Super Mario Galaxy
#811 Napisany 06 listopada 2012 - 10:36
#812 Napisany 06 listopada 2012 - 10:44
#813 Napisany 06 listopada 2012 - 10:52
Mam nadzieję, że inaczej będzie z Soulsami i doczekamy się dalszej eksploracji tego podgatunku.
Mam nadzieję, że nie. Kopiowanie wybranych elementów bez zrozumienia ich wzajemnego powiązania, kończy się wynaturzeniami. To już wolę, żeby co kilka lat From dostarczało mi nowe Soulsy, a nikt inny nie rozmywał konwencji.
#814 Napisany 06 listopada 2012 - 10:57
@torq - nie wydaje mi się, by Resident Evil stał się gorszy przez to, że Dead Space ujrzał światło dzienne. To znaczy owszem, faktycznie stał się gorszy, ale nie wiązałbym tych dwóch faktów. Choć z drugiej strony, może faktycznie coś w tym jest...
#815 Napisany 06 listopada 2012 - 10:59
SMG nie było przełomem, ale było/jest najwyższą formą ewolucji swojego gatunku.
Warto dodać, że jest też grą na Wii o najlepszej oprawie A/V.
Gdyby nie orkiestrowy soundtrack w SMG, to nie byłoby genialnego OST do Skyward Sword.
#816 Napisany 06 listopada 2012 - 11:05
@torq - nie wydaje mi się, by Resident Evil stał się gorszy przez to, że Dead Space ujrzał światło dzienne. To znaczy owszem, faktycznie stał się gorszy, ale nie wiązałbym tych dwóch faktów. Choć z drugiej strony, może faktycznie coś w tym jest...
akurat Soulsy są unikatowe o tyle, że nie mówiłbym tu o "gatunku", tylko o jednym, konkretnym egzemplarzu. ot, zmutowało coś, wyewoluowało samoistnie i trafiło w idealne geny. jak zacznie się parzyc z innymi osobnikami i nie daj Bóg płodzic jakieś potomstwo, to nic dobrego z tego nie będzie.
#817 Napisany 01 lutego 2018 - 13:53
Muszę przyznać, że oglądając podoba mi się, szczególnie jeśli chodzi o poziomy i sposób pokazania akcji.
#818 Napisany 01 lutego 2018 - 16:08
Córka ograła wczoraj Mariana przez dwie godziny...i dziś wróciła do vity.
Przynajmniej masz dowód że jest Twoja
#819 Napisany 01 lutego 2018 - 17:59
Córka ograła wczoraj Mariana przez dwie godziny...i dziś wróciła do vity.
Jak jej stałeś nad głową marudząc jakie to beznadziejne, brzydkie, sterowanie ruchowe ble i ogólnie plejstejszyn król to dziwisz się, że odpuściła i wolała pograć na vicie?
#820 Napisany 01 lutego 2018 - 18:16
#821 Napisany 01 lutego 2018 - 20:23
To ruchowe sterowanie w MG (i późniejszych marianach) jest wciskane na siłę i mało dodaje do rozgrywki. Starbitsy są zbędne, a przez nie nie można jak człowiek pograć na samym GamePadzie
Włącz jej House of the Dead jak chcesz zachęcić do motion controllerów
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 01 lutego 2018 - 20:23
#822 Napisany 01 lutego 2018 - 20:29
#823 Napisany 01 lutego 2018 - 20:39
Nie chcę zachęcać, ona zna motion...wszyscy mi pisaliście, że Marian to Marian tamto, że najlepsza gra świata, to kupiłem...i jest jak jest...
Najlepsza gra świata to Metroid, więc ktoś wprowadził cię w błąd.
Marian Galaxy z kolei jest mesjaszem platformówek 3D, ale jak widzieliśmy ostatnio po przykładzie DMC nie każdemu taki gatunek odpowiada.
Zaczyna się robić ciekawie jak się komety pojawiają. To jedne z moich ulubionych wyzwań w Galaxy. Dwójka jeszcze większy nacisk na to stawiała niż jedynka. Marian zawsze dobrze miał wyważony poziom trudności na zasadzie 'easy to learn, hard to master'. Daredvile, fioletowe monety to
#824 Napisany 17 maja 2018 - 10:35
A ja dopiero na początku tego roku miałem okazję po raz pierwszy przekonać się o genialności SMG i... nic nie stracił na jakości pomimo upływu lat. Wychodzi cały geniusz Nintendo - zrobili ponadczasową platformówkę 3D, w której odnajdzie się dziecko i laik, ale też będzie miał co robić stary wyga. Jeśli kiedyś będę chciał zachęcić potomka do poznania świata gier, to chyba właśnie znalazłem idealny tytuł do tego.
#825 Napisany 10 czerwca 2018 - 07:47
Marian na chińskim Nvidia Shield TV:
w tarczy siedzi Tegra X1, czyli z tego co rozumiem ten sam chip co w Switchu, więc wydajność na hybrydzie Nintendo powinna być podobna.
Problem w tym, że Nintendo nigdy nie dadzo
Oprócz SMG na Shieldzie w Chinach ukazały się jeszcze Twilight Princess i New Super Mario Bros. Wii