Silniki
#211 Napisany 04 sierpnia 2012 - 06:54
#212 Napisany 04 sierpnia 2012 - 06:56
#213 Napisany 04 sierpnia 2012 - 07:18
#214 Napisany 04 sierpnia 2012 - 15:46
#215 Napisany 04 sierpnia 2012 - 18:39
#216 Napisany 04 sierpnia 2012 - 18:40
Hint: słowo "Arena" w tytule oznacza, że to gra multi.
MP wszechczasów
#217 Napisany 04 sierpnia 2012 - 21:14
#218 Napisany 04 sierpnia 2012 - 21:17
Nawiasem mówiąc: mnie już Quake 2 nie porwał, to jedynka kopała zada.
#219 Napisany 04 sierpnia 2012 - 21:30
lepiej sprawdź jak sie nazywala gra na ps2.Hint: słowo "Arena" w tytule oznacza, że to gra multi.
#220 Napisany 05 sierpnia 2012 - 19:01
#221 Napisany 06 sierpnia 2012 - 01:58
http://archive.assem...next-generation
#222 Napisany 06 sierpnia 2012 - 15:17
pierwszy skrin z nowego, nextgenowego PoPa, ktory ma byc kolejnym rebootem serii. skrin z bardzo wczesnej wersji gry.
Pamiętacie plotki, które krążyły przed E3, jakoby Ubisoft szykował się do ogłoszenia nowej odsłony Prince of Persia? Jak się jednak okazało, na konferencji nie było nic dla fanów Księcia, ale paręnaście niezależnych źródeł doniosło, że pokaz odbył się za zamkniętymi drzwiami, ale nikt nie może nic zdradzić. Teraz chyba już wiemy dlaczego...
Prince of Persia Zero 2. Tak właśnie nazywa się prototyp nowej gry z księciem w roli głównej. Dlaczego Zero 2? Bo reboot z 2008 roku wewnątrz Ubisoftu właśnie nazywany jest PoP Zero. Do tego potwierdzają się kolejne plotki na temat tej produkcji:
PoP Zero 2 to kolejny reboot serii i ma być tym, czym początkowo PoP Zero miał być
Gra ma być podobna w rozgrywce do God of War
Ubisoft pracuje od pewnego czasu nad grą na następną generację, która ma być połączeniem God of War i Shadow of the Collosus. Tak, to PoP Zero 2
#223 Napisany 06 sierpnia 2012 - 15:57
#224 Napisany 06 sierpnia 2012 - 16:01
#225 Napisany 06 sierpnia 2012 - 16:51
#226 Napisany 06 sierpnia 2012 - 16:51
#227 Napisany 06 sierpnia 2012 - 17:35
#228 Napisany 06 sierpnia 2012 - 17:56
Content bug. ;PCzemu postacie unoszą się parę cm nad ziemią?
#229 Napisany 06 sierpnia 2012 - 18:06
#230 Napisany 06 sierpnia 2012 - 18:12
#231 Napisany 06 sierpnia 2012 - 18:53
#232 Napisany 08 sierpnia 2012 - 10:11
"CryEngine, jako silnik przystosowany do następnej generacji, pokazaliśmy już w 2010 roku. Naszym zdaniem Unreal Engine 4 nas dogonił, ale nic nas w nim nie zaskoczyło i wierzymy, że to CryEngine 3 pozostanie wyznacznikiem jakości."
#233 Napisany 08 sierpnia 2012 - 22:01
#234 Napisany 08 sierpnia 2012 - 22:06
Nie bzdury tylko marketing. Jeżeli mówi że konkurencja ich dogoniła to znaczy że jest daleko przed nimiBzdury gada, niestety. UE4 oferuje jednolity model oświetlenia całej sceny. CE3 to masa haków i haczyków.
#235 Napisany 09 sierpnia 2012 - 13:42
skriny:
http://www.ps3site.p...engine-3/121687
#236 Napisany 09 sierpnia 2012 - 18:46
#237 Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:04
Miazga imo.
Gier nie umieją robić, ale silnik miazga.
#238 Napisany 10 sierpnia 2012 - 08:15
Co do silnika, miodzio, ale ogólnie chyba nic specjalnego w porównaniu z UE4.0 ? :>
#239 Napisany 11 sierpnia 2012 - 09:10
Który FPS daje takie pole do manewru w planowaniu ataku?
Miazga imo.
Gier nie umieją robić, ale silnik miazga.