gierka fajna na raz, ale bardziej na 7. Uważam, że warto teraz pograć póki robi opad szczeny, bo później jak (oby) więcej gier będzie tak wyglądać to niestety Order za bardzo się nie obroni. Imo jednak za mało tu grania, feeling strzelania jest żywcem wyjęty z uncharted, historia to sztampa ale do przeżycia, elementy skradankowe choć efektowne to niestety bardzo proste. Za to cała reszta to pierwsza klasa, grafika - wiadomo, muzyka świetna, gra aktorska, bohaterowie barwni i do polubienia, generalnie cała otoczka Londynu 19 wieku robi aż miło. Przejść i sprzedać dalej.
#1021 Napisany 27 lutego 2015 - 23:05
#1022 Napisany 27 lutego 2015 - 23:18
#1023 Napisany 28 lutego 2015 - 10:54
#1024 Napisany 28 lutego 2015 - 12:03
#1025 Napisany 28 lutego 2015 - 12:04
Duże replayability znaczy.
#1026 Napisany 28 lutego 2015 - 12:21
Uuuu Gierka tak dobra ze Kura aż drugi raz cisnie
Nie cisne:D
Ale jak robiłem trofiki 2 na zabicie określonej ilości osób to nie mogłem przewinąć
#1027 Napisany 28 lutego 2015 - 21:13
No i skończyłem.
Ta gra pozostawia ogromny niedosyt, chciałoby się więcej gry w grze. Nie ma licznika ale myślę, że nie dłużej jak 7h mi to zajęło, generalnie mam wrażenie, że kampania to długość typowego coda, do tego jest cała masa cutscenek przez co sam gameplay pozostawia spory niedosyt.
Mam nadzieje, że jest tak jak ktoś pisał wyżej, Ready w kolejnej części skupi się już wyłącznie na rozgrywce, bo w silniku nie ma co więcej dłubać - jest perfekcyjny ( oprócz ognia ) i kolejna część zarządzi, ponieważ The Order ma wszytko co potrzeba na grę wybitną - świetne postacie, piękną oprawę, cudną muzykę, genialną otoczkę, spoko fabułę. Tylko gameplay kuleje, no i feeling strzelania. Jak te dwie rzeczy poprawią, to w kategorii gier "filmowych" będą bezkonkurencyjni.
Dla mnie póki co to gra na 7.
#1028 Napisany 28 lutego 2015 - 21:19
Ja chyba będę musiał zrobić drugie przejście, żeby usłyszeć oryginalne głosy. Teraz gram po polsku i jest słabo. Choć fajnie czasami usłyszeć jak w tle drą się "nosz ku@wa mać!" . Ale są błędy - "mieszkańcy" (w napisach "mieszańcy") a raz nawet płeć pomylili.
Ale kierwasz, jak widzę te szarobure uliczki i słyszę genialną muzykę, to marzę o jakimś dobrym shooterze osadzonym w Drugiej Wojnie Światowej
#1029 Napisany 28 lutego 2015 - 21:22
Daj spokój, jak możesz w to grać po polsku, gra aktorów w eng to majstersztyk, jak dal mnie to tracisz minimum 1 do oceny gry.
#1030 Napisany 28 lutego 2015 - 21:26
To mój pierwszy dubbing od wielu wielu lat. Sam mi się włączył na początku, to już nie chciałem zmieniać
Więcej już się nie dam nabrać.
#1031 Napisany 28 lutego 2015 - 21:29
Mnie też się włączył, ale szybko zmieniłem język dasha. Generalnie to żal, że nie można wybrać ścieżki dźwiękowej oraz napisów w różnych językach.
#1032 Napisany 28 lutego 2015 - 21:34
Mam nadzieję, że to norma nie będzie. W Infamous: First light tak samo jest.
#1033 Napisany 28 lutego 2015 - 21:39
W sumie to Igraine nie brzmi źle. Powiedziałbym nawet, że brzmi dobrze
Szkoda tylko, że wilkołak słaby był. "Ty świnio" nie miało takiej mocy jak w oryginale. Choć nieco później "Spokojnie" już było bardzo dobrze zrobione.
#1034 Napisany 28 lutego 2015 - 21:40
można śmignąć platynę w jedno podejście czy jak to tam wyglada?
#1035 Napisany 28 lutego 2015 - 21:42
Mi wczoraj zaczęły wpadać pucharki, ale nie wiem czy wpadną wszystkie. Część rzeczy można pominąć, więc drugie przejście może być niezbędne
#1036 Napisany 28 lutego 2015 - 21:54
można śmignąć platynę w jedno podejście czy jak to tam wyglada?
Nie można. To znaczy jak będziesz szedł na spokojnie i pozbierasz wszystkie znajdźki, to i tak musisz powtórzyć rozdział 11, bo nie zdążysz wszystkiego zebrać. Dokładniej jeden checkpoint, czyli jakieś 3 minuty gry.
#1037 Napisany 28 lutego 2015 - 21:55
czyli po ograniu calosci mozna poprzechodzic jedynie czekpointy zeby wyzbierac wszystko
#1038 Napisany 28 lutego 2015 - 21:58
Można. Tylko problem jest taki, że nigdzie nie masz napisane w jakim rozdziale ile czego brakuje
#1039 Napisany 28 lutego 2015 - 22:07
#1040 Napisany 01 marca 2015 - 03:58
Otóż, mi się ta gra podoba!
Jasne, że wkurzają takie drobiazgi jak np. odpalanie się scenki fabularnej mimo że ja właśnie szedłem do lootu po strzelaninie. Ale dla mnie, strzelankowego n00ba, dywagacje o tym czy tu cover system jest słabszy niż w gearsach brzmią abstrakcyjnie. Ja widzę tyle że mam strzelankę z prostą fabułą, jak Uncharted, nowy Tomb czy The Last of Us.
Nie przypadkowo przywołuję TLoU, bo akurat Order pokazuje jak TLoU powinno było wyglądać. W warstwie wizualiów te gry dzieli przepaść generacji, na korzyść Ordera. Kurcze, przywiązanie do detali osiąga tu poziom obłędu, miejscówki ociekają niuansami, ja co chwila staję i rozglądam się dookoła, nogą wymiatając szczękę spod fotela, gdzie mi co chwila spada.
I tak jak w TLoU śliczne są wnętrza, a zewnętrza puste, zaś szerokie panoramy żenują momentami poziomem ps2, tak w Order wszystko jest takie jak być powinno. Podwórka, place, zakamarki, dachy, widoki na odległe miejscówki, wszystko dopracowane do ostatniego detalu.
Kontrowersja polega więc na tym, że mi się gra fajnie, fajniej niż w TLoU.
I tu i tu się strzela, a potem idzie kawałek nie strzelając.
I tu i tu bohaterowie są naszkicowani podobnie niezobowiązująco, a połowy tego co im siedzi w głowach nigdy nie poznajemy.
I tu i tu opowieść snuje się sama, a my w zasadzie jej tylko towarzyszymy, nie mając żadnego wpływu na narrację.
Tyle że w Ordera gra się jakoś lepiej. Nie dłuży się tak. Ciągle coś się dzieje nowego. Patenty które w TLoU celebrowano by przez pół godziny, tu pojawiają się na moment i kolejka górska pędzi już dalej i dalej.
Z oceną się jeszcze wstrzymam, aż przejdę całość, wtedy ogarnę to co chciano opowiedzieć od początku do końca i może mi coś nie zagra. Na razie gra mi wszystko jak trzeba. Jako odskocznia od otwartych światów z samodzielnie budowaną historią w które zwykle grywam i orzy ktorych spędzam setki godzin, takie liniowe odmóżdżające szuterki sprawdzają się mi świetnie. Pewnie nawet cody czy inne takie łykałbym, gdyby nie to że nie trawię klimatów "realistycznych", jak nie ma szczypty s-f albo fantasy w czymś to mnie to zwyczajnie nudzi. Order ma wszystko czego potrzebuję i póki co na półce między nowym Tombem a TLoU stoi z podniesioną głową.
#1041 Napisany 01 marca 2015 - 05:44
torq jeszcze napisz, że elementy skradankowe w The Order są lepsze niż w TLoU
#1042 Napisany 01 marca 2015 - 10:40
Ale mnie ten element nie porwał w TLoU, traktowałem go raczej jako zło konieczne. Głównie dlatego że mi tempo narracji siadało bardzo w tych momentach, kiedy trzeba było żmudnie i powoli tropić jednego za drugim, za trzecim, czwartym i piątym. No i pętająca się między zombiakami Ellie kładła immersję, bo jakże to, ja się staram i chowam, a ona im przed nosami przebiega i nic.
#1043 Napisany 01 marca 2015 - 10:43
Torq napisał, że TLOU ma nudne momenty.
+1
#1044 Napisany 01 marca 2015 - 11:32
Skradanie w ogrodzie
Ciemno, pada i kusza w łapie - karwasz twarz. Też mi się gra podoba. Sequel biorę day -one.
#1045 Napisany 01 marca 2015 - 11:38
Ta, to było fajne do zabicia 2 wrogów a pozniej to samo...No nawet proszę nie porównywać emocji z TLoU składankowych, błagam;pSkradanie w ogrodzie
Ciemno, pada i kusza w łapie - karwasz twarz. Też mi się gra podoba. Sequel biorę day -one.
#1046 Napisany 01 marca 2015 - 11:41
te skradanie to była jakaś kpina, strażnicy mieli takie tory, że jeden drugie nigdy nie widział, więc nie trzeba było niczego innego pilnować jak tylko wybranego celu, bo i tak nikt nie zauważy, że mordujesz ziomka. No ale klimatycznie i wizualnie było super.
#1047 Napisany 01 marca 2015 - 11:44
No ale klimatycznie i wizualnie było super.
O tym właśnie mówię
#1048 Napisany 01 marca 2015 - 11:45
No ale klimatycznie i wizualnie było super.
O tym właśnie mówię
No to sie zgadzam no ale jak zabijasz 3 raz tak samo nastepnego straznika to juz troche siada.
#1049 Napisany 01 marca 2015 - 12:53
Mnie też się włączył, ale szybko zmieniłem język dasha. Generalnie to żal, że nie można wybrać ścieżki dźwiękowej oraz napisów w różnych językach.
Nie wiedziałem ze gra wyszła tez na xbone
#1050 Napisany 01 marca 2015 - 12:55
a jak się fachowo nazywa interface w ps4?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|