Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
494 odpowiedzi na ten temat

#271 leon Napisany 31 marca 2013 - 12:20

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Za dużo latających paprochów w tym silniczku Epic :cf:


  • 0

#272 kostek Napisany 03 kwietnia 2013 - 14:57

kostek

    radical

  • Forumowicze
  • 2 255 Postów:

Porównanie UE4 na PC i PS4.

http://www.youtube.c...v=gtfCWYjOsvI#!

 

Nie wiem czemu nie działa embedded.


Ten post był edytowany przez kostek dnia: 03 kwietnia 2013 - 15:03

  • 0

#273 fingus Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Przecież działa:


  • 0

#274 Ryan Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Bo adres do bani. ;)


  • 0

#275 twilitekid Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:51

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Porównanie UE4 na PC i PS4.
http://www.youtube.c...v=gtfCWYjOsvI#!

Nie wiem czemu nie działa embedded.

Bo Ci sie dokleil hashbang, moze dlatego?
  • 0

#276 ACZ Napisany 13 kwietnia 2013 - 20:38

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

nie wiem czemu jeszcze nikt nie wstawil niusa, ze Epic na chwilę obecną porzucilo globalne oswietlenie w UE4 i nie bedzie tego tez na pecetach i jakby je wylaczyc w tym tech demie to tech demo bedzie wygladalo identyczne jak na PS4.

 

Nie mamy jeszcze rozwiązania, które pozwoli na użycie dynamicznego oświetlenia na pełni dynamicznej ścieżce światła. Mamy nadzieję, że ten problem rozwiążemy w przyszłości.

 


  • 0

#277 leon Napisany 13 kwietnia 2013 - 21:39

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Chyba o tym było już mówione na forumie jakiś czas temu, jesteś za murzynami ACZu


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 kwietnia 2013 - 17:39

  • 0

#278 ACZ Napisany 24 kwietnia 2013 - 17:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

demko na CryEngine 3 zrobione przez firme Enodo:

 


  • 0

#279 fingus Napisany 24 kwietnia 2013 - 18:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Mmmm, Mozart w tle, koncert fortepianowy, bodaj 20, mniam, mniam. :gusta:
  • 0

#280 ACZ Napisany 25 kwietnia 2013 - 10:26

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Michał Drobot z Guerilla Games o oświetleniu w Killzone: Shadow Fall.

ponad 70 minut prezentacji.

 


  • 0

#281 burnstein Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:32

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

a tak w skrócie, co ciekawego powiedział?


  • 0

#282 Danteusz Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Że KZ4 będzie ładny


  • 0

#283 burnstein Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:38

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

pytałem czycha


  • 0

#284 Druciak Napisany 25 kwietnia 2013 - 15:01

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

http://www.youtube.com/watch?v=LhcgjPFykXY

ŁAŁ, robi wrażenie


Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 25 kwietnia 2013 - 15:01

  • 0

#285 ACZ Napisany 26 maja 2013 - 16:18

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:


  • 0

#286 ACZ Napisany 04 czerwca 2013 - 15:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

filmik od AMD:


  • 0

#287 ACZ Napisany 12 czerwca 2013 - 18:25

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

rozszerzone demko techniczne quantic dream:


  • 0

#288 leon Napisany 02 sierpnia 2013 - 20:11

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:


  • 0

#289 Ryan Napisany 05 sierpnia 2013 - 07:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Niestety, symulacja dynamiki płynów tylko dla zamkniętych przestrzeni. W innych sytuacjach nie da rady. :nie: Wolumetryka taka sobie.
  • 0

#290 Druciak Napisany 05 sierpnia 2013 - 13:50

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

http://www.youtube.com/watch?v=bAKhveRTIGQ

 

Robi wrażenie. 


  • 0

#291 Ryan Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie. No i mają szalenie agresywne SSAO, zupełnie jak Ubi w FC3. :(
  • 0

#292 Druciak Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:35

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Na Tobie nic nie robi wrażenia, bo jesteś technicznym zyebem i Twoje zdanie NIKOGO!

:foch:

P.S Zrób lepsze. :hihi:


Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 05 sierpnia 2013 - 15:38

  • 0

#293 Ryan Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

P.S Zrób lepsze. :hihi:

Znowu? :olo:
  • 0

#294 ACZ Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:06

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Druciak, chyba pomyliles tematy, bo to nie jest pokaz mozliwosci silnika tylko pokaz gejpleju, a graficznie na tym filmiku nic nie robi wrazenia.


  • 0

#295 Druciak Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:10

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Gra chodzi na maxymalnych detalach więc oprócz gameplaya jest to też pokaz silnika w BF4. 

I tak, robi wrażenie. Chociażby elementy, które latają wokół nas. 

Pokaż mi coś lepiej wyglądającego. ;)


  • 0

#296 ACZ Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

co tam ci takiego lata? te śmieci w powietrzu? o looooool, standard w tego typu grach od lat.


  • 0

#297 Druciak Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:30

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

To w takim razie pokaż mi tak ładnie wyglądającą grę z takim "standardem" jakościowym jak w BF4. 

Jak na razie tylko gadasz i gadasz, pokaż dowód i wtedy przyznam Ci rację jeśli faktycznie będzie robić większe wrażenie. 


Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 05 sierpnia 2013 - 16:32

  • 0

#298 Ryan Napisany 05 sierpnia 2013 - 17:12

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tutaj więcej robi content, niż silnik. No i to temat para-techniczny, a nie pokaz ulubionych scenek z gier.
  • 0

#299 Ryan Napisany 08 sierpnia 2013 - 09:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Oświetlenie i renderowanie - prezentacja Carmacka z QuakeConu:
linkacz

Bardziej ogólnie o programowaniu, sprzęcie, grach:
linkacz

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 08 sierpnia 2013 - 09:16

  • 0

#300 leon Napisany 08 sierpnia 2013 - 17:11

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Same gadanie, gdzie tu silnik ? :cf:


  • 0