Ten post był edytowany przez Greg dnia: 28 lipca 2014 - 00:59
#1981 Napisany 28 lipca 2014 - 00:58
#1982 Napisany 28 lipca 2014 - 05:57
Mi również sterowanie działało. Inna sprawa, czy było fajne. Było bardzo fajne przez pierwsze kilka godzin, potem było po prostu 'fajny bajer, ale ja chcę sterować kamerą!!!!!11".
#1983 Napisany 28 lipca 2014 - 06:33
Co prawda jest to temat o SS, ale Luke, co Ci nie pasowało w walkach z bossami w Wind Wakerze ?
#1984 Napisany 28 lipca 2014 - 07:45
Tak jak nie bierzemy pod uwagę Twojej opinii o Nintendo tak nie bierzemy pod uwagę opinii Deba o Sony, Xella o MS, czy mojego ogólnie. Deal with it
#1985 Napisany 28 lipca 2014 - 08:12
ja nie skumalem az do konca gry na czym polegala walka z tym Guriingiem czy jak mu tam...zawsze sie z nim jebalem 3x dluzej...
Ogolnie nie uwazam zeby SS byla gorsza bez wiilota, mysle ze byloby lepiej nawet no ale ja jestem przeciwnikiem motion controlsow.
Plus faktycznie, bolaczka gry byla mala ilosc lokacji i w drugiej polowie gry ich recycling. ale ilosc pomyslow na m2 na poziomie gier z Mario imo
#1986 Napisany 28 lipca 2014 - 09:57
#1987 Napisany 28 lipca 2014 - 10:35
Walki z bossami w Wind Wakerze były monotonne, banalne i kompletnie bez pomysłu. Wystarczy porównać ten kamienny posąg z łapami w WW z bongiem bongiem. A to tylko porównanie ze starszym tytułem. Z nowszymi nie ma nawet co porównywać.
#1988 Napisany 28 lipca 2014 - 11:41
#1989 Napisany 28 lipca 2014 - 13:47
#1990 Napisany 28 lipca 2014 - 13:54
#1991 Napisany 28 lipca 2014 - 15:00
W TP bossowie wyglądali super a walki były widowiskowe. Wszystko psuł jednak niski poziom trudności.
#1992 Napisany 28 lipca 2014 - 15:15
#1993 Napisany 28 lipca 2014 - 16:16
A wracając do kalibracji w skyward, to ja nie miałem kłopotów.
#1994 Napisany 28 lipca 2014 - 17:11
Mi nie psuł
Nie powiesz mi, że podobało Ci się to, że walka ze Stallordem była taka krótka
#1995 Napisany 28 lipca 2014 - 20:11
Przypomnę jeszcze final battle z TP, który jest przeepicki i wykorzystuje wszystkie style walki (wilk, koń, piechota). Nie wspominając o wyśmienitych mini bossach. Może i łatwe, ale walki w Arbiter ground nigdy nie zapomnę. Pewnie to też przez design przeciwników.
#1996 Napisany 28 lipca 2014 - 20:14
Pewnie to też przez design przeciwników.
Pod względem designu TP niszczy resztę serii jak chce (pomijając MM).
#1997 Napisany 29 lipca 2014 - 05:50
Fakt, design bossow w SS to najgorsze co Zeldy spotkalo.
#1998 Napisany 29 lipca 2014 - 20:11
#1999 Napisany 29 lipca 2014 - 23:15
#2000 Napisany 30 lipca 2014 - 07:04
otototo. ja wogole juz bossow z SS nie pamietam wiec mowi to samo za siebie.
#2001 Napisany 30 lipca 2014 - 22:16
#2002 Napisany 02 sierpnia 2014 - 10:05
W SS tylko Girahim i Demise to solidny poziom. Reszta nijaka, pamiętam tylko okropnego stwora na morzu i spoko bossa z mieczami. Reszta mi umknęła. Przeciwnicy na planszach to dopiero zawód.
#2003 Napisany 02 sierpnia 2014 - 13:12
Zarówno art-design jak i pattern mi się bardzo podobały.
w ogóle całe ANCIENT CISTERN
za Ancient Cistern, Lanayru Sand Sea, Pirate Ship należy się SS trochę miłości, bo to była zdecydowanie najlepsza część gry powodująca wielokrotny opad szczeny.
#2004 Napisany 02 sierpnia 2014 - 14:19
za Ancient Cistern, Lanayru Sand Sea, Pirate Ship należy się SS trochę miłości, bo to była zdecydowanie najlepsza część gry powodująca wielokrotny opad szczeny.
Co racja, to racja
#2005 Napisany 02 sierpnia 2014 - 19:48
No mówię przecież, że Koloktos był spoko. Reszty nawet nie mogę sobie przypomnieć.
#2006 Napisany 02 sierpnia 2014 - 22:28
#2007 Napisany 05 kwietnia 2016 - 07:53
Słucham sobie od jakiegoś czasu na YT takiego kolosalnego 6 godzinnego OST z tej Zeldy. No i pomijając to, że ta gra ma genialną muzę, myślę że najlepszą po ALBW, to wszystko mi się przypomina. Kurdę to była naprawdę dobra gra . Czytam moje narzekania na poprzedniej stronie i w sumie mało co z tego pamiętam . Owszem przyznam, że sterowanie mocno dało mi w kość, ale podejrzewam, że mogła to być kwestia lewego wiilota (możliwe że podróba do złudzenia przypominająca oryginał, ale nie sprawdzę bo sprzedałem w cholerę po zaliczeniu gierki ). No i to zbieranie perełek na czas to był mega ułomny motyw, mogłoby tego nie być. Kurcze kilka drobnych usprawnień, lepszy overworld i byłaby to najlepsza Zelda . Mówię z perspektywy czasu . Jednak wciąż lepiej pamiętam TWW i ALBW .
#2008 Napisany 05 kwietnia 2016 - 07:58
Ej. Przecież nowa Zelda jeszcze nie wyszła. Trochę się pospieszyłeś z ubóstwianiem poprzedniej
#2009 Napisany 05 kwietnia 2016 - 08:34
Ej. Przecież nowa Zelda jeszcze nie wyszła. Trochę się pospieszyłeś z ubóstwianiem poprzedniej
Wyszła - ALBW
#2010 Napisany 05 kwietnia 2016 - 08:48
Handheldowe Zeldy traktuję jako inną serię. Takie przystawki przed daniem głównym.
Zelda Cycle dotyczy tylko dużych odsłon
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|