#31 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 13:16
#32 Napisany 28 lutego 2007 - 14:01
#33 Napisany 28 lutego 2007 - 14:12
#34 Napisany 28 lutego 2007 - 14:16
#35 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 15:39
#36 Napisany 28 lutego 2007 - 15:43
Wygląda świetnie, ale ciężko to porównywać w ogóle - tutaj jest o wiele mniejsza skala. W sumie ten skryptowany filmik wygląda świetnie, ale ciekawe, jak to się przełoży na grę. Tak czy siak osoby, które swego czasu nazywały X360 Xbox 1.5 po zobaczeniu tego i kilku innych filmików pewnie zjadają własne słowa.;]Oglądałem ten filmik streamując go. W takiej jakości B:BC wygląda lepiej niż pamiętny trailer Killzone.
jarken - tak, ne pewno w tym roku. Początkowo chyba miała wyjść jakoś w marcu/kwietniu, ale chyba się trochę obsunie.
#37 Napisany 28 lutego 2007 - 15:47
Podobieństwa są: masz żołnierzy, budynki, pojazdy. Oczywiście różnice są znaczne, ale łatwiej porównać te gry niż np KZ i Pinaty.Wygląda świetnie, ale ciężko to porównywać w ogóle - tutaj jest o wiele mniejsza skala.
To się odnosiło do poziomu gier startowych. Zawsze pisałem że to co pokazały nie reprezentuje mocy Xa. Znam się na mocy sprzętu wystarczająco dobrze żeby stwierdzić że pierwsze tytuły były tylko namiastką tego co zobaczymy.Tak czy siak osoby, które swego czasu nazywały X360 Xbox 1.5 po zobaczeniu tego i kilku innych filmików pewnie zjadają własne słowa.;]
#38 Napisany 28 lutego 2007 - 15:50
Do I look like his brother?
Szkoda, że mimo tego nie stwierdziłeś tego nigdy.Znam się na mocy sprzętu wystarczająco dobrze żeby stwierdzić że pierwsze tytuły były tylko namiastką tego co zobaczymy.
Żeby nie spamować-stwierdziłem ;] -dante2003
#39 Napisany 28 lutego 2007 - 15:56
Ja pisałem o skali, nie o settingu.Podobieństwa są: masz żołnierzy, budynki, pojazdy. Oczywiście różnice są znaczne, ale łatwiej porównać te gry niż np KZ i Pinaty.
Nie chodziło mi o Ciebie w szczególności, ale o rzesze ludzi piszących swego czasu tego typu rzeczy np. na gameonly. Ale wg Twoich niedawnych słów powinniśmy ujrzeć BF Bad Company na PS3 w 1080p o takiej samej grafice co na X360 w 720p No i PGR3 to w dalszym ciągu najlepiej wyglądający racer na jakiejkolwiek platformie.To się odnosiło do poziomu gier startowych. Zawsze pisałem że to co pokazały nie reprezentuje mocy Xa. Znam się na mocy sprzętu wystarczająco dobrze żeby stwierdzić że pierwsze tytuły były tylko namiastką tego co zobaczymy.
Tzn. trailer prezentuje poziom graficzny iksboksa jeden i pół?Nie ma szans, żeby ktoś coś zjadał.
edit: Ok, temat o Battlefieldzie, jak chcesz klucha odpowiedzieć, to odpowiedz w wojnach
#40 Napisany 28 lutego 2007 - 16:04
Co by nie było, nikt kto miałby coś zjeść jakości 360 nie doceni.Tzn. trailer prezentuje poziom graficzny iksboksa jeden i pół?
Żeby było jasne: mnie grafa ani interakcja nie zachwyciły - jedynie koncept trailera.
#41 Napisany 28 lutego 2007 - 16:15
O interakcji ciężko coś powiedzieć, bo to skryptowana scenka, ale grafika jest świetna - brak widocznych (w ruchu przynajmniej) kantów na z założenia okrągłych powierzchniach„ brak rozpikselowanych cieni, świetne tekstury itp. itd. IMO grafa jest rewelacyjna, ale tego się spodziewałem - w końcu nad grą dłubią goście od RSC2.Żeby było jasne: mnie grafa ani interakcja nie zachwyciły - jedynie koncept trailera.
#42 Napisany 28 lutego 2007 - 16:19
#43 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 16:26
Modele postacie prawie takie jak w renderze KillZone
Trailer swietny, humor powala (tekst z bracmi...lol)
#44 Napisany 28 lutego 2007 - 16:39
Mi koleś z teamu DICE napisał jakiś tydzień temu, żewkrótce będzie real-time'owy trailer z 360tki i raczej mi się spodoba.A ska wiece ze to real-time?
#45 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 16:42
Tak jak wczesniej pisałem, postacia mało co ustepuja tym z rendera KillZone, no i te zniszczenia.
Znana jest data premiery?
#46 Napisany 28 lutego 2007 - 18:27
#47 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 18:34
#48 Napisany 28 lutego 2007 - 19:03
#49 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 19:07
Właściwie to masz rację, szczególnie otoczenie nie wygląda na render ale tak czy siak ładniejszej gry nie widziałem (o ile będzie tak wyglądać w ukończonej wersji).Grafika jest za słaba jak na prerenderowany filmik.
Tak swoją drogą to niejedna gra wyglądała za słabo jak na render a mimo to w kolejnych trailerach wyglądała gorzej jak na początku.
#50 Napisany 28 lutego 2007 - 19:20
Część gier jest promowana na początku za pomocą target-renderów. Nie widzę w tym nic złego, pod warunkiem, że developer sprecyzuje, że to nie jest właściwa gra.Tak swoją drogą to niejedna gra wyglądała za słabo jak na render a mimo to w kolejnych trailerach wyglądała gorzej jak na początku.
Natomiast jeśli chodzi o BF Bad Company to gra jest robiona przez jednych z najlepszych grafików i koderów w branży, więc powinna tak wyglądać (no i developer potwierdza, że filmik chodzi w czasie rzeczywistym na 360).
Przecież na tym filmiku nawet framerate na początku nie jest idealny.
#51 Gość__* Napisany 28 lutego 2007 - 19:31
Tylko że ten warunek rzadko jest spełniany.Część gier jest promowana na początku za pomocą target-renderów. Nie widzę w tym nic złego, pod warunkiem, że developer sprecyzuje, że to nie jest właściwa gra.
W takim razie jestem skłonny uwierzyć.Natomiast jeśli chodzi o BF Bad Company to gra jest robiona przez jednych z najlepszych grafików i koderów w branży, więc powinna tak wyglądać (no i developer potwierdza, że filmik chodzi w czasie rzeczywistym na 360).
#52 Gość__* Napisany 01 marca 2007 - 00:20
#53 Gość__* Napisany 01 marca 2007 - 19:45
#54 Napisany 01 marca 2007 - 20:23
Odezwał sie fanboj i powiedział co wiedział, następny wróżbita.Wypas!!ale na ps3 pewnie troszke gorzej będzie to wyglądać
#55 Gość__* Napisany 01 marca 2007 - 22:22
DOSZłY CIE JAKIES SłUCHY?
#56 Napisany 01 marca 2007 - 22:35
-więcej poziomów i lepsze tekstury na PS3 dzięki pojemności BRD
-support 1080p w wersji PS3
-więcej źródeł światła w wersji na PS3
-super wykorzystanie tilta, dzięki czemu wersja 360 blednie jeśli chodzi o fun
-więcej graczy online na PS3
Tak na poważnie to wiem jedynie, że silnik frostbite działa (teraz) wydajniej na 360. Nie wiem, jak będzie w chwili premiery gry.
#57 Gość__* Napisany 01 marca 2007 - 22:53
Jak bedziesz wiedział cos wiecej (czy beda jakies roznice) to bądz tak miły i daj znac.
#58 Napisany 01 marca 2007 - 23:57
#59 Gość__* Napisany 02 marca 2007 - 19:58
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NFS UnboundRozpoczęte przez torq314 , 06 paź 2022 EA, Criterion, wyścigi, NFS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Wild HeartsRozpoczęte przez Tawotnica , 27 wrz 2022 Omega Force, EA, KoeiTecmo, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Star Wars Jedi: SurvivorRozpoczęte przez Stan , 27 maj 2022 Respawn, EA, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|