Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Nintendo WiiU Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1009 odpowiedzi na ten temat

#841 fingus Napisany 30 grudnia 2013 - 00:05

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Popróbowałem. Raz byłem tuż-tuż - już nawet rozwaliłem komplet bossów, zabrakło czasu na dobiegnięcie do flagi - dosłownie metry przed zegarkiem. :why:

zl_Cfz_RTt_Slc_QIUhega.jpg

Ale spróbowałem znowu i w końcu się udało. Oczywiście coś MUSIAŁO pójść nie tak - w tym zamieszaniu i pośpiechu nie wziąłem jednej gwiazdki. :fp:

edit:
Ach i jeszcze jedno: nie umiem znaleźć drugiej gwiazdki u bossa (defilady) z 6 świata. :why:

edit 2:
mam :^^:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 30 grudnia 2013 - 00:27

  • 0

#842 torq314 Napisany 30 grudnia 2013 - 19:41

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
debil zaprojektował ten level, jedno ze słabszych zwieńczeń gry jakie można sobie wyobrazić. spróbowałem ze trzy razy i odpuściłem, dozbieram sobie pozostałe gwiazdki i kiedyś jeszcze popróbuję.

może nie że "sekundy" przed flagą, ale też mi niedużo brakuje. najgorsze są węże oczywiście.

Edit: żeby nie było że marudzę, zrobiłem ujęcie z jednego z fajniejszych hardkorowych leveli. Super pomysł i wykonanie.

oqGbbeO.jpg

i kawałeczek dalej

4ljtps4.jpg

Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 30 grudnia 2013 - 19:49

  • 2

#843 ramzes64 Napisany 30 grudnia 2013 - 21:44

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

UCIEKAJ! ... bo już kolce wychodzą, a ty sobie screeny pstrykasz ;)


  • 1

#844 fingus Napisany 31 grudnia 2013 - 12:11

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

oqGbbeO.jpg

Niezłe, niezłe.
Mi z ostatniego świata bardzo spodobał się ten levelik:
01Jl8ub.jpg
Nie jest trudny, ale za to ciekawy i ma fajną końcówkę (albo i nie ma :hihi:).
Co ciekawe, w tym zbiorowisku wykręconych, hardkorowych leveli znalazł się jeden banalnie prosty - z króliczkami:
7007AfU.jpg
Praktycznie bez zagrożeń - żadnych kolców, płomieni, znikających platform, po prostu słodycz. :olo:

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 31 grudnia 2013 - 12:15

  • 0

#845 fingus Napisany 01 stycznia 2014 - 18:30

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
No, prawie wymaksowałem. :olo: Tyle udało mi się osiągnąć:

2jhlVLd.jpg

We wszystkich światach wszystkie pieczątki i gwiazdki (poza jedną - tą, co widać na obrazku, tam gdzie mówiłem - przeoczona w Boss Blitz). Nie wiem, czy będzie mi się jeszcze chciało powtarzać ten daremny level tylko po to, by odblokować jakiś jeszcze bardziej zboczony i sadystyczny. W sumie i tak nieźle się uwinąłem przez te święta i ostro przymłóciłem, wyciskając tyle, ile dałem radę. Wiem jednak, że jeśli teraz ją odłożę, to raczej do niej nie wrócę. Cóż, Zelda i Legutki czekają... :hmmm:
  • 0

#846 fingus Napisany 02 stycznia 2014 - 01:42

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Hej, jak tam Wasze postępy? :mrgreen: Trochę się pospieszyłem z tamtym postem - przysiedziałem jednak nieco i skończyłem jeszcze raz ten nieszczęsny boss blitz, tym razem nie zapominając o gwiazdce. :hurra: Nowy level oczywiście się nie odblokował:

pyCsKJb.jpg

No tak, nie mam flagi wciągniętej na czubek masztu w każdym levelu. Ale w większości to zrobiłem, więc jeszcze tylko szybka przebieżka Piczą, a gdzie trzeba kotkiem i sprawa załatwiona. Nawiasem mówiąc, to dość zabawne, jak szybko i łatwo trzaskałem teraz te levele, które niegdyś sprawiły mi tak wiele kłopotu. Może nabrałem wprawy, a może to przez to, że nie latałem za gwiazdkami, tylko cisnąłem byle szybciej do flagi. No w każdym razie załatwiłem to i:

YObjyXM.jpg

A stamtąd:

JfkF9l0.jpg

:szau:

Zajrzałem parę razy na bonusowy level, traciłem parę żyć głupio wpadając w przepaść przez pośpiech i nierozwagę, ale jeszcze nic nie widziałem. Zostawiam to sobie na przyszłość.

Świetna gra, muszę to przyznać. Na początku jeżyłem się trochę do tej niemal izometrycznej formuły, ale pewnie bez tego nie dałoby się stworzyć tak wykręconych leveli i wyzwań. Nieźle ponołlajfiłem przez te dwa tygodnie i natłukłem w niej 42 godziny. :olo: Oby Wii U dostało jeszcze trzy czy cztery gierki podobnego kalibru za swego życia. ;)
  • 0

#847 Godot Napisany 05 stycznia 2014 - 21:49

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Gram sobie z przerwami na Phoenixa. Jestem na początku ósmego świata, mam pozostałe światy wymasterowane, 200-coś gwiazdek. No i szczerze: nie jest to Marian na którego czekałem. Jasne, gra się świetnie i w ogóle gra wymiata. Ale nie jest to to co Galaxy, czy SM64. Gra raczej nie tego kalibru, a półka z Rayman Legends, czy DKCR. Nie jest to zawód jak SMS, ale od Marianów 3D oczekuję czegoś więcej niż rozwinięcia idei gry handheldowej.
  • 0

#848 BigJoe Napisany 05 stycznia 2014 - 21:56

BigJoe

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 188 Postów:

Może Ninny zrobi 3D Worlda na srideesa to wtedy zagram  :-D


  • 0

#849 Pious Napisany 07 stycznia 2014 - 16:35

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Fingus, Boss Blitz jest strasznie latwy. Sam sie meczylem, ale wystarczy wziac Rosaline, stajesz kolo wezy, krecisz gala, zeby zrobic ten wirujacy skok i w powietrzu robisz jej double jump. Weze padaja w 30s. Wlasnie przelecialem przez ten level i zaliczylem wszystkie postaci.

 

Wzialem sie tez wreszcie za maraton 10sekundowek w ost swiecie. Dalem rade dobic do konca. Okazuje sie, ze koncowe zadania sa latwiejsze niz poczatkowe. 

 

Do pelnego 100% zostala mi zlota flaga i jedna postac w ostatniej planszy i 3 postacie w tym maratonie wlasnie. Dam rade.


  • 0

#850 ramzes64 Napisany 08 stycznia 2014 - 01:03

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

ja juz 6 swiatow mam za soba (flagi, stemple, gwiazdki) jade dalej

 

ale zachwytu w tym Mario nie ma wcale. Najgorszy w historii, już lepszy był ten Super Mario 3D Land z 3DSa, ale ten SM3DW zupełnie nie trafia do mnie. Pewnie na 3DSa jako druga czesc bym go przelknal, ale na dużej konsoli ta konwencja jest beznadziejna. Az sie zastanawiam czy nie sprzedac po ograniu, bo chyba nigdy do niego nie wroce (teraz singiel, jeszcze co-op z kolega). Co-op z dziewczyna chyba odpuszcze, jej nie pasuje, mi tez nie koniecznie.

 

kupie SMBU i tam bede sie lepiej bawil.

 

Powaznie tak mysle, ze to dla mnie najgorszy Mario


  • 0

#851 Pious Napisany 08 stycznia 2014 - 01:47

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Kwestia gustu. Do mnie przemówiła pomysłowość i czysta frajda z każdego levelu. Wolałbym normalne Mario 3d, bo tu poza frajdą jest też masa ograniczeń, ale nie potrafię się czepiać tej gry skoro gra mi się doskonale. Zresztą, SMS mną zamiótł, SMG po prostu wymaksowałem, bawiąc się doskonale.


  • 0

#852 fingus Napisany 08 stycznia 2014 - 18:01

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Jeżyłem się na początku na "Mario w rzucie izometrycznym", ale w sumie gra mi się spodobała. Sądzę, że dzięki takiemu ustawieniu kamery, niektóre zadania czy poziomy były realizowalne, przyjęcie innej perspektywy zupełnie zmieniłoby te wyzwania. Co nie znaczy, że nie zwiedziłbym chętnie dojo lub domu duchów z pełną kontrolą kamery. :)
  • 0

#853 Pious Napisany 10 stycznia 2014 - 15:42

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Zrobiłem to! Mam 100%!

 

Spoiler

 

Wszystkie plansze przeszedłem jeszcze raz w multi na 4. Bez ściemy, bez włączania padów przed flagą, graliśmy w święta przednio się przy tym bawiąc.

 

Ostatnia plansza była znowu wyzwaniem, ale po poprzednim przejściu szybko poszła nawet. Polecam ją robić na 2 pady, bo po oberwaniu raz można się zabić bez zaczynania od nowa planszy. Dużo frustracji można uniknąć. Anyway, Mario wymaksowany.

 

PS. Niech mi ktoś przypomni jak się wrzuca szoty w pełnej rozdziałce.


  • 3

#854 torq314 Napisany 10 stycznia 2014 - 16:26

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
Z przeglądarki w wiiu wrzucasz na postimage.org
  • 0

#855 fingus Napisany 10 stycznia 2014 - 17:07

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Whoa, jest calaczek, gratulacje. :hurra:
  • 0

#856 BeSOS Napisany 10 stycznia 2014 - 18:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

zeby meic maksa w tej grze trzeba na coopie konczyc czy kazdy level akzda postacia? troche to monotonne jak sie nie ma kanapowym znajomkow...i 3 padow...


  • 0

#857 ACZ Napisany 10 stycznia 2014 - 18:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 184 Postów:

Gdyby WiiU miało system osiągnięć to ciekawy jestem jakby była oceniana trudność calaka.


  • 0

#858 Kaxi Napisany 10 stycznia 2014 - 18:58

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

wrzuce cosik

 

:-)

 

Wii_U_screenshot_TV_0145_D.jpg

 

Wii_U_screenshot_TV_0145_D.jpg


  • 2

#859 Pious Napisany 10 stycznia 2014 - 20:11

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Jedyn, multi nie jest wymagane, ale tak jak mowisz, kazda postacia jest monotonnie, wiec lepiej zebrac ekipe. Ja gralem z 2 laskami i kumplem. One spuete twardo zbieraly co sie da, my robilismy jaja, wyrzucalismy sie z planszy, zabieralismy korone itd. Kupa smiechu i szybkoposzlo. Na liczniku przez te gry mam 37h.


  • 0

#860 Tawotnica Napisany 10 stycznia 2014 - 20:39

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 129 Postów:

wrzuce cosik
 
<obrazek z free camera mode>

używał ktoś w ogóle pada do rozglądania się? Prawy analog > gyro. Większość czasu i tak grałem off-screen albo na classicu :neutral:

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 10 stycznia 2014 - 20:40

  • 0

#861 Kaxi Napisany 10 stycznia 2014 - 20:40

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

Ale żyro działa inaczej niż prawa gała i do zrobienia shota czasem jest lepszym rozwiązaniem :)


  • 0

#862 fingus Napisany 10 stycznia 2014 - 20:41

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Nie używałem, a w levelach kapitana matplanety denerwowało mnie nawet, że ruch kontrolerem zmienia mi perspektywę. :why:
Ale robiłem coś, czego początkowo nawet nie zamierzałem robić - grałem czasem bez telewizora. :fa: Fajna sprawa i działa, gdyby jeszcze ten ekranik był HD, mogliby nie dawać wyjścia HDMI i w kąsolce. :yes:
  • 0

#863 torq314 Napisany 10 stycznia 2014 - 20:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
Jak na taki mały ekranik to mi tam nie przeszkadza że on nie jest hd. To co mi przeszkadza trochę to to że kolory ma takie wyprane. Na tv to znacznie soczyściej wygląda.
  • 0

#864 fingus Napisany 10 stycznia 2014 - 21:25

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Nie wyprane, tylko stonowane, pewnie w tiviku masz za mocno wykręcony kontrast. :olo:
  • 0

#865 Kaxi Napisany 21 stycznia 2014 - 17:35

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:

Z Tawotem ucięliśmy sobie wymianę długich komentarzy (tym razem nie w pubie, ale na blogu) i chyba wychodzi na to, że ten Mario zatoczył koło i jednak okazał się rozczarowaniem :( Najpierw wszyscy się tego spodziewali, potem jednym trailerem oczekiwania poszybowały w górę - ostatecznie nie zostały spełnione IMO.

 

Ja nie mogę skończyć, bo przeszkadza mi schematyczność i brak poczucia progresu, Tawot z kolei woli grać na 3DSie i nie kupuje mnie ambitnego Mariana po epickim i orkiestrowym Galaxy. 

 

Włączam Banner Sagę :P


Ten post był edytowany przez Kaxi dnia: 21 stycznia 2014 - 17:38

  • 0

#866 torq314 Napisany 21 stycznia 2014 - 18:24

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:

Z Tawotem ucięliśmy sobie wymianę długich komentarzy (tym razem nie w pubie, ale na blogu) i chyba wychodzi na to, że ten Mario zatoczył koło i jednak okazał się rozczarowaniem :( Najpierw wszyscy się tego spodziewali, potem jednym trailerem oczekiwania poszybowały w górę - ostatecznie nie zostały spełnione IMO.
 
Ja nie mogę skończyć, bo przeszkadza mi schematyczność i brak poczucia progresu, Tawot z kolei woli grać na 3DSie i nie kupuje mnie ambitnego Mariana po epickim i orkiestrowym Galaxy.

A potem żyli długo i szczęśliwie.

A poważnie, nie rozumiem tego przejścia od "gra nie na dychę" do "rozczarowanie". Gdzieś mi między tymi dwoma jest przestrzeń jak stąd do Sosnowca i wcale nie chcę mieć Sosnowca na podwórku (w sensie - że to jest jeden krok).
  • 0

#867 fingus Napisany 21 stycznia 2014 - 18:31

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

Z Tawotem ucięliśmy sobie wymianę długich komentarzy (tym razem nie w pubie, ale na blogu)

I właśnie dlatego blogi to zuo - zamiast prowadzić ciekawą dyskusję tu na forum, oni szepczą coś sobie potajemnie. :kidding:
  • 0

#868 Godot Napisany 21 stycznia 2014 - 18:35

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ja podzielam zdanie Koxa i Tawota
  • 0

#869 fingus Napisany 21 stycznia 2014 - 18:43

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Ja nie nahajpowałem się trailerami, a i pierwsze wrażenie było raczej negatywne (no, powiedzmy chłodne), więc nie mogę powiedzieć, by gra mnie zawiodła - przeciwnie, im dalej tym lepiej. :olo: Ale oczywiście Sunshine bardziej mi się podobał. :tak:
  • 0

#870 Tawotnica Napisany 21 stycznia 2014 - 18:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 129 Postów:


Z Tawotem ucięliśmy sobie wymianę długich komentarzy (tym razem nie w pubie, ale na blogu) i chyba wychodzi na to, że ten Mario zatoczył koło i jednak okazał się rozczarowaniem :( Najpierw wszyscy się tego spodziewali, potem jednym trailerem oczekiwania poszybowały w górę - ostatecznie nie zostały spełnione IMO.

Ja nie mogę skończyć, bo przeszkadza mi schematyczność i brak poczucia progresu, Tawot z kolei woli grać na 3DSie i nie kupuje mnie ambitnego Mariana po epickim i orkiestrowym Galaxy.

A potem żyli długo i szczęśliwie.

A poważnie, nie rozumiem tego przejścia od "gra nie na dychę" do "rozczarowanie". Gdzieś mi między tymi dwoma jest przestrzeń jak stąd do Sosnowca i wcale nie chcę mieć Sosnowca na podwórku (w sensie - że to jest jeden krok).

ale czego tu nie rozumieć? Jeżeli spodziewasz się gry na 10, a dostajesz grę lekko gorszą to możesz być rozczarowany. Nikt nie mówi, że 3D World to wielki zawód. Krytykuję drobiazgi, które moim zdaniem sprawiają, że Marian na WiiU nie będzie wspominany z takim rozrzewieniem jak Galaxy, SM64 czy nawet Sunshine przez tych, którzy go lubili.
  • 0



Inne z tagami: