Bardzo nie podoba mi się Wasze zaśmiecanie tego wątku, proszę moderatora Torqa o uprzątnięcie tego offtopa
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
#571 Napisany 24 stycznia 2015 - 14:50
#572 Napisany 24 stycznia 2015 - 15:07
A jak oceniać takie gry? Jakby dzisiaj miała premierę czy 10 lat temu?
Oceniłem tak jakby wyszła dzisiaj, ale doceniam jakom była osiągnięciem w 1998
#573 Napisany 24 stycznia 2015 - 15:18
Zeldy to akurat tego typu gry, że bardzo ładnie się starzeją. Oprawa, rozwiązania zapisu itp mogą zalatywać lamusem ale sam szkielet gameplayu jest imo ponadczasowy.
#574 Napisany 24 stycznia 2015 - 21:54
Okaryna to obecnie gra na 7-8, wyższe oceny wersji ba 3DSa wynikają z nostalgii
Zgadzam się. Doceniam jakim ta gra była osiągnięciem kiedy wyszła, ale to w zasadzie tyle. Nie miałem w tamtym okresie N64, to mnie kompletnie ominęło. Do Nintendo wróciłem (kiedyś miałem GBA) 2 lata temu. Po pokłonach bitych tej grze w końcu dorwałem Ocarinę i strasznie się rozczarowałem. Ciężko mi się w to gra. Obecnie siedzi na półce i czeka aż w końcu zbiorę się ją skończyć. Teraz po trochu przechodzę Wind Wakera HD, może to mnie trochę zachęci do powrotu do OoT.
Między innymi dlatego tak sceptycznie podchodziłem do A Link Between Worlds. Premierę kompletnie zignorowałem, aż w końcu pożyczyłem od znajomego i tym razem również się zaskoczyłem, ale cholernie pozytywnie. Gra mnie tak zassała, że skończyłem chyba w 3 dni i ląduje w moim top gier na 3DSa, bo jest świetna.
Wiem, że strasznie długie ale polecam posłuchać chociaż trochę i zamiast A Link to the Past wstawić A Link Between Worlds.
#575 Napisany 24 stycznia 2015 - 22:24
Każdą grę można w ten sposób zeszmacić, nawet największa legenda nie oprze się w tak dynamicznej branży jak gierkowa. IMO nieźle pojechałeś. Too much weed.Oceniłem tak jakby wyszła dzisiaj, ale doceniam jakom była osiągnięciem w 1998
A jak oceniać takie gry? Jakby dzisiaj miała premierę czy 10 lat temu?
#576 Napisany 25 stycznia 2015 - 08:35
#577 Napisany 25 stycznia 2015 - 20:50
Taikun, czy to prawda, że sprzedajesz Zeldą przed jej ukończeniem?
Bo jeśli tak, to straciłeś u mnie cały szacunek jako gracz
#578 Napisany 25 stycznia 2015 - 20:55
@lukasz Lepiej późno niż wcale
#579 Napisany 25 stycznia 2015 - 21:09
Przecież to jest GOTY 2013, jak można to zacząć i nie przejść? Nie wiedziałem, że to w ogóle jest możliwe. Ta gra przysysa i nie pozwala myśleć o niczym innym aż do samego końca.
#580 Napisany 25 stycznia 2015 - 21:16
#581 Napisany 25 stycznia 2015 - 22:31
chyba że się ma GOTY 2014 czyli DESTINY
#582 Napisany 26 stycznia 2015 - 06:13
#583 Napisany 03 lutego 2015 - 10:18
Ja właśnie od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ALBW. To co mnie uderzyło od razu to potężny atak nostalgii. ALttP to IMHO najlepsza część Zeldy (Tak bardziej mi się podobała od OoT. W swoim czasie oczywiście. Ostatni raz grałem z 10 lat temu więć nie wiem jak się jeszcze gra trzyma obecnie) więc możliwość powrotu do tamtego czasu to dla mnie zarąbista sprawa. Dom Linka, kowala miasto, lost woods wszystko na swoim miejscu. Do tego lekko zremixowane utwory. Znów mam 13 lat i ratuję Hyrule . Dla mnie gra od pierwszego kontaktu wydawała się być o kilka klas lepsza niż MC, ST czy chyba najsłabsza (chociaż i tak wciąż dobra) PH. Dostęp do itemów od razu w pewnym sensie wprowadził mnie w konsternację, gdyż nie wiedziałem co powiniem brać więc kupiłem wszystko (dopiero później zwróciłem uwagę na hint w postacie rabatu). Trochę też nie wiedziałem gdzie iść, ale po zbadaniu kilku opcjonalnych dungeonów uważam że to był strzał w 10. Gra nabrała klimatu eksploracji ala Skyrim, gdzie mogę iść gdzie chcę. Oczywiście są ograniczenia (np. na szczycie Death Mountain zamiast iść do dungeonu poszedłem w prawo hookshot i ledwo uciekłem żyw przed lwo-centaurami, normalnie jak za starych NESowych Zeld . Narazie gra zapowiada się na kapitalną Zeldę na tym samym poziomie co Zeldy na dużych konsolach. Trzymam kciuki że tak zostanie do końca.
#584 Napisany 13 lutego 2015 - 12:10
Gierka pękła, cóż można rzec o tej grze - klasa. IMHO jest to bezsprzecznie najlepsza handheldowa Zelda i jedyna z HH mogąca stanąć w jednym rzędzie z dużymi Zeldami (wprawdzie gdzieś z tyłu ale to wciąż ta sama liga). Gameplay po prostu mistrzowski. Mi trochę zabrakło mimo wszystkiego tej Zeldowej epickości lepszego nakreślenia postaci zamieszkująych ten świat, w takim WW lepiej zapamiętałem randome ptactwo z plemienia Rito niż większość postaci w tej grze. Podsumowanie świata na końcu też mogli zrobić bardziej konkretne ala LttP czy FFVI gdzie było to zrobione w sposób sycący, tu natomiast takie fiku myku i po krzyku. Hilda i Królik spoko postacie (tylko po kiego mu ten hajs, myślałem że będzie jakiś cel - whatever). Fajny motyw z sektą w Lorule. Ode mnie 9/10. 3DS ma już trzeciego killera po SML3D i FE:A.
Ten post był edytowany przez Lalalilo dnia: 13 lutego 2015 - 12:16
#585 Napisany 14 lutego 2015 - 21:50
Odpaliłem i zaczynam.
Efekt 3d raczej omijam i taką OOT ukończyłem bez efektu 3d. Tutaj widzę, że 3d MUS.
#586 Napisany 14 lutego 2015 - 21:54
Bo 3D najlepiej sprawdza się w grach 2D.
Taki paradoks mały
#587 Napisany 14 lutego 2015 - 22:08
Zazdroszczę przechodzenia dungeonów po raz pierwszy, czysty geniusz
#588 Napisany 15 lutego 2015 - 14:39
#589 Napisany 15 lutego 2015 - 22:30
Jak złapać tego typa?
Edit
Nie ma to jak rozkminić gierkę o 5 rano poradziłem sobie jak wrócę do domu cisne dalej
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 16 lutego 2015 - 05:14
#590 Napisany 17 lutego 2015 - 22:36
Raz fuksem doszedłem dalej i tam 3 duszki sie kręcą. Jaki tu motyw jest?
#591 Napisany 17 lutego 2015 - 22:42
#592 Napisany 17 lutego 2015 - 22:53
#593 Napisany 17 lutego 2015 - 22:54
dokładnie, trzeba uważnie czytać co duszki mówią
#594 Napisany 17 lutego 2015 - 23:07
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 17 lutego 2015 - 23:08
#595 Napisany 18 lutego 2015 - 08:53
Bo nie jesteś tak przebiegły jak designery Nintendo
Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 18 lutego 2015 - 08:54
#596 Napisany 02 marca 2015 - 11:47
Dark Palace
Ten post był edytowany przez iluck85 dnia: 02 marca 2015 - 11:47
#597 Napisany 02 marca 2015 - 12:54
Przeanalizuj dokładnie wszystkie poziomy map, a właściwie ich "górne lewe" części, pod względem tego czego jeszcze nie odkryłeś. Miałem podobną zawieszkę i wystarczyło po prostu przeanalizować mapy.
#598 Napisany 02 marca 2015 - 12:57
#599 Napisany 02 marca 2015 - 13:04
Może na początku ominąłeś: http://www.zeldadung...ough/07/021.png
#600 Napisany 02 marca 2015 - 13:11
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Endless Ocean: LuminousRozpoczęte przez Tawotnica , 22 lut 2024 ARIKA, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 15 wrz 2023 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Another Code: RecollectionRozpoczęte przez cybercotlet , 14 wrz 2023 Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Fire Emblem: The Blazing BladeRozpoczęte przez Tawotnica , 06 lip 2023 Intelligent Systems, Nintendo i 3 więcej... |
|
|