Za dużo latających paprochów w tym silniczku Epic
Silniki
#271 Napisany 31 marca 2013 - 12:20
#272 Napisany 03 kwietnia 2013 - 14:57
Porównanie UE4 na PC i PS4.
http://www.youtube.c...v=gtfCWYjOsvI#!
Nie wiem czemu nie działa embedded.
Ten post był edytowany przez kostek dnia: 03 kwietnia 2013 - 15:03
#273 Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:40
Przecież działa:
#274 Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:48
#275 Napisany 03 kwietnia 2013 - 15:51
Bo Ci sie dokleil hashbang, moze dlatego?Porównanie UE4 na PC i PS4.
http://www.youtube.c...v=gtfCWYjOsvI#!
Nie wiem czemu nie działa embedded.
#276 Napisany 13 kwietnia 2013 - 20:38
nie wiem czemu jeszcze nikt nie wstawil niusa, ze Epic na chwilę obecną porzucilo globalne oswietlenie w UE4 i nie bedzie tego tez na pecetach i jakby je wylaczyc w tym tech demie to tech demo bedzie wygladalo identyczne jak na PS4.
Nie mamy jeszcze rozwiązania, które pozwoli na użycie dynamicznego oświetlenia na pełni dynamicznej ścieżce światła. Mamy nadzieję, że ten problem rozwiążemy w przyszłości.
#277 Napisany 13 kwietnia 2013 - 21:39
Chyba o tym było już mówione na forumie jakiś czas temu, jesteś za murzynami ACZu
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 14 kwietnia 2013 - 17:39
#278 Napisany 24 kwietnia 2013 - 17:56
demko na CryEngine 3 zrobione przez firme Enodo:
#279 Napisany 24 kwietnia 2013 - 18:04
#280 Napisany 25 kwietnia 2013 - 10:26
Michał Drobot z Guerilla Games o oświetleniu w Killzone: Shadow Fall.
ponad 70 minut prezentacji.
#281 Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:32
a tak w skrócie, co ciekawego powiedział?
#282 Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:37
Że KZ4 będzie ładny
#283 Napisany 25 kwietnia 2013 - 12:38
pytałem czycha
#284 Napisany 25 kwietnia 2013 - 15:01
http://www.youtube.com/watch?v=LhcgjPFykXY
ŁAŁ, robi wrażenie
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 25 kwietnia 2013 - 15:01
#285 Napisany 26 maja 2013 - 16:18
#286 Napisany 04 czerwca 2013 - 15:02
filmik od AMD:
#287 Napisany 12 czerwca 2013 - 18:25
rozszerzone demko techniczne quantic dream:
#288 Napisany 02 sierpnia 2013 - 20:11
#289 Napisany 05 sierpnia 2013 - 07:43
#290 Napisany 05 sierpnia 2013 - 13:50
http://www.youtube.com/watch?v=bAKhveRTIGQ
Robi wrażenie.
#291 Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:32
#292 Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:35
Na Tobie nic nie robi wrażenia, bo jesteś technicznym zyebem i Twoje zdanie NIKOGO!
P.S Zrób lepsze.
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 05 sierpnia 2013 - 15:38
#293 Napisany 05 sierpnia 2013 - 15:51
Znowu?P.S Zrób lepsze.
#294 Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:06
Druciak, chyba pomyliles tematy, bo to nie jest pokaz mozliwosci silnika tylko pokaz gejpleju, a graficznie na tym filmiku nic nie robi wrazenia.
#295 Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:10
Gra chodzi na maxymalnych detalach więc oprócz gameplaya jest to też pokaz silnika w BF4.
I tak, robi wrażenie. Chociażby elementy, które latają wokół nas.
Pokaż mi coś lepiej wyglądającego.
#296 Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:22
co tam ci takiego lata? te śmieci w powietrzu? o looooool, standard w tego typu grach od lat.
#297 Napisany 05 sierpnia 2013 - 16:30
To w takim razie pokaż mi tak ładnie wyglądającą grę z takim "standardem" jakościowym jak w BF4.
Jak na razie tylko gadasz i gadasz, pokaż dowód i wtedy przyznam Ci rację jeśli faktycznie będzie robić większe wrażenie.
Ten post był edytowany przez Druciak dnia: 05 sierpnia 2013 - 16:32
#298 Napisany 05 sierpnia 2013 - 17:12
#300 Napisany 08 sierpnia 2013 - 17:11
Same gadanie, gdzie tu silnik ?