Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Legend Of Zelda: Skyward Sword HD

Nintendo Wii Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2088 odpowiedzi na ten temat

#1981 Godot Napisany 28 lipca 2014 - 00:58

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Tak jak nie bierzemy pod uwagę Twojej opinii o Nintendo tak nie bierzemy pod uwagę opinii Deba o Sony, Xella o MS, czy Dantego ogólnie. Deal with it

Ten post był edytowany przez Greg dnia: 28 lipca 2014 - 00:59

  • 0

#1982 lukaszSA Napisany 28 lipca 2014 - 05:57

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Mi również sterowanie działało. Inna sprawa, czy było fajne. Było bardzo fajne przez pierwsze kilka godzin, potem było po prostu 'fajny bajer, ale ja chcę sterować kamerą!!!!!11".


  • 0

#1983 funditto Napisany 28 lipca 2014 - 06:33

funditto

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 320 Postów:

Co prawda jest to temat o SS, ale Luke, co Ci nie pasowało w walkach z bossami w Wind Wakerze ?


  • 0

#1984 burnstein Napisany 28 lipca 2014 - 07:45

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 130 Postów:

Tak jak nie bierzemy pod uwagę Twojej opinii o Nintendo tak nie bierzemy pod uwagę opinii Deba o Sony, Xella o MS, czy mojego ogólnie. Deal with it


  • 1

#1985 BeSOS Napisany 28 lipca 2014 - 08:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

ja nie skumalem az do konca gry na czym polegala walka z tym Guriingiem czy jak mu tam...zawsze sie z nim jebalem 3x dluzej...

Ogolnie nie uwazam zeby SS byla gorsza bez wiilota, mysle ze byloby lepiej nawet no ale ja jestem przeciwnikiem motion controlsow.

 

Plus faktycznie, bolaczka gry byla mala ilosc lokacji i w drugiej polowie gry ich recycling. ale ilosc pomyslow na m2 na poziomie gier z Mario imo :)


  • 0

#1986 Pious Napisany 28 lipca 2014 - 09:57

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Minus to tez wrogowie. W kolko tacy sami tylko w innych kolorach. Zero roznorodnosci. Fajnie sie tluklo bokobliny, ale to zawsze byle zwykle pomioty, a tu to glowny wrog przez cala gre.
  • 0

#1987 Luke Napisany 28 lipca 2014 - 10:35

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
To beznadziejne podejście Greg, ponieważ niejeden fanboj ma wiele ciekawego do powiedzenia na temat swojej firmy. Szczególnie tak krytyczny jak ja.

Walki z bossami w Wind Wakerze były monotonne, banalne i kompletnie bez pomysłu. Wystarczy porównać ten kamienny posąg z łapami w WW z bongiem bongiem. A to tylko porównanie ze starszym tytułem. Z nowszymi nie ma nawet co porównywać.
  • 0

#1988 Pious Napisany 28 lipca 2014 - 11:41

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Szczegolnie z tp...
  • 0

#1989 Luke Napisany 28 lipca 2014 - 13:47

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
To sarkazm? Walka ze smokiem w TP to chyba najlepsze starcie w serii.
  • 0

#1990 Pious Napisany 28 lipca 2014 - 13:54

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Tak, bo kazda walka w tp to smiech na sali. Brakuje, zeby bossowie sami sie zabijali. Jak mowa o bossach to najlepsze w serii sa na dsie. Obie zeldy mialy swietnych bossow.
  • 0

#1991 lukaszSA Napisany 28 lipca 2014 - 15:00

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

W TP bossowie wyglądali super a walki były widowiskowe. Wszystko psuł jednak niski poziom trudności.


  • 0

#1992 torq314 Napisany 28 lipca 2014 - 15:15

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 494 Postów:
Mi nie psuł :^^:
  • 0

#1993 Pawlik Napisany 28 lipca 2014 - 16:16

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
No ja właśnie jestem na bieżąca, bo świeżo po drugim bossie w TP i póki co moje wrażenia są takiej, że pierwszy w ogóle nie atakuje, a drugi lata po omacku. Ale za to wyglądają spoko. W SS było na odwrót, wygląd z dupy ale chociaż coś robili.

A wracając do kalibracji w skyward, to ja nie miałem kłopotów.
  • 0

#1994 lukaszSA Napisany 28 lipca 2014 - 17:11

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Mi nie psuł :^^:

 

Nie powiesz mi, że podobało Ci się to, że walka ze Stallordem była taka krótka


  • 0

#1995 Luke Napisany 28 lipca 2014 - 20:11

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
Bo w Wind Wakerze bossowie byli trudniejsi... sczególnie 3 pierwsze walki. Hardcore.

Przypomnę jeszcze final battle z TP, który jest przeepicki i wykorzystuje wszystkie style walki (wilk, koń, piechota). Nie wspominając o wyśmienitych mini bossach. Może i łatwe, ale walki w Arbiter ground nigdy nie zapomnę. Pewnie to też przez design przeciwników.
  • 0

#1996 lukaszSA Napisany 28 lipca 2014 - 20:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Pewnie to też przez design przeciwników.

 

Pod względem designu TP niszczy resztę serii jak chce (pomijając MM).
 


  • 0

#1997 BeSOS Napisany 29 lipca 2014 - 05:50

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Fakt, design bossow w SS to najgorsze co Zeldy spotkalo.


  • 0

#1998 Luke Napisany 29 lipca 2014 - 20:11

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
Niekoniecznie. Niektóre są trochę szpetne, ale np Ghirahim jest zrobiony bardzo dobrze.
  • 0

#1999 fingus Napisany 29 lipca 2014 - 23:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Największa porażka, to ten cthulhu na statku - jakby żywcem wyjęty z Super Mario (zresztą dałbym głowę że w Galaxy był niemal identyczny boss, z którym walczyło się bardzo podobnie). :(
  • 1

#2000 BeSOS Napisany 30 lipca 2014 - 07:04

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

otototo. ja wogole juz bossow z SS nie pamietam wiec mowi to samo za siebie.


  • 0

#2001 Luke Napisany 30 lipca 2014 - 22:16

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
Ale to był dobry boss gameplayowo i jeśli dobrze pamiętam tematycznie (chyba był taki stwór w mitologii albo gdzieś). Poza tym design leży.
  • 0

#2002 Pious Napisany 02 sierpnia 2014 - 10:05

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

W SS tylko Girahim i Demise to solidny poziom. Reszta nijaka, pamiętam tylko okropnego stwora na morzu i spoko bossa z mieczami. Reszta mi umknęła. Przeciwnicy na planszach to dopiero zawód.


  • 0

#2003 Tawotnica Napisany 02 sierpnia 2014 - 13:12

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:
ej no, Koloktos przecież też jest kozakiem:

Koloktos-Medium.png

Zarówno art-design jak i pattern mi się bardzo podobały.
w ogóle całe ANCIENT CISTERN :bowdown:

za Ancient Cistern, Lanayru Sand Sea, Pirate Ship należy się SS trochę miłości, bo to była zdecydowanie najlepsza część gry powodująca wielokrotny opad szczeny.
  • 2

#2004 lukaszSA Napisany 02 sierpnia 2014 - 14:19

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

za Ancient Cistern, Lanayru Sand Sea, Pirate Ship należy się SS trochę miłości, bo to była zdecydowanie najlepsza część gry powodująca wielokrotny opad szczeny.

 

Co racja, to racja


  • 0

#2005 Pious Napisany 02 sierpnia 2014 - 19:48

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

No mówię przecież, że Koloktos był spoko. Reszty nawet nie mogę sobie przypomnieć.


  • 0

#2006 Luke Napisany 02 sierpnia 2014 - 22:28

Luke

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 755 Postów:
Design świata w SS to majstersztyk. Cudowne kolory, piękne widoki, świetny projekt lokacji. Wbrew pozorom zawiera wiele lokacji. Może są tylko trzy główne, ale za to dzielą się na pomniejsze z czego każda jest obfita w nowe mechaniki. Całe Lanayru to tak cholernie dobra lokacja, że nadal jak mi się nudzi chodzę sobie po niej bez celu i latam robaczkiem.
  • 0

#2007 twilitekid Napisany 05 kwietnia 2016 - 07:53

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Słucham sobie od jakiegoś czasu na YT takiego kolosalnego 6 godzinnego OST z tej Zeldy. No i pomijając to, że ta gra ma genialną muzę, myślę że najlepszą po ALBW, to wszystko mi się przypomina. Kurdę to była naprawdę dobra gra :olo:. Czytam moje narzekania na poprzedniej stronie i w sumie mało co z tego pamiętam :D. Owszem przyznam, że sterowanie mocno dało mi w kość, ale podejrzewam, że mogła to być kwestia lewego wiilota (możliwe że podróba do złudzenia przypominająca oryginał, ale nie sprawdzę bo sprzedałem w cholerę po zaliczeniu gierki :) ). No i to zbieranie perełek na czas to był mega ułomny motyw, mogłoby tego nie być. Kurcze kilka drobnych usprawnień, lepszy overworld i byłaby to najlepsza Zelda :tak:. Mówię z perspektywy czasu :). Jednak wciąż lepiej pamiętam TWW i ALBW :king:.


  • 0

#2008 lukaszSA Napisany 05 kwietnia 2016 - 07:58

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Ej. Przecież nowa Zelda jeszcze nie wyszła. Trochę się pospieszyłeś z ubóstwianiem poprzedniej :olo: 


  • 2

#2009 twilitekid Napisany 05 kwietnia 2016 - 08:34

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Ej. Przecież nowa Zelda jeszcze nie wyszła. Trochę się pospieszyłeś z ubóstwianiem poprzedniej :olo:

 

Wyszła - ALBW :)


  • 1

#2010 lukaszSA Napisany 05 kwietnia 2016 - 08:48

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:

Handheldowe Zeldy traktuję jako inną serię. Takie przystawki przed daniem głównym. 

 

Zelda Cycle dotyczy tylko dużych odsłon :olo: 


  • 0



Inne z tagami: