Dynasty Warriors: Gundam
#61 Napisany 19 grudnia 2008 - 22:06
#62 Napisany 19 grudnia 2008 - 22:09
#63 Napisany 19 grudnia 2008 - 22:16
#64 Napisany 19 grudnia 2008 - 22:20
#65 Napisany 19 grudnia 2008 - 22:35
#66 Napisany 20 grudnia 2008 - 00:17
Moim zdaniem marka Gundam nic lepszego już nie odstanie jeżeli chodzi o gry video
Ja tam jeszcze wierze w The One Year War.
#67 Napisany 20 grudnia 2008 - 20:54
#68 Napisany 20 grudnia 2008 - 22:07
zarzuć linkiem, będzie w PAL-u ? na XO wyszyły już chyba 4 gry z serii Gundam - z czego tylko DW jest w PALU, resztę widziałem w akcji na jutubie - TYLKO DLA FANÓW - ja bym chętnie zagrał
http://pl.youtube.co...h?v=GswVVfEzMAI To jest operation troy aka the one year war. Wyglada calkiem niezle, tak 6/10 w porywach
#69 Napisany 22 grudnia 2008 - 19:51
Narazie wyglada na to, ze kupuje
#70 Napisany 27 stycznia 2009 - 04:31
#71 Napisany 10 lutego 2009 - 09:26
#72 Napisany 10 lutego 2009 - 10:13
#73 Napisany 10 lutego 2009 - 19:58
#74 Napisany 21 lutego 2009 - 12:11
plus hands on utrzymany w calkiem dobrej tonacji http://www.gamespot.... ... e=previews
co tu sie k*wa dzieje. Myslalem ze znowu dostaniemy crapa na 5.0 a tu gra do 8semek dobija
#75 Napisany 21 lutego 2009 - 15:40
#76 Napisany 25 marca 2009 - 19:51
Co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo grywalna jak ktoś lubi takie gry - bo ja tak :sparta:
A czy dla każdej postaci trzeba robić oddzielnego slota na save ?
Aczik za 50 000 zniszczonych MS'ów jest zliczany wtedy ze wszystkich slotów ?
Jak się pozyskuje skille ?
#77 Napisany 25 marca 2009 - 21:23
Aczik za 50 000 zniszczonych MS'ów jest zliczany wtedy ze wszystkich slotów ?
Jak się pozyskuje skille ?
1) Tak
2)Przechodzić misje do znudzenia. (po oczyszczeniu postacia watku "fabularnego", możesz nią grać w trybie free mission).
Aczik za 50K MSów to jeszcze nic. 100K zestrzelonych MSów oznacza 60-70h ciągłego wciskania x oraz y. I ja tego dokonałem
#78 Napisany 26 marca 2009 - 10:55
W głównej serii Dynasty Warriors nie, więc tu pewnie tak samo.A czy dla każdej postaci trzeba robić oddzielnego slota na save ?
#79 Napisany 26 marca 2009 - 11:35
W głównej serii Dynasty Warriors nie, więc tu pewnie tak samo.A czy dla każdej postaci trzeba robić oddzielnego slota na save ?
Tutaj też nie. Ja jechałem cały czas na jednym slocie. Cwany to nie Ninety Nine Nights, wyluzuj xD
#80 Napisany 26 marca 2009 - 22:14
#81 Napisany 29 marca 2009 - 15:28
Mam tak z 1/5 umiejetności - mam nim grać dalej tym samym gundamem czy skille wpadają za ich zmianę ?
#82 Napisany 29 marca 2009 - 17:46
edit: zeby zdobyc aczika wystarczy zdobyc wszystkie skille jednym pilotem.
#83 Napisany 29 marca 2009 - 19:51
Niemniej gra szalenie relaksuje chociaż trzeba trochę wracać do poprzednich plansz by bez stresu niszczyć za jednym strzałem z miecza wrogie MS'y i zdążyć na czas wypełnić zadania 8)
#84 Napisany 29 marca 2009 - 20:32
1 misja = 1 skill tak ? Czyli mając Amuro z około 15 skillami muszę nim jeszcze zaliczyć te kilkadziesiąt misji by mieć komplet ? ale wiksa
1 wygrana misja = 1 skill.
#85 Napisany 31 marca 2009 - 20:53
ps. Zero z Winga faktycznie roznosi wszystko z marszu
#86 Napisany 31 marca 2009 - 21:05
#87 Napisany 31 marca 2009 - 21:34
#88 Napisany 01 kwietnia 2009 - 00:21
8) grałeś na hardzie ?
A jak 8) Dzięki Bogu, że jak własny MS jest mocno uszkodzony to się pasek SP sam regeneruje. Dzięki temu konsola nie latała po ścianach Pozatym grając na wyższym poziomie trudności więcej itemów się z przeciwników wysypuje.
#89 Napisany 11 kwietnia 2009 - 14:32
Gra ma tyle wspólnego z Gundamem co Piterekd z testem ciążowym - za mało tu klasycznych zagrań znanych z anime, wszystko w dodatku uplasowane w niepasującą do konwencji dynasty warriors erę UC. I na siłę chyba wrzucone postacie z Winga, G i Turn-A - fajnie natomiast, że postarano się o oryginalnych aktorów podkładających głos do japońskiego oryginalnego dubbingu.
Obiektywnie grze dałbym 5.3/10 - jest co prawda coś hipnotyzującego w biciu całych armii w pojedynkę ale gra jest zbyt toporna. Cieszę się, że obok 99 nights to ostatni tak absorbujacy czasowo i monotomny "crapik" który chciałem sprawdzić na x-boxie 360.
#90 Napisany 11 kwietnia 2009 - 15:21
Cieszę się, że obok 99 nights to ostatni tak absorbujacy czasowo i monotomny "crapik" który chciałem sprawdzić na x-boxie 360.
Przykro mi cwany, ale DW: Gundam 2 wychodzi w maju
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Sand LandRozpoczęte przez ACZ , 09 cze 2023 Bandai Namco, PS5, PS4, XSX, XSS i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
PlayStation 2 →
Xenosaga Episode I: Der Wille Zur MachtRozpoczęte przez Tawotnica , 10 maj 2023 Monolith Soft, Namco, PS2 |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Wild HeartsRozpoczęte przez Tawotnica , 27 wrz 2022 Omega Force, EA, KoeiTecmo, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SYNDUALITYRozpoczęte przez Tawotnica , 14 wrz 2022 Game Studio, Bandai Namco, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Tekken 8Rozpoczęte przez Sylvan Wielki , 14 wrz 2022 Arika, Bandai Namco, XSX, PS5, PC |
|
|