Resistance: Fall of Man
#151 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 16:21
On September 8th - http://www.1up.com/d...d=3153386&did=2
Kilka screeny
#152 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:31
This is livingTrailer - http://ps3.eu/flash/... ... ime_en.mov
Poczatek jest swietny (DNA) nie obraził bym sie jezeli po włączeniu PS3 na ekranie naszego TV pokazało sie własnie cos takiego ^^
#153 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:34
#154 Napisany 05 września 2006 - 19:37
Retro to ona jest tylko z wygladuGraficznie bardzoa ładnie. Ale założenia gry mnie odrzucają Retro ludzka technologia vs alieni, wtf?
#155 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:39
Retro to ona jest tylko z wygladu
Max tzn?
#156 Napisany 05 września 2006 - 19:40
To znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawkiRetro to ona jest tylko z wygladu
Max tzn?
#157 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:43
To znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawki
Ale wszystko utrzymane w klimacie retro, coś ala filmy katastroficzne z napascia alienow. Ale i tak jakos atak plutonu gosci wygladajacych jak z II WŚ na umocnienie ufoków mi sienie widzi
#158 Napisany 05 września 2006 - 19:45
Ale Ty twierdziłes, ze mamy retro ludzka technologie vs alienów. Retro technologia a retro klimat to dwie IMO rozne rzeczyTo znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawki
Ale wszystko utrzymane w klimacie retro, coś ala filmy katastroficzne z napascia alienow. Ale i tak jakos atak plutonu gosci wygladajacych jak z II WŚ na umocnienie ufoków mi sienie widzi
#159 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:47
Ale Ty twierdziłes, ze mamy retro ludzka technologie vs alienów. Retro technologia a retro klimat to dwie IMO rozne rzeczy
Retro technologia tworzy retro klimat coś a la "Wojna światów" lub starusieńkie B-Movies na PSXa IMO jedno wynika z drugiego.
#160 Napisany 05 września 2006 - 23:39
#161 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 16:46
#162 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:21
http://www.enregistr... ... 110433.jpg
http://www.enregistr... ... 09f65d.jpg
http://www.enregistr... ... 2feaf3.jpg
haba haba haba
Ta gra wyglada coraz lepiej
Przypominam ze jutra ma sie pojawic wiele nowych informacji o Resistance (min. o trybie multi)
#163 Napisany 07 września 2006 - 15:42
#164 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:59
#165 Napisany 07 września 2006 - 17:00
#166 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 17:04
#167 Napisany 08 września 2006 - 08:55
http://blogs.ign.com/Ted-Insomniac
Jest w nim odpowiedź na pytanie dlaczego gra zajmuje ponad 20 GB
Każdy wczytywany teren ma ponad 300 MB, jest ich w grze więcej niz 40 więc same levele zajmują 300MBx40=12000MB co daje 12GB.The second topic that has been surfacing a lot lately is our support of Blu-ray as a medium. Yes it is true - we are currently using more than 20 gigs. And yes, we do compress our level data. The fact that we store so much on disc is actually not that surprising when you look at the numbers. Consider that even with compression, each of our “levels” (or loaded areas) has more than 300 megs of unique data. And keep in mind that we’re also streaming data during level playthroughs. It doesn't take too much level data before you've gone past what can be stored on a dual-layer DVD. And between single player and multiplayer we have a lot of level data (over 40 different large loaded areas) – yes, more than will fit on a dual layer DVD.
We also include a lot of data in the form of game movies in both HD and PAL formats, high quality audio streams for all supported languages and some of those Insomniac “extras” that our fans have come to expect.
I realize that some people will still be skeptical unless we provide an actual layout of the disc. But for now I wanted to give you some better info.
#168 Napisany 08 września 2006 - 12:53
#169 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 15:45
#170 Napisany 08 września 2006 - 17:13
#171 Napisany 08 września 2006 - 17:21
#172 Napisany 08 września 2006 - 17:38
#173 Napisany 08 września 2006 - 17:44
To zasługa tego, że nie jest odpowiednio filtrowane (choć też nie jest w sumie nawet wysokiej rozdzielczości). A co do tego, że pusto, to wg mnie lokacje są całkiem spore i obiektów na nich nie brakuje. Oczywiście nie jest to jakiś masakrator, ale wygląda nieźle jak na pozycję startową (przy założeniu, że podoba się komuś taki design)Pusto na nich i nie podoba mi się podłoże.