwoarangiem czy Bryanem czy tez Lee.
Tak jak pisałem. xelloss zagolopował się, bowiem Scorpio narzekał na dźwięk ciosów a nie muzykę jako taka. Fakt , dźwięk jest charakterystyczny, jednak te świsty to i tak kropla tranu w oceanie miodu.Mi się w VF dzwięki zawsze bardzo podobały, przy 5 jest podobnie. Jestem w stanie zrozumieć tych co narzekają, ale VF bez charaktersystycznych dzwięków przy chociażby ciosach Akiry czy kopach z obrotu sobie nie wyobrażam
No czyż SPoD / DLC nie brzmią supah cool.
Może bez Tekken. W SC button masher się będzie cieszył bowiem bedzie barwnie i co za tym efektownie, DoA jest jaki jest systemowo. A Def to juz całkowicie.Szczerze mówiąc, to dla zwykłego pogrania z kumplami bez zagłębiania się w system to średnia gra. Lepiej odpalić Tekkena, DOA, SC, czy nawet Def Jam.
Fakt technicznośc VF tu wychodzi bardziej i to znacznie.
#1157 Gość__* Napisany 25 lutego 2008 - 15:55
Z tego wychodzi,ze .... ty.Kto o zdrowych zmyslach w ogole by pomyslal, ze mozna grac w bitke bez lagow z ludzmi z innych kontynentow O_o
Idiota, no po prostu idiota ... z czego wychodzi ? Z twojego dupska ?
Jezeli mam dostac warna za obrazanie to Boy Wonder tez powinien dostac za prowokacje.
#1158 Napisany 29 lutego 2008 - 15:38
Moje walki online. GhetooKingSAS to polak. Rustsleeps to jeden z lepszych (najlepszy?) Shun w Europie. Dai Bison gra Akirą, El Blaze i zaczyna naukę Jeffem.
Moja ulubiona walka.
#1159 Napisany 02 marca 2008 - 00:00
Nowa postać wzbudza na każdym forum poświęconym VF furorę. Mało tego, gracze przyrównują nowego zawodnika do Raiden'a (MGS4) oraz (a jakże) Dante z serii DMC. Jak widac VF playerzy mają znakomity growy gust.
#1160 Napisany 09 marca 2008 - 17:20
#1161 Napisany 09 marca 2008 - 17:34
tekken 5 jest IMO lepszy i to sporo ta gra balansu nie ma
Zgadzam się z tym userem w 100%
#1162 Napisany 09 marca 2008 - 17:42
#1163 Napisany 09 marca 2008 - 17:59
Dwa - Tekken to najbardziej żenująca seria bijatyk pod względem animacji,postaci i gameplayu.
IMO.
#1164 Napisany 09 marca 2008 - 18:03
#1165 Napisany 09 marca 2008 - 18:31
tekken 5 jest IMO lepszy i to sporo ta gra balansu nie ma
Kwestia co jest lepsze/gorsza zależy od gustów danej osoby a o tym sie nie rozmawia.Zgadzam się z tym userem w 100%
Co do balansu - bzdura. Fakt najlepiej wywarzona jest VF2 na automatach, jednak VF5>T5 w kwestii balansu (to po płaczach tekken boya podchodzi pod warn za prowokację?).
W Tekken jest tak że gra się głównie na 2 akcję. Jeśli ktoś ma tak mocne juggles, że kroją 1/2 life bar, ( Hwoarang), tudzież ma słabszą żonglerkę ale nadrabia setupami i wychodzi na jedno. (Feng).
W VF zawsze inaczej było. Poza tym w Tekken (którykolwiek) gra się schematycznie.
Moj dobry znajomy na najlepszego Bryana w pol. w T5. Jakiś czas temu grałem z nim na nocce, o ile kilka walk było ciekawym doświadczeniem - to napięcie , non stop 2-2 w rundach (gra się turniejowo, czyli do trzech ) , no i sparing z tej klasy przeciwnikiem.
Jednak po kilkunastu ( a nie mówię co po 4otej walce było) aż coś mi się robiło.
Niby szliśmy na równo ale on non stop sępił na b+1 oraz f,b+1 i głównie to, później juggles do ściany , wall games i pac 96% w plecy.
A wiemy, że Brytanik kara 13 fps straty....
A wiesz jak niezły gracz w T4 grał? Jin i non stop 2,1,2,1,2,1,2,1....1~2,3,1~2,3 oraz gut punch z kontynuacjami.
A T3/TTT ?
T.O- d+1, (czyli) 10fps a następnie wymiana sweep/mid+ setup.
Bruce 3„2,1 / TP i kolanka
Jin wavedash i HS/WS+2 EWGF oraz juggles.
I cóż z tego? Po co więc w tak rozbudowanej niebotycznie grze , tak technicznej uczyć sie tyle zagrań danej postaci jak można Pawłem na BC i jf wymienny grać.
W VF5 jest inaczej. Fakt, Vanessa-a nawet Vanashe ma ciężko z Maru/Yuki , jednak da się grac.
Ale to temat o VF5. Czyli jak ktoś napisze ""tekken 5 jest głupi" o offtop ale jak ktos napisze przyrównując "tekken>Raz - to nie temat o wyższości tekkena nad VF
#1166 Napisany 10 marca 2008 - 00:31
#1167 Napisany 10 marca 2008 - 11:29
Głównie chodzi o ten koniec P+K+G. Ja mam naraz wcisnąć te przyciski czy jak? G = blok? No i czy tutaj da się wyprowadzać kontry? Jeśli tak to jak? Gram Akirą.
#1168 Napisany 10 marca 2008 - 11:42
#1169 Napisany 10 marca 2008 - 11:47
#1170 Gość__* Napisany 10 marca 2008 - 18:23
Dobra dopiero co zacząłem z grą
O człowieku początek z VF i od razu Akira. Rzuciłeś się na głęboką wodę .Gram Akirą.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Persona 3 ReloadRozpoczęte przez Hanz , 09 cze 2023 Atlus, Sega, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Mystic Warriors: Wrath of the NinjasRozpoczęte przez Tawotnica , 07 sty 2024 Konami, HAMSTER, Arcade, Switch i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Persona 5 TacticaRozpoczęte przez Tawotnica , 12 cze 2023 Sega, Atlus, Switch, PS5, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Sengoku 3Rozpoczęte przez Tawotnica , 11 cze 2023 Noise Factory, SNK, Hamster i 7 więcej... |
|
|