#121 Napisany 03 marca 2007 - 09:41
Hmm, żaden ze mnie ekspert. Ale FFXIII to jedyna rzecz jaka mnie trzyma przy myśli, że może kiedyś PS3 kupię. So you tell me.
#122 Napisany 03 marca 2007 - 14:07
System zapowiada się ciekawie, ale chciałabym to, o czym mówi artykuł zobaczyć jako, choćby krótki, fragment game playu. Poczekamy, zobaczymy.
#123 Napisany 03 marca 2007 - 17:25
Before getting into the details of his latest creation, Tsuchida gave some insight into his previous work with the Final Fantasy series. Back at the start of Final Fantasy X's development, he was told that he could do whatever he pleased with the game's battle system. He ended up asking if he could do away entirely with the ATB (Active Time Battle) system for which the Final Fantasy series is known. This caused an emergency meeting within Square. The result was that Tsuchida wasn't allowed to completely do away with the ATB system, resulting in that game's CTB (Count Time Battle) system.
This time, Tsuchida was asked from the start to create a flashy, speedy battle system. He felt that the command-based systems that have been used for previous Final Fantasy games wouldn't allow for this. However, Square Enix wanted a battle system that was as fast as an action game while allowing the player to input commands. That's apparently what we'll be getting in FFXIII.
Wkurza mnie że Square tak kurczowo trzyma się tego wyświechtanego mechanizmu walki z menusami BioWare w Mass Effect jakoś sobie radzi z pogodzeniem taktyki i kierowania drużyną z wzięciem sprawy w swoje ręce w czasie rzeczywistym. W ubiegłej generacji może miało to jeszcze jakieś uzasadnienie, ale teraz, szczególnie pozostając pod wrażeniem target rendera, chciałoby się żeby walka w XIII była czymś więcej niż nudnym wybieraniu ataków dla każdej postaci over'n'over... W pełni kontrolowane starcie real time mogłyby bardzo uatrakcyjnić serię pod względem gameplay-u i dynamiki!
Dobrze chociaż że chcą skończyć z wyskakującymi ni z d* ni z krzaka dziwnymi zwierzaczkami co 5 sekund...
Trzeba poczekać aż będą gotowi pokazać coś grywalnego. Mam wrażenie że mogło być gorzej - Lost Odyssey and I rest my case
#124 Napisany 03 marca 2007 - 17:28
#125 Napisany 03 marca 2007 - 17:34
Jasne, jednak problem w tym, że od wywalenia komend już tylko krok od zrobienia z RPGa slashera.
Kwestia pozostania konsekwentnym. Jeśli tworzymy grę przede wszystkim z angażującą fabułą to tworzymy i kropka.
Inna sprawa że XIII, ATB lub nie, koncepcyjnie ma chyba być bardziej zorientowane na akcję niż poprzednie części. Tak wnoszę z designu trailera (duży nacisk jest w nim położony na tą sieczkę w pociągu).
#126 Napisany 03 marca 2007 - 17:43
Inna sprawa że XIII, ATB lub nie, koncepcyjnie ma chyba być bardziej zorientowane na akcję niż poprzednie części. Tak wnoszę z designu trailera (duży nacisk jest w nim położony na tą sieczkę w pociągu).
Jak wszystko, do czego się zabierają- sieczka, sieczka, sieczka... I pewnie tyle dostaniemy- sieczkę...
Póki co nie przekonują mnie tym tytułem do wywalenia kasy na PS3
#127 Gość__* Napisany 21 marca 2007 - 20:16
In an interview granted to the daily newspaper the Last News of Alsace, George Fornay, President de Sony Computer Entertainment France, confirms that PlayStation 3 is sold at a loss and gives some figures, 'the official figures do not lie: we will lose 2 billion euros on a world level this year. But that is accepted, because it is a bet on the future, we intend to earn money on the plays and the accessories. We had lost 500 million euros, already, at the time of the launching of PlayStation 2.'. But much more worrying, George Fornay seems to call into question exclusiveness PlayStation 3 in Final Fantasy XIII (even if the terms employed are not really explicit), the title more awaited on the new console of Sony Computer Entertainment, 'the development cost of the plays exploded, it becomes difficult to have exclusivenesses, except our own plays. But we will have as of launching 30 plays, of which Motorstorm, Resistance or Virtua Fighter. Moreover, we await 200 plays from here the end of 2007. Lastly, for Final Fantasy XIII, I can say to you that exclusiveness is under discussion.'. In short, of the advertisements not very justifying at two days of the launching of PlayStation 3 in Europe, and after the advertisement of Devil May Cry 4 on Xbox 360 and PC.
http://www.jeux-fran... ... ssion.html
Jak tak dalej pójdzie to X360 będzie posiadać większość gier które dotąd były grami exlusive dla Playstation (plus oczywiście swoje gry exclusive) a wtedy jak dla mnie wybór jest prosty
#128 Gość__* Napisany 21 marca 2007 - 23:14
Pozostałe FF (XIII i Versus) zostana na PS3. Sony az tak głupie nie jest, to sa baaardzo wazne tytuły dla PS3.
I jeszcze jedna wazna sprawa, nie wiem czy wiecie ale Sony posiada jakąś czesc akcji S-E.
Tego typu plotki w takim okresie (zaraz przed strem PS3) w cale mnie nie dziwia. Juz na naszych forach słychac glosy ludzi ze jednak wstrzymaja sie z kupnem PS3. Tego typu brednie jak dobrze widac przynosz pozadane efekty.
Jezeli juz jestesmy przy tych tematach, ostatnio wpadłem na ciekawy artykuł, dotyczacy MGS4. Podobno Hideo postawił sprawe jasno, albo beda wibracje, albo MGS4 laduje takze na X360. I tym oto sposobem MGS4 stał sie najdrozszym exclusivem dla Sony (gosc ktory to pisał podawał sie za pracownika Sony, poszukam tego)
#129 Napisany 21 marca 2007 - 23:24
Yeti powinieneś się już chyba nauczyć, żeby w przypadku gier 3rd party nigdy nie mówić nigdy.Sony nie jest głupie ale równie dobrze Microsoft mógł zalać Square Enix lawiną zielonych, więc nigdy nie wiadomo co i jak. Zwłaszcza że w tym wypadku sam exec z Sony mówi, ze ekskluzywność tytułu jest dopiero omawiana...Pozostałe FF (XIII i Versus) zostana na PS3. Sony az tak głupie nie jest, to sa baaardzo wazne tytuły dla PS3.
8% akcji. Brakuje im 42% i jednej akcji, żeby mieć decydujący wpływ na decyzje firmy...I jeszcze jedna wazna sprawa, nie wiem czy wiecie ale Sony posiada jakąś czesc akcji S-E.
#130 Napisany 22 marca 2007 - 09:52
Wydaje mi się, że przesłanie jest bliższe "stoi pod znakiem zapytania" a nie, że jest omawiana.jest dopiero omawiana
#131 Gość__* Napisany 22 marca 2007 - 10:02
Polemizowałbym Przecież równie dobrze Sony mogłoby wywalić mamonę za exclusive FFXIII ale widocznie mają lepsze pomysły.Sony nie jest głupie
#132 Gość__* Napisany 22 marca 2007 - 10:31
ale widocznie mają lepsze pomysły.
Albo M$ więcej mamony daje....
#133 Napisany 22 marca 2007 - 11:43
#134 Gość__* Napisany 23 marca 2007 - 22:27
link do newsa + logo
http://babelfish.alt... ... -logo.html
#135 Gość__* Napisany 23 marca 2007 - 22:29
Albo Sony za małoAlbo M$ więcej mamony daje....
#136 Gość__* Napisany 06 kwietnia 2007 - 12:18
Wiemy już co znajduje się w kwietniowym numerze Electronic Gaming Monthly. Tak jak zapowiadano jest artykuł o demie Final Fantasy XIII, a w zasadzie krótka wzmianka. Podobno [i]Square Enix wypuści demo tego wielce oczekiwanego RPG poprzez sklep Sony, jak możemy przeczytać w magazynie. Demo miałoby ukazać się w tym roku.
http://www.gameonly.pl/newsy/11508
Sadze ze jak najbardziej prawdopodobne, takie demko podniosło by sprzedaz PS3 w Japonii. Wiem ze to jest smieszne ale Final dla zóltych to cos wiecej niz gra.
#137 Napisany 07 kwietnia 2007 - 00:05
Sadze ze jak najbardziej prawdopodobne, takie demko podniosło by sprzedaz PS3 w Japonii. Wiem ze to jest smieszne ale Final dla zóltych to cos wiecej niz gra.
Ha, jakby wypuścili demko nowego Dragon Questa, to sprzedaż PS3 w Japonii osiągnęłaby apogeum .
Nie wiem, czy Final dla japończyków to coś więcej niż gra, ale napewno w pełni trafia w gusta japońskiej młodzieży. Stąd zgadzam się, sprzedaż PS3 na 100% by się podniosła.
#138 Napisany 07 kwietnia 2007 - 17:08
#139 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2007 - 18:35
#140 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2007 - 18:49
“Będziecie grać w grę, której grafika przypomina tą, jaką można spotkać w filmach z Hollywood”
Oczywiście że będzie przypominać ale tylko w filmikach którymi Square zawsze podnosi poprzeczkę.
Famitsu Readers want FFXIII to be multi platform
http://www.ps3forums...ead.php?t=67627
#141 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2007 - 12:05
Oprawa graficzna jest oszałamiająca. Za rok lub dwa będziecie grali w grę o grafice jakościowo przypominającą tą z filmów hollywoodzkich, która potrzebuje setek komputerów aby mogła być skończona.
http://www.ps3site.p... ... 390.0.html
#142 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2007 - 16:21
Pożyjemy zobaczymy, mnie wystarczy to co w trailerze.Kolejne doniesienia o grafice w FFXIII
Oprawa graficzna jest oszałamiająca. Za rok lub dwa będziecie grali w grę o grafice jakościowo przypominającą tą z filmów hollywoodzkich, która potrzebuje setek komputerów aby mogła być skończona.
http://www.ps3site.p...ze-t1390.0.html
#143 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2007 - 18:36
#144 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2007 - 19:31
Na coś takiego stać PS3 (mam nadzieję)
#145 Napisany 10 kwietnia 2007 - 19:44
#146 Napisany 10 kwietnia 2007 - 19:49
#147 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2007 - 20:40
#148 Napisany 12 kwietnia 2007 - 14:18
#149 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2007 - 15:17
#150 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2007 - 16:53
Kazda kolejna gra Square to przywracanie do zycia trupa, ktory gryzie ziemie od 2 godzin.
Calosc skonczyla sie dla mnie na FF VI (ewentualnie VII), a reszta to badziewia nie warte zlamanego grosza (procz FF XII).
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|