Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resistance: Fall of Man


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1033 odpowiedzi na ten temat

#151 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 16:21

Gość__*
  • Goście
Trailer - http://ps3.eu/flash/... ... ime_en.mov

On September 8th - http://www.1up.com/d...d=3153386&did=2

Kilka screeny
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#152 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:31

Gość__*
  • Goście

Trailer - http://ps3.eu/flash/... ... ime_en.mov

This is living :jeee:
Poczatek jest swietny (DNA) nie obraził bym sie jezeli po włączeniu PS3 na ekranie naszego TV pokazało sie własnie cos takiego ^^
  • 0

#153 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:34

Gość__*
  • Goście
Graficznie bardzoa ładnie. Ale założenia gry mnie odrzucają :ninja: Retro ludzka technologia vs alieni, wtf? :ninja:
  • 0

#154 MaxVarEmreis Napisany 05 września 2006 - 19:37

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Graficznie bardzoa ładnie. Ale założenia gry mnie odrzucają :ninja: Retro ludzka technologia vs alieni, wtf? :ninja:

Retro to ona jest tylko z wygladu :)
  • 0

#155 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:39

Gość__*
  • Goście

Retro to ona jest tylko z wygladu


Max tzn?
  • 0

#156 MaxVarEmreis Napisany 05 września 2006 - 19:40

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Retro to ona jest tylko z wygladu


Max tzn?

To znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawki :)
  • 0

#157 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:43

Gość__*
  • Goście

To znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawki


Ale wszystko utrzymane w klimacie retro, coś ala filmy katastroficzne z napascia alienow. Ale i tak jakos atak plutonu gosci wygladajacych jak z II WŚ na umocnienie ufoków mi sienie widzi :hmmm:
  • 0

#158 MaxVarEmreis Napisany 05 września 2006 - 19:45

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

To znaczy, ze mamy "maszyny kroczace", pistolety "laserowe" i podobne zabawki


Ale wszystko utrzymane w klimacie retro, coś ala filmy katastroficzne z napascia alienow. Ale i tak jakos atak plutonu gosci wygladajacych jak z II WŚ na umocnienie ufoków mi sienie widzi :hmmm:

Ale Ty twierdziłes, ze mamy retro ludzka technologie vs alienów. Retro technologia a retro klimat to dwie IMO rozne rzeczy :)
  • 0

#159 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 19:47

Gość__*
  • Goście

Ale Ty twierdziłes, ze mamy retro ludzka technologie vs alienów. Retro technologia a retro klimat to dwie IMO rozne rzeczy


Retro technologia tworzy retro klimat coś a la "Wojna światów" lub starusieńkie B-Movies na PSXa :^^: IMO jedno wynika z drugiego.
  • 0

#160 gruby Napisany 05 września 2006 - 23:39

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Coraz bardziej mi się ta gra podoba. Początkowo byłem sceptyczny, ale teraz zaczynam myśleć że coś może z tego być :)
  • 0

#161 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 16:46

Gość__*
  • Goście
cos moze z tego byc? stary to gra od Insomniac, o efekt koncowy raczej nie musimy sie obawiac :)
  • 0

#162 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:21

Gość__*
  • Goście
nowe screeny


Dodany obrazek
Dodany obrazek
http://www.enregistr... ... 110433.jpg
http://www.enregistr... ... 09f65d.jpg
http://www.enregistr... ... 2feaf3.jpg

haba haba haba :ninja:
Ta gra wyglada coraz lepiej :^^:

Dodany obrazek


Przypominam ze jutra ma sie pojawic wiele nowych informacji o Resistance (min. o trybie multi)
  • 0

#163 logan Napisany 07 września 2006 - 15:42

logan

  • Forumowicze
  • 2 356 Postów:
Gra zapowiada sie calkiem niezle, tylko co z tego skoro w czasie premiery w Europie beda juz pewno lepsze gry. Swoja droga, developerzy robiacy launch titles musieli sie niezle wkurwic, kiedy dowiedzieli sie o przelozeniu premiery w Europie i tej smiesznej ilosci konsol na start. Liczyli pewno na latwy zysk, a przy tak malej ilosci konsol na pewno tyle nie zarobia ile planowali.
  • 0

#164 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 15:59

Gość__*
  • Goście
http://www.neogaf.co... ... 39&page=14
:)
  • 0

#165 Kot Fritz Napisany 07 września 2006 - 17:00

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:
Chyba trzeba zmienić zdanie o tym projekcie: to W KOŃCU wygląda dobrze :skacze: Ale gameplay to inna sprawa - filmiki z e3 nie ruszyły mnie ni cholery. No nic, niedługo wszystkiego się dowiemy...
  • 0

#166 Gość__* Napisany 07 września 2006 - 17:04

Gość__*
  • Goście
:hmmm: Grafika z kazdą porcja screenów wygląda co raz lepiej...
  • 0

#167 Danteusz Napisany 08 września 2006 - 08:55

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Blog twórcy gry:
http://blogs.ign.com/Ted-Insomniac

Jest w nim odpowiedź na pytanie dlaczego gra zajmuje ponad 20 GB

The second topic that has been surfacing a lot lately is our support of Blu-ray as a medium. Yes it is true - we are currently using more than 20 gigs. And yes, we do compress our level data. The fact that we store so much on disc is actually not that surprising when you look at the numbers. Consider that even with compression, each of our “levels” (or loaded areas) has more than 300 megs of unique data. And keep in mind that we’re also streaming data during level playthroughs. It doesn't take too much level data before you've gone past what can be stored on a dual-layer DVD. And between single player and multiplayer we have a lot of level data (over 40 different large loaded areas) – yes, more than will fit on a dual layer DVD.

We also include a lot of data in the form of game movies in both HD and PAL formats, high quality audio streams for all supported languages and some of those Insomniac “extras” that our fans have come to expect.

I realize that some people will still be skeptical unless we provide an actual layout of the disc. But for now I wanted to give you some better info.

Każdy wczytywany teren ma ponad 300 MB, jest ich w grze więcej niz 40 więc same levele zajmują 300MBx40=12000MB co daje 12GB.
  • 0

#168 ACZ Napisany 08 września 2006 - 12:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Aż 40 leveli? MOC.
  • 0

#169 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 15:45

Gość__*
  • Goście
Ostatnuie screeny w bardzo dobrej jakosci
http://img215.images.../1621/34tk6.jpg
http://img215.images.../2371/33wm5.jpg
http://img215.images.../2204/30hr4.jpg
http://img215.images.../5231/28mq7.jpg
http://img215.images.../8437/27dt5.jpg
http://img215.images.../8476/32mb5.jpg
:)
  • 0

#170 BeSOS Napisany 08 września 2006 - 17:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
słabiutkie te screeny i to bardzo
  • 0

#171 xell Napisany 08 września 2006 - 17:21

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Czemu? Wygląda na to, że w końcu trochę poprawili oświetlenie.
  • 0

#172 BeSOS Napisany 08 września 2006 - 17:38

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pusto na nich i nie podoba mi się podłoże. Jak dla mnie wygląda to jakoś tak sterylnie i plastikowo ; /
  • 0

#173 xell Napisany 08 września 2006 - 17:44

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Pusto na nich i nie podoba mi się podłoże.

To zasługa tego, że nie jest odpowiednio filtrowane (choć też nie jest w sumie nawet wysokiej rozdzielczości). A co do tego, że pusto, to wg mnie lokacje są całkiem spore i obiektów na nich nie brakuje. Oczywiście nie jest to jakiś masakrator, ale wygląda nieźle jak na pozycję startową (przy założeniu, że podoba się komuś taki design)
  • 0

#174 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 19:26

Gość__*
  • Goście
Trailer - http://www.neogaf.co...ad.php?t=118364

Własnie sciągam, ale grubo 505 MB. :wariat:
  • 0

#175 xell Napisany 08 września 2006 - 19:33

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Możesz podać bezpośredni link do trailera? To forum nie chce mi się otworzyć.
  • 0

#176 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 19:35

Gość__*
  • Goście
Nie trzeba rejestrować. lol
  • 0

#177 xell Napisany 08 września 2006 - 19:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Dobra zrobi to ktoś zamiast seria?
  • 0

#178 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 19:41

Gość__*
  • Goście
http://zdmedia.vo.ll... ... 40x360.zip
  • 0

#179 ACZ Napisany 08 września 2006 - 19:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 172 Postów:
Rozdzielczość nie za wysoka tego filmu, więc to będzie jakiś godzinny gameplay albo cuś innego. Targam.
  • 0

#180 Gość__* Napisany 08 września 2006 - 19:44

Gość__*
  • Goście
Gierka wygląda naprawdę dobrze i właśnie tak powinny wyglądac gry na początek PS3 a potem coraz lepiej i lepiej...a jak narazie 90% gier na start PS3 wygląda bardzo a to bardzo przciętnie..wytłumaczenia są dwa..albo PS3 wcale nie jest tak mocne albo devowie spiesza się na premierę konsoli.. :^^:
  • 0