Silniki
#331 Napisany 12 listopada 2013 - 21:11
#332 Napisany 25 listopada 2013 - 09:14
http://tsdr.uspto.go...pe=statusSearch
#333 Napisany 25 listopada 2013 - 09:20
Whatever, i tak nie robią gier
#334 Napisany 25 listopada 2013 - 09:36
#335 Napisany 04 grudnia 2013 - 21:53
#336 Napisany 07 grudnia 2013 - 15:33
Ciekawe kiedy doczekamy się takiej fizyki w grach
#337 Napisany 06 stycznia 2014 - 14:23
#338 Napisany 06 stycznia 2014 - 15:30
#339 Napisany 06 stycznia 2014 - 16:06
Przecież to gówno a nie techdemo. :S
E tam, jako techologia pozastudyjnego skanowania 3d to jest ok.
#340 Napisany 06 stycznia 2014 - 19:24
#341 Napisany 27 stycznia 2014 - 22:27
Source 2
#342 Napisany 19 marca 2014 - 19:50
SnowDrop.
Dawać mi TC: The Division!
#343 Napisany 19 marca 2014 - 19:54
Ryan napisze, że chvjowe.
#344 Napisany 19 marca 2014 - 22:47
UE 4
#345 Napisany 20 marca 2014 - 00:48
licencja - 19$ miesięcznie. jak chce sie jednak wydac gre to Epic bierze 5% od dochodów ze sprzedazy gry.
tu wiecej filmików:
https://www.youtube....pmentKit/videos
#346 Napisany 20 marca 2014 - 07:19
Takie rzeczy to ja na Amidze robiłem.SnowDrop.
Nie wiedziałem, że Fable Legends na UE powstaje...
#347 Napisany 20 marca 2014 - 07:49
#348 Napisany 20 marca 2014 - 08:47
#349 Napisany 20 marca 2014 - 11:16
#350 Napisany 20 marca 2014 - 13:09
filmiki od firmy Quixel, która dostarcza narzędzi dla np. Crytek, Ubisoft, Infinity Ward czy Blizzard.
#351 Napisany 20 marca 2014 - 18:57
CryEngine
#352 Napisany 22 marca 2014 - 14:00
UE4 tech demo odpalone na Nexus 5:
#353 Napisany 22 marca 2014 - 18:41
#354 Napisany 22 marca 2014 - 19:04
Widać, że Adreno ma problemy z przepustowością, bo tekstury są brzydko powtarzalne.
to dotyczy kazdej gry mobilnej i jak pisales, ze macie w fabryce mobilne gpu lepsze od gpu w x360/ps3 to jest to jedynie teoretyczna moc, ktora nie przelozy sie na to, aby gry wygladaly lepiej niz na ps360, bo mobilniaki mają żenujące przepustowosci i slabe pamięci, aby generowac oczojebne tekstury i mase efektow specjalnych naraz.
#355 Napisany 08 kwietnia 2014 - 21:20
#356 Napisany 02 czerwca 2014 - 13:36
tech demo UE4 od Ninja Theory.
BeggarsOpera (nie ma głosu):
http://www.dailymoti...games?start=188
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 02 czerwca 2014 - 13:37
#357 Napisany 12 czerwca 2014 - 22:37
Sobie zdałem sprawę, jak dużo gier powstało na UE3 i się zastanawiam, czy UE4 będzie w zbliżonym stopniu wszechobecny. Tak na szybko sprawdziłem, kto pozostał przy UE:
-Lionhead (Fable Legends)
-Black Donald (Gears of War 4)
-Ninja Theory (???)
-Gearbox (???)
-Rocksteady (Batman)
Ktoś coś wie o innych studiach?
Ten post był edytowany przez xell dnia: 12 czerwca 2014 - 22:37
#358 Napisany 12 czerwca 2014 - 23:03
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 12 czerwca 2014 - 23:04
#359 Napisany 12 czerwca 2014 - 23:17
Yager już robiło na UE, Spec Ops The Line był na UE3.
Wygląda na to, że całkiem sporo pozostało przy tym rozwiązaniu. Nawet wygląda na to, że wszystkie gry od Microsoftu poza Halo, Forzą i Rare będą na Unrealu. Ciekawe, czy warunkiem odkupienia Gearsów było masowe licencjonowanie UE4... Mam nadzieję, ze Epic w końcu zrobi coś, aby postaci wyglądały tak dobrze jak w innych silnikach, bo to główna bolączka jak dla mnie.
#360 Napisany 12 czerwca 2014 - 23:55
Osobiście nie wierzę w to, że oddanie Gyrosów wiązało się z czymkolwiek związanym z UE. Takie transakcje wiązane to sobie mogą robić małe podmioty, a nie MS i Epic. MS od bardzo dawna używa UE wewnętrznie do różnych rzeczy (m.in. wszelkiej maści prototypów) i mają sporo zakumulowanej wiedzy na temat tego silnika. To wygodne dla nich rozwiązanie i chyba tylko (aż) tyle. Współpraca nad UE jest obustronna, w końcu MS dużo feedbacku od Tima włącza w swoje projekty (sprzętu, API).
Aha - Mortale (poprzedni i ten nowy) są na UE.
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 12 czerwca 2014 - 23:56