Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silniki


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
494 odpowiedzi na ten temat

#241 Ryan Napisany 23 sierpnia 2012 - 19:11

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Fajna historyjka, ale technicznie to to nie powala. ;)
  • 0

#242 Danteusz Napisany 23 sierpnia 2012 - 20:01

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 895 Postów:
To nie ma powalać, tylko działać na iOS zakodowane przez nooba
  • 0

#243 Ryan Napisany 23 sierpnia 2012 - 22:08

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Noob nie przygotuje takiej animacji. ;]
  • 0

#244 Ryan Napisany 24 sierpnia 2012 - 02:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak w ogóle to najciekawsze rzeczy o Unity są w keynocie z ostatniego Unite.


  • 0

#245 ACZ Napisany 30 października 2012 - 15:21

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 205 Postów:
wyjebcie ten temat do dzialu currentgen.

prezentacja luminous engine. tym razem jest zatrzymywana, obracana kamera itp.:
http://www.ps3site.p...s-engine/131730
  • 0

#246 Ryan Napisany 30 października 2012 - 15:33

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Stare strasznie.
  • 0

#247 Ryan Napisany 12 listopada 2012 - 02:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Gabe potwierdza istnienie Source 2 - ponoć zupełnie nowego silnika od Valve.
http://www.rockpaper...rce-2-possibly/
  • 0

#248 Grz3chu Napisany 30 listopada 2012 - 16:59

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
Cholera odpaliłem u siebie na PC ostatnio Medal of Honor na ultra detalach i byłem zachwycony jak przy BF3. Frostbite2 naprawdę jest kapitalny, a różnica względem konol to jakby porównywać Killzone 3 do części pierwszej
  • 0

#249 Druciak Napisany 30 listopada 2012 - 17:14

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
szkoda, że jak na razie silnik jest wykorzystywany do słabych gier :(
  • 0

#250 Ryan Napisany 30 listopada 2012 - 17:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

to jakby porównywać Killzone 3 do części pierwszej

Sądziłem, że już pierwszy KZ zmaksował konsolę. :hmmm: Czegóż to ja się dowiaduję po latach...
  • 0

#251 Danteusz Napisany 30 listopada 2012 - 18:21

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 895 Postów:

Sądziłem, że już pierwszy KZ zmaksował konsolę. :hmmm: Czegóż to ja się dowiaduję po latach...

Fakt, zmaksował PS2, ale mimo wszystko jest brzydszy niż KZ3 :P
  • 0

#252 Ryan Napisany 30 listopada 2012 - 20:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Got pwnd by dante. :'(

;]
  • 0

#253 Danteusz Napisany 30 listopada 2012 - 20:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 895 Postów:
To dobrze, nie wiedziałem czy się pomyliłeś, czy to jakaś zaawansowana ironia której nie ogrniam :P
  • 0

#254 ACZ Napisany 01 grudnia 2012 - 18:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 205 Postów:
SE ujawniło na jakim sprzęcie było puszczone tech-demo Agni's Philosophy.

PC na których pokazano tech-demo wyposażony był w kartę graficzną nVidia GTX 680, procesor Intel i7-3770K 3.5GHz i 32 GB pamięci RAM. Tekstury zajęły 1,8 GB.


wrzucili tez na siec nowe skriny:

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 0

#255 Ryan Napisany 01 grudnia 2012 - 22:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
I co zrozumiałeś z tego slajdu? :olo:
  • 0

#256 ACZ Napisany 02 grudnia 2012 - 01:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 205 Postów:
nic, ale na ostatnim skrinie widze piekne owlosienie.
  • 0

#257 Ryan Napisany 02 grudnia 2012 - 12:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To taki hint: dodaj do siebie wartości, a następnie podziel milion przez uzyskaną sumę. Zgadnij co dostaniesz?

Spoiler

  • 0

#258 ACZ Napisany 15 grudnia 2012 - 22:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 205 Postów:
nowy filmik z silnika SE:

  • 0

#259 logan Napisany 20 marca 2013 - 11:41

logan

  • Forumowicze
  • 2 356 Postów:

  • 0

#260 Malutki Napisany 25 marca 2013 - 17:32

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

Unreal Engine 4 teaser :

asddaslqcdi.gif


  • 0

#261 MaxVarEmreis Napisany 27 marca 2013 - 14:36

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Pokazówka fizyki od nVidii


  • 0

#262 Ryan Napisany 27 marca 2013 - 14:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Problem w tym, że to nie ma prawa działać w takiej skali na konsolach z ograniczoną pamięcią. Geometria, którą można niszczyć, musi mieć znacznie więcej informacji per-wierzchołek (potrzebuje listę sąsiadujących krawędzi) a każdy podpodział zwiększa liczbę wierzchołków i lawinowo rośnie zapotrzebowanie ma pamięć. Kolizje są stosunkowo proste w tym wszystkim, bo i tak każdy silnik stara się wygaszać ruch do stanu spoczynku i deaktywacji obiektu. Ale zapotrzebowanie na pamięć czyni destrukcję tego typu niepraktyczną.
  • 0

#263 Danteusz Napisany 27 marca 2013 - 14:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 895 Postów:

8GB GDDR5 lekarstwem na wszystko! :P


  • 0

#264 fingus Napisany 27 marca 2013 - 15:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:

Pokazówka fizyki od nVidii
]

Rigib body simulation? Pierwsze słyszę. :hmmm:

I jeszcze: widać, jak prymitywne jest to jeszcze, przy jednej z pierwszych wiez, po zniszczeniu kolumn, nie zawaliła sie ściana ani strop, na czym więc opierał się ten ciężar? Potem demonstrujący zmądrzał i rozwalał wszystko z góry na dół, aby się nie wydało. :hihi:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 27 marca 2013 - 15:13

  • 0

#265 Ryan Napisany 27 marca 2013 - 15:27

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tylko przedostatni Red Faction liczył takie rzeczy. Level designerzy ofcoz narzekali, bo ich budynki musiały mieć sens. :clown:
  • 0

#266 xell Napisany 29 marca 2013 - 14:47

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 371 Postów:

Nowa pokazówka Unreal Engine 4

 

 

Spoiler


  • 0

#267 Ryan Napisany 29 marca 2013 - 15:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Spoczko. Efekty w screen-space paskudnie znikają, ale poza tym jest bardzo fajnie. :)
  • 0

#268 Druciak Napisany 29 marca 2013 - 16:31

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:

No niemożliwe, Ryan coś chwali. O_o

Ryan jako ekspert, to prawda, że ten film był robiony w 720p? Bo oglądałem dzisiaj go z kumplem w 1080p na YT i mówił, że sam film był robiony w 720p, także jestem ciekaw co Ty na to? 


  • 0

#269 MaxVarEmreis Napisany 29 marca 2013 - 21:27

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Dobre to  :sparta:

 

Sądzicie, że dostaniemy gre w tym uniwersum, tak jak to było z pokazem UE3 i GoW?? 


  • 0

#270 Ryan Napisany 29 marca 2013 - 22:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
@Drut: Wszystko mi jedno. ;P I tak filmiki tego typu nie są renderowane w real time i mają absurdalne AA, filtrowanie i co się tylko da.

@Max: Dunno, ale design mi się nie podoba, więc jestem na "nie". :P
  • 0