Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
494 odpowiedzi na ten temat

#331 Ryan Napisany 12 listopada 2013 - 21:11

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Większe wrażenie robi silnik RAD.
  • 0

#332 Ryan Napisany 25 listopada 2013 - 09:14

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Bethesda chyba chce zdegradować (przynajmniej część) id do producenta renderera:

http://tsdr.uspto.go...pe=statusSearch
  • 0

#333 Danteusz Napisany 25 listopada 2013 - 09:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Whatever, i tak nie robią gier


  • 0

#334 Ryan Napisany 25 listopada 2013 - 09:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
True. :lol:
  • 0

#335 ACZ Napisany 04 grudnia 2013 - 21:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:


  • 0

#336 MaxVarEmreis Napisany 07 grudnia 2013 - 15:33

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ciekawe kiedy doczekamy się takiej fizyki w grach :(


  • 0

#337 Tawotnica Napisany 06 stycznia 2014 - 14:23

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 117 Postów:


na kraptaku piszą o polskim tech demie:
http://kotaku.com/in...uals-1495137144
  • 0

#338 Ryan Napisany 06 stycznia 2014 - 15:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przecież to gówno a nie techdemo. :S
  • 0

#339 torq314 Napisany 06 stycznia 2014 - 16:06

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 498 Postów:

Przecież to gówno a nie techdemo. :S


E tam, jako techologia pozastudyjnego skanowania 3d to jest ok.
  • 0

#340 Ryan Napisany 06 stycznia 2014 - 19:24

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale to temat "silniki". :P
  • 0

#341 leon Napisany 27 stycznia 2014 - 22:27

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

Source 2

9ii33Y4.jpg


  • 0

#342 Cola Napisany 19 marca 2014 - 19:50

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

SnowDrop.

 

 

 

Dawać mi TC: The Division!


  • 0

#343 Druciak Napisany 19 marca 2014 - 19:54

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

Ryan napisze, że chvjowe.

 

:cf:


  • 0

#344 leon Napisany 19 marca 2014 - 22:47

leon

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 741 Postów:

UE 4


  • 0

#345 ACZ Napisany 20 marca 2014 - 00:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

licencja - 19$ miesięcznie. jak chce sie jednak wydac gre to Epic bierze 5% od dochodów ze sprzedazy gry.

 

tu wiecej filmików:

https://www.youtube....pmentKit/videos


  • 0

#346 Ryan Napisany 20 marca 2014 - 07:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

SnowDrop.

Takie rzeczy to ja na Amidze robiłem. :cf:


Nie wiedziałem, że Fable Legends na UE powstaje...
  • 0

#347 Danteusz Napisany 20 marca 2014 - 07:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
A CryEngine jest za 10€/miesiąc dla indyków. Ładnie Unity namieszało w branży :)
  • 0

#348 Ryan Napisany 20 marca 2014 - 08:47

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie jestem pewien, czy to nie jest kierunek, w którym zmierzalibyśmy bez względu na istnienie Unity. Rynek AAA się kurczy, Epic i Crytek muszą szukać nowych rynków zbytu i form płacenia za silnik.
  • 0

#349 BeSOS Napisany 20 marca 2014 - 11:16

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wszystkie pieknie ale kiedy te gierunie na tych silnikach powychodza!!!!!!!
  • 0

#350 ACZ Napisany 20 marca 2014 - 13:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

filmiki od firmy Quixel, która dostarcza narzędzi dla np. Crytek, Ubisoft, Infinity Ward czy Blizzard.

 

 


  • 0

#351 ACZ Napisany 20 marca 2014 - 18:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

CryEngine


  • 0

#352 ACZ Napisany 22 marca 2014 - 14:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

UE4 tech demo odpalone na Nexus 5:


  • 0

#353 Ryan Napisany 22 marca 2014 - 18:41

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Widać, że Adreno ma problemy z przepustowością, bo tekstury są brzydko powtarzalne.
  • 0

#354 ACZ Napisany 22 marca 2014 - 19:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

Widać, że Adreno ma problemy z przepustowością, bo tekstury są brzydko powtarzalne.

to dotyczy kazdej gry mobilnej i jak pisales, ze macie w fabryce mobilne gpu lepsze od gpu w x360/ps3 to jest to jedynie teoretyczna moc, ktora nie przelozy sie na to, aby gry wygladaly lepiej niz na ps360, bo mobilniaki mają żenujące przepustowosci i slabe pamięci, aby generowac oczojebne tekstury i mase efektow specjalnych naraz.


  • 0

#355 Ryan Napisany 08 kwietnia 2014 - 21:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Demo silnika Silicon Studio


  • 0

#356 ACZ Napisany 02 czerwca 2014 - 13:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:

tech demo UE4 od Ninja Theory.

BeggarsOpera (nie ma głosu):

http://www.dailymoti...games?start=188


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 czerwca 2014 - 13:37

  • 0

#357 xell Napisany 12 czerwca 2014 - 22:37

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Sobie zdałem sprawę, jak dużo gier powstało na UE3 i się zastanawiam, czy UE4 będzie w zbliżonym stopniu wszechobecny. Tak na szybko sprawdziłem, kto pozostał przy UE:

-Lionhead (Fable Legends)

-Black Donald (Gears of War 4)

-Ninja Theory (???)

-Gearbox (???)

-Rocksteady (Batman)

 

Ktoś coś wie o innych studiach?


Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 czerwca 2014 - 22:37

  • 0

#358 Ryan Napisany 12 czerwca 2014 - 23:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie pozostali przy, ale jakąś grę na UE (raczej 4) robią: Yager (Dead Island 2), Platinum (Scalebound) i ktokolwiek pichci Crackdowna.

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 12 czerwca 2014 - 23:04

  • 0

#359 xell Napisany 12 czerwca 2014 - 23:17

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Yager już robiło na UE, Spec Ops The Line był na UE3. :P

 

Wygląda na to, że całkiem sporo pozostało przy tym rozwiązaniu. Nawet wygląda na to, że wszystkie gry od Microsoftu poza Halo, Forzą i Rare będą na Unrealu. Ciekawe, czy warunkiem odkupienia Gearsów było masowe licencjonowanie UE4... Mam nadzieję, ze Epic w końcu zrobi coś, aby postaci wyglądały tak dobrze jak w innych silnikach, bo to główna bolączka jak dla mnie.


  • 0

#360 Ryan Napisany 12 czerwca 2014 - 23:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nawet nie wiedziałem, że SOTL był na UE3. :)

Osobiście nie wierzę w to, że oddanie Gyrosów wiązało się z czymkolwiek związanym z UE. Takie transakcje wiązane to sobie mogą robić małe podmioty, a nie MS i Epic. ;) MS od bardzo dawna używa UE wewnętrznie do różnych rzeczy (m.in. wszelkiej maści prototypów) i mają sporo zakumulowanej wiedzy na temat tego silnika. To wygodne dla nich rozwiązanie i chyba tylko (aż) tyle. Współpraca nad UE jest obustronna, w końcu MS dużo feedbacku od Tima włącza w swoje projekty (sprzętu, API).

Aha - Mortale (poprzedni i ten nowy) są na UE.

Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 12 czerwca 2014 - 23:56

  • 0