Miałem na myśli wygląd postaci (zapomniałem dodać "character" przed "design"). BTW Jeśli chodzi o dizajn miejscówek, to były albo fajne (jak np. las bambusowy, świątynia) albo totalnie spier****** (forteca Tenraia to chyba jakiś żart )..
no OK, ale design postaci to raczej zasługa poprzedniej ekipy - nowa po prostu w tej materii postanowiła nic nie zmieniać i tylko dzięki temu można powiedzieć, że pod tym względem grafa Tenchu się broni. wszystkie jej pozostałe elementy oceniam albo na pałę, albo na szóstkę w skali 1-10.
BTW Jeśli chodzi o dizajn miejscówek, to były albo fajne (jak np. las bambusowy, świątynia) albo totalnie spier****** (forteca Tenraia to chyba jakiś żart )..
forteca Tenraia to jedna z najgorszych miejscówek, jakie pamiętam z gier na PS2, a w trochę crapów się na tej konsoli grało...
Pamiętam też pewną żałosną porażkę ze strony dizajnerów misji, jeśli chodzi o zamek Gohdy - na początku tej misji skradamy się wewnątrz jednej części zamku, by później przejść do drugiej, gdzie możemy wyjść na zewnątrz. Gdy jednak spojrzymy z dachów zamku w stronę tej jego części, którą wcześniej przebyliśmy, zauważymy, że jej tam po prostu nie ma .........
przyznam, że sam nie zwróciłem na to nigdy uwagi, ale pamiętam, że swego czasu było w necie o tej wpadce głośno. zmienili to w RfD?
Grafika, choć nie była na najwyższym poziomie, nie była taka zła. Takie siedem na dziesięć, momentami potrafiło zachwycić, innym razem odrzucić (wystarczy przyjrzeć się jakimś obiektom, czy postaciom przy użycia ninja-sniper-eye-technique ).
Animacja postaci natomiast wydała mi się lepsza nawet w Tenchu 1... O wiele płynniejsza i ogółem bardziej dopracowana (jak na swoje czasy zwłaszcza), bym rzekł....
była niezadowalająca - do dziś pamiętam, jak się zdziwiłem, gdy zobaczyłem lasek i wodospad z samego początku. pomyślałem sobie po prostu: WTF? O.o przyznaję, że w dlaszej części gry bywały takie miejscówki, które cieszył oko, ale ogólnie rzecz biorąc, grafika w T3 jest naprawdę niskich lotów - niedopracowana od strony technicznej i nieprzemyślana od strony artystycznej. a jeśli o animację chodzi, to nie da się ukryć, że jest lepsza, niż w T 1 i 2, ale tylko trochę - na PS2 dało się to zrobić znacznie lepiej, a już na pewno da się to zrobić o niebo lepiej na X360 (stealth-kills w Tenchu Z to momentami koszmar - do kiepskiej animacja dochodzi tragiczna detekcja kolizji).
Taaa, śmierć Tenchu można też zaobserwować po chyba najbardziej znanej stronce fanowskiej gry - http://www.tenchu.de - gdzie, o ile kiedyś roiło się tam od najświeższych wiadomości, na forach od groma było ciekawych dyskusji, tak teraz chyba nikt, włącznie z autorami stronki, tam nie wchodzi
dokładnie - nie ma już co liczyć na mocarne Tenchu. trzeba czekać, aż jakiś mało znany developer zadziwi cały świat ninja-stelath action zrobionym nie tylko z pasją, ale i z talentem, tak jak kiedyś zrobiło to Acquire.
(...) choćby Sho Kosugi, który też podłożył głos Rikimaru albo Kane Kosugi, ale o tym chyba każdy wie ....
dajże spokój z tym fanowskim smart-talk.