Ten post był edytowany przez gruby dnia: 21 grudnia 2015 - 16:30
Xenoblade Chronicles X
#541 Napisany 21 grudnia 2015 - 14:29
#542 Napisany 24 grudnia 2015 - 10:50
Powoli człapię do 20 levelu, ale mam kilka pytań do bardzie doświadczonych członków BLADE
Czy wybór SQUADu ma wpływ na cokolwiek? Zazwyczaj gram niby z opcją multiplayer, ale nie wiem co to tak naprawdę zmienia.
Czy można gdzieś kupić sondy? Za zwyczaj dostaję je podczas zwiedzania Miry, albo podczas levelowania etc. Ale czy można je po prostu kupić? Mam sporo kaski, a na razie kompanie militarne nie wyprodukowały nic dla mnie.
Czy Overdrive odpala się w jakiś specjalny sposób? Wygląda na to, że mam go jeszcze nieaktywnego, dobrze kombinuję, że dopiero mi się odblokuje?
Czy punkty widokowe są jakoś oznaczone? Podróżuję sporo, ale jeszcze nigdzie nie znalazłem jakiejś ikonki, która by potwierdziła, że coś jest dobrym miejscem widokowym. Nie mam Skela więc podejrzewam, że takie miejscówki będą gdzieś wysoko, ale może czegoś nie chwyciłem.
Nie wiem ja was, ale mnie X uzależnił. System walki jest dużo, dużo lepszy niż w Xeno. Do tego stopnia, że wczoraj wykonując jakąś affinity olałem wszystko i przez godzinę trzebiłem życie na Primordii. Główny wątek fabularny na razie dopiero liznąłem i faktycznie nie wciąga tak jak mocno jak Xeno (może się to zmieni), ale już poboczne historyjki i cały lore wykonany naprawdę ciekawie.
No i moja postać obowiązkowo
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 24 grudnia 2015 - 10:55
#543 Napisany 24 grudnia 2015 - 11:00
Nie wytrzymałem i pograłem trochę, skończyłem Chapter 3. Wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam, więc podłączam się do pytań "taty" i dorzucam swoje:
- jak działają te squadowe ikonki w rogu ekranu na dole? I czy ja wybrałem squad single-playerowy to znaczy że mi zablokowało skumanie się z Wami na jakiś raid?
- czy to normalne że żeby wykonać wczesną story mission (ch.3) to musiałem grindować? Było dużo przeciwników ale większość mnie nie atakuje sama z siebie więc przebiegałem obok, aż trafiła kosa na kamień i 5-razy z rzędu dostałem łupnia aż nie podlevelowałem.
#544 Napisany 24 grudnia 2015 - 11:13
Sqadowe ikonki oznazaja, ile ty i twoj squad ma do rozwalenia potworkow/zebrania rzeczy zeby dostac nagrode (tylko nie wiem jaka chyba quad tickety, ktore potem mozesz wymieniac na itemy). Jak przytrzymasz bodaj L i nacisniesz R (lub na odwrot), to mozesz sie przelaczac pomiedzy ikonkami i przeczytac o jakich wrogow dokladnie chodzi, bo same ikonki wskazują tylko gatunki.
Ja z grindowaniem nie mam problemu, po prostu grinduje non stop, a jednak tez trafilem na kozaka podczas affinity mission i nie obylo sie bez oszustwa (kupilem brakujacy item za squad tickety zamiast ubijać wroga, ktory dawal tego dropa ).
Sama walka bedzie szla coraz lepiej, jak zaczniesz ogarniac system walki, ekwipunek, soul voice, buffy pogodowe, ustawienie wzgledem wroga (rowniez na przyklad atak z gory etc). Zmiennych jest mnostwo. Doczytalem na przyklad w manualu, ze jak pada deszcz to spada celnosc broni dlugiej przy celowaniu w konkretne czesci ciala przeciwnika (bo nie wiem czy wiesz, ale mozesz targetowac rowniez czesci ciala wrogo, co sie przydaje jak jakis ma np żądło - możesz je zniszczyć). Ot detal, ale zmieniający mocno taktykę... W ogóle radzę zanurzyć się w manualu, ja spędziłem z nim sporo czasu i naprawdę warto - mnóstwo rzeczy z gąszczu mechanizmów X stanie się jaśniejsza.
Jezu jak ja kocham X
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 24 grudnia 2015 - 11:20
#545 Napisany 24 grudnia 2015 - 16:12
- Wydaje mi się, że to ma służyć tylko segregacji społeczności i nie ma wpływu na rozgrywkę. Jak ktoś wybiera Search LP Squad to daje innym do zrozumienia "chcę przechodzić grę w singlu, nie męczcie mnie zapytaniami".
- Sondy zdobywasz odkrywając skarby - zaznaczone są żółtymi punktami na minimapie, podchodzisz do nich i nadupiasz A, żeby zebrać. Treasure jest podzielony na trzy kategorie mechanical/archeological/biological i to czy zbierzesz daną rzecz zalezy od twojeko field skill. Field skill rośnie wraz z kolejnymi levelami BLADE. Jak stuknie ci poziom BLADE, gadaj z Eleonorą przy terminalu, z którego przyjmuje się basic missions. Dopiero jak zagadasz, to pozwoli ci wybrać kategorię skilla, którą chcesz ulepszyć.
Ponadto szukaj NPC Kristy. Za robienie u niej zadań dostajesz w nagrodę dobre sondy. Jeśli dobrze pamiętam, to u mnie stała zaraz obok BLADE HQ.
- Overdrive zdobywasz po jednej z misji fabularnych, więc sam się odblokuje
@Kaxi skup się na jednym rodzaju ataków dla całej drużyny, wtedy będziesz mógł częściej korzystać z soul voice, żeby się leczyć. Pamiętaj, że na każdą kategorię przeciwnika (mechanoid, insectoid etc.) możesz założyć specjalne modyfikatory na broń czy eq, pozwalające zadawać większe obrażenia, zwiększające szanse na crit itd.
#546 Napisany 24 grudnia 2015 - 22:03
Ok, dzięki. Kristy znalazłem, ale nie zauważyłem, że dostaję sondy również za znajdowanie artefaktów.
BTW - jak się zakłada modyfikatory na rodzaje przeciwników??? Chodzi ci o augmentacje, czy jeszcze coś innego?
#547 Napisany 25 grudnia 2015 - 00:05
Ponadto im więcej producentów broni odblokujesz tym lepiej. Ładuj w nich całe miranium jakie wydobędziesz, wtedy zyskasz możliwość tworzenia dopakowanych augmentacji nawet +50% do ataku.
#548 Napisany 28 grudnia 2015 - 11:14
Primordia by night. Wczoraj całkiem udany farming, natomiast kolejne pytanie odnośnie FrontierNav. niektóre questy chcą żebym wydobył jakiś minerał, skąd ja mam wiedzieć gdzie i jak go wydobywać? Chodzi o założenie sondy "research"? Jakoś fuksem udało mi się to zaliczyć, ale jak to zrobiłem, nie mam pojęcia.
#549 Napisany 28 grudnia 2015 - 11:20
Dobra, skończyłem 5 rozdział i fabuła zaczęła się rozkręcać. Rozumiem, że zaraz dostanę mecha?
#550 Napisany 28 grudnia 2015 - 15:35
Primordia by night. Wczoraj całkiem udany farming, natomiast kolejne pytanie odnośnie FrontierNav. niektóre questy chcą żebym wydobył jakiś minerał, skąd ja mam wiedzieć gdzie i jak go wydobywać? Chodzi o założenie sondy "research"? Jakoś fuksem udało mi się to zaliczyć, ale jak to zrobiłem, nie mam pojęcia.
Jak klikniesz na sondę, to w FN Site Info na dole masz podane pod "Mineable Resources" jakie możesz wydobyć minerały. Wydobywasz je zakładając Mining Probe, Research zwiększa gotówkę jaką ciągniesz z sond.
#551 Napisany 31 grudnia 2015 - 10:32
Kaxi miałem cię zwerbować, a ty mi wykręcasz takie numery. Ona ma dopiero 14 lat!
#552 Napisany 31 grudnia 2015 - 10:59
Harsh times, harsh measures
#553 Napisany 05 stycznia 2016 - 22:03
Ciekawe czy też mają taki słaby soundtrack jak New Los Angeles
#554 Napisany 09 stycznia 2016 - 04:48
W domyśle miałem katować trylogię Mass Effect, ale to się chyba już nigdy nie stanie Za słabą jest ME strzelanką, a za dobre jest Xenoblade Chronicles X na tym polu O dziwo, dość szybko łyknąłem infantylną japońszczyznę wylewającą się z (jak dotąd) większości dialogów i jak tylko fabuła pozwala mi wybiec z miasta w pole i rozwalić jakieś potwory / odnaleźć zagubione persony / zasadzić w ziemi sondę - to nie liczy się już nic więcej
Przyzwyczaiłem się nawet do faktu, że to gra pociąga za spust, a ja jedynie lawiruję pomiędzy rodzajami ataków i czasem wcisnę (lub prędzej - nie wcisnę) przycisk B.
Nie wiem kompletnie jak działa tutaj multi online i czy do mojego niemowy na poziomie 7 może dołączyć jakiś pro na poziomie 50 z wypasionym Skellem, ale nie dbam póki co o to. Gra się PRZEKAPITALNIE! I nawet jakieś achievementy wpadają
'O-znowu-kupił-nintendo-zaraz-sprzeda-bo-nie-ma-gier'
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 09 stycznia 2016 - 04:51
#555 Napisany 09 stycznia 2016 - 23:45
Nie kuście bo się złamie i znów kupie
Do ogrania xeno,bayo 2, yoshi i splatoon - nieeeeeeeeeee muszę być twardy.
#556 Napisany 09 stycznia 2016 - 23:50
#557 Napisany 10 stycznia 2016 - 04:19
Się na księżyc (czy tam inne ciało niebieskie) gapiłem z 15 minut!
Albo zachód słońca!
Najradośniejsza rozwałka i największy konsolowy kraszer (jak dla mnie) wciągu ostatnich 12 miesięcy! Nie Forza 6, nie nowa Lara, nie odgrzewane Gears, czy trylogia Drake'a!
Ja jestem prawo!
#558 Napisany 10 stycznia 2016 - 14:18
Czuję, że niedługo pęknę i kupie
#559 Napisany 10 stycznia 2016 - 15:25
Matt teraz się podniecasz ,ale poczekaj ,aż dostaniesz licencję na Skell'a to dostaniesz wielokrotnego orgazmu
Dam Ci taką małą poradę , która przyda się na pewno w późniejszych etapach gry. Staraj się mieć w swojej drużynie różnych bohaterów i uzupełniaj im w miarę serduszka ,które będą Tobie potrzebne do wykonywania ciekawszych affinity mission. Niektóre normalne i "am" misje to takie małe mistrzostwo świata ( nie będę tu spoilerował) ,wgryziesz się bardziej w fabułę . Misje podstawowe ,które znajdziesz na tablicy mają to do siebie ,że potrafią po kilkunastu godzinach gry znużyć. Dlatego też najlepszym sposobem jest zakontraktowanie kilku misji z tablicy i "łączenie" ich z am i normal ,oczywiście w obrębie danego świata. Po jakimś czasie same Ci wpadną jako zaliczone . O poziom doświadczenia swoich towarzyszy się nie martw gdyż jest bardzo łatwo nadrobić brakujące levele ,gdy nasz heros atakuje jednostki silniejsze.
Mam 110 godzin nabite w grze i prawdopodobnie został mi ostatni rozdział do zrobienia ,a nadal mam dziwne wrażenie jakbym dopiero co zaczynał przygodę z X .Taki to moloch.
#560 Napisany 10 stycznia 2016 - 16:12
#561 Napisany 12 stycznia 2016 - 15:48
Chociaż jestem w mniejszości to powiem szczerze- mi na razie skellsy nie podeszły. Nie moge jeszcze latać, wiec moze sie to zmieni jak zrobie upgrade swojego kuca. Poki co używam go tylko w wyjątkowych sytuacjach zeby przejechać szybko przez jakiś teren. eksploruje nadal na bosaka. Zreszta przeczytałem ze wszędzie można dostać sie pieszo (oprócz jakichś postgameowych lokacji) wiec siadam za sterami tylko jak naprawdę musze.
Poza tym gierka stoi affinity i normal missions. Nierzadko dają duzo wiecej frajdy od misji glownych.
Ten post był edytowany przez gruby dnia: 12 stycznia 2016 - 15:49
#562 Napisany 14 stycznia 2016 - 20:15
Miałem ukończyć przygodę na Mirze w poniedziałek ,ale zadziałał syndrom jeszcze jednego questa. Skończyło się na tym ,że nadal nie zacząłem ostatniego rozdziału .Ta gra jest boska ,kiedy myślisz już ,że świat Myry odkrył przed tobą wszystkie karty i niczym ciebie nie zaskoczy to znienacka jesteś nagradzany nowymi , potężnymi "zabawkami" do eksterminacji wrogów .
Poza tym gierka stoi affinity i normal missions. Nierzadko dają duzo wiecej frajdy od misji glownych.
Zgadzam się z powyższym ,chociaż nie powiem bo końcówka głównej osi fabularnej również jest mocna. Szkoda ,że fabuła od początku przygody nie ma tej epickości jak w pierwszym Xeno tylko dopiero zaczyna się gdzieś tak od połowy .
#563 Napisany 14 stycznia 2016 - 20:33
Nie wiem ile jest rozdziałów, ale robię wszystko, aby ich nie zaczynać Grind w tej gierce jest miliony razy sympatyczniejszy niż w Diablo 3, znacznie bardziej wynagradzający niż w Destiny, otoczka może, ale nie musi być hardcore'owa i kompletnie mnie to wszystko nie męczy. Totalnie! Wbiłem dopiero na 18 level, dopiero też zabrałem się za czwarty chapter. Mam nadzieję, że giereczka szybko nie pęknie
Jaki jest maksymalny level postaci, a jaki Skellów? Pytam niezobowiązująco
#564 Napisany 14 stycznia 2016 - 21:29
Z tego co zauważyłem to nasz mech nie leveluje, możemy go nabyć na poszczególnych poziomach rozwoju naszego herosa.Chciałbym się bardziej rozpisać na temat Skelli ,ale nie chcę Tobie psuć niespodzianek .Powiem tylko tyle ,że naprawdę warto robić poboczne wątki fabularne i w późniejszej grze "zwiedzać nasze miasto z buta ". Co do maksymalnego lvl postaci to nie mam pojęcia ,gdyż nie czytam solucji .
#565 Napisany 18 stycznia 2016 - 00:56
Xeno już ukończyłem ,a na liczniku mam nabite 145 godzin. Fabuła pod koniec gry bardzo mi się spodobała , podejmowanie tematów filozoficznych takich gdzie technologia łączy się z religią stało się synonimem ekipy Takahashiego i nie zawiedli mnie w tym aspekcie. Gdyby tylko główna historia trzymała nas od początku w takim napięciu jak zrobiła to pod koniec mielibyśmy do czynienia z tytułem perfekcyjnym ,a tak wątki poboczne nie jednokrotnie sprawiały mi większą satysfakcję wgryzienia się w ten świat. Zabrakło mi w tej intrydze początkowego strzała jakiego uświadczyłem w Xenoblade na Wii . Jako całokształt jest w tej kwestii poprawnie Chociaż pozostaje sporo pytań na zakończeniu i myślę że kontynuacja w dalekiej przyszłości jest raczej pewna.
Jeżeli chodzi o gameplay to jest on na bardzo wysokim poziomie. System jaki znaliśmy z pierwszej odsłony został dopieszczony i zarazem podniósł poprzeczkę dosyć wysoko i tyczy się to również progu wejścia. Ilość tabelek ,statystyk , możliwość rozbudowywania naszego zakupionego arsenału i wykonywania go od podstaw , wykonywanie zadań i rozmieszczanie sąd na mirze , polowanie na większe stwory ,odkrywanie reliktów przeszłości poraża ,a jest tego znacznie więcej. Pierwszy raz od bardzo długiego czasu byłem zmuszony do przeczytania manuala ,gdyż tytuł ten nie prowadzi nas za rączkę ,a jedynie wyjaśnia nam na początku podstawy rozgrywki.
Eksploracja planety Mira zasługuje tu na osobny akapit ponieważ jest ona główna siłą napędową i idealnie dopasowuje się do pozostałych elementów dzieła Monolith Soft. Z perspektywy gracza patrząc na ogrom tej produkcji możemy wysnuć błędną tezę , iż świat ten jaki nam przyjdzie zwiedzać świeci pustkami. Nic bardziej mylnego ,każda ”akcja” jaką wykonujemy w obrębie danego hexa na mapie jest nagradzana a w połączeniu z fenomenalnym design'em i zawartymi warunki pogodowymi czyni tę planetę tajemniczą oraz atrakcyjną .Nieraz nam przyjdzie zatrzymać się na kilka minut ,aby podziwiać widoki .
Uradowało mnie również to ,że od początku do końca gry odkrywamy nowe mechaniki i dzięki temu tytuł ten nas nie nuży (no może oprócz misji z tablicy ).Jeszcze sporo rzeczy pozostało mi do zrobienia i całe szczęście ,że po ukończeniu głównego wątku możemy dalej kontynuować naszą przygodę wraz z odblokowaniem ”dodatkowej zachęty” ,aby pozostać na dłużej. Mógłbym się rozpisywać na temat Xenoblade X godzinami ,ale większość opinii z którymi podzielam zdanie jest zawartych w tym temacie
Na dobranoc kilka losowych utworów :
https://www.youtube.com/watch?v=xwT-S0Fb4LM
https://www.youtube.com/watch?v=vIQTui9q1W4
#566 Napisany 18 stycznia 2016 - 09:56
Myślę nad zakupem WiiU
#567 Napisany 18 stycznia 2016 - 19:36
Nie tylko ty Nadal sobie nie mogę wybaczyć, że sprzedałem swój piękny egzemplarz
#568 Napisany 19 stycznia 2016 - 08:44
#569 Napisany 19 stycznia 2016 - 11:12
Nawet nie mam jeszcze Skella, bo te pojawiają się dopiero po 6 rozdziale, ale co tam!
Trafiłem na miejscówkę o nazwie Oblivia! Nie potrafię stamtąd wyjść, taka jest piękna!
Od jakiej giereczki ja ostatnio byłem tak uzależniony?
#570 Napisany 19 stycznia 2016 - 11:15
Jak to wygląda
Czuję to w kościach, przepadł bym w tej gierce
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|