Assassin's Creed Unity
#811 Napisany 22 stycznia 2015 - 07:34
#812 Napisany 22 stycznia 2015 - 07:46
Mail od Ubi wyraźnie podał, że 20 i 21.
13 i 14
#813 Napisany 22 stycznia 2015 - 08:56
To dlc jest z wczoraj, więc mamy rację po połowie.
#814 Napisany 22 stycznia 2015 - 16:13
#815 Napisany 25 stycznia 2015 - 20:35
Wymieniłem za crapowate Little Big Planet 3 i pograłem kilka godzinek. Jak na razie jestem zadowolony. Gierka ma na początku niezły klimacik , a Paryż robi niesamowite wrażenie. Tak mnie zauroczył, że zamiast biegać to chodzę po ulicach i zwiedzam zaułki. Jak na razie nie zauważyłem też żadnych błędów, więc jestem zadowolony z zakupu.
#816 Napisany 25 stycznia 2015 - 21:01
#817 Napisany 31 stycznia 2015 - 11:25
wiktor, moim zdaniem najlepsze AC to byla dwojeczka (daje 9/10). jakbys ocenil unity pod tym katem?
#818 Napisany 31 stycznia 2015 - 12:08
Klimat, fabuła, postacie drugoplanowe, miasto. I ten skok jakości z przesiadką na nową generację.
#819 Napisany 31 stycznia 2015 - 12:55
#820 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:16
Po ograniu niewielkiej części gry mój zachwyt nad grafiką ustępuje irytacji. Po pierwsze wszędobylskie loadingi. Przed misją, po misji, po filmiku, przed eh... szkoda słów. Mam wrażenie, że połowę gry zajmuje gapienie się na dwa obracające się prostokąty i .... loading. Po drugie sterowanie. Jeśli pomysł na dwubiegunowe bieganie, góra-dół wydaje się fajny, to już ciągłe blokowanie się postaci i detekcja kolizji są, mam wrażenie gorsze niż w poprzednich częściach. Do tego jeszcze używając szybkiej podróży na mapie wskoczyłem w dodatek Dead Kings i nie wiem jak z niego wyjść. Jak dla mnie gra nie dorównuje dwójce w żadnym względzie. No i Paryż okazuje się trochę pusty, bo ileż można zbierać popierdułki i otwierać skrzynki.
#821 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:21
mogę się z wieloma zarzutami zgodzić co do Unity, ale na pewno nie to, że Paryż jest pusty i nie ma co w nim robić.
Raf, może grasz w jakąś wersje na atari
#822 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:28
#823 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:33
Mam nadzieje ze ominą mnie wszystkie problemy z premiery.
#824 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:40
Unity zdecydowanie było robione pod fanów dwójki.
Dobra rekomendacja, poczekam jak będzie za stówe
#825 Napisany 31 stycznia 2015 - 17:49
wskoczyłem w dodatek Dead Kings i nie wiem jak z niego wyjść.
Odpuść. To nie jest gra dla Ciebie.
A poważnie, na południu mapy masz wielką ikonę P, w tym miejscu stoi dyliżans powrotny do Paryża. Nie da się tego przegapić na takiej malutkiej mapie z dodatku.
#826 Napisany 31 stycznia 2015 - 20:03
wskoczyłem w dodatek Dead Kings i nie wiem jak z niego wyjść.
Odpuść. To nie jest gra dla Ciebie.
A poważnie, na południu mapy masz wielką ikonę P, w tym miejscu stoi dyliżans powrotny do Paryża. Nie da się tego przegapić na takiej malutkiej mapie z dodatku.
Wiem, że mam znaleźć to "P" na mapie. Google mi w tym pomógł. Problem polega na tym, że na mojej mapie go nie ma. Ubi widocznie pokpiło sprawę. Najpierw gra wrzuca mnie w dodatek po tym jak użyłem szybkiego przemieszczenia do Wersalu, a teraz nie mam głupiego "P" na jak to zauważyłeś mełej mapie.
Jeszcze jedno. Nie wiem jak inni, ale sterowanie na Vicie wydaje mi się lepsze niż na dualu. Postać lepiej reaguje jakby płynniej się biega.
#827 Napisany 31 stycznia 2015 - 21:32
to może Ty nie jesteś w dodatku Dead Kings tylko właśnie w wersalu.Najpierw gra wrzuca mnie w dodatek po tym jak użyłem szybkiego przemieszczenia do Wersalu, a teraz nie mam głupiego "P" na jak to zauważyłeś mełej mapie.
w wersalu powrót do Paryża jest mniej więcej na środku mapy.
#828 Napisany 01 lutego 2015 - 14:41
to może Ty nie jesteś w dodatku Dead Kings tylko właśnie w wersalu.
w wersalu powrót do Paryża jest mniej więcej na środku mapy.
To dodatek na 100%. "P" magicznie pojawiło się po wykonaniu kilku misji.
#829 Napisany 01 lutego 2015 - 17:20
to może Ty nie jesteś w dodatku Dead Kings tylko właśnie w wersalu.
w wersalu powrót do Paryża jest mniej więcej na środku mapy.
To dodatek na 100%. "P" magicznie pojawiło się po wykonaniu kilku misji.
Ok, przyznaję, że u mnie jest ale nie sprawdzałem czy było od samego początku, ja juz jestem kawałek w dodatku.
#830 Napisany 04 lutego 2015 - 08:13
Na zewnątrz to nie razi, ale w pomieszczeniach znikające cienie wyglądają paskudne.
Daje sobie tydzień, jeśli mnie nie wciągnie - juz nigdy nie zagram w żadnego assasyna.
#831 Napisany 04 lutego 2015 - 08:52
#832 Napisany 04 lutego 2015 - 17:51
Pomimo mojego marudzenia i wad gry jakoś nie mogę się oderwać. Zwłaszcza misje online bardzo mi podpasowały. Wprawdzie sama fabuła jakoś mnie nie wciąga i jest trochę miałka, to już klimacik "płaszcza i szpady" oraz historia rewolucji w tle każą mi brnąć dalej. Szczerze mówiąc bawię sie z grą świetnie.
#833 Napisany 05 lutego 2015 - 15:41
#834 Napisany 09 lutego 2015 - 20:02
wrzuciłem do konsoli, na wstępie przywitał mnie patch 6,5 GB, ale dość szybko się pobrał bo nieco ponad godzinę to trwało, w ogóle wydaje mi się że na konsoli w stanie czuwania pobiera się szybciej, potem odpalę na jakąś godzinkę żeby sprawdzić, ale najpierw muszę ograć DA:I, chyba trzeba bedzie olac wiekszosc misji pobocznych i klepac glowny watek
#835 Napisany 09 lutego 2015 - 20:38
tylko w Unity nie olewaj pobocznych misji bo są ciekawsze od głównego wątku
#836 Napisany 09 lutego 2015 - 21:35
Kurcze, miałem nadzieję że po 6,5GB patchu, takich rzeczy nie uswiadcze
Na zewnątrz to nie razi, ale w pomieszczeniach znikające cienie wyglądają paskudne.
Daje sobie tydzień, jeśli mnie nie wciągnie - juz nigdy nie zagram w żadnego assasyna.
Karwa, te konsole mają tak mało pamięci i mocy do przeliczania, że jak się bohater odwróci tą muszą je ukrywać i pokazywać? W takim małym pomieszczeniu (no pomimo masy osób...ale praktycznie nic nie robiących)?
PC MASTER RACE!
#837 Napisany 10 lutego 2015 - 08:28
Karwa, te konsole mają tak mało pamięci i mocy do przeliczania, że jak się bohater odwróci tą muszą je ukrywać i pokazywać? W takim małym pomieszczeniu (no pomimo masy osób...ale praktycznie nic nie robiących)?
CPU. To problem bardzo słabych CPU w konsolach. Dlatego też w takim Dying Light zasięg rysowania obiektów, jest niższy niż low na PC.
#838 Napisany 10 lutego 2015 - 09:10
ktoś mi powie kiedy tu się zaczyna coś dziać? jestem na samym początku, wbiłem na nielegalu na bal tej rudej dupeczki i teraz muszę uciekać ... ale ciagle jest drętwo
#839 Napisany 10 lutego 2015 - 09:12
jak Cię nie wciągnie to daj spokój sobie.
to początkowe miasto jest super drętwe i małe i nie bardzo rozumiem po co je tam władowali na początek.
#840 Napisany 10 lutego 2015 - 09:17
no nie ogarniam, na początku pierwsza myśl jak zobaczyłem te pałace, francuski w tle myślę sobie "faktycznie to może być nowe AC2" nawet Arno taki zawadiaka jak Ezio, ale karwa najpierw lata się brzdącem, potem jakieś pierdy, a ta miejsówka jest nędzna niesamowicie, mam nadzieję że Paryż już niebawem
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|