Czyli inaczej I-8 poza trailerem z E3 2005 i kroplą fabuły(wiadomo wojna między ziemią, a obcymi) nic nie wiadomo. Na E3 2006 ma zostać zaprezentowany nowy trailer z gry. Jakie są wasze oczekiwania co do gry?? Jeżeli o mnie chodzi to chce dobrą fabułę i gameplay, bo klimat patrząc na I trailer ma konkretny(fajny pająkopodobny stwór).
Resistance: Fall of Man
Rozpoczęte przez
McDrive
, 08 03 2006 12:33
1033 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 08 marca 2006 - 12:33
#2 Napisany 08 marca 2006 - 23:05
Trailer z e3 byl nawet fajny, ale do momentu kiedy pojawil sie ten potwor. Gra pewno bedzie swietna graficznie, ale klimat mi nie odpowiada.Moze po e3 2006 ta gra mnie jakos przekona do siebie
#3 Napisany 09 marca 2006 - 07:23
Mi właśnie sie ten pająk podobał. Ciekawi mnie jak będzie wyglądać walka z tak szybkim bydlem
#4 Gość__* Napisany 09 marca 2006 - 12:42
gra pokazuje 2 wojne ale walke z obcymi super wrescie powiem świerzości
#5 Napisany 23 marca 2006 - 11:05
Po prezentacji gry na GDC (http://ps3.ign.com/a...7/697735p1.html).
IGN pisze, że wyglądało to gorzej niż na E3 (co dziwi, bo build był z listopada, a to kilka miechów po maju). No chyba, że z I-8 to też byłrender wtedy o_O
IGN pisze, że wyglądało to gorzej niż na E3 (co dziwi, bo build był z listopada, a to kilka miechów po maju). No chyba, że z I-8 to też byłrender wtedy o_O
#6 Napisany 23 marca 2006 - 12:31
o_O
to do E3 pozostaje czekać. Ja mysle, że koniec końców gra bedzie na pewno ładna, bo robi ją zdolny team, ale w sumie Insomniac chyba nie ma wprawy w FPSach, więc może być róznie
to do E3 pozostaje czekać. Ja mysle, że koniec końców gra bedzie na pewno ładna, bo robi ją zdolny team, ale w sumie Insomniac chyba nie ma wprawy w FPSach, więc może być róznie
#7 Gość__* Napisany 23 marca 2006 - 17:21
Less spectacular as the demo might have been, it did show off some nice next-gen effects that you wouldn't be able to do on the PS2. High-end bump mapping, specular highlighting, and other accelerator-friendly goodies were obvious from the very beginning but they weren't any better than what the 360 can do with software right now.
Insomaniac to zdolna ekipa, ja jestem dobrej mysli.
A na E3 pewnie bedzie mozna pograc.
Insomaniac to zdolna ekipa, ja jestem dobrej mysli.
A na E3 pewnie bedzie mozna pograc.
#8 Gość__* Napisany 23 marca 2006 - 17:28
Z trailera z E3 bardzo podobała mi się naturalna animacja biegu żołnierzy, to było wielkie. Grafika nie niszczy gałek ocznych, ale jest ładna. Design robi większe wrażenie, bo trza przyznać, że jest niezły.
#9 Napisany 25 marca 2006 - 16:26
Zrobili Racheta w którym też się sporo strzelało, może to doświadczenie na coś się im przyda (ja myśle, że skoku w tej grze to na bank nie zabraknnie )Insomniac chyba nie ma wprawy w FPSach, więc może być róznie
#10 Gość__* Napisany 25 marca 2006 - 17:11
#11 Gość__* Napisany 26 marca 2006 - 22:52
co by poprawić niektórym humor to ten film z Resistance pokazany na GDC jest z okresu grudnia ubiegłego roku, http://ps3forums.com...t=18715&start=0 tu znajdzcie fotki z Resistance i nad jednym z nich napisane jest" Resistance (played in realtime, December Build) " czyli to nawet nie jest budowane na devkitach z lutego tylko na pierwszych rozrzucanych jesienią. Tu może być jedynie lepiej i ładniej na E3 pokażą foty z ostatecznych dev kitow a może nawet będzie grywalny Smile
#12 Gość__* Napisany 26 marca 2006 - 22:53
Co ty robisz??
#13 Gość__* Napisany 27 marca 2006 - 09:44
nierozumiem ??
#14 Gość__* Napisany 19 kwietnia 2006 - 21:02
#15 Napisany 19 kwietnia 2006 - 22:00
No, w końcu filmik w bardzo dobrej jakości. Nieźle wory z piachem wyglądają.
Jak ktoś jeszcze nie ściągnął to polecam, bo jeszcze jest pokazane tamto demko techniczne nowego Ratcheta.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
Jak ktoś jeszcze nie ściągnął to polecam, bo jeszcze jest pokazane tamto demko techniczne nowego Ratcheta.
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#16 Napisany 19 kwietnia 2006 - 22:23
Czysiek - mi tutaj wyłącznie te wory dobrze wyglądają o_O
Brak "cząsteczek", brak dziur w ścianach, kolesie biegają na boki - tylko takie 'coś' pokazali na GDC? Bo jak na razie to cienko.
Brak "cząsteczek", brak dziur w ścianach, kolesie biegają na boki - tylko takie 'coś' pokazali na GDC? Bo jak na razie to cienko.
#17 Gość__* Napisany 19 kwietnia 2006 - 22:57
okropnie się zawiodłem po tym filmie, nie widać tu nic obiecującego(jedynie te worki maja fajny wygląd), a reszta to tragedia , brak jakich kolwiek nowoczesnych efektów itp. Do tego rozgrywka wygląda strasznie drętwo. Choc wiem ze ten filmik technologicznie jest z końca grudnia i wiem też że na E3 może być 5x lepiej ale jednak ten filmik wzbudził we mnie pewne obawy ale cóż trzymam kciuki
#18 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2006 - 06:58
Mam takie same zdanie jak Dziq, na chwile obecna słabiutko, zobaczymy co gra pokaze na E3.
#19 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2006 - 08:46
w tym temacie starałem się być realistą, ale wierze w tą grę i w team ją budujący
#20 Napisany 20 kwietnia 2006 - 19:34
Mnie się graficznie bardzo podoba - wszystko ostre jak żyleta i w ogóle, tylko rzeczywście trochę toto sztywne.
#21 Napisany 21 kwietnia 2006 - 14:57
Mi tam ta grafa wystarczy byleby AI było lepsze bo według mnie to na GDC było do D.
#22 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 22:20
Nowe screeny - http://www.playsyde....ws_2905_en.html
#23 Gość__* Napisany 09 maja 2006 - 23:53
jednak jest interakcja z otoczniem polecam interview na gametrailers
#24 Napisany 14 maja 2006 - 17:24
Wypowiem się krótko - fps w którym można tak beztrosko latać po polu walki bez żadnej szkody i z tak głupimi przeciwnikami (obcy baletnice - "krycie się" nie ma odpowiednika w ich języku za to "streafe'owanie jak Barysznikov" jest jednym z podstawowych sformułowań) nie jest warta mojej uwagi. I nie obchodzi mnie czy to tryb super ultra easy czy co innego - kaszana i end of story. Dziękuję za uwagę. Ten kawałek tekstu sponsorował MS
#25 Gość__* Napisany 15 maja 2006 - 19:01
#26 Napisany 25 maja 2006 - 13:25
Gra będzie pomykała w 60 fps i będzie miała tryb online na 32 graczy.
Z tego co zauważyłem to trupy nie znikają z pola bitwy.
Polecam interview, to chyba to samo co polecał Dziq.
Klik Klik Klik
Polecam też inny filmik, gdzie od połowy filmiku jest pokazane trochę fizyki. Jest niezły huk ze strzelby i rozrzut mebli. Fizyka jest super, mi się podoba. Jeszcze powinni dodać ślady po kulach na murach i będzie git. Jest też zademonstrowana kula, która po rzuceniu pęcznieje, pęka i wyrzuca masę igieł. Podoba mi się ta kulka ;]
Klik Klik Klik
Mi się tam gra podoba, robi ją Insomniac, więc pewnie będzie warta zakupu. Lubię takie szybkie napiżdżankowe fpsy ;]
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
Z tego co zauważyłem to trupy nie znikają z pola bitwy.
Polecam interview, to chyba to samo co polecał Dziq.
Klik Klik Klik
Polecam też inny filmik, gdzie od połowy filmiku jest pokazane trochę fizyki. Jest niezły huk ze strzelby i rozrzut mebli. Fizyka jest super, mi się podoba. Jeszcze powinni dodać ślady po kulach na murach i będzie git. Jest też zademonstrowana kula, która po rzuceniu pęcznieje, pęka i wyrzuca masę igieł. Podoba mi się ta kulka ;]
Klik Klik Klik
Mi się tam gra podoba, robi ją Insomniac, więc pewnie będzie warta zakupu. Lubię takie szybkie napiżdżankowe fpsy ;]
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#27 Napisany 25 maja 2006 - 13:58
Co za kaszana... bez kitu jeśli końcowy efekt tej gry będzie przedstawiał się tak jak to teraz widać na filmikach to nie mam pytań. Niech lepiej wsadzą jakiegoś gigantycznego Craba to może bym to łyknął LOL >.<
#28 Napisany 25 maja 2006 - 14:08
Tak Syon, za to pierwszy fps na Xboxa360 (PDZ) był olśniewający graficznie i fizycznie
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
___________________
Ngawang Sangdrol
"I was ready to die. They will never take my heart"
#29 Napisany 25 maja 2006 - 15:29
Nie, bo nie miał ogromnych krabów ._.
#30 Napisany 25 maja 2006 - 15:40
Tak Syon, za to pierwszy fps na Xboxa360 (PDZ) był olśniewający graficznie i fizycznie
LOL'ku a czy ja coś wspomnaiłem o PDZ? Czy napisałem, że PDZ jest lepsze od Resistance albo chociaż odnosiłem się? O co ci kurna znowu chodzi? Czy to, że twierdze, że gierka w obecnym stanie zupełnie do mnie nie przemawia oznacza, że przylazłem tu tylko po to by pisać jakie to "badziewny tytuł szykuje się na PS3 i nie ma szans z grami na X360"? Potem jest wielka afera, że fanboje X'a nie mają co robić, tylko wchodzą do tego działu i bełkoczą byle bełkotać hahahaha. To już źle o grze na PS3 nie można napisać Wypad z baru bo brak towaru... gra mi się póki co nie podoba i tyle.